Nyt Sutsuka on kyllä hyvin turhautunut. Äänestelee ilman perusteita, kysellessä ei vastaa mitenkään järkevästi... Onko hän menettänyt järkensä? Ensimmäisenä päivänä hän oli vielä "normaali", ja nyt osa suurta delfiiniarmeijaa, joka tulee valtaamaan maailman. Tai sitten delfiinit ovat lyöttäytyneet yhteen reptiliaanien kanssa, ja peli on jo menetetty.
Tilannetta ei selvennä muuten rauhallista ja matalaa profiilia pitänyt Sutsuka flippaa aivan totaalisesti.
Muistakaa mitä Mianki sanoi ensimmäisenä päivänä!
Aika tyylitön veto, Sutsuka :^| Toivottavasti et luonut liikaa raivoa.
En haluaisi millään äänestää näin pian, mutta syyn kerron alla.
Elämistä:
Lähden huomis (lauantai) aamuna Kaakkois-Suomeen mökkeilemään kaverin kesäloman kunniaksi enkä palaa ennen keskiviikkoa. Tehkää minulle mitä haluatte tämän aikana. Tietysti toivon, että tilalleni saataisiin varapelaaja ja peli voisi jatkua normaalisti (sillä en taida itse pystyä jatkamaan), mutta mikäli tämä ei ole mahdollista, voitte odotella uskollisesti paluutani, modkillaa minut tai olla peniksiä.
Puhukaa puolestani ja tappakaa nimeeni!
Tilannetta ei selvennä muuten rauhallista ja matalaa profiilia pitänyt Sutsuka flippaa aivan totaalisesti.
Muistakaa mitä Mianki sanoi ensimmäisenä päivänä!
Mutta randomilla voi olla vaarallista äänestää kylÄänestys: Sutsuka
Aika tyylitön veto, Sutsuka :^| Toivottavasti et luonut liikaa raivoa.
En haluaisi millään äänestää näin pian, mutta syyn kerron alla.
Elämistä:
Lähden huomis (lauantai) aamuna Kaakkois-Suomeen mökkeilemään kaverin kesäloman kunniaksi enkä palaa ennen keskiviikkoa. Tehkää minulle mitä haluatte tämän aikana. Tietysti toivon, että tilalleni saataisiin varapelaaja ja peli voisi jatkua normaalisti (sillä en taida itse pystyä jatkamaan), mutta mikäli tämä ei ole mahdollista, voitte odotella uskollisesti paluutani, modkillaa minut tai olla peniksiä.
Puhukaa puolestani ja tappakaa nimeeni!