heintsi on saanut ensimmäisen huomautuksen.
Helppo keino saada pöydälle ''me ei ainakaan kuuluta yhteen''.ethox wrote:
Äänestän niin kovasti syyllistä etsivää AzureDracoa. Hänellä on selvästi salattavaa.
Äänestys: AzureDraco
Miten niin tarkoituksen mukaisesti? Vaikka kuinka salapoliisisoin en tietäisi että järjestettäisiin 'Suomen Mafia II Delfiinien vihaajat' jatko-osa. Tietenkin taas huomioon miten jo sanoin että viittasin _edelliseen_peliin_. Te senkin hupsukka höppänät.ethox wrote:
#4 Sutsuka, sai salapoliisin maineen, ehkä tarkoituksenmukaisesti
Sen ei pitäisi, mutta okeiZunami wrote:
Tuo vain vahvistaa epäilyksiäni.
Ei voi mitään kameran värisuhteet on vähän pielessä,ja olin paikalla kun ammuit Tuuba-Kallen.Lanttu wrote:
Zunami, perusteluja kiitos? >:
Äänestys: Zunami
Siksi koska tuo äänenvaihtelu. Voihan sitä aina sanoa että "En turhaan vaihtele ääniä (teen kylälle palveluksen)", mutta missä perustelut? Ei näy. Minäkin teen yhtä lailla "kylälle palveluksen" tällä äänellä.
Ja minä en näytä tuolta, olen enemmän vaaleanpunainen~ ;_;
Ei ole mitään kätköjä ja ei tuo mitään ongelmia edes ratko jos vaan mainitsee että "derp tuo delfiini on täynnä metkuja"Zunami wrote:
Jos 3/4 delfiineistä on viattomia yhden täytyy olla asiaaan yhteydessä eli viimeisellä delfiinillä voi olla jotain salaisissa kätköissään.
Problem solved
Niin. Eihän.heintsi wrote:
Ei kukaan mafialainen äänestäisi omaa mafiapomoaan...
Etkä kyllä muuten varmaan tiedä.heintsi wrote:
Ethox :'D tiedän kyllä just miks teet noin..
sekoittaaksesi zunamin ajatuksia ja yrittämääksesi voittaa sen puolellesi.ethox wrote:
Etkä kyllä muuten varmaan tiedä.heintsi wrote:
Ethox :'D tiedän kyllä just miks teet noin..