sorry for not making it in time anyway gratz!
thanks ! And thanks everyone btw <3Haruto wrote:
Oh wow Ponoyoshi o.o
Congratulations dude!
Musty wrote:
Ok, vu que c'est que qualif, j'en profite pour noter quelques points en tant que pdv joueur
liste de truc que je trouve qui se jouent pas ouf
mine de rien je trouve ça super important les hitsounds et là sur cette map je les trouve vraiment trop bas, trop peu intuitif, autant le travail fait sur les hitsounds est très très bien j'ai rien à dire, cependant je trouve que en tant que joueur c'est bidon parce que ça représente pas ce que tu tapes genre à pleins d'endroits
02:12:184 (2,3) - sans doute à cause de l'overlap mais genre c'est trop chiant Fixed
02:18:613 (4,5) - jtrouve ça vraiment nul par contre, genre un stream ça flow beaucoup mieux que "DEVINE ^^" Changé pour un kickstream
04:33:013 (6,1,1,1,1) - tueur de flow :rage: Pour le coup je suis pas vraiment d'accord, j'ai aucun soucis à le jouer je pense que celui-ci te concerne personnellement mais j'en demande d'autres avis si possible
04:42:013 (2,3) - rien à voir mais c'est volontaire le stack comme ça? je pense que oui mais juste pour être sûr, après je pense pas que ça soit si judicieux que ça d'en foutre un là ^^ Oui ça l'est :p
sinon la map reste fun juste quelques endroits qui m'embêtent un peu, après c'est purement personnel c'est juste un avis ^^ bien joué les gars
EDIT:
c'est mal stack aussi 01:32:840 (2) - bug d'editeur hihi
Ranking Criteria - Storyboarding wrote:
There must not be any unnecessary transparency around storyboarded images, so crop and resize them as much as possible. If there are particular reasons for apparently useless transparency, then please explain them. For transparent sprites, there should be at least one pixel of transparent border around them so that interpolation (e.g. a black-bordered image on a black background) works properly (although a shadow or glow around the image will fix this problem as well).
oh, nice I didn't noticed that on my sb, probably forgot to do it, cause that animation was a test basicallyMir wrote:
While it's DQ'd did you ever consider further cropping your frame_x.jpg files? Atm they have lots of unused space:
Cropping it to take up less like this would be nice.
Just some extra stuff you might wanna take care of before requalifying. (since unneeded space on a lot of storyboard sprites is actually unrankable).Ranking Criteria - Storyboarding wrote:
There must not be any unnecessary transparency around storyboarded images, so crop and resize them as much as possible. If there are particular reasons for apparently useless transparency, then please explain them. For transparent sprites, there should be at least one pixel of transparent border around them so that interpolation (e.g. a black-bordered image on a black background) works properly (although a shadow or glow around the image will fix this problem as well).