Nostalgia!!!! XDDDDD
weet ik veel, vraag de mensen die het doen.GladiOol wrote:
waarom zou je uberhaupt naar zoiets luisteren
GladiOol wrote:
kanker elfen lied, kanker incest, kanker anime.
kanker.
Een soort aflaat dusGladiOol wrote:
ik ben al donateur van het kwf ha
dat geeft mij het recht om met kanker te spotten, want ik doneer geld tegen kanker.
ik doneer dus tegen mezelf
mijn logica beste logica
alleen is die van lesjuh legitRemco32 wrote:
Een soort aflaat dusGladiOol wrote:
ik ben al donateur van het kwf ha
dat geeft mij het recht om met kanker te spotten, want ik doneer geld tegen kanker.
ik doneer dus tegen mezelf
mijn logica beste logica
Over een paar jaar wel >:Dbumperpower64 wrote:
Zo oud is Nyan Cat nog niet.
you don't say?Foxxu wrote:
Over een paar jaar wel >:Dbumperpower64 wrote:
Zo oud is Nyan Cat nog niet.
>link naar streaming siteshe wrote:
JoJo's Bizarre Adventure (2012) <3
Ik wou dat er meer van dit soort en deze stijl anime was ;~;
she wrote:
wat
Komt daarna ^^ heb de eerste aflevering ervan gezien. Die Dio is zo'n klootzak xD Ben benieuwd hoe het verder gaat ;pshe wrote:
En JoJo dan?Moonpower wrote:
Ano Hana af. Dat einde..Bedankt Ayu!
Nu maar die van Synchro kijken
>link naar streaming site>meme pijlen op osu forum gebruiken
>2013
wat
Ayu wrote:
Ik heb zelf het liefst de streaming, vooral omdat ik zelf gewoon lekker van de korte series houd dus dan heb ik ook geen zin om het te downloaden
Hier staat zo'n beetje alle torrents wel in.she wrote:
wat gebruiken jullie tegenwoordig?
ik ben echt zooow outdated met mn streaming
Als een anime aan het airen is heb je het sneller tot je beschikking als je het torrent. Tenminste, als je weet waar vandaan (zie mijn vorige post). Tenzij je Crunchyroll premium hebt, maar vaak is zelfs Crunchyroll later dan de werkelijke airtijden in Japan, waarbij dus fansubs eerder klaar zijn (meestal enkele uren nadat het geaired is). Daarnaast is, wanneer Crunchyroll een nieuwe aflevering online heeft gezet, de episode met hardsubs van Crunchyroll direct beschikbaar voor torrent hier: horriblesubsMoonpower wrote:
Als het ongoing is kijk ik het van streaming sites. Anders ligt het eraan, soms download soms streaming.
Vooral dit:Ayu wrote:
Ik heb zelf het liefst de streaming, vooral omdat ik zelf gewoon lekker van de korte series houd dus dan heb ik ook geen zin om het te downloaden
Je kan ze altijd verwijderenshe wrote:
Oh dus mensen downloaded alles tegenwoordig, deed ik vroeger altijd(en nu nog stiekem soms voor 50+episodes series), maar ben ik nu mee gestopt s:
kheb dan wel 4tb ervoor maia dat wil ik ook niet helemaal volproppen
Dit is zowat hetzelfde, maar er zit ook een linkje bij waarbij alles in één executable zit, zodat je zelf bijna niets hoeft aan te passen.Xhomas wrote:
Om de videos af te spelen raad ik MPC-HC aan, met wat extra instellingen die je hier kunt bekijken, of je download CCCP (Hier zit MCP-HC in met een aantal instellingen kant en klaar, wat op de meeste pc's goed zou moeten lopen). Je kan nog andere renderers erop zetten zoals MadVR om de kwaliteit nog mooier in te stellen etc., maar dit is eigenlijk overbodig en de meeste mensen zullen het verschil niet zien.
Ik raad daarbij VLC eigenlijk af, ook al is het het misschien wel de meest gebruikte video player dat er is, het is niet optimaal voor anime, en heeft vaak artifacts.
ok.GladiOol wrote:
Sorry, maar dat was vele malen slechter dan mijn pogingen jullie als homo te verkondigen.
burgermannetjeMakojita wrote:
Ik kijk mijn streamed anime via Animeseason of Animekiss.Kuro Mana wrote:
Btw, kijk al je streamed anime op anilinkz het is in HD![]()
En iemand nog een goede anime die niet deathnote heet?
.Kuro Mana wrote:
Btw, kijk al je streamed anime op anilinkz het is in HD![]()
En iemand nog een goede anime die niet deathnote heet?
Wat heb je tegen Hentai danKuro Mana wrote:
En alsjeblieft geen "Hentai " aanraden aan mensen.
Wat denk jij dat hij denkt dat ik denk dat jij denkt dat ik denk wat hij tegen hentai heeft?spaikz wrote:
Wat heb je tegen Hentai danKuro Mana wrote:
En alsjeblieft geen "Hentai " aanraden aan mensen.
m-maar dat ben ik helemaal nietDamnjelly wrote:
Neger waz met jij?
jawel jij ben neger die, iedereen weet!Toine wrote:
m-maar dat ben ik helemaal nietDamnjelly wrote:
Neger waz met jij?