forum

Japanse cultuur weeaboo anime topic!!

posted
Total Posts
443
show more
laport

she wrote:

wat
Tsukimi Luna
Hi
happy30
heb de eerste aflevering van shingeki no kyoujin gezien en het lijkt best interessant.
de eerste animu die ik ga volgen dit jaar
she_old

Moonpower wrote:

Ano Hana af. Dat einde.. :cry: Bedankt Ayu!
Nu maar die van Synchro kijken :D
En JoJo dan?
Moonpower

she wrote:

Moonpower wrote:

Ano Hana af. Dat einde.. :cry: Bedankt Ayu!
Nu maar die van Synchro kijken :D
En JoJo dan?
Komt daarna ^^ heb de eerste aflevering ervan gezien. Die Dio is zo'n klootzak xD Ben benieuwd hoe het verder gaat ;p
laport
silmarilen
rokodo kawaii
Remco32
What the fuck is wrong with people?
GladiOol
Henkie
hoera anime
Xho
>link naar streaming site
>2013
wat
>meme pijlen op osu forum gebruiken
Ben het wel met je eens, streamen is shit.

Quick edit: Mijn anime lijstje
she_old
wat gebruiken jullie tegenwoordig?

ik ben echt zooow outdated met mn streaming
Ayu
ik gebruik zelf meestal ook gewoon streaming, kan HenNeko ook gewoon in goede 'download kwailteit' kijken via stream op animeseason.

Als ik wel download wil, check ik wel op bakabt.
she_old
Oh dus mensen downloaded alles tegenwoordig, deed ik vroeger altijd(en nu nog stiekem soms voor 50+episodes series), maar ben ik nu mee gestopt s:

kheb dan wel 4tb ervoor maia dat wil ik ook niet helemaal volproppen
Ayu
Ik heb zelf het liefst de streaming, vooral omdat ik zelf gewoon lekker van de korte series houd dus dan heb ik ook geen zin om het te downloaden
Moonpower
Als het ongoing is kijk ik het van streaming sites. Anders ligt het eraan, soms download soms streaming.
Vooral dit:

Ayu wrote:

Ik heb zelf het liefst de streaming, vooral omdat ik zelf gewoon lekker van de korte series houd dus dan heb ik ook geen zin om het te downloaden
Xho

she wrote:

wat gebruiken jullie tegenwoordig?

ik ben echt zooow outdated met mn streaming
Hier staat zo'n beetje alle torrents wel in.
nyaa.eu

Gebruik dit voor m'n torrent RSS feed samen met MALupdater: Tokyo Toshokan, zodat alles gewoon automatisch download en ik het kan kijken wanneer ik wil.
Om de videos af te spelen raad ik MPC-HC aan, met wat extra instellingen die je hier kunt bekijken, of je download CCCP (Hier zit MCP-HC in met een aantal instellingen kant en klaar, wat op de meeste pc's goed zou moeten lopen). Je kan nog andere renderers erop zetten zoals MadVR om de kwaliteit nog mooier in te stellen etc., maar dit is eigenlijk overbodig en de meeste mensen zullen het verschil niet zien.
Ik raad daarbij VLC eigenlijk af, ook al is het het misschien wel de meest gebruikte video player dat er is, het is niet optimaal voor anime, en heeft vaak artifacts.

Je kan ook een account maken op BakaBT, deze hebben eigenlijk altijd wel alle anime torrents geseed die er zijn (zelfs de hele oude). Om dit te gebruiken staan er alleen wel wat regels tegenover: je moet zelf ook genoeg seeden al wil je dingen daar blijven downloaden, anders krijg je een ban.

Moonpower wrote:

Als het ongoing is kijk ik het van streaming sites. Anders ligt het eraan, soms download soms streaming.
Vooral dit:

Ayu wrote:

Als een anime aan het airen is heb je het sneller tot je beschikking als je het torrent. Tenminste, als je weet waar vandaan (zie mijn vorige post). Tenzij je Crunchyroll premium hebt, maar vaak is zelfs Crunchyroll later dan de werkelijke airtijden in Japan, waarbij dus fansubs eerder klaar zijn (meestal enkele uren nadat het geaired is). Daarnaast is, wanneer Crunchyroll een nieuwe aflevering online heeft gezet, de episode met hardsubs van Crunchyroll direct beschikbaar voor torrent hier: horriblesubs

she wrote:

Oh dus mensen downloaded alles tegenwoordig, deed ik vroeger altijd(en nu nog stiekem soms voor 50+episodes series), maar ben ik nu mee gestopt s:

kheb dan wel 4tb ervoor maia dat wil ik ook niet helemaal volproppen
Je kan ze altijd verwijderen ;)

Hele lap tekst maar ik hoop dat het helpt ;). Ik zou eigenlijk nu moeten leren voor mijn tentamens...
Synchrostar

Xhomas wrote:

Om de videos af te spelen raad ik MPC-HC aan, met wat extra instellingen die je hier kunt bekijken, of je download CCCP (Hier zit MCP-HC in met een aantal instellingen kant en klaar, wat op de meeste pc's goed zou moeten lopen). Je kan nog andere renderers erop zetten zoals MadVR om de kwaliteit nog mooier in te stellen etc., maar dit is eigenlijk overbodig en de meeste mensen zullen het verschil niet zien.
Ik raad daarbij VLC eigenlijk af, ook al is het het misschien wel de meest gebruikte video player dat er is, het is niet optimaal voor anime, en heeft vaak artifacts.
Dit is zowat hetzelfde, maar er zit ook een linkje bij waarbij alles in één executable zit, zodat je zelf bijna niets hoeft aan te passen.

Torrent > streaming
laport

GladiOol
Xho
hue
Sapphiire_old_1

Aaaaah Jessica nigri :3 , kga ni zeggen daze de beste vrouwelijke cosplayer is maar in ieder geval de schoonste , en mijn persoonlijke favoriet :3

Voor de Lugia Fans ;)
Yoeri

Gebruik deze A.U.B.
_mei_old
Xho

Jullie anti-weebs zijn gewoon homo, maar weten het zelf nog niet /o/
GladiOol
Sorry, maar dat was vele malen slechter dan mijn pogingen jullie als homo te verkondigen.
Yoeri
Het vrouwelijke geslachtsdeel is anders ook niet bepaald schattig.
silmarilen
je moeder ook niet

420 verbrand het
silmarilen

kijk mij dan 420 zijn
Xho

ik doe mee~

GladiOol wrote:

Sorry, maar dat was vele malen slechter dan mijn pogingen jullie als homo te verkondigen.
ok.
_mei_old

notsureifrepost else sorry
laport
Fakiezi
laport

Makojita wrote:

burgermannetje
Itsudemoo
Btw, kijk al je streamed anime op anilinkz het is in HD :P
En iemand nog een goede anime die niet deathnote heet?
Ayu

Kuro Mana wrote:

Ik kijk mijn streamed anime via Animeseason of Animekiss.

Jigoku Shoujo is wel leuk.
spaikz

Kuro Mana wrote:

.
Damnjelly

Fakiezi wrote:

Is dat toine?
Xho
ik kijk mijn anime altijd op streamwebsites, het liefst op 480p. ik moet daarbij wel vaak wachten op buffertijden maar je raakt er vanzelf aan gewend
Itsudemoo
Anilinkz Arkvid 720p all The way snelle download en stream kort na raw release

En alsjeblieft geen "Hentai " aanraden aan mensen.
Remco32
.
BasedGod
.
Itsudemoo
Is eigenlijk wel zorgwekkend dat zoveel "titels" genoemd worden.

Maar, post eens iet wat "normalere" animes?
Uni
Kunnen jullie het ook beschaafd houden hier dank u wel <3
A Mystery
Watch out, Cookie's in the house!!!

hai.
spaikz

Kuro Mana wrote:

Wat heb je tegen Hentai dan
Fakiezi

spaikz wrote:

Kuro Mana wrote:

Wat heb je tegen Hentai dan
Wat denk jij dat hij denkt dat ik denk dat jij denkt dat ik denk wat hij tegen hentai heeft?
Toine

Damnjelly wrote:

Fakiezi wrote:

Is dat toine?
wat.
Damnjelly
Toine

Damnjelly wrote:

Neger waz met jij?
m-maar dat ben ik helemaal niet :x
Ciniak

Toine wrote: