저는 좀 모딩은 간략했으면 좋겠는데 긴 모딩은 매핑 시작한지 얼마 안된사람에게나 적합하고
매핑 한지 좀 된 사람이라면 걍 요점만 찝어줬으면 좋겠음..
간단한 예시로 00:02:771 - Add something here? It felt like they was something missing, and it can make a good opportunity to add something to highlight the buildup starting on 00:02:920 .
=> 00:02:771 - add something to highlight the buildup starting on 00:02:920 ?
00:05:972 (1) - I highly recommend you reduce the spinner to one beat early; ending it on 00:07:680 in other words. For a BPM of 202, a recovery time of one beat in a Hard difficulty is difficult to reach to the next object in my opinion.
=> 00:05:972 (1) - reduce the spinner until 00:07:680. too small recovery time to next object, in hard diff on fast bpm.
문법은 저도 잘 몰라영..
여튼 이정도만 해도 매퍼한테는 충분히 의미전달이 되지않을까 싶은데..
긴 모딩 써준사람 정성을 무시하는건 아닌데, 영어를 잘 못하는 사람이라면 긴 모딩 보면 이거 언제 다 해석하나 싶은...
제 생각은 초보자를 대상으로하는 맵은 제외하고, 최소한의 이유는 포함하면서 핵심만 적어줬으면 좋겠어요
매핑 한지 좀 된 사람이라면 걍 요점만 찝어줬으면 좋겠음..
간단한 예시로 00:02:771 - Add something here? It felt like they was something missing, and it can make a good opportunity to add something to highlight the buildup starting on 00:02:920 .
=> 00:02:771 - add something to highlight the buildup starting on 00:02:920 ?
00:05:972 (1) - I highly recommend you reduce the spinner to one beat early; ending it on 00:07:680 in other words. For a BPM of 202, a recovery time of one beat in a Hard difficulty is difficult to reach to the next object in my opinion.
=> 00:05:972 (1) - reduce the spinner until 00:07:680. too small recovery time to next object, in hard diff on fast bpm.
문법은 저도 잘 몰라영..
여튼 이정도만 해도 매퍼한테는 충분히 의미전달이 되지않을까 싶은데..
긴 모딩 써준사람 정성을 무시하는건 아닌데, 영어를 잘 못하는 사람이라면 긴 모딩 보면 이거 언제 다 해석하나 싶은...
제 생각은 초보자를 대상으로하는 맵은 제외하고, 최소한의 이유는 포함하면서 핵심만 적어줬으면 좋겠어요