1. osu! forums
  2. osu!
  3. Skinning
posted


Welcome to my third skin release!

Sadly, there won't be a 4:3 version for this either. Though, 16:10 will still be supported.

As per usual, you can check out the "Configuration" folder inside for various customization options.

Also be aware that some of the tricks used in this skin will cause minor issues on specific resolutions (the gameplay won't be affected). I recommend playing on 1920x1080 or 1366x768 when using this skin, to avoid getting these issues.








































(Changelog is on my profile.)

v1.0.2

v1.0.2 (non-weeb)

v1.0.1

v1.0.0

posted
Oh damn, that's nice! Pretty big improvement from Ivory in general imo, even more so for Cinnamon Special. (hope to see that new ver soon lol)
posted

yuukame wrote:

Oh damn, that's nice! Pretty big improvement from Ivory in general imo, even more so for Cinnamon Special. (hope to see that new ver soon lol)
Thank you! (And about the Cinnamon redo, it won't happen very soon. I have some other projects that need to be finished. Though, I think I will start working on it by the end of 2019.)
posted
I had been waiting for a while to see it complete, I really love this skin owowo
posted
solid work brudda
posted

Kioshi - wrote:

I had been waiting for a while to see it complete, I really love this skin owowo
Oh! Glad you like it!

weak wrote:

solid work brudda
Thank you! :D
posted
god skinner
posted
it's been a long time... how have you been?

in no particular order:
- why is there a sliderb-spec?
- kinda missed opportunity that each grade doesn't have a unique character
- score multipliers on mod icons is always a bad idea, DT in CTB is 1.06x and HR in CTB is 1.12x
- transparent masking border is can be glitchy
- cursor expand REEEEEEEEEE

finally a skin on the forum that I genuinely enjoyed
posted

Shizuku- wrote:

god skinner
:)

h3oCharles wrote:

it's been a long time... how have you been?

in no particular order:
- why is there a sliderb-spec?
- kinda missed opportunity that each grade doesn't have a unique character
- score multipliers on mod icons is always a bad idea, DT in CTB is 1.06x and HR in CTB is 1.12x
- transparent masking border is can be glitchy
- cursor expand REEEEEEEEEE

finally a skin on the forum that I genuinely enjoyed
Welcome back, Charles!
  1. Oops. I didn't notice I left that in. I was experimenting with sliderb-spec and sliderb-nd and forgot to delete all the files. But since it's only one element and it doesn't get used anyway, I don't really see a reason in updating it for now.
  2. I did think of that, but there isn't enough material on danbooru or pixiv.
  3. ¯\_(ツ)_/¯ I wanted something to fill that space on the right. I also made a set of mod icons without the score multiplier text, which you can download from here.
  4. What do you mean by that?
  5. I personally like the effect. Plus it's trivially easy for anybody to make it not expand.

Thank you for the feedback!
posted
Sooo Kool! Really looks amazing :o
posted
ITS good but can you change the slider please sometimes i think if its a normal hit circle not a slider if you dont know what i mean add my discord LOLIChinoChan#4630
posted
another t h i c c cat girls uwu
posted
Awesome skin!
posted

Anasto7 wrote:

Sooo Kool! Really looks amazing :o
Glad you like it! :)

VerineYT wrote:

ITS good but can you change the slider please sometimes i think if its a normal hit circle not a slider if you dont know what i mean add my discord LOLIChinoChan#4630
I personally prefer to have them the same for the hitcircles and sliders, but if you want them to be more different, you can always take a sliderstartcircle from another skin.

atturbo555 wrote:

another t h i c c cat girls uwu
u w u

DUCK_FOTO wrote:

Awesome skin!
Thanks! :D
Please sign in to reply.