Ei tästä meinaa tulla mitään 

Mutta randomilla voi olla vaarallista äänestää kylÄänestys: Sutsuka
Tiedon jakaminen on muutenkin jäänyt vähäiseksi.Tuo. Ainakin sentään selitit itsesi,
Se voi olla ansaSutsuka wrote:
.... Ette nyt pilaa taas yhtä mafia peliä menemällä hätiköityihin johtopäätöksiin!
Minulla myös on syyni.
Olen etsivä.
Tiedon jakaminen on muutenkin jäänyt vähäiseksi.
viittasin viimepeliin. Olen myös sanonut täällä että tämä peli ei atm kiinnosta lainkaan, jonka takia en kauheasti ole selittänytkään mitään.AzureDraco wrote:
Eli siis sutsuka on nyt "etsivä" joka vähän myöhässä alkaa jakeleen tietoja, olishan se ollu mukavaa tietää heti alusta asti näitä juttuja.
Helppo keino saada pöydälle ''me ei ainakaan kuuluta yhteen''.ethox wrote:
Äänestän niin kovasti syyllistä etsivää AzureDracoa. Hänellä on selvästi salattavaa.
Äänestys: AzureDraco
Miten niin tarkoituksen mukaisesti? Vaikka kuinka salapoliisisoin en tietäisi että järjestettäisiin 'Suomen Mafia II Delfiinien vihaajat' jatko-osa. Tietenkin taas huomioon miten jo sanoin että viittasin _edelliseen_peliin_. Te senkin hupsukka höppänät.ethox wrote:
#4 Sutsuka, sai salapoliisin maineen, ehkä tarkoituksenmukaisesti
Sen ei pitäisi, mutta okeiZunami wrote:
Tuo vain vahvistaa epäilyksiäni.
Ei voi mitään kameran värisuhteet on vähän pielessä,ja olin paikalla kun ammuit Tuuba-Kallen.Lanttu wrote:
Zunami, perusteluja kiitos? >:
Äänestys: Zunami
Siksi koska tuo äänenvaihtelu. Voihan sitä aina sanoa että "En turhaan vaihtele ääniä (teen kylälle palveluksen)", mutta missä perustelut? Ei näy. Minäkin teen yhtä lailla "kylälle palveluksen" tällä äänellä.
Ja minä en näytä tuolta, olen enemmän vaaleanpunainen~ ;_;