forum

Suomen Mafia II - Game Over

posted
Total Posts
364
show more
heintsi
Kiitos :3 D'Hohohoo. Kylä saa olla rauhassa.



Image provided by Ghost of Mianki
Topic Starter
Mara
Äänestystilanne
ethox (3) - Cheala, heintsi, Zunami
Ei hirttoa (1) - ethox

Noteeraus:
heintsi väittää olevansa vapaamuurari.
Cheala väittää olevansa vapaamuurari.

Kylä hiljenee. Onko se tässä? Kun heintsi tarkistaa lukumääriä, heintsi huomaa jotain hyvin kiehtovaa. Hän osoittaa ethoxia julmasti. "HÄN SE ON! SE SAATANAN PIRULAINEN!" Cheala ja Zunami säikähtää vieressä heintsin huutoa. Zunami on ori mieltä asiasta. "Uskon, että delfiinit ovat pahoja olentoja ja he ovat oikeat mafiat." Zunami sanoo. "Etkö sinä ole samaa mieltä, heintsi?"

"NO EN VITUSSA OLE." Tulee kovana vastaus, jolloin heintsi sekoaa kokonaan ja käy ethoxin kimppuun. Suomalainen peruspaini on käynnissä, eikä sille tule loppua. Cheala yrittää soittaa poliisi- hetkinen, eihän Taikolahdella ole poliisia enää.

ethox potkaisee heintsin pois kimpustaan. Hän ottaa taskustaan käsipistoolin ja tokaisee; "Miksette voineet vain olla HILJAA?". Mutta sitten...

Mitä tuolta vedestä tulee.....

SE ON TUUBA-KALLEN ELÄVÄ RUUMIS! "Hehe, tuubassa." Hän sylkee suustansa .22-kalipeerisen ammuksen suoraan ethoxin päähän. "Hei, kiitos Tuub-" Ja Tuuba-Kalle oli poissa. Mitäköhän helvettiä tapahtui? Anyways, ethox on nyt kuollut. Ei tarvinnut edes käydä hotellihuoneessa, sillä hänen taskustaan löytyi kaikki kirjoitukset hänen murhistaan Taikolahdessa.


ethox (mafiaperheen jäsen) - Viides Päivä (sai luodin päähänsä)

Zunami ei kestä tätä enää. Hän ottaa ethoxin aseen ja ampuu itseänsä päähän. Kuka tämä mies oli loppujen lopuksi? Kun hänen käyntikorttiansa katsotaan, hän ei alunperin tullut tänne auttamaan ihmisiä. Sen sijaan hän oli narri. Hän yritti saada itsensä hirteen.

Zunami (narri) - Viides Päivä (itsemurha)

Kylässä ei ole kuin kaksi ihmistä enää. Cheala ja heintsi. Aivan heti naimisiin he eivät taida mennä tälläisen tapahtuman jälkeen, mutta toivotaan niin. On aika laittaa ystävämme hautoihin ja perustaa Taikolahti uudelleen - toivoen, ettei mafia ikinä palaa...
















...vai palaako?



PELI ON PÄÄTTYNYT.

Seuraavat henkilöt voittavat pelin
heintsi
Cheala
Sutsuka
Mianki
TujAuS
Orkel
ragelewa
Derpator
IppE602

Seuraavat henkilöt hävisivät pelin (eivät saaneet kyläläisiä hengiltä)
AzureDraco
Lanttu
ethox

Seuraava henkilö hävisi pelin (ei saanut itseänsä hirteen)
Zunami

Seuraava henkilö hävisi pelin (AIDS)
FisHie

GG. Kaikki saa nyt puhua.
IppE
voitin pelin, nyt kutittaa
Sutsuka
.
IppE
Jos minä sitten hostaan ensi viikolla uuden, joskus torstaina tai perjantaina niin ei tuo miitti tule esteeksi.
Topic Starter
Mara
aattelitko millasta peliä hostaan
Zunami_old
Hävisin pelin. 8-)
IppE

LunaticMara wrote:

aattelitko millasta peliä hostaan
Eiköhän me joku ihan perusmafia tai sellaisen pieni variaatio. Mitä sitä turhaan monimutkaistamaan asioita näin pienellä porukalla.
Lanttu
:'''D ihanaa~!
Sutsuka
.
FisHie_old
tura :c
thelewa
Voitettiin sen takia että olin mahtava.
Mianki
Awesome~
heintsin ja Chealan kanssa säätin pähkäiltyä mafiat nice (tuli vähän collateral damagea mut ei se mitään)
ethox
Narri!

Tota oon miettiny vaan koko pelin ajan, ei oikeastaan suuremmin muu enää viimeisenä päivänä kiinnostanutkaan.

Ja se jäi ihmetyttämään miksette vaan hirttänyt mua aiemmin? :E
Cheala
Mua ei äänestetty kertaakaa ;o
Topic Starter
Mara
pro
Lanttu
Oltais voitettu jos minä en ois tippunu poies~! >:V ...Kai, en tiedä. ;_;
heintsi
Sanoinkin maralle jo ventissä, mutta epäilinkin vähän että zunamin rooli oli semmonen että sen olis tarkotus häiritä muiden peliä.
Meinas kyllä totaalisesti lähteä järki kun et uskonu mun perusteluita, mutta nytpä tiedän syyn :'DD

Ihan kiva peli oli, ei siinä mitään, tykkäsin tosta vapaamuurari-roolista paljon kun sai vähän taktikoituakin. Loistava päätös, jossain animessa/elokuvassa oon nähnyt jonku tapettavan tohon tyyliin ennenkin.
Lanttu enpä usko että olisiitte voittanu :3 ♥
Mianki
Nii unohdin jo melkein olla kiittämättä maraa kun on hostannu nää kivat pelit, tänk juu~
Topic Starter
Mara

Mianki wrote:

Nii unohdin jo melkein olla kiittämättä maraa kun on hostannu nää kivat pelit, tänk juu~
<3
Depator
Suht säälittävää jos ei itseään saa hengiltä..
Please sign in to reply.

New reply