Elämä potkii päähän, eikä tämä dekkaristi pysty enään tekemään työtään.
Ainoita kunnolla mietittyjä asioita on vain pari ja nekin ovat jo melko myöhäisiä.
Kuten ippen äänestäminen.
Onko kahden randomilla äänestetyn, randomissa järjestyksessä pistäminen ja randomilla valitseminen yhtään sen randomimpaa kuin se oli alussa. Kuten sanoin. Tiesin että ippe on turvallinen. *Polttelee vieläkin piippua*
Miankilla oli kuitenkin täysi oikeus epäillä ja kysellä ja heintsi tarttui koukkuun melko äkkiä.
Kaksi on jo heittänyt epäilynsä ei ole ihmekkään että lisää ihmisiä liittyisi mukaan.
Myös derpatorin angsti, joka paljastuikin ansaksi.
Näin derpkin äänesti ippeä mutta eikö lewakin äänestänyt juuri samoin?
Miksi juuri ippe? Koska hänessä oli jo niin paljon muita epäilyjä?
Tästä keskusteltiinkin derpatorin ikävän kuoleman jälkeen... Olisiko tekniikka sama kuin viime pelissä?
Laittaa vika ragelewan päälle? Vai tajuaisimmeko tämän ja näin emme epäilisi lewaa enään......?
Mitä tämänhetkisiin tapahtumiin tulee, olen täysi kysymysmerkki.
En epäile ulkomaalaisia ystäviämme mutta en myöskään pidä siitä että he ovat täällä.
Nähtävästi jo toinen lähtee kävelemään.
Viime pelissäni saamani maine ja nyt sen horjuminen ja heti tämän lähettäminen, saattaa johtaa siihen että ihmiset luulevat minun pelästyneen. eieiei...
Vaan nyt on kesä.
Ja sukka on taas mökeillä.
Ja minä vannon että karkaan tästä puuvankilasta ennemmin tai myöhemmin.
Ainoita kunnolla mietittyjä asioita on vain pari ja nekin ovat jo melko myöhäisiä.
Kuten ippen äänestäminen.
Onko kahden randomilla äänestetyn, randomissa järjestyksessä pistäminen ja randomilla valitseminen yhtään sen randomimpaa kuin se oli alussa. Kuten sanoin. Tiesin että ippe on turvallinen. *Polttelee vieläkin piippua*
Miankilla oli kuitenkin täysi oikeus epäillä ja kysellä ja heintsi tarttui koukkuun melko äkkiä.
Kaksi on jo heittänyt epäilynsä ei ole ihmekkään että lisää ihmisiä liittyisi mukaan.
Myös derpatorin angsti, joka paljastuikin ansaksi.
Näin derpkin äänesti ippeä mutta eikö lewakin äänestänyt juuri samoin?
Miksi juuri ippe? Koska hänessä oli jo niin paljon muita epäilyjä?
Tästä keskusteltiinkin derpatorin ikävän kuoleman jälkeen... Olisiko tekniikka sama kuin viime pelissä?
Laittaa vika ragelewan päälle? Vai tajuaisimmeko tämän ja näin emme epäilisi lewaa enään......?
Mitä tämänhetkisiin tapahtumiin tulee, olen täysi kysymysmerkki.
En epäile ulkomaalaisia ystäviämme mutta en myöskään pidä siitä että he ovat täällä.
Nähtävästi jo toinen lähtee kävelemään.
Viime pelissäni saamani maine ja nyt sen horjuminen ja heti tämän lähettäminen, saattaa johtaa siihen että ihmiset luulevat minun pelästyneen. eieiei...
Vaan nyt on kesä.
Ja sukka on taas mökeillä.
Ja minä vannon että karkaan tästä puuvankilasta ennemmin tai myöhemmin.