1. osu!community
  2. Beatmaps
  3. Ranked/Approved Beatmaps
posted
This beatmap was submitted using in-game submission on 25 October 2017 at 21:01:48

Artist: Noisia
Title: Groundhog (Beat Juggle)
Source: DJ Hero
Tags: the scratch perverts progressive difficulty
BPM: 135.33
Filesize: 7325kb
Play Time: 04:15
Difficulties Available:
  1. Advanced (3.32 stars, 446 notes)
  2. Pro (4.57 stars, 589 notes)
  3. Rhythm Master (6.03 stars, 815 notes)
  4. Rookie (1.97 stars, 256 notes)


Download: Noisia - Groundhog (Beat Juggle)
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
"wow."
posted
ur not hw
posted
Nope, but HW is fun c:
posted
DUUUU dududududu DUUUU dudududu. W0W.
posted
CRUMBS
posted
O-OOOooOHH TATSS FAST Dont FALL APPART NOW APRHI-pls its so fast rank dis song
posted
There really is no point.
posted
No Point *beat intensifies*
posted
can i make insane bby
i'll try my best
c:
posted
Difficulties like "insane" wont work with the way I intended for this mapset, dont bother xD
posted
PogChamp PogChamp PogChamp PogChamp
posted
iktf
posted
wow.
Last edited by diraimur on less than a minute ago, edited 69 times in total.
posted

diraimur wrote:

wow.
watch out!
posted
tfw i cant mod mapset becus too solid ;-;
posted
irc playtest / minimod
SPOILER
2017-01-11 19.39 Amaikai: eh i like nf
2017-01-11 19.39 Amaikai: just in case
2017-01-11 19.39 Arphimigon: ezpz win
2017-01-11 19.39 Amaikai: y
2017-01-11 19.39 Amaikai: i like the concept of map, just 1 part i misread badly. gonna check in editor how it looks
2017-01-11 19.39 Arphimigon: AR9 bois
2017-01-11 19.40 Amaikai: ar9 and older patterning bois
2017-01-11 19.40 Arphimigon: I kinda want to make the start of the end (lolxd) a bit easier
2017-01-11 19.40 Arphimigon: The spike from the 1/3 section to the spaced 1/4
2017-01-11 19.40 Arphimigon: iz a bit sudden
2017-01-11 19.42 Amaikai: hmm was prolly 1 of these that i misread 02:50:280 (1,2,3,4) - , but thats on me
2017-01-11 19.43 Arphimigon: rip
2017-01-11 19.43 Arphimigon: :c
2017-01-11 19.43 Amaikai: intentional to not change direction on vertical ones at start?
2017-01-11 19.43 Amaikai: 01:03:873 (5,6) -
2017-01-11 19.44 Arphimigon: ye
2017-01-11 19.44 Arphimigon: intentiona
2017-01-11 19.44 Arphimigon: l
2017-01-11 19.44 Arphimigon: tfw unsnapped slider end thnx aimod
2017-01-11 19.46 Amaikai: talking about nerfing 03:18:655 (1,2,3,4,5,6) -
2017-01-11 19.46 Amaikai: ?
2017-01-11 19.46 Arphimigon: ye
2017-01-11 19.46 Arphimigon: the start of that section
2017-01-11 19.47 Amaikai: recall that being rough but im not THAT good on alternating. would appreciate bit easier start to let player familiarize a bit
2017-01-11 19.47 Arphimigon: ye agree gonna nerf the start of that section
2017-01-11 19.47 Amaikai: bit less spacing maybe? rhythm wise seems fine
2017-01-11 19.48 Amaikai: and patterning. just the aim seems bit
2017-01-11 19.48 Arphimigon: I'm just thinking of making it a straight line lol
2017-01-11 19.49 Arphimigon: aaaand done
2017-01-11 19.50 Amaikai: is location of this fine? 03:22:645 (3,4,5) - the earlier 03:22:091 (5,6,7) - is still partially visible on editor when i try to read
2017-01-11 19.50 Arphimigon: ysee because I play a ton of reading-heavy maps and EZ/FL and stuff
2017-01-11 19.51 Arphimigon: I dont see stuff like that ever, it just kinda goes by
2017-01-11 19.51 Arphimigon: So I'll take your word for it and move
2017-01-11 19.51 Amaikai: yea, just caught my eye when i was scrolling map
2017-01-11 19.51 Amaikai: i play ez randomly, struggle with precisely that patterning. returning to where notes were :P
2017-01-11 19.52 Arphimigon: k moved
2017-01-11 19.52 Arphimigon: No overlappus now
2017-01-11 19.52 Amaikai: couldnt properly read last section so cant comment on that, 03:47:030 (1) - onwards
2017-01-11 19.53 Arphimigon: AR9 270bpm section fun
2017-01-11 19.54 Amaikai: it is, just cant play yet
2017-01-11 19.54 Amaikai: well sightread at leasy
2017-01-11 19.54 Arphimigon: mmm
2017-01-11 19.54 Arphimigon: I wonder where you'd have died tho
2017-01-11 19.54 Arphimigon: Cuz it is meant to be an endurance progressive difficulty mep
2017-01-11 19.54 Amaikai: wasnt that unofficial pass?
2017-01-11 19.55 Arphimigon: nF
2017-01-11 19.55 Arphimigon: NF*
2017-01-11 19.55 Amaikai: https://osu.ppy.sh/ss/7031345
2017-01-11 19.55 Arphimigon: So no :c
2017-01-11 19.55 Amaikai: yea but hp never dropped to 0
2017-01-11 19.55 Amaikai: aka unofficial :X
2017-01-11 19.55 Arphimigon: ye but
2017-01-11 19.55 Arphimigon: I cant tell how far you'd have actually got :c
2017-01-11 20.00 Amaikai: pass.
2017-01-11 20.00 Arphimigon: U R WINNAR
2017-01-11 20.00 Amaikai: very lenient hp tbh
2017-01-11 20.00 Arphimigon: ye tru
2017-01-11 20.01 Amaikai: but yea got nothing else to point out. fun map
2017-01-11 20.01 Arphimigon: but iz for HR compatibilty with certain slower parts
2017-01-11 20.01 Arphimigon: ;cc
2017-01-11 20.01 Arphimigon: WHOO
2017-01-11 20.01 Amaikai: :X blame osu for not implementing section specific drain
2017-01-11 20.01 Arphimigon: blame for not better HP system in general
2017-01-11 20.01 Arphimigon: like uh
2017-01-11 20.01 Arphimigon: none at all
2017-01-11 20.01 Arphimigon: :ccccccccccccc
2017-01-11 20.01 Amaikai: lul thats true too
2017-01-11 20.02 Arphimigon: k u made 2 points post log for ezkds
2017-01-11 20.02 Arphimigon: (we all love kds)
2017-01-11 20.02 Amaikai: yay
2017-01-11 20.02 Amaikai: (doesnt use it for anything)
2017-01-11 20.02 Arphimigon: #stillworth
posted
[Rhythm Master]

  1. 03:43:040 (3) - unsnapped slider end
  2. 03:18:655 (1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6) - maybe nerf this start cuz its sudden af diffspike from the last 1/3 part
  3. Make 03:22:645 (3,4,5) - and 03:21:869 (4,5,6,7) - not overlap for better looks and readability
posted

Voli wrote:

[Rhythm Master]

  1. 03:43:040 (3) - unsnapped slider end fixed
  2. 03:18:655 (1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6) - maybe nerf this start cuz its sudden af diffspike from the last 1/3 part ye got a few complaints (one by myself) fixd
  3. Make 03:22:645 (3,4,5) - and 03:21:869 (4,5,6,7) - not overlap for better looks and readability aaaaand a fix
posted
  • [General]
  1. I'd suggest you to look at AIMod, found quite some unsnapped objects

    [Rythm Master]
  2. 02:37:866 (1,2,3,4) - Perhaps too big of a diff spike, the 1/3 sliders in the section feel way easier and this also makes the section afterwards look not so hard, which breaks your progressive difficulty thing.
  3. 03:55:787 (6,2) - Please make these not touching >.< would make it look better tbh
good luck!
posted

HighTec wrote:

  • [General]
  1. I'd suggest you to look at AIMod, found quite some unsnapped objects will do!

    [Rythm Master]
  2. 02:37:866 (1,2,3,4) - Perhaps too big of a diff spike, the 1/3 sliders in the section feel way easier and this also makes the section afterwards look not so hard, which breaks your progressive difficulty thing. agree completely, reworking this part
  3. 03:55:787 (6,2) - Please make these not touching >.< would make it look better tbh Not-touching anymore ez
good luck!
Thnks!
Please sign in to reply.