Ai mitä, heti aktiivinen xD
Peru Äänestys: NachoPiggy
Saat anteeksi nacho~
Peru Äänestys: NachoPiggy
Saat anteeksi nacho~
Vaikuttaa hyvinkin mahdolliselta. Otan riskin.Lanttu wrote:
Minä taidan ottaa riskin ja väittää että mafia käyttää samaa taktiikkaa toivoen, että me muut ajattelemme että ei siinä kuitenkaan olisi mitään järkeä ja että.. Tai siis, miten se nyt ikinä menikään.
Äänestys: ragelewa
LunaticMara wrote:
4. Kuolleet ihmiset eivät puhu.
Se olis aivan liian riskialtis taktiikka ollakseen hyödyllinen mafian alkupäässä, mutta uskokaa mitä uskotte ja katsotaan mitä tapahtuu.Lanttu wrote:
Minä taidan ottaa riskin ja väittää että mafia käyttää samaa taktiikkaa toivoen, että me muut ajattelemme että ei siinä kuitenkaan olisi mitään järkeä ja että.. Tai siis, miten se nyt ikinä menikään.
Just tota itekki ajattelin...Lanttu wrote:
Orkel on kyllä melkoisen epäilyttävä.ragelewa wrote:
orkel vaikuttaa kokoajan epäilyttävämmältä minusta, ja lanttu.
Joo, mustakin tuntuu että liian riskialtis taktiikka. Äänestän lanttua koska äänesti ippeä viimeksi.ragelewa wrote:
Se olis aivan liian riskialtis taktiikka ollakseen hyödyllinen mafian alkupäässä, mutta uskokaa mitä uskotte ja katsotaan mitä tapahtuu.Lanttu wrote:
orkel vaikuttaa kokoajan epäilyttävämmältä minusta, ja lanttu. Ketkään muut eivät edes harkitsisi tälläistä teoriaa paitsi ne jotka yrittävät minut lavastaa
<3NachoPiggy wrote:
ragelewa näyttää viaton huolimatta hänen käyttäytymisensä, ja jo nyt en näe mitään mahdollisuuksia tappajia vielä
Äänestys: Ei hirttoa
Mutta randomilla voi olla vaarallista äänestää kylÄänestys: Sutsuka
Tiedon jakaminen on muutenkin jäänyt vähäiseksi.Tuo. Ainakin sentään selitit itsesi,
Se voi olla ansaSutsuka wrote:
.... Ette nyt pilaa taas yhtä mafia peliä menemällä hätiköityihin johtopäätöksiin!
Minulla myös on syyni.
Olen etsivä.
Tiedon jakaminen on muutenkin jäänyt vähäiseksi.
viittasin viimepeliin. Olen myös sanonut täällä että tämä peli ei atm kiinnosta lainkaan, jonka takia en kauheasti ole selittänytkään mitään.AzureDraco wrote:
Eli siis sutsuka on nyt "etsivä" joka vähän myöhässä alkaa jakeleen tietoja, olishan se ollu mukavaa tietää heti alusta asti näitä juttuja.
Helppo keino saada pöydälle ''me ei ainakaan kuuluta yhteen''.ethox wrote:
Äänestän niin kovasti syyllistä etsivää AzureDracoa. Hänellä on selvästi salattavaa.
Äänestys: AzureDraco
Miten niin tarkoituksen mukaisesti? Vaikka kuinka salapoliisisoin en tietäisi että järjestettäisiin 'Suomen Mafia II Delfiinien vihaajat' jatko-osa. Tietenkin taas huomioon miten jo sanoin että viittasin _edelliseen_peliin_. Te senkin hupsukka höppänät.ethox wrote:
#4 Sutsuka, sai salapoliisin maineen, ehkä tarkoituksenmukaisesti
Sen ei pitäisi, mutta okeiZunami wrote:
Tuo vain vahvistaa epäilyksiäni.