she wrote:
wat gebruiken jullie tegenwoordig?
ik ben echt zooow outdated met mn streaming
Hier staat zo'n beetje alle torrents wel in.
nyaa.eu
Gebruik dit voor m'n torrent RSS feed samen met MALupdater: Tokyo Toshokan, zodat alles gewoon automatisch download en ik het kan kijken wanneer ik wil.
Om de videos af te spelen raad ik MPC-HC aan, met wat extra instellingen die je
hier kunt bekijken, of je download
CCCP (Hier zit MCP-HC in met een aantal instellingen kant en klaar, wat op de meeste pc's goed zou moeten lopen). Je kan nog andere renderers erop zetten zoals MadVR om de kwaliteit nog mooier in te stellen etc., maar dit is eigenlijk overbodig en de meeste mensen zullen het verschil niet zien.
Ik raad daarbij VLC eigenlijk af, ook al is het het misschien wel de meest gebruikte video player dat er is, het is niet optimaal voor anime, en heeft vaak artifacts.
Je kan ook een account maken op BakaBT, deze hebben eigenlijk altijd wel alle anime torrents geseed die er zijn (zelfs de hele oude). Om dit te gebruiken staan er alleen wel wat regels tegenover: je moet zelf ook genoeg seeden al wil je dingen daar blijven downloaden, anders krijg je een ban.
Moonpower wrote:
Als het ongoing is kijk ik het van streaming sites. Anders ligt het eraan, soms download soms streaming.
Vooral dit:
Ayu wrote:
Ik heb zelf het liefst de streaming, vooral omdat ik zelf gewoon lekker van de korte series houd dus dan heb ik ook geen zin om het te downloaden
Als een anime aan het airen is heb je het sneller tot je beschikking als je het torrent. Tenminste, als je weet waar vandaan (zie mijn vorige post). Tenzij je Crunchyroll premium hebt, maar vaak is zelfs Crunchyroll later dan de werkelijke airtijden in Japan, waarbij dus fansubs eerder klaar zijn (meestal enkele uren nadat het geaired is). Daarnaast is, wanneer Crunchyroll een nieuwe aflevering online heeft gezet, de episode met hardsubs van Crunchyroll direct beschikbaar voor torrent hier: horriblesubs
she wrote:
Oh dus mensen downloaded alles tegenwoordig, deed ik vroeger altijd(en nu nog stiekem soms voor 50+episodes series), maar ben ik nu mee gestopt s:
kheb dan wel 4tb ervoor maia dat wil ik ook niet helemaal volproppen
Je kan ze altijd verwijderen
Hele lap tekst maar ik hoop dat het helpt
. Ik zou eigenlijk nu moeten leren voor mijn tentamens...