Hoera! Hier kunnen jullie allemaal je japanse behoeften vervullen! Nergens anders op het dutch subforum aub~
Zo.yuuki wrote:
Ik vind dat jullie deze thread hebben verpest met shitty cosplay (’ へ ’ )
Het gaat welEpic Darunia wrote:
@Amnes DearS? Zo random in je lijst. Wat vond je ervan anyway? Volgens mij is die anime echt zwaar klote.
@Yuuki inderdaad. NOOB cosplay, en Max not sure if trolling
wat vind je van Sukunai?
edit: oké, om nog zelf ff iets toe te voegen. Vandaag dit ontvangen met de post uit Hongkong, t zou 3 weken duren maar had hem binnen 1 week Oo
Brazbru
er komt 100% een 2nd season dat kan je gewoon zien aan hoe ep12 eindigdeEpic Darunia wrote:
xD ze moeten een OVA maken waar hij iemand datet. Meat? muahha. Verlang je naar een seizoen 2? Als ze dat doen mag de OVA weg xD maar dan moet hij wel iemand daten!
Code Geass season 1 en 2.GladiOol wrote:
Ik heb Death Note, Higurashi no kai met ei en spek weet ik veel wat de titel is, elfen lied en een stuk bleach gezien
mag ik nu bij de club? :33333
Death Note was overigens de enige serie die het kijken waard was. De andere waren allemaal dikke, DIKKE troep.
Ik snap niet waarom je dat zou willen kijken als je shit als The Game of Thrones, The Walking Dead etc. hebt. Maar ook Futurama, South Park e.d.
Kukuku...yuuki wrote:
er komt 100% een 2nd season dat kan je gewoon zien aan hoe ep12 eindigdeEpic Darunia wrote:
xD ze moeten een OVA maken waar hij iemand datet. Meat? muahha. Verlang je naar een seizoen 2? Als ze dat doen mag de OVA weg xD maar dan moet hij wel iemand daten!
en kobato>yozara>meat
Zoals eerder gezegt als je nog een coole anime wilt zou ik ff kijken naar Code Geass.Lesjuh wrote:
Ik heb wel Gurren Lagann (schrijf ik goed toch) gezien en die was best cool, ook al heb ik niks met robots enzo. Verder is alles peop in mijn ogen. Death Note lijkt me nog wel vet.
Das niet slecht tog ? Ik vin het wel leuk als een anime een einde heeft die ik niet kan voorspellensilmarilen wrote:
code geass en death note zijn goed ja, maar hoe verder in de anime je komt hoe meer wtf het word.
Dit. want als het mee valt koop ik er ook wel een paar hahaRemco32 wrote:
Ben ik toch benieuwd hoeveel miljoen miljard euro jullie betaald hebben voor die figuurtjes niet groter dan een duim.
en dan kijk je niet meer om naar je barbies?Max wrote:
als het mee valt koop ik er ook wel een paar haha
lol....laport wrote:
en dan kijk je niet meer om naar je barbies?Max wrote:
als het mee valt koop ik er ook wel een paar haha
yuuki wrote:
Jullie hebben deze thread verpest met shitty cosplay (’ へ ’ )
http://myanimelist.net/mangalist/Synchrostarsilmarilen wrote:
iemand hier die ook manga leest? zo ja welke? en welke vind je leuk?
ik lees nu een paar manga die nog ongoing zijn; mahou sensei negima, sekirei, battle angle alita: last order en claymore
battle angel alita en claymore zijn echt super goed, de manga van claymore is veel beter dan de anime imo
andere mangas die ik gelezen heb en ook heel leuk vond zijn psyren en shitsurakuen
Ik weet ik weet!Synchrostar wrote:
Sekirei... alleen manga. Geen zin in de anime. Al genoeg ecchi met Highschool DxD voor nu.
@Darunia MAL + MALUpdater = no effort in keeping list updated~
dat uncensored airing~Epic Darunia wrote:
Ik volg Hs DxD ook. Nog een paar daagjes voor ep. 2 dat Rias~
wacht je toch tot het afgelopen is en kijk je het in een keer afsilmarilen wrote:
ik haat ongoing anime kijken, dan moet je telkens een week ofzo wachten voor nieuwe ep en raak je niet in het verhaal.
Je hebt ook anime films.. =]GladiOol wrote:
films > series
geduld is als je wacht tot hij klaar is met airen om hem in 1x te kijken, niet als je elke week meteen zodra hij uit komt de nieuwe ep wil kijken.Synchrostar wrote:
Dat heet geduld...
'k kan best weekje wachten voor een ep als ik 4-5 series per season kijk, verspreid over de hele week~