Ayakura Mei - Revive

posted
Total Posts
51
Topic Starter
Reiji-RJ
This beatmap was submitted using in-game submission on 5 сентября 2012 г. at 19:07:18

Artist: Ayakura Mei
Title: Revive
Source: Umineko no Naku Koro ni
Tags: masayoshi minoshima haruka rokkenjima in love icebeam
BPM: 175
Filesize: 4539kb
Play Time: 02:53
Difficulties Available:
  1. B-Easy (2,52 stars, 182 notes)
  2. Collab (5 stars, 498 notes)
  3. Normal (4,15 stars, 294 notes)


Download: Ayakura Mei - Revive
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
[Easy] by IceBeam
[Normal] by me
[Collab] is collab
IceBeam
:roll:
Ch1ka
:3
_______________________
Edit: Eh? This map must be "revived"! :(
Topic Starter
Reiji-RJ
REVIVE!


Ch1ka
Woohoo! \o/
IceBeam
*A*
Mercurial
/o/
Aleks719
как всегда ниочень, но тебе можно,ты с батом о/
Ch1ka
00:51 <Ch1ka> : 00:20:956 (1,1) -
00:51 <Ch1ka> : Помодю быстро
00:51 <Ch1ka> : Норумару
00:51 <Reiji-RJ> : давай
00:51 <Ch1ka> : Тут по-любому скажут
00:51 <Ch1ka> : Убери нк
00:51 <Ch1ka> : Но
00:51 <Reiji-RJ> : даа
00:52 <Reiji-RJ> : но я хочу оставить
00:52 <Reiji-RJ> : :С
00:52 <Ch1ka> : Я даже не знаю
00:52 <Ch1ka> : Оставь, пока бат/мат не скажет
00:52 <Reiji-RJ> : может позволят
00:52 <Reiji-RJ> : ага :3
00:52 <Ch1ka> : 00:25:070 (4) -
00:52 <Ch1ka> : Вистл на всесь слайдер
00:52 <Ch1ka> : Но не на концы
00:52 <Ch1ka> : Ну
00:52 <Ch1ka> : Просто добавь вистл
00:52 <Reiji-RJ> : на тело?
00:53 <Ch1ka> : На слайдер
00:53 <Ch1ka> : Да
00:53 <Reiji-RJ> : но тогда все слайдеры будут одинаковые :С
00:53 <Reiji-RJ> : хотя звучать будет
00:53 <Reiji-RJ> : лучше
00:53 <Reiji-RJ> : поставлю
00:53 <Ch1ka> : 00:27:813 (1) -
00:53 <Ch1ka> : 00:29:185 (3) -
00:53 <Ch1ka> : На тела?
00:54 <Ch1ka> : Но как знаешь
00:54 <Reiji-RJ> : но там же нет звука
00:54 <Reiji-RJ> : в музыке
00:54 <Ch1ka> : Так
00:54 <Ch1ka> : А
00:54 <Ch1ka> : Я просто по аналогии с предыдущими делал
00:55 <Ch1ka> : 00:52:499 (1) - 00:52:499 (1) -
00:55 <Ch1ka> : Вистл на конец?
00:56 <Reiji-RJ> : ага!
00:56 <Ch1ka> : 01:18:556 (3) -
00:56 <Ch1ka> : На начало?
00:56 <Reiji-RJ> : не, не звучит вроде
00:56 <Reiji-RJ> : а стой
00:56 <Ch1ka> : 01:09:985 (3,4,5,6) -
00:56 <Reiji-RJ> : звучит
00:56 <Ch1ka> : Как тут просто
00:56 <Reiji-RJ> : поставила
00:56 <Ch1ka> : Ок
00:57 <Reiji-RJ> : в смысле :о
00:57 <Ch1ka> : Ну
00:57 <Ch1ka> : Там тоже вистл на белой
00:57 <Ch1ka> : И после на красной
00:57 <Reiji-RJ> : а
00:57 <Reiji-RJ> : поняла
00:57 <Ch1ka> : 01:23:699 (4) -
00:57 <Ch1ka> : Тогда и тут на конце?
00:58 <Ch1ka> : И там далее еще есть
00:58 <Reiji-RJ> : ага
00:58 <Reiji-RJ> : :3
00:58 <Ch1ka> : 01:29:185 (5) -
00:58 <Ch1ka> : 01:40:156 (4) -
00:59 <Ch1ka> : 01:48:727 (1,2) - уверена, что без хс оставишь?
00:59 <Reiji-RJ> : ага
00:59 <Reiji-RJ> : пробовала вистлы
00:59 <Reiji-RJ> : не очень
00:59 <Ch1ka> : Ок
00:59 <Ch1ka> : 01:56:270 (2) -
00:59 <Ch1ka> : Вистл на начало?
00:59 <Ch1ka> : У меня опять выходит хсмод
01:00 <Reiji-RJ> : поставила
01:00 <Ch1ka> : 02:13:413 (3) -
01:00 <Ch1ka> : Опять на начало?
01:00 <Ch1ka> : Просто она так повышает голос
01:00 <Reiji-RJ> : точно
01:00 <Reiji-RJ> : я бака D:
01:00 <Ch1ka> : 02:14:785 (1) -
01:01 <Reiji-RJ> : ага
01:01 <Ch1ka> : 02:18:899 (3) -
01:01 <Reiji-RJ> : уже поставила xD
01:01 <Ch1ka> : 02:20:270 (1) -
01:01 <Ch1ka> : 02:31:927 (2) -
01:01 <Ch1ka> : Не хочешь финиш?
01:01 <Ch1ka> : На начало
01:01 <Reiji-RJ> : но там же нет финиша
01:02 <Reiji-RJ> : может вистл?
01:02 <Ch1ka> : Ок
01:02 <Ch1ka> : Я просто так привык к тайко D:
01:02 <Ch1ka> : 02:33:985 (1) -
01:02 <Ch1ka> : Вистл на тело?
01:02 <Reiji-RJ> : ага
01:02 <Ch1ka> : 02:42:213 (1) -
01:02 <Ch1ka> : 02:50:442 (1) -
01:02 <Ch1ka> : Все
01:03 <Ch1ka> : Осом нормал
IceBeam
Realazy
22:29 <Real> : Oh hi, are you free for an IRCmod? :3
22:29 *Real is editing (Ayakura Mei - Revive)[http://osu.ppy.sh/s/30231]
22:29 <Reiji-RJ> : ohh, of course *___*
22:30 <Real> : Okay, starting with Normal
22:31 <Real> : 0% hitsound volume is unrankable, you must change it :<
22:31 <Reiji-RJ> : gaww, I forgot ;~;
22:32 <Reiji-RJ> : changed!
22:32 <Real> : 00:20:956 (1,1,1) - 40% volume soft finishes sound nice here imo
22:34 <Reiji-RJ> : 00:20:956 (1) - maybe only on this? :O
22:34 <Real> : Sounds ok
22:35 <Reiji-RJ> : added
22:35 <Real> : 00:23:699 (3) - (and others) Maybe use an empty hitwhistle/sliderwhistle for the first part of the slider?
22:35 <Reiji-RJ> : but how D:
22:36 <Real> : Wait a second
22:36 *Real is editing (Hatsune Miku - Hatsune Miku no Gekishou)[http://osu.ppy.sh/s/22672]
22:36 <Real> : Copy the slidertick used in this
22:37 <Real> : and rename it to normal-sliderwhistle?
22:37 <Real> : Then
22:37 <Reiji-RJ> : dl-ing
22:38 <Real> : Add a N:C1 inherited section at 00:23:699 - then a N section at 00:24:213 -
22:38 <Reiji-RJ> : so slow D:
22:38 <Real> : D:
22:39 <Reiji-RJ> : I'll do that, when it finishes downloading :<
22:39 <Real> : Okay
22:42 <Reiji-RJ> : copy the sliderslide you mean?
22:42 <Real> : Oh yeah
22:42 <Real> : I forgot what one was silenced
22:44 <Reiji-RJ> : oh, sounds much better
22:45 <Real> : 01:00:727 (1) - You should move the second sliderpoint 1 grid to the left, this way "blanketing" with the wave slider will be better
22:45 <Real> : 01:02:099 (5) - Same with this one, but to the right this time
22:46 <Reiji-RJ> : oh, done :3
22:46 <Real> : 01:05:699 - Maybe add a note?
22:47 <Reiji-RJ> : hmmm, added!
22:48 <Reiji-RJ> : with clap?
22:48 <Real> : Hm, yes !
22:49 <Real> : 01:25:927 (2) - Move this one grid to the left so it's aligned with the end of (1)?
22:50 <Real> : 01:31:585 (2) - Try moving this one one grid higher so it blankets with (1)
22:50 <Reiji-RJ> : moved (1) to the right :D
22:50 <Real> : (derp, nazi, derp :<)
22:50 <Real> : Okay
22:50 <Real> : looks good too
22:50 <Reiji-RJ> : because if I move (2), I'll have to move (3)
22:50 <Reiji-RJ> : lol
22:51 <Reiji-RJ> : lazy :3
22:51 <Real> : Oh, okay
22:53 <Real> : 02:33:985 - Same trick with the silent sliderslide :>
22:54 <Reiji-RJ> : yeah, fixing :3
22:54 <Real> : 02:53:185 (1) - A louder soft finish would be nice here, but it's up to you~
22:56 <Reiji-RJ> : made soft finish with 40%
22:56 <Reiji-RJ> : :o
22:57 <Real> : Okay, nice
22:57 <Real> : I'd mod collab, but I don't know which parts are yours :<
22:58 <Reiji-RJ> : first, third and so on :O
22:58 <Real> : Same thing with 0% hitsound volume :3
22:58 <Reiji-RJ> : fixed!
22:59 <Real> : 00:20:956 (1) - Soft finish here obviously
22:59 <Reiji-RJ> : normal finish! >:o
23:00 <Reiji-RJ> : as normal :<
23:00 <Real> : Okay
23:01 <Real> : 00:45:299 (4,1) - Try (this)[http://osu.ppy.sh/ss/314846]
23:01 <Real> : ?
23:02 <Reiji-RJ> : okay, fixed :3
23:03 <Real> : 00:50:785 (4,1,3,4) - I don't like those overlaps, but it's up to you
23:03 <Reiji-RJ> : :<
23:03 <Reiji-RJ> : maybe I'll leave it
23:03 <Reiji-RJ> : as it is
23:04 <Real> : 01:29:870 (7) - It looks better when horizontally flipped and rotated so (5) covers the whole width of the slider :v
23:05 <Real> : Like, rotated by 25°
23:06 <Real> : 01:38:099 (5,6) - [NAZI AS FUCK] The slider ends aren't stacked on (1) and (4) [/NAZI AS FUCK]
23:06 <Reiji-RJ> : oh
23:06 <Reiji-RJ> : nice!
23:06 <Reiji-RJ> : fixed
23:07 <Reiji-RJ> : oh you >:O
23:07 <Real> : :3
23:07 <Reiji-RJ> : fixed xD
23:07 <Real> : wwwwwwwhat
23:07 <Real> : I wasn't serious
23:08 <Reiji-RJ> : b-but I already fixed that!
23:08 <Reiji-RJ> : ctrl+z
23:08 <Reiji-RJ> : xD
23:08 <Real> : \:D/
23:09 <Real> : And that's all, nice map~
23:09 <Reiji-RJ> : gawwww
23:09 <Reiji-RJ> : Thank you! >\\\\\<
23:09 <Reiji-RJ> : post >:3
23:09 <Real> : okay
Frozen Child
Easy
01:00:385 - add an note? :3
Normal
01:48:727 -
http://puu.sh/VF9N
isn't better?

where is the hard :c

Collab
00:33:299 (1,2,3) -
http://puu.sh/VFen
better?

it's a fantastic mapset.
make it ranked, now.
YTYuyu
lmao right when i finished modding IceBeam's map, i came to mod this :P. anyways found this on #modreqs.

Bold: Unrankable/must fix.
Red: You should fix it, but it's up to you.
Italic: Suggestion. Feel free to ignore this if you don't like it.
Blue: Comment. I'll give you my opinion, advice, or if i'm curious about something.

[General]
i feel that a lead in of 3000 is too long for players to get ready. i suggest starting the lead in at 2000 or 1500. i think starting here would be perfect since it's not too long and not too short IMO.

[Easy]
i feel that AR4 is too quick for beginners to react to the notes. decrease the AR by 1. i think it'd be easier since it's at the right speed if they can see the flow to the map.
00:05:185 - maybe you can add a circle to follow the change in the organ? i always feel that something is missing here during gameplay because of the change in the organ.
00:27:813 (1,2) - consider making these curved sliders like the other ones since the instrumental loops all over again.
00:43:585 (2) - i think this kind of stack would be hard for beginners since it'd be hard for them to time it right. try to space out (2) like a back and forth pattern. i think it'd be easier to do that since there's a line beginners can follow during gameplay.
01:16:842 (4) - align this note to (2). it'll look like this combo is going around in a circle during gameplay.
01:27:813 - same as 00:05:185, but it'll follow the instrumental in the song. i think it'll give off a nice start to the next combo since a new pattern occurs, and a nice start to the vocals in this part IMO.
01:30:899 (1) - consider adding a whistle at the repeat arrow to emphasize the vocals in the song.
01:36:385 (1) - ^
01:39:127 (1,2,3) - re-arrange these notes like this. i think it'll flow smoother during gameplay. also i think it'll be easier and straightforward for beginners as nothing is covering the notes.
01:41:870 (1) - same as 01:30:899.
01:47:013 (4) - same as 01:16:842.
01:49:413 (4) - same as 00:43:585.
01:59:013 (2) - do Ctrl+H for this. i think that beginners might let go at the middle of the slider since the hitburst covers the middle of the slider during gameplay.
02:19:242 (4) - do this instead. same reason as 00:16:842.
02:36:727 (1,2) - same as 00:27:813.

[Normal]
00:01:756 - add a circle here. it'll follow the organ for this part of the song.
00:12:727 - ^
00:32:442 (4,5,1) - re-arrange the notes like this. (4) would blanket (2), (5) would be a path for (1) which leads to the stack at the beginning of (2). i think doing this would make the flow smoother, and it should make players comfortable during gameplay.
00:59:356 (1) - do manual stacking on this note for consistency with the other stacks in the map.
01:01:413 (2,3,4) - ^
01:02:785 (6,7,8) - ^
01:11:356 (6) - maybe you can add a whistle with the clap because i can hear a potential whistle pattern here during gameplay.
01:15:299 (3,4) - same as 00:59:356.
01:28:842 (3,4,5,6,7) - since (1,2) are manually stacked, do the same thin here for consistency in this combo.
01:34:670 (4) - same as 01:11:356, but just a whistle at the end. it'll match the instrumental in the song.
just fix the perfectly stacked notes and stack them manually for consistency throughout the whole diff.

[Collab]
00:21:299 - add a circle here to follow the drum. this part should represent the tense part since the song is picking up and it gets to the best part and that's when the other parts of the instrumental play.
00:21:985 - ^
00:27:470 (8) - you forgot a whistle at the beginning. add it to keep the whistle pattern going in the map.
00:34:327 (6) - ^
00:39:813 (6) - ^
01:15:985 (5) - i feel that by going Ctrl+R, the flow would keep going and the vocals are still at the hold from the previous slider.
01:57:299 (6) - ^
02:40:499 (4) - same as 00:27:470.
02:48:727 (4) - ^
same comment as normal.

I guess that's it. Star and GL :D
Topic Starter
Reiji-RJ
Thank you all, fixed some stuff :3
IceBeam

Byakugan249 wrote:

l[Easy]
i feel that AR4 is too quick for beginners to react to the notes. decrease the AR by 1. i think it'd be easier since it's at the right speed if they can see the flow to the map. BPM is pretty high,so I'll leave it
00:05:185 - maybe you can add a circle to follow the change in the organ? i always feel that something is missing here during gameplay because of the change in the organ. uhm,nope
00:27:813 (1,2) - consider making these curved sliders like the other ones since the instrumental loops all over again. I tried to make them different @_@
00:43:585 (2) - i think this kind of stack would be hard for beginners since it'd be hard for them to time it right. try to space out (2) like a back and forth pattern. i think it'd be easier to do that since there's a line beginners can follow during gameplay. it's fine
01:16:842 (4) - align this note to (2). it'll look like this combo is going around in a circle during gameplay. no,I can't,then the next slider won't look as I want
01:27:813 - same as 00:05:185, but it'll follow the instrumental in the song. i think it'll give off a nice start to the next combo since a new pattern occurs, and a nice start to the vocals in this part IMO. well same
01:30:899 (1) - consider adding a whistle at the repeat arrow to emphasize the vocals in the song. okay,sounds good
01:36:385 (1) - ^ ok
01:39:127 (1,2,3) - re-arrange these notes like this. i think it'll flow smoother during gameplay. also i think it'll be easier and straightforward for beginners as nothing is covering the notes. I'll keep mine,thanks
01:41:870 (1) - same as 01:30:899. kay
01:47:013 (4) - same as 01:16:842. same reply
01:49:413 (4) - same as 00:43:585. you said nothing about that before :o
01:59:013 (2) - do Ctrl+H for this. i think that beginners might let go at the middle of the slider since the hitburst covers the middle of the slider during gameplay. I'll leave it
02:19:242 (4) - do this instead. same reason as 00:16:842. this pattern is totally different
02:36:727 (1,2) - same as 00:27:813. same
thanks!

http://www.mediafire.com/?83r5m82382p7arh
rename it back to B-Easy orz
ryuu
нян.
добралась и до этой карты.
кушать хочу. надо быстрее моддить ;_;

[B-Easy]

00:08:613 (1) - 2я - 385, 121. 3я - 340, 112. 4я - 300, 128, 5я - 283, 152.
01:04:842 (3) - http://puu.sh/X52e и клапы на концы о.о (дада. знаю, что переделывать придётся. просто предлагаю)
01:33:642 (1) - http://puu.sh/X55R (таааааааааак лень писать координаты ._.)

[Normal]

ничего.

[Collab]

ничего.

мои хуёвые моды делают мне грустно.
ноу кд.
Topic Starter
Reiji-RJ
Спасибо, Рюша!
Держи-таки кудоску :3
grumd
Collab

— Mapping
  1. 00:11:356 (1,2) - Здесь я бы всё же хотел видеть прямую линию от слайдера до кружка. http://osu.ppy.sh/ss/409977
  2. 00:23:527 (6,7,1) - Честно говоря, никогда такое не любил. Намного красивее смотрится, если стрим поставить в одну линию со слайдером. http://osu.ppy.sh/ss/409979 Но это уже как хочешь. Тут в карте много подобных моментов, ты реши, что захочешь сделать.
  3. 00:31:070 - Тут сильный бит. Чтобы карта игралась намного интереснее, подчеркни этот сильный бит (ну ты же слышишь synth, даже вистл сюда поставили). Как это сделать? Поставь на этом бите начало слайдера. Будет очень круто играться:
  4. Так, с этого момента начинаю замечать, что стримы у тебя совсем разные все. Сначала 00:26:613 (2,3,4) - 0,6х, потом 00:27:299 (6,7,8) - 0,5х, потом 00:33:470 (2,3,4) - 0,3х... Чтобы карта смотрелась более постоянной, в некотором выдержаном стиле, реснапни все стримы на 0,5х или что тебе там больше понравится.
  5. 00:33:813 - Здесь точно так же, этот сильный бит лучше не ставить на конец слайдера. Играется гораздо лучше, если поставить сюда кружок/начало слайда. Потому что на этих объектах надо НАЖИМАТЬ на кнопку, а конец слайдера вообще никаких почти действий не требует. Скучно ничего не нажимать, когда в песне такой яркий "удар" звучит.
  6. 00:49:070 (2,1) - Не нравится мне этот маленький оверлап. Либо сделай его более заметным, как тут 00:25:070 (1,2) - , либо убери совсем (подняв (2))
  7. 00:52:499 (1,2,3) - Ритм неправильный. Должно быть так ((2,3) подвинул 1/2 дальше): кстати, получилось интересно стакнуть (3) под конец (1)
  8. 01:06:556 (2) - После этого слайдера намного лучше играется, если все слайдеры подвинуть 1/2 дальше, то есть на сильные биты и начать эту серию слайдеров с начала такта: 01:07:585.
  9. 01:24:556 (6) - По-моему, лучше подвинуть на 01:24:727. Там вокалы начинаются, кружок там не помешает.
  10. 01:51:127 (4,5) - Сделай их по-ровнее. Поставь последнюю точку посередине конца слайдера и всё такое. http://puu.sh/XGdl
  11. Ах, точно так же и тут 01:50:270 (2) - только хотелось бы видеть среднюю точку посередине слайдера, как выше на скрине.
  12. 01:53:356 (2) - Подвинуть бы этот слайдер на 01:53:527, так хорошо подходит вокалу
  13. 02:41:185 (6) - Замени этот слайдер на две кружка, например, опять же та штука с сильными битами.
  14. 02:45:813 (3) - Тут ритм должен быть таким: всё по тем же причинам
  15. 02:48:042 (2) - а тут так попробуй: (и 02:48:213 (3) - подровняй, пожалуйста, как раньше я пушил скрин)


Normal

— Mapping
  1. 00:00:385 (1) - Просто на клетку вправо, а следующий такой же на клетку влево
  2. 00:33:299 (1) - Ну бля ну бля ну бля ну как же я не люблю такой пиздец D: Извините, но чем вам так понавился именно ЭТОТ момент для брейка? Ну ничего же не поменялось в музыке, а вы уже отдыхать.. Эх, грустно.
  3. 01:12:727 (4) - Этот 1/4 ритм между слайдерами совсем не звучал, как по мне. Попробуй так
  4. 01:16:499 (6,1) - Честно говоря, что-то непонятное.. Я бы лучше стрим впихнул на 4 кружка
  5. 01:26:442 (3) - Стакни его как две слайдера перед этим: (я попробовал, увидел, что оно не смотрится совсем и понял, что лучше уж вообще немного иначе стакнуть. так, чтобы курсор не пришлось назад отводить, так flow лучше и вообще выпонели)
  6. 01:41:527 (7) - На клетку вправо, чтобы стак был такой же, как перед этим
  7. 02:05:870 (3,4) - Зделай тут стрим из 4-х нот перед слайдером, м? Пофиг на квадрат, тут ритм важнее. Что-то вроде этого:
  8. 02:11:356 - Нота тут нужна. Очень нужна. Чтобы не начинать с красного тика (немного сложный ритм для новичков), чтобы вокалы поддержать и всьо такое... Хотя, в принципе, если ты за драмами хочешь идти, то можно и так. Но я бы вокалы тоже не пропускал. Маппать надо всю песню целиком, а не одни драмы или вокалы, скажем
  9. 02:33:299 - same


B-Easy

— Overall
Может кружки больше сделаешь? :х

— Mapping
  1. 00:08:613 (1) - Нуу, может обведёшь как-то ровнее?
    408,148,8613,6,0,B|380:120|344:112|304:122|280:160,1,140,0|0
  2. 00:09:985 (2) - Думаю, надо будет скопировать тот слайдер сюда потом.
  3. 00:56:613 (3,4) - Уверен, что эти оверлапы нормально пойдут для изи?
  4. 01:33:642 (1) - Угу, снова обводка хромает. Можно опять же скопировать тот слайдер, который я предложил.
  5. 01:40:156 (2) - Ритм лучше такой используй, больше подходит к таким звукам "тик"
  6. 02:25:756 (1,2) - Поменяй местами слайдер и кружок, под вокалы хорошо подойдёт
Topic Starter
Reiji-RJ
Так, ну

grumd wrote:

Collab

— Mapping
  1. 00:11:356 (1,2) - Здесь я бы всё же хотел видеть прямую линию от слайдера до кружка. http://osu.ppy.sh/ss/409977 сделано :3
  2. 00:49:070 (2,1) - Не нравится мне этот маленький оверлап. Либо сделай его более заметным, как тут 00:25:070 (1,2) - , либо убери совсем (подняв (2)) Таки да, подняла
  3. 00:52:499 (1,2,3) - Ритм неправильный. Должно быть так ((2,3) подвинул 1/2 дальше): кстати, получилось интересно стакнуть (3) под конец (1) Сделала и прибавила серкл, так вроде лучше. Самой там не нравилось о\ а фиксить лень


Normal

— Mapping
  1. 00:00:385 (1) - Просто на клетку вправо, а следующий такой же на клетку влево нопе, там же одеялко :3
  2. 00:33:299 (1) - Ну бля ну бля ну бля ну как же я не люблю такой пиздец D: Извините, но чем вам так понавился именно ЭТОТ момент для брейка? Ну ничего же не поменялось в музыке, а вы уже отдыхать.. Эх, грустно. Ой мех ой мех ой мех, я тебя понимаю. Брейк на эпик части - ужас, но кое-какие люди требую брейков в изи диффках, и поэтому пришлось поставить. Больше негде. Разрешат - замапим.
  3. 01:12:727 (4) - Этот 1/4 ритм между слайдерами совсем не звучал, как по мне. Попробуй так а мне норм :о
  4. 01:16:499 (6,1) - Честно говоря, что-то непонятное.. Я бы лучше стрим впихнул на 4 кружка опять же норм :3
  5. 01:26:442 (3) - Стакни его как две слайдера перед этим: (я попробовал, увидел, что оно не смотрится совсем и понял, что лучше уж вообще немного иначе стакнуть. так, чтобы курсор не пришлось назад отводить, так flow лучше и вообще выпонели) оукей~
  6. 01:41:527 (7) - На клетку вправо, чтобы стак был такой же, как перед этим Про! Побольше таких моддеров, а то у меня глаза кривые на расчет D:
  7. 02:05:870 (3,4) - Зделай тут стрим из 4-х нот перед слайдером, м? Пофиг на квадрат, тут ритм важнее. Что-то вроде этого: ненене
  8. 02:11:356 - Нота тут нужна. Очень нужна. Чтобы не начинать с красного тика (немного сложный ритм для новичков), чтобы вокалы ]поддержать и всьо такое... Хотя, в принципе, если ты за драмами хочешь идти, то можно и так. Но я бы вокалы тоже не пропускал. Маппать надо всю песню целиком, а не одни драмы или вокалы, скажем хочу драмик
  9. 02:33:299 - same same yeah
Спасибо большое!
grumd
нопе, там же одеялко :3
Ну это я понял, просто как по мне, одеялко не совсем ровное. Может не на клетку, но на полклетки точно надо бы подвинуть :х
Но это не критично, забей)
show more
Please sign in to reply.

New reply