1. osu!community
  2. Beatmaps
  3. Ranked/Approved Beatmaps
posted
This beatmap was submitted using in-game submission on 22 października 2017 at 01:34:56

Artist: Busdriver
Title: Imaginary Places
Tags: phoon NeBu Busdriver Rdzeniu Streams Hatiso Moreon Rap sbsonic Andemu Asrasz LukerMaster Chalwa CptSqBany DominiGG AnySense squirrelpascals Fieryrage tem Squishi Soiplox Script
BPM: 158,09
Filesize: 3808kb
Play Time: 02:40
Difficulties Available:
  1. - Squishi's "how do play game" (1,46 stars, 178 notes)
  2. Andemu's through ivy to connector (4,13 stars, 586 notes)
  3. Any Sense, At Your Service (7,89 stars, 863 notes)
  4. Asrasz's Cup (6,86 stars, 321 notes)
  5. Chalwa's Keeps pushing like an idiot (6,69 stars, 775 notes)
  6. Doing it sideways (5,34 stars, 968 notes)
  7. DominiGG's bhopping drum (4,32 stars, 1094 notes)
  8. Fiery's "this lando kid is fucking bullshit" (8,24 stars, 902 notes)
  9. Hatiso's Calm Kiddo (1,76 stars, 284 notes)
  10. LKR's de_places (9,14 stars, 815 notes)
  11. NeBu's Speed Demon (6,92 stars, 991 notes)
  12. Rdzeniu's too much for ztrot (5,92 stars, 994 notes)
  13. sbs's just nocliped (6,14 stars, 1050 notes)
  14. Script's bhop lessons (4,22 stars, 537 notes)
  15. Skubi's Kawabunga! (7,37 stars, 885 notes)
  16. soiplox's script (3,3 stars, 435 notes)
  17. squirrelp's Underground (7,06 stars, 970 notes)
  18. tem's christian (8,41 stars, 2022 notes)


Download: Busdriver - Imaginary Places
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------


Ready for loved <3


Redownload after 30.06.2017,changed mp3.


Diffs:

Standard:


de_places: LukerMaster
"this lando kid is fucking bullshit": Fieryrage
At Your Service: Any Sense
Kawabunga! by: CptSqBany
Underground by: squirrelpascals
Speed Demon by: -NeBu-
Keeps pushing like an idiot by: Chalwa
just nocliped by: sbsonic
Too much for ztrot by: Rdzeniu
Doing it sideways by: Me
Bhop lessons by: Script
Through ivy to connector by: Andemu
Script by: soiPlox
Calm Kiddo by: Hatiso
How do play game by: - Squishi


CTB:

Cup by: Asrasz


Taiko:

Christian by: Tem
bhopping drum by: DominiGG



Additional diffs (extra diffs that doesn't fit mapset):
Download



Mods
Thanks to <3:
Rdzeniu,Hatiso,LukerMaster,CptSqBany
Waiting for more mods :D
posted
Wow! Nice map! :)
posted
Nice map man!I hope this will be loved
posted
great map
posted
sami slabi maperzy
posted
Rdzeniu's too much for ztrot
I changed 00:00:467 (1,2,3,4,1,2,3) - sliders at the beggining to circles 00:00:752 (2,3) - 00:01:511 (2,3) -
moved sliders and added circle 00:08:912 (10,11,12,13) -
same thing here 00:32:632 (4,5) -
removed slider and changed with triple 00:43:923 (8,9,10) -
removed slider and changed with circle 01:20:158 -
same 01:29:621 -
same 01:39:187 (5,6,7) -
new circle 01:56:056 -
same 01:57:702 -
posted
Rdzeniu's too much for ztrot
00:32:822 - make this slider a part of a stream
01:01:002 (1) - change position of this slider to stream end
01:56:056 - 01:57:702 (10) - remove those circles, it just don't fit
posted
głośniej audio
posted
A więc...Skoro już zrobiłem GD to i moda wrzucę. Mam nadzieję, że opinie się przydadzą.

02:28:936 - Kiai w każdym z diffów powinien zaczynać się tutaj. (Jeśli w ogóle tutaj kiai jest potrzebne)

Hatiso's Calm Kiddo

Generalnie dość dobre Easy, potrzeba tu trochę lepszego rozstawienia overlapów. Otoczanie kółek i sliderów wzajemnie
to podstawa w Easy.

02:44:429 (2,3,4,5,6,7,8,9,10) - W ogóle nie ma prawa istnieć coś takiego w Easy.
02:50:335 (2,3,4,5,6,7,8,9,10) - To już tym bardziej nie ma miejsca.
02:56:241 (2,3,4,5,6,7,8,9,10) - To samo.
03:02:147 (2,3,4,5,6,7,8,9,10) - Kolejne...
03:10:872 - Spinner tu się powinien kończyć.


Andemu's through ivy to connector

W mojej opinii diff niestety do niczego się nie nadaje...
Szukałem trochę argumentów do modowania, ale nie widzę tu niestety żadnego. Mapper powinien jeszcze trochę
poćwiczyć i przemapować ewentualnie od zera. Ratowanie tego modem to strata czasu. (No offence)


Skubi's Short Bhop lessons

Troll diff? Śmiesznie się gra, ale nie będę modował, można to dodać jako dodatkowy diff do oddzielnego pobrania.


Doing it sideways

Trochę brak ładu i składu. Jakby slidery były kopiowane, dodana jakaś symetria a streamy stworzone w sposób kładzenia równo
sliderów i Crtl+Shift+F na nich, diffa możnaby było uratować. Nie będę wymieniał po kolei, bo chodzi o całokształt.

Należy dodać hitsounding.

01:16:023 (6,1,2,3,4,5) - Proponuję odrazu usunąć, nie powinno się niektórych dźwięków mapować.

Rdzeniu's too much for ztrot

Odrazu mówię, że krytyka ma na celu poprawę jakości przyszłych wytworów danego autora i jego motywację. ;;

Bardzo kiepski diff... Kompletny brak zwrócenia uwagi na jakąkolwiek symetrie, spacing, flow czy hitsounding. Kółka są po prostu
rozrzucone po ekranie. Szczególny nieład panuje na streamach, które tworzone były najpewniej poprzez zwyczajne stawianie
kółka za kółkiem, a nie metody Ctrl+Shift+F na sliderze.
00:55:149 (1,2,3,4,5,6,7,8,1,2,3,4,5,6,7,8,1,2,3,4,5,6,7,8,1,2,3,4,5,6,7,8) - Ten part przykuwa uwagę, bo stworzony jest po prostu
dobrze. Przypuszczam, że jedyny stream tworzony ze sliderów.

03:06:945 (10,1) - No... bez jaj... :S

Moim zdaniem nie ma co niestety tego ratować. Remap od zera to jedyne (moim zdaniem) wyjście. (Nie licząc usunięcia)

sbs's just nocliped

Nieco lepiej zmapowany poziom trudności.
Ogółem możnaby było przyczepić się tylko do wyglądu mapy. Więcej overlapów i unikanie rzeczy w stylu:
00:07:329 (5,6,7) - Takim
00:10:744 (3,4) - Takim
00:22:415 (4,5,6,7,8) - Takim
00:13:591 (6,7,8) - I takim na przykład

00:21:371 (1,1,1,1) - Usunąć wszystkie NC, wyrównać.
01:16:023 (1,1,1,1) - To samo.

00:35:034 (3,4,5,6) - Tego typu overmap kompletnie nie pasuje do piosenki, polecam usunąć wszystkie takie bursty, overmapu
zazwyczaj ludzie nie lubią. (Sprostowanie rozumienia pojęcia overmap: kółka wstawiane w miejsca bez dźwięku w piosence).

A overmap występuje również w parcie od 02:41:107 (1).

Naprawdę ładnie zaś zmapowane są w tym diffie streamy. Równo i z flowem. Szczególnie dobrym przykładem jest
02:02:276 - wszystko od tego miejsca.
Diff nadaje się do Loveda (Lecz nie nadawałby się do rankeda).

NeBu's Speed Demon

Ten diff jest po prostu dobry. Nie ma się czego czepić. Ładnie zmapowany, miło się gra i ma swój styl.
Moja sugestia to praca nad hitsoundingiem tutaj.

Patterny ładne, pasują do stylu piosenki. Flow godzi ze sobą wszystkie kółka w różnym stopniu, ale godzi.
Poza tym widać, że mapper już podjął tutaj styl mapowania. Nie zrobił czegoś od tak, bo insejn ma być, to bedzie insejn.
Tu już widać dopasowanie techniki mapy do zmian intensywności i charakteru piosenki.

02:35:010 (1,2,3,4,5) - Tutaj można pokombinować, bo ekstremalne trochę te jumpy.

Kilka dopracowań detali mogłoby klasować ten diff nawet do ranked mapsetu.

LKR's de_places

Link do poprawionej wersji: https://puu.sh/wyxtu/b588248cbf.osu
Sam sieniebede tu oceniał, bo i po co? :S

Mam nadzieję, że mapperzy, których mapy uznałem za kiepskie, zostaną dzięki temu zmotywowani do dalszej pracy, nikogo tu nie chcę obrażać.

Serdeczne dwukropek trzy~
:3
posted
yo can i make a diff bro
posted

LukerMaster wrote:

A więc...Skoro już zrobiłem GD to i moda wrzucę. Mam nadzieję, że opinie się przydadzą.

02:28:936 - Kiai w każdym z diffów powinien zaczynać się tutaj. (Jeśli w ogóle tutaj kiai jest potrzebne)

Hatiso's Calm Kiddo

Generalnie dość dobre Easy, potrzeba tu trochę lepszego rozstawienia overlapów. Otoczanie kółek i sliderów wzajemnie
to podstawa w Easy.

02:44:429 (2,3,4,5,6,7,8,9,10) - W ogóle nie ma prawa istnieć coś takiego w Easy.
02:50:335 (2,3,4,5,6,7,8,9,10) - To już tym bardziej nie ma miejsca.
02:56:241 (2,3,4,5,6,7,8,9,10) - To samo.
03:02:147 (2,3,4,5,6,7,8,9,10) - Kolejne...
03:10:872 - Spinner tu się powinien kończyć.


Andemu's through ivy to connector

W mojej opinii diff niestety do niczego się nie nadaje...
Szukałem trochę argumentów do modowania, ale nie widzę tu niestety żadnego. Mapper powinien jeszcze trochę
poćwiczyć i przemapować ewentualnie od zera. Ratowanie tego modem to strata czasu. (No offence)


Skubi's Short Bhop lessons

Troll diff? Śmiesznie się gra, ale nie będę modował, można to dodać jako dodatkowy diff do oddzielnego pobrania.


Doing it sideways

Trochę brak ładu i składu. Jakby slidery były kopiowane, dodana jakaś symetria a streamy stworzone w sposób kładzenia równo
sliderów i Crtl+Shift+F na nich, diffa możnaby było uratować. Nie będę wymieniał po kolei, bo chodzi o całokształt.

Należy dodać hitsounding.

01:16:023 (6,1,2,3,4,5) - Proponuję odrazu usunąć, nie powinno się niektórych dźwięków mapować.

Rdzeniu's too much for ztrot

Odrazu mówię, że krytyka ma na celu poprawę jakości przyszłych wytworów danego autora i jego motywację. ;;

Bardzo kiepski diff... Kompletny brak zwrócenia uwagi na jakąkolwiek symetrie, spacing, flow czy hitsounding. Kółka są po prostu
rozrzucone po ekranie. Szczególny nieład panuje na streamach, które tworzone były najpewniej poprzez zwyczajne stawianie
kółka za kółkiem, a nie metody Ctrl+Shift+F na sliderze.
00:55:149 (1,2,3,4,5,6,7,8,1,2,3,4,5,6,7,8,1,2,3,4,5,6,7,8,1,2,3,4,5,6,7,8) - Ten part przykuwa uwagę, bo stworzony jest po prostu
dobrze. Przypuszczam, że jedyny stream tworzony ze sliderów.

03:06:945 (10,1) - No... bez jaj... :S

Moim zdaniem nie ma co niestety tego ratować. Remap od zera to jedyne (moim zdaniem) wyjście. (Nie licząc usunięcia)

sbs's just nocliped

Nieco lepiej zmapowany poziom trudności.
Ogółem możnaby było przyczepić się tylko do wyglądu mapy. Więcej overlapów i unikanie rzeczy w stylu:
00:07:329 (5,6,7) - Takim
00:10:744 (3,4) - Takim
00:22:415 (4,5,6,7,8) - Takim
00:13:591 (6,7,8) - I takim na przykład

00:21:371 (1,1,1,1) - Usunąć wszystkie NC, wyrównać.
01:16:023 (1,1,1,1) - To samo.

00:35:034 (3,4,5,6) - Tego typu overmap kompletnie nie pasuje do piosenki, polecam usunąć wszystkie takie bursty, overmapu
zazwyczaj ludzie nie lubią. (Sprostowanie rozumienia pojęcia overmap: kółka wstawiane w miejsca bez dźwięku w piosence).

A overmap występuje również w parcie od 02:41:107 (1).

Naprawdę ładnie zaś zmapowane są w tym diffie streamy. Równo i z flowem. Szczególnie dobrym przykładem jest
02:02:276 - wszystko od tego miejsca.
Diff nadaje się do Loveda (Lecz nie nadawałby się do rankeda).

NeBu's Speed Demon

Ten diff jest po prostu dobry. Nie ma się czego czepić. Ładnie zmapowany, miło się gra i ma swój styl.
Moja sugestia to praca nad hitsoundingiem tutaj.

Patterny ładne, pasują do stylu piosenki. Flow godzi ze sobą wszystkie kółka w różnym stopniu, ale godzi.
Poza tym widać, że mapper już podjął tutaj styl mapowania. Nie zrobił czegoś od tak, bo insejn ma być, to bedzie insejn.
Tu już widać dopasowanie techniki mapy do zmian intensywności i charakteru piosenki.

02:35:010 (1,2,3,4,5) - Tutaj można pokombinować, bo ekstremalne trochę te jumpy.

Kilka dopracowań detali mogłoby klasować ten diff nawet do ranked mapsetu.

LKR's de_places

Link do poprawionej wersji: https://puu.sh/wyxtu/b588248cbf.osu
Sam sieniebede tu oceniał, bo i po co? :S

Mam nadzieję, że mapperzy, których mapy uznałem za kiepskie, zostaną dzięki temu zmotywowani do dalszej pracy, nikogo tu nie chcę obrażać.

Serdeczne dwukropek trzy~
:3
Nie bede sie odnosil do calego moda bo za dlugo by pisac... Napisze tylko że staramy sie naprawic w mapach to co jest nie tak bo nie chcemy robic kompletnego remapu od zera.Naprawimy diffy zeby byly bardziej intuicyjne i płynne ;)

A za resztę modzików dziękuje :)
posted

fieryrage wrote:

yo can i make a diff bro
ofc, excited to have your diff in my mapset :D
posted

Moreon wrote:

Nie bede sie odnosil do calego moda bo za dlugo by pisac... Napisze tylko że staramy sie naprawic w mapach to co jest nie tak bo nie chcemy robic kompletnego remapu od zera.Naprawimy diffy zeby byly bardziej intuicyjne i płynne ;)

A za resztę modzików dziękuje :)
Luzik, po prostu widzę, że mapset idzię w górę bardzo szybko, a mamy w drużynie początkujących mapperów, więc żeby nie popsuli opinii ani mapsetowi ani samym sobie, dobrze by było, jeśli dopracowali by swoje poziomy, jeśli przyłożą się do nauki mappowania, całość szybko stanie na nogi, a wszyscy zyskają sporo doświadczenia ^^

Sam planuje jeszcze wrzucić tutaj swoje 2 nowe diffy, jeśli chcesz oczywiście. (ok. 5*; 8,2*) EJWSUMIETOPISZENOMORE T.T
posted
Doing it sideways

00:02:964 (4) - zmien ten slider(mozesz na przyklad skopiowac poprzedni i dac pod innym kątem)

00:04:103 (1,2,3) - proponuje trójkę pod kątem a nie stacka

00:07:329 (6) - pokombinuj tu z flow

00:10:175 (4,5,6,1,2,3) - to też możesz dać jako trójki nie stacki

00:22:889 (7) - to kółko możesz lekko przesunąć dla płynności

00:24:407 (9) - możesz wyrównać slider ale to już taka lekka zmiana

00:28:392 (3,4,5,6,7,8) - tak samo moze trójki

00:29:721 (1,2,3,4,5,6,7,8) - ten stream przydałoby się zremapować

00:34:275 (2) - tu według mnie mogłobybyć takie samo velocity
posted

LukerMaster wrote:

Luzik, po prostu widzę, że mapset idzię w górę bardzo szybko, a mamy w drużynie początkujących mapperów, więc żeby nie popsuli opinii ani mapsetowi ani samym sobie, dobrze by było, jeśli dopracowali by swoje poziomy, jeśli przyłożą się do nauki mappowania, całość szybko stanie na nogi, a wszyscy zyskają sporo doświadczenia ^^

Sam planuje jeszcze wrzucić tutaj swoje 2 nowe diffy, jeśli chcesz oczywiście. (ok. 5*; 8,2*) EJWSUMIETOPISZENOMORE T.T
Za duzo juz diffów bo jeszcze xvoir i fieryrage(a no i taiko diff i mania diff) mysle ze wystarczy :P
posted
Hejka Modzik ;3
do diffu Doing it sideways

00:46:989 (4,5) - tu lepiej trójkę bo będzie bardziej intuicyjna

00:49:076 (1) - to kółko się overlapuje, daj je trochę na prawo

00:50:025 (1,2) - tu tez trójka wygodniejsza

00:50:595 (2,3,4,5,6,7,1,2,3,4,5,6,7) - ten stream jest do calkowitego zremapowania >.<

00:58:375 (2) - tu tez moze trójka zamiast slidera?

01:02:170 (1,2) - ^

02:18:522 (1) - tu sie lekko overlapuje
posted
Mod LKRa mnie zmotywował żeby (pohejcić) zmotywować :P

Disclaimer: Ten mod dla nowych maperów będzie się opierał na poprawie wizualnej i lekko gameplayowej, aby ich mapa na pierwszy rzut oka nie kojarzyła się ze słabym mappingiem. Nie jest to rzecz którą trzeba się zrażać do mappingu (pewnie połowa z was tak zrobi i po miesiącu znowu zacznie coś mapować ._.). Sam takie uwagi dostawałem. Człowiek się najlepiej uczy przez krytykę innych.
Jeśli upominam się o overlapy i za bliskie ustawienie obiektów, to oznaczam tylko te które rażą w oczy złym wykonaniem. Jak znajdziecie jakiś overlap który nie jest wymieniony, to potraktujcie go jako dobrze zrobiony.
Also pro tip dla początkujących mapperów: Naprawde starajcie się trzymać Distance Snappera oraz nie nakładajcie sliderów i kółek na siebie. Mapa wtedy naprawde bardziej klarownie i czysto wygląda.

[hatiso]

00:05:051 (3,1) - overlap na "easy" albo normalu nie jest wskazany bo zaciemnia on obraz graczowi. oddziel je od siebie
00:08:088 (3,4) - za blisko siebie są obiekty, pozatym, skoro slider wskazuje do góry więc kolejny obiekt powinien być w tamtych okolicach. To nie jest extra czy inny diff. To jest Easy/Normal, tu musi być wszystko banalne i intuicyjne.
00:18:714 (1) - wydłuż go do (2), (2) usuń. Bardziej intuicyjny rytm
00:21:751 (1,3) - overlap, fuj
00:23:269 (3,4) - zblanketuj to ładniej: https://osu.ppy.sh/ss/8519740
00:24:407 (4,1) - overlap fuj
00:35:414 (1) - czemu NC?
00:36:932 (1) - wydłuż go do (2), (2) usuń. Bardziej intuicyjny rytm
00:39:968 (1,2) - za blisko
00:41:486 (3,4,1) - ludzka stonoga... wszystko musi być osobno a nie nałożone jak naleśnik, jedno na drugie :/
00:43:004 (1,2,3) - ^
00:46:040 (1,2,3) - ^
00:46:040 (1,2) - slider wskazuje w lewo więc kolejny obiekt powinien być w tamtych okolicach.
00:48:697 (4,1) - overlap fuj
00:49:076 (1,2,3) - ludzka stonoga strikes again.
00:52:113 (1,2) - zbyt skomplikowany shape jak na easy/normal
00:59:703 (3,4,1) - za blisko siebie są, also slider wskazuje w lewo więc kolejny obiekt powinien być w tamtych okolicach.
01:01:221 (1,3) - to samo co ze stonogami
01:05:776 (3,1) - za blisko sliderbordery
01:07:294 (1,2) - slider wskazuje w prawo a kolko zupelnie gdzie indziej..
02:02:318 - zwiększyłeś tu Distance Snap z 0,80x na 1,00x. Nie wolno tak w Easy/Normal. Musisz ten part przemapować żeby było spowrotem 0,80x tutaj
02:06:738 (3,1) - overlap be
02:12:631 (3,4) - slider wskazuje bla bla bla. wiadomo o co chodzi
02:16:315 (7,1) - za blisko
02:19:998 (1,4) - overlap be
02:33:491 (3,4,1) - ludzka stonoga
02:35:010 (1,3) - sliderbordery za blisko siebie
02:40:704 (4,1,2) - widzisz tę różnicę w dystansie? To niedopuszczalne w Easy, Normal. Musisz tego pilnować kurde..
02:47:382 (2,4) - overlap
02:50:704 (3,5) - ^
02:51:442 (5,7) - ^
02:59:194 (2,3) - za blisko
03:07:314 (5,6) - ^

Prosiłbym Cię o przeczytanie informacji na górze postu.

NASTĘPNY!

[andemu]

00:07:139 (3,5,1,2) - nie fajnie jak jest tak najebane na siebie. psuje to obraz mapy i odrazu sie moze kojarzyć komus ze słaby mapper. Odradzam takiego czegoś używać
00:08:657 (4,2) - ^
00:11:883 (5) - daj tu NC jak wczesniej juz dawales
00:13:401 (3,4,1,2,3) - ^^
00:18:714 (1,3) - ^
00:20:233 (1,3) - Chociaż to zblanketuj..: https://osu.ppy.sh/ss/8519830
00:22:130 (1) - po co to NC?
00:33:706 (8) - nie dawalbym tu tego slidera, bo jego koniec to początek nowego motywu muzycznego co jest mało intuicyjne. Zalecam dać tu dwa kółka.
00:35:793 (2,5) - overlap (czyli to co w pierwszym punkcie modu)
00:36:932 (1,3) - ^
00:37:691 (3,1) - za blisko siebie
00:38:829 (3,6) - overlap
00:40:727 (3,2) - ^
00:42:055 (4,6) - , 00:41:865 (3,7) - ^
00:56:287 (7,2) - ^
01:10:899 (4,6) - ^
01:12:987 (4,2,3) - ^
01:13:746 (3,4,5,6) - ^
01:16:213 (6) - tu nie ma dzwieku, usun ten obiekt
01:17:411 (1,3) - overlap
01:34:486 (5,1) - ^
01:42:303 (7,8,1) - ^
01:44:360 (4,1) - ^
01:44:977 (1,2,3) - ^
01:50:943 (3,1) - za blisko siebie
01:52:178 (3,5) - tu tez
01:52:589 (5,1) - overlap
01:52:589 (5,2) - ^
02:07:814 (5,2) - ^
02:08:552 (3,6) - ^
02:11:691 (4,6) - ^
02:15:937 (2,3) - za blisko
02:22:029 (4,5) - wczesniej tak nie zmieniałeś dystansu, a teraz nagle tak? trzymaj sie jakiegoś schematu. albo zwiekszaj dystans albo trzymaj sie tego samego caly czas. Napraw
02:30:454 (1,2,3,4,5,6,7,8) - wszystko tu jest za blisko siebie, najebane jak naleśnik. polecam pooddalać zeby nie nachodziły na siebie
02:32:732 (4,1) - stack?
02:32:732 (4,2) - overlap
02:36:528 (1,2,3,4,5,6,7,8) - to jest też naleśnik, oddal wszystko bo naprawde źle sie na to patrzy, i gra.
02:49:227 (7,1) - overlap
02:49:966 (1,3) - ^
02:50:704 (3,5) - ^
02:51:442 (5,7) - ^
02:55:872 (1,3) - ^
02:57:348 (5,7) - ^
02:58:086 (7,1) - ^
02:59:563 (3,5) - ^
03:00:301 (5,7) - ^
03:01:039 (7,1) - ^
03:01:778 (1,3) - ^
03:02:516 (3,5) - ^
03:03:254 (5,7) - ^ (oznaczam to wszystko bo to naprawde ładnie nie wygląda, tylko psuje obraz mapy :/)

Prosiłbym Cię o przeczytanie informacji na górze postu.

NASTĘPNY!

[skubi]

LukerMaster wrote:

Skubi's Short Bhop lessons

Troll diff? Śmiesznie się gra, ale nie będę modował, można to dodać jako dodatkowy diff do oddzielnego pobrania.
Troll diff? Jeśli diff polegający na readingu nazywasz Troll Diffem to proszę bardzo (ekhmekhmspelunkerekhmekhm). Zostałem poproszony o zrobienie diffa, a nie chciałem robić generic jumpówki (takiego czegoś jak ty zrobiłeś), ani generic streamówki (takiego czegoś jak zrobił NeBu) więc wyszło to. Myślę jednak że ten diff zostanie w mapsecie. Nawet się pokuszę o dorobienie do tej minuty piosenki. (w końcu to jest "SHORT Bhop Lessons"

NASTĘPNY!

[xvoir]

AR10 be, nigdy w życiu, zejdź mi z oczu.

00:20:327 (2,3,4,1,2) - patrz jaki clusterfuck.. zmień to :/
00:19:757 (4,1) - , 00:20:137 (4,1) - wut? to niezły spacing
00:28:962 (9,10,11) - to nie jest równo

NASTĘPNY!

[moreon]

00:00:497 (1,2) - za blisko w porownaniu do reszty
00:01:256 (1) - po co ten NC?
00:02:015 (1) - ^
00:01:446 (2) - a tu nie ma NC?
00:04:103 (1) - po co tu NC? 00:03:723 (3) - a jak juz to czemu tu nie ma?
00:05:811 (1) - po co tu NC?

Reszte takich rzeczy ominę bo musisz kurna trzymać się schematu. Albo daje tu NC albo nie daje i chuj :/

00:04:672 (5,1) - overlap
00:07:898 (1) - tu nie ma dźwięku, nie możesz stawiać tu początku obiektu. polecam 00:07:708 (9) - tu dać slider, 00:07:898 (1) - to usunąć 00:08:088 - tu dac kołko
00:10:934 (1,2,3) - ja tu nie slysze tripla i kółka a stream
00:12:452 (1) - NC? wtf?
00:23:079 (1) - tu nie ma dźwięku, nie możesz stawiać tu początku obiektu.
00:24:407 (9,2) - overlap
00:32:757 (1,2,3,1) - tu jest stream a nie jakieś sliderki 1/4. Znowu odbiegasz od swojego schematu!
00:34:275 (2,3) - po co te zmiany SV?
00:35:034 (4,1) - overlap
00:41:296 (1) - tu nie ma dźwięku, nie możesz stawiać tu początku obiektu.
00:42:625 (9,1) - overlap
00:43:384 (2,6) - ^
00:48:412 (2,3,4,1) - ^
00:50:595 (2,3,4,5,6,7,8,1,2,3,4,5,6) - skad ta nagla zmiana dystansu streama? znowu odbiegasz od swojego schematu
00:57:046 (6,7,1) - nie mozesz tak dziwnie zmieniać dystansu. wyrównaj
00:59:513 (1) - tu nie ma dźwięku, nie możesz stawiać tu początku obiektu.
01:06:914 (4,2) - overlap
01:10:709 (2,4) -
01:11:848 (5) - czemu nie NC?
01:12:987 (1) - Po co NC? -.-
01:16:023 (6) - overlap
01:25:228 (1,2) - za blisko
01:25:228 (1,4) - overlap
01:27:080 (4,6) - za blisko
01:27:080 (4,7) - overlap
01:34:897 (6,7) - nie...
01:35:103 (7) - also to jest nie w rytm. zmień to natentychmiastowo
01:36:543 (1,2,3) - co to za nagłe jumpy z dupy.. jeszcze w slow parcie... nie!
01:36:954 (3) - krzywo
01:36:954 (3,1) - overlap
01:39:834 (2) - konczysz początkiem rytmu. zmien to na kolka 01:39:834 - tu, i 01:40:040 - tu 01:40:246 - a tu postaw slider co jest chwile potem
01:40:452 (3,1) - overlap
01:41:686 (1,2,3,4) - nie ma nic takiego w muzyce, nie zmyślaj rytmu, tak nie wolno. usuń to i trzymaj sie rytmu albo poprostu nie mapuj tego partu
01:43:332 (1) - tu nie ma dźwięku, usuń...
01:49:709 (5) - konczysz początkiem rytmu
01:50:326 (6) - czemu nie NC?
01:51:355 (1,2,3,4,5,6,7,8) - co to za naleśnik, weź to porozkładaj żeby sie nie stykało
01:54:441 (5,7) - overlap
01:58:144 (1,2,3,4) - nie ma nic takiego w muzyce, nie zmyślaj rytmu, tak nie wolno. usuń to i trzymaj sie rytmu albo poprostu nie mapuj tego partu
01:58:967 (5) - za duze sv jak na slow part i poprostu brzydki slider
02:03:660 (8,1) - różnica jednego blue ticka, TO JEST NIEGRYWALNE usuń co trzeba
02:08:091 (8,1) - ^
02:08:922 (1,1) - za blisko
02:08:922 (1,2) - overlap
02:09:290 (2,3) - ^
02:10:029 (3,6) - ^
02:12:521 (8,1) - różnica jednego blue ticka, TO JEST NIEGRYWALNE usuń co trzeba
02:16:952 (4,1) - ^
02:17:045 (1,5) - overlap
02:18:152 (7,1) - ^
02:24:337 (9,1) - różnica jednego blue ticka, TO JEST NIEGRYWALNE usuń co trzeba
02:25:899 (7) - czemu nie NC?
02:26:088 (1) - a tu nagle NC..
02:27:607 (7) - a tu nie ma
02:27:986 (1) - a tu juz jest....
02:28:366 (4) - a tu nie ma
02:28:746 (7) - tu tez nie ma
^ w t f.... -.- trzymaj się schematów NCowania
02:33:301 (1) - konczysz początkiem rytmu
02:36:338 (1) - ^
02:36:338 (1,1) - overlap
02:40:514 (4,5,6,1) - overlap
02:41:107 (1,2,3,4) - slowpart i jumpy, znowu..
02:52:549 (5) - konczysz początkiem rytmu
03:03:992 (1) - Po co to NC?
03:04:731 (2) - i tu nie ma...
03:05:100 (1) - i tu nagle jest...

Prosiłbym Cię o przeczytanie informacji na górze postu.

NASTĘPNY!

[rdzeniu]

00:12:831 (2,3) - za daleko
00:17:007 (8) - kończysz początkiem rytmu, polecam zrobić 00:16:817 (7) - tu slider kończący się na 00:17:007 (8) - tym miejscu, a potem 00:17:196 - tu kółko z NC
00:24:407 (13) - niezesnapowany slider (za krótki, nie kończy się na żadnym ticku. poprostu zakończ go na czerwonym ticku na górze)
00:27:823 (1,2,3,4,5,6,7) - ^
00:30:100 (9) - ^
00:31:808 (8) - ^
00:33:706 (1) - ^
00:36:742 (1) - usuń to, nie ma to odzwierciedlenia w muzyce. czysty overmap
00:39:968 (1,4) - overlap
00:42:719 (6,7) - ^
00:42:814 (7,3) - ^
00:51:543 (7) - nie możesz czegoś takiego robic. dokończ tu normalnie stream. trzymaj sie swoich schematów.
01:17:616 (1) - spinner jest za krótki..
01:20:497 (4) - usuń to
01:25:228 (7,8) - overlap
01:29:651 (3) - usuń to
01:36:337 (7) - usuń to
01:38:189 (2,3) - usuń to
01:39:423 (5,6) - usuń to
01:39:834 (8) - usuń to i wydłuż 01:39:526 (7) - do 01:40:040 -
01:44:977 (1,3) - overlap
01:46:829 (3,4) - za blisko
01:56:292 (9,10,11) - to jest overmap. Nie ma nic takiego w muzyce. remap!
02:01:127 (1) - usun, overmap
02:05:045 (15,16,1,2,3) - wtf? usuń (16,1,2) i postaw w miejscu (1) slidera długością do (2). tak jak tutaj: 02:07:998 (13,14,1) -
02:28:176 (3) - koncowka tego slidera nie ma odwzorowania w muzyce, zmien na kolko
02:31:687 (7,8) - wtf? to chyba tak nie mialo byc
02:33:111 (9,2,3) - overlap
02:35:010 (8,1) - ^
02:50:888 (3,4) - ^
02:51:442 (4,6) - ^
03:06:945 (10,1) - ta odleglosc miedzy obiektami jest niedopuszczalna. Zesnapuj to normalnie..

Prosiłbym Cię o przeczytanie informacji na górze postu.

NASTĘPNY!

[sbsonic]

00:07:329 (5,6) - overlap
00:07:708 (7,3) - ^
00:08:468 (4,1,2,3) - ^
00:15:299 (1,3) - ^
00:16:817 (3,4,5,6) - nie mapuj 1/8... --> https://puu.sh/wCzVo/803da1753e.png
00:18:335 (3,4,5,6) - już tego nie bede wymieniał, poprostu tyle razy ile jest to w mapie tyle razy przeczytaj to co jest na tym screenie wyzej
00:24:787 (1,2,3,4,5,6,7) - wogóle nieintuicyjny rytm. Grałeś wogóle swoją mapę? następnym razem zagraj i jak coś sie zle gra to zmien..
00:25:925 (2,3,4,5) - overmap, remapuj to
00:27:254 (15,1) - overlap
00:27:823 (1) - nie mapuj 1/8nie mapuj 1/8nie mapuj 1/8
00:42:625 (4,1,2) - overlap
00:47:179 (8,9,1,2,3,4) - co to za snapping? daj tą 9 przy koncu slidera chociaz
00:50:215 (1,3) - overlap
00:54:960 (6,4,1) - ^
00:58:565 (3,7) - ^
01:01:981 (5,6) - ^
01:02:265 (6,7,3) - naleśnik overlapowy...
01:03:120 (4,1,2,3) - ^
01:09:950 (5,1) - overlap
01:21:114 (1) - po co to NC?
01:22:965 (1) - ^
01:24:611 (1,2,3) - równy Distance Snap, nierówny Snap. Niedopuszczalne :/ oddal 1 od 2 albo przybliz 2 do 3
01:31:194 (1,2,3) - ^
01:33:251 (6,1) - overlap
01:34:280 (1) - po co to NC?
01:36:131 (1) - ^
(jak juz kopiujesz poprzednie patterny, to rób to z głową.)
Więcej tego slowpartu nie robie bo to zwykłe lenistwo copypaste gdzie błędy się powtarzają...
02:25:168 (1,2) - overlap + za blisko siebie
02:25:722 (4,1) - za blisko
02:32:732 (5,6,7,8,1,2,3,4,1,2) - naleśnik overlapowy..
02:34:630 (5,2) - overlap
02:35:010 - tu juz widze copypaste z poprzedniej części, więc wystarczy że cię przeniosę do czytania tego co wyzej i tutaj zrobienia tego samego..
02:54:027 (3,1) - overlap
02:56:610 (5,2) - ^
03:01:039 (5,7) - ^

Prosiłbym Cię o przeczytanie informacji na górze postu.

NASTĘPNY!

[nebu]

00:35:224 (4,1) - nagła zmiana spacingu nie wróży dobrze. Aby naprawić 00:35:414 (1,2) - wcisnij ctrl+g 00:35:793 (3,4) - i tu tez
00:41:866 (4,5) - nagła zmiana spacingu nie wróży dobrze.
00:54:769 (3,1) - overlap

To tyle, ogólnie bardzo spoczi diff. Tylko hitsoundy są be. Polecam tego gracza/mappera

NASTĘPNY!

[lukermaster]

00:01:066 (1,2,3) - po co zwiększasz spacing, jak dalej go nie zwiekszasz juz ani razu. Albo zwiększasz caly czas tak samo, albo wogóle. Zdecyduj sie
00:02:775 (3,1) - overlap
00:03:344 (3) - konczysz początkiem rytmu
00:03:723 (4) - czemu tu nie NC?
00:05:811 (1) - co to za NC?
00:05:431 (4) - nie używaj w ten sposób reversów przy jumpach bo raz że to niegrywalne bo łatwo stracic kombo, to przy tym spacingu i bpm poprostu sie tak nie robi
00:05:716 (5,4) - stack?
00:09:036 (1) - co to za NC?
00:09:226 (1) - ^
00:09:226 (1,1) - overlap
00:11:693 (1) - Po co to NC?
00:12:262 (1) - po co NC?
00:12:642 (3) - a tu czemu nie NC?
00:13:686 (1) - po co NC?
00:19:853 (3) - a tu nie ma NC?
00:21:181 (5,6) - jumpy i nagle double, no nieźle chłopie...
00:21:561 (1) - po co NC?
00:21:751 (3) - A tu nie NC?
00:26:115 (7) - overmap, usuń to
00:28:582 (1) - po co to NC?
00:30:859 (5) - Gdzie NC?
00:32:377 (1,2,3,4) - HW is that you?
00:33:136 (1) - Po co to NC?
00:33:516 (1) - ^
00:34:655 (1) - ^
00:36:173 (1) - ^
00:42:435 (1) - ^
00:42:814 (3) - Konczysz początkiem rytmu
00:45:281 (1) - po co to NC?
00:46:989 (1) - ^
00:49:076 (1,1,1) - overlap, also na chuj te NC?
00:49:835 (1,1) - ^
00:50:595 (2) - overlap
00:51:543 (1) - Po co to NC?
00:53:251 (1) - ^
Raz tu dajesz 1,2,3,4. Raz 1,2,1,2. DECYZJA GOŚCIU DECYZJA!
00:56:477 (1) - po co to NC skoro 00:55:623 (6,7) - tu nie daleś? :^) DECYZJA DECYZJA
00:58:185 (6) - Gdzie NC?
00:58:470 (1) - A to po co?
01:03:119 (1) - ^
01:04:068 (1) - ^
01:04:257 (2) - NC
01:07:673 (3,2) - overlap
01:07:958 (1) - Po co to NC?
01:09:571 (1) - ^
01:09:950 (3) - Konczysz poczatkiem rytmu
01:10:899 (1) - po co to NC?
01:12:228 (1) - a tu? D E C Y Z J A (znowu)
01:15:264 (1) - ^
Dobra, wiesz o co mi chodzi, dalej mi sie nie chce. Może niektórzy lubią twój mapping, ale mi on poprostu nie pasuje. Ja tu widzę bez ładu i składu poukładane jumpy, raz za duze, raz za małe. NC gdzie popadnie, overlapy.. :< wybacz

Prosiłbym Cię o przeczytanie informacji na górze postu.
____________________________________________________________________________________________



Jest 02:11, co ja robie ze swoim życiem. Domagam się czegoś w zamian za to ;-;
posted

CptSqBany wrote:

Mod LKRa mnie zmotywował żeby (pohejcić) zmotywować :P

Disclaimer: Ten mod dla nowych maperów będzie się opierał na poprawie wizualnej i lekko gameplayowej, aby ich mapa na pierwszy rzut oka nie kojarzyła się ze słabym mappingiem. Nie jest to rzecz którą trzeba się zrażać do mappingu (pewnie połowa z was tak zrobi i po miesiącu znowu zacznie coś mapować ._.). Sam takie uwagi dostawałem. Człowiek się najlepiej uczy przez krytykę innych.
Jeśli upominam się o overlapy i za bliskie ustawienie obiektów, to oznaczam tylko te które rażą w oczy złym wykonaniem. Jak znajdziecie jakiś overlap który nie jest wymieniony, to potraktujcie go jako dobrze zrobiony.
Also pro tip dla początkujących mapperów: Naprawde starajcie się trzymać Distance Snappera oraz nie nakładajcie sliderów i kółek na siebie. Mapa wtedy naprawde bardziej klarownie i czysto wygląda.

[hatiso]

00:05:051 (3,1) - overlap na "easy" albo normalu nie jest wskazany bo zaciemnia on obraz graczowi. oddziel je od siebie
00:08:088 (3,4) - za blisko siebie są obiekty, pozatym, skoro slider wskazuje do góry więc kolejny obiekt powinien być w tamtych okolicach. To nie jest extra czy inny diff. To jest Easy/Normal, tu musi być wszystko banalne i intuicyjne.
00:18:714 (1) - wydłuż go do (2), (2) usuń. Bardziej intuicyjny rytm
00:21:751 (1,3) - overlap, fuj
00:23:269 (3,4) - zblanketuj to ładniej: https://osu.ppy.sh/ss/8519740
00:24:407 (4,1) - overlap fuj
00:35:414 (1) - czemu NC?
00:36:932 (1) - wydłuż go do (2), (2) usuń. Bardziej intuicyjny rytm
00:39:968 (1,2) - za blisko
00:41:486 (3,4,1) - ludzka stonoga... wszystko musi być osobno a nie nałożone jak naleśnik, jedno na drugie :/
00:43:004 (1,2,3) - ^
00:46:040 (1,2,3) - ^
00:46:040 (1,2) - slider wskazuje w lewo więc kolejny obiekt powinien być w tamtych okolicach.
00:48:697 (4,1) - overlap fuj
00:49:076 (1,2,3) - ludzka stonoga strikes again.
00:52:113 (1,2) - zbyt skomplikowany shape jak na easy/normal
00:59:703 (3,4,1) - za blisko siebie są, also slider wskazuje w lewo więc kolejny obiekt powinien być w tamtych okolicach.
01:01:221 (1,3) - to samo co ze stonogami
01:05:776 (3,1) - za blisko sliderbordery
01:07:294 (1,2) - slider wskazuje w prawo a kolko zupelnie gdzie indziej..
02:02:318 - zwiększyłeś tu Distance Snap z 0,80x na 1,00x. Nie wolno tak w Easy/Normal. Musisz ten part przemapować żeby było spowrotem 0,80x tutaj
02:06:738 (3,1) - overlap be
02:12:631 (3,4) - slider wskazuje bla bla bla. wiadomo o co chodzi
02:16:315 (7,1) - za blisko
02:19:998 (1,4) - overlap be
02:33:491 (3,4,1) - ludzka stonoga
02:35:010 (1,3) - sliderbordery za blisko siebie
02:40:704 (4,1,2) - widzisz tę różnicę w dystansie? To niedopuszczalne w Easy, Normal. Musisz tego pilnować kurde..
02:47:382 (2,4) - overlap
02:50:704 (3,5) - ^
02:51:442 (5,7) - ^
02:59:194 (2,3) - za blisko
03:07:314 (5,6) - ^

Prosiłbym Cię o przeczytanie informacji na górze postu.

NASTĘPNY!

[andemu]

00:07:139 (3,5,1,2) - nie fajnie jak jest tak najebane na siebie. psuje to obraz mapy i odrazu sie moze kojarzyć komus ze słaby mapper. Odradzam takiego czegoś używać
00:08:657 (4,2) - ^
00:11:883 (5) - daj tu NC jak wczesniej juz dawales
00:13:401 (3,4,1,2,3) - ^^
00:18:714 (1,3) - ^
00:20:233 (1,3) - Chociaż to zblanketuj..: https://osu.ppy.sh/ss/8519830
00:22:130 (1) - po co to NC?
00:33:706 (8) - nie dawalbym tu tego slidera, bo jego koniec to początek nowego motywu muzycznego co jest mało intuicyjne. Zalecam dać tu dwa kółka.
00:35:793 (2,5) - overlap (czyli to co w pierwszym punkcie modu)
00:36:932 (1,3) - ^
00:37:691 (3,1) - za blisko siebie
00:38:829 (3,6) - overlap
00:40:727 (3,2) - ^
00:42:055 (4,6) - , 00:41:865 (3,7) - ^
00:56:287 (7,2) - ^
01:10:899 (4,6) - ^
01:12:987 (4,2,3) - ^
01:13:746 (3,4,5,6) - ^
01:16:213 (6) - tu nie ma dzwieku, usun ten obiekt
01:17:411 (1,3) - overlap
01:34:486 (5,1) - ^
01:42:303 (7,8,1) - ^
01:44:360 (4,1) - ^
01:44:977 (1,2,3) - ^
01:50:943 (3,1) - za blisko siebie
01:52:178 (3,5) - tu tez
01:52:589 (5,1) - overlap
01:52:589 (5,2) - ^
02:07:814 (5,2) - ^
02:08:552 (3,6) - ^
02:11:691 (4,6) - ^
02:15:937 (2,3) - za blisko
02:22:029 (4,5) - wczesniej tak nie zmieniałeś dystansu, a teraz nagle tak? trzymaj sie jakiegoś schematu. albo zwiekszaj dystans albo trzymaj sie tego samego caly czas. Napraw
02:30:454 (1,2,3,4,5,6,7,8) - wszystko tu jest za blisko siebie, najebane jak naleśnik. polecam pooddalać zeby nie nachodziły na siebie
02:32:732 (4,1) - stack?
02:32:732 (4,2) - overlap
02:36:528 (1,2,3,4,5,6,7,8) - to jest też naleśnik, oddal wszystko bo naprawde źle sie na to patrzy, i gra.
02:49:227 (7,1) - overlap
02:49:966 (1,3) - ^
02:50:704 (3,5) - ^
02:51:442 (5,7) - ^
02:55:872 (1,3) - ^
02:57:348 (5,7) - ^
02:58:086 (7,1) - ^
02:59:563 (3,5) - ^
03:00:301 (5,7) - ^
03:01:039 (7,1) - ^
03:01:778 (1,3) - ^
03:02:516 (3,5) - ^
03:03:254 (5,7) - ^ (oznaczam to wszystko bo to naprawde ładnie nie wygląda, tylko psuje obraz mapy :/)

Prosiłbym Cię o przeczytanie informacji na górze postu.

NASTĘPNY!

[skubi]

LukerMaster wrote:

Skubi's Short Bhop lessons

Troll diff? Śmiesznie się gra, ale nie będę modował, można to dodać jako dodatkowy diff do oddzielnego pobrania.
Troll diff? Jeśli diff polegający na readingu nazywasz Troll Diffem to proszę bardzo (ekhmekhmspelunkerekhmekhm). Zostałem poproszony o zrobienie diffa, a nie chciałem robić generic jumpówki (takiego czegoś jak ty zrobiłeś), ani generic streamówki (takiego czegoś jak zrobił NeBu) więc wyszło to. Myślę jednak że ten diff zostanie w mapsecie. Nawet się pokuszę o dorobienie do tej minuty piosenki. (w końcu to jest "SHORT Bhop Lessons"

NASTĘPNY!

[xvoir]

AR10 be, nigdy w życiu, zejdź mi z oczu.

00:20:327 (2,3,4,1,2) - patrz jaki clusterfuck.. zmień to :/
00:19:757 (4,1) - , 00:20:137 (4,1) - wut? to niezły spacing
00:28:962 (9,10,11) - to nie jest równo

NASTĘPNY!

[moreon]

00:00:497 (1,2) - za blisko w porownaniu do reszty
00:01:256 (1) - po co ten NC?
00:02:015 (1) - ^
00:01:446 (2) - a tu nie ma NC?
00:04:103 (1) - po co tu NC? 00:03:723 (3) - a jak juz to czemu tu nie ma?
00:05:811 (1) - po co tu NC?

Reszte takich rzeczy ominę bo musisz kurna trzymać się schematu. Albo daje tu NC albo nie daje i chuj :/

00:04:672 (5,1) - overlap
00:07:898 (1) - tu nie ma dźwięku, nie możesz stawiać tu początku obiektu. polecam 00:07:708 (9) - tu dać slider, 00:07:898 (1) - to usunąć 00:08:088 - tu dac kołko
00:10:934 (1,2,3) - ja tu nie slysze tripla i kółka a stream
00:12:452 (1) - NC? wtf?
00:23:079 (1) - tu nie ma dźwięku, nie możesz stawiać tu początku obiektu.
00:24:407 (9,2) - overlap
00:32:757 (1,2,3,1) - tu jest stream a nie jakieś sliderki 1/4. Znowu odbiegasz od swojego schematu!
00:34:275 (2,3) - po co te zmiany SV?
00:35:034 (4,1) - overlap
00:41:296 (1) - tu nie ma dźwięku, nie możesz stawiać tu początku obiektu.
00:42:625 (9,1) - overlap
00:43:384 (2,6) - ^
00:48:412 (2,3,4,1) - ^
00:50:595 (2,3,4,5,6,7,8,1,2,3,4,5,6) - skad ta nagla zmiana dystansu streama? znowu odbiegasz od swojego schematu
00:57:046 (6,7,1) - nie mozesz tak dziwnie zmieniać dystansu. wyrównaj
00:59:513 (1) - tu nie ma dźwięku, nie możesz stawiać tu początku obiektu.
01:06:914 (4,2) - overlap
01:10:709 (2,4) -
01:11:848 (5) - czemu nie NC?
01:12:987 (1) - Po co NC? -.-
01:16:023 (6) - overlap
01:25:228 (1,2) - za blisko
01:25:228 (1,4) - overlap
01:27:080 (4,6) - za blisko
01:27:080 (4,7) - overlap
01:34:897 (6,7) - nie...
01:35:103 (7) - also to jest nie w rytm. zmień to natentychmiastowo
01:36:543 (1,2,3) - co to za nagłe jumpy z dupy.. jeszcze w slow parcie... nie!
01:36:954 (3) - krzywo
01:36:954 (3,1) - overlap
01:39:834 (2) - konczysz początkiem rytmu. zmien to na kolka 01:39:834 - tu, i 01:40:040 - tu 01:40:246 - a tu postaw slider co jest chwile potem
01:40:452 (3,1) - overlap
01:41:686 (1,2,3,4) - nie ma nic takiego w muzyce, nie zmyślaj rytmu, tak nie wolno. usuń to i trzymaj sie rytmu albo poprostu nie mapuj tego partu
01:43:332 (1) - tu nie ma dźwięku, usuń...
01:49:709 (5) - konczysz początkiem rytmu
01:50:326 (6) - czemu nie NC?
01:51:355 (1,2,3,4,5,6,7,8) - co to za naleśnik, weź to porozkładaj żeby sie nie stykało
01:54:441 (5,7) - overlap
01:58:144 (1,2,3,4) - nie ma nic takiego w muzyce, nie zmyślaj rytmu, tak nie wolno. usuń to i trzymaj sie rytmu albo poprostu nie mapuj tego partu
01:58:967 (5) - za duze sv jak na slow part i poprostu brzydki slider
02:03:660 (8,1) - różnica jednego blue ticka, TO JEST NIEGRYWALNE usuń co trzeba
02:08:091 (8,1) - ^
02:08:922 (1,1) - za blisko
02:08:922 (1,2) - overlap
02:09:290 (2,3) - ^
02:10:029 (3,6) - ^
02:12:521 (8,1) - różnica jednego blue ticka, TO JEST NIEGRYWALNE usuń co trzeba
02:16:952 (4,1) - ^
02:17:045 (1,5) - overlap
02:18:152 (7,1) - ^
02:24:337 (9,1) - różnica jednego blue ticka, TO JEST NIEGRYWALNE usuń co trzeba
02:25:899 (7) - czemu nie NC?
02:26:088 (1) - a tu nagle NC..
02:27:607 (7) - a tu nie ma
02:27:986 (1) - a tu juz jest....
02:28:366 (4) - a tu nie ma
02:28:746 (7) - tu tez nie ma
^ w t f.... -.- trzymaj się schematów NCowania
02:33:301 (1) - konczysz początkiem rytmu
02:36:338 (1) - ^
02:36:338 (1,1) - overlap
02:40:514 (4,5,6,1) - overlap
02:41:107 (1,2,3,4) - slowpart i jumpy, znowu..
02:52:549 (5) - konczysz początkiem rytmu
03:03:992 (1) - Po co to NC?
03:04:731 (2) - i tu nie ma...
03:05:100 (1) - i tu nagle jest...

Prosiłbym Cię o przeczytanie informacji na górze postu.

NASTĘPNY!

[rdzeniu]

00:12:831 (2,3) - za daleko
00:17:007 (8) - kończysz początkiem rytmu, polecam zrobić 00:16:817 (7) - tu slider kończący się na 00:17:007 (8) - tym miejscu, a potem 00:17:196 - tu kółko z NC
00:24:407 (13) - niezesnapowany slider (za krótki, nie kończy się na żadnym ticku. poprostu zakończ go na czerwonym ticku na górze)
00:27:823 (1,2,3,4,5,6,7) - ^
00:30:100 (9) - ^
00:31:808 (8) - ^
00:33:706 (1) - ^
00:36:742 (1) - usuń to, nie ma to odzwierciedlenia w muzyce. czysty overmap
00:39:968 (1,4) - overlap
00:42:719 (6,7) - ^
00:42:814 (7,3) - ^
00:51:543 (7) - nie możesz czegoś takiego robic. dokończ tu normalnie stream. trzymaj sie swoich schematów.
01:17:616 (1) - spinner jest za krótki..
01:20:497 (4) - usuń to
01:25:228 (7,8) - overlap
01:29:651 (3) - usuń to
01:36:337 (7) - usuń to
01:38:189 (2,3) - usuń to
01:39:423 (5,6) - usuń to
01:39:834 (8) - usuń to i wydłuż 01:39:526 (7) - do 01:40:040 -
01:44:977 (1,3) - overlap
01:46:829 (3,4) - za blisko
01:56:292 (9,10,11) - to jest overmap. Nie ma nic takiego w muzyce. remap!
02:01:127 (1) - usun, overmap
02:05:045 (15,16,1,2,3) - wtf? usuń (16,1,2) i postaw w miejscu (1) slidera długością do (2). tak jak tutaj: 02:07:998 (13,14,1) -
02:28:176 (3) - koncowka tego slidera nie ma odwzorowania w muzyce, zmien na kolko
02:31:687 (7,8) - wtf? to chyba tak nie mialo byc
02:33:111 (9,2,3) - overlap
02:35:010 (8,1) - ^
02:50:888 (3,4) - ^
02:51:442 (4,6) - ^
03:06:945 (10,1) - ta odleglosc miedzy obiektami jest niedopuszczalna. Zesnapuj to normalnie..

Prosiłbym Cię o przeczytanie informacji na górze postu.

NASTĘPNY!

[sbsonic]

00:07:329 (5,6) - overlap
00:07:708 (7,3) - ^
00:08:468 (4,1,2,3) - ^
00:15:299 (1,3) - ^
00:16:817 (3,4,5,6) - nie mapuj 1/8... --> https://puu.sh/wCzVo/803da1753e.png
00:18:335 (3,4,5,6) - już tego nie bede wymieniał, poprostu tyle razy ile jest to w mapie tyle razy przeczytaj to co jest na tym screenie wyzej
00:24:787 (1,2,3,4,5,6,7) - wogóle nieintuicyjny rytm. Grałeś wogóle swoją mapę? następnym razem zagraj i jak coś sie zle gra to zmien..
00:25:925 (2,3,4,5) - overmap, remapuj to
00:27:254 (15,1) - overlap
00:27:823 (1) - nie mapuj 1/8nie mapuj 1/8nie mapuj 1/8
00:42:625 (4,1,2) - overlap
00:47:179 (8,9,1,2,3,4) - co to za snapping? daj tą 9 przy koncu slidera chociaz
00:50:215 (1,3) - overlap
00:54:960 (6,4,1) - ^
00:58:565 (3,7) - ^
01:01:981 (5,6) - ^
01:02:265 (6,7,3) - naleśnik overlapowy...
01:03:120 (4,1,2,3) - ^
01:09:950 (5,1) - overlap
01:21:114 (1) - po co to NC?
01:22:965 (1) - ^
01:24:611 (1,2,3) - równy Distance Snap, nierówny Snap. Niedopuszczalne :/ oddal 1 od 2 albo przybliz 2 do 3
01:31:194 (1,2,3) - ^
01:33:251 (6,1) - overlap
01:34:280 (1) - po co to NC?
01:36:131 (1) - ^
(jak juz kopiujesz poprzednie patterny, to rób to z głową.)
Więcej tego slowpartu nie robie bo to zwykłe lenistwo copypaste gdzie błędy się powtarzają...
02:25:168 (1,2) - overlap + za blisko siebie
02:25:722 (4,1) - za blisko
02:32:732 (5,6,7,8,1,2,3,4,1,2) - naleśnik overlapowy..
02:34:630 (5,2) - overlap
02:35:010 - tu juz widze copypaste z poprzedniej części, więc wystarczy że cię przeniosę do czytania tego co wyzej i tutaj zrobienia tego samego..
02:54:027 (3,1) - overlap
02:56:610 (5,2) - ^
03:01:039 (5,7) - ^

Prosiłbym Cię o przeczytanie informacji na górze postu.

NASTĘPNY!

[nebu]

00:35:224 (4,1) - nagła zmiana spacingu nie wróży dobrze. Aby naprawić 00:35:414 (1,2) - wcisnij ctrl+g 00:35:793 (3,4) - i tu tez
00:41:866 (4,5) - nagła zmiana spacingu nie wróży dobrze.
00:54:769 (3,1) - overlap

To tyle, ogólnie bardzo spoczi diff. Tylko hitsoundy są be. Polecam tego gracza/mappera

NASTĘPNY!

[lukermaster]

00:01:066 (1,2,3) - po co zwiększasz spacing, jak dalej go nie zwiekszasz juz ani razu. Albo zwiększasz caly czas tak samo, albo wogóle. Zdecyduj sie
00:02:775 (3,1) - overlap
00:03:344 (3) - konczysz początkiem rytmu
00:03:723 (4) - czemu tu nie NC?
00:05:811 (1) - co to za NC?
00:05:431 (4) - nie używaj w ten sposób reversów przy jumpach bo raz że to niegrywalne bo łatwo stracic kombo, to przy tym spacingu i bpm poprostu sie tak nie robi
00:05:716 (5,4) - stack?
00:09:036 (1) - co to za NC?
00:09:226 (1) - ^
00:09:226 (1,1) - overlap
00:11:693 (1) - Po co to NC?
00:12:262 (1) - po co NC?
00:12:642 (3) - a tu czemu nie NC?
00:13:686 (1) - po co NC?
00:19:853 (3) - a tu nie ma NC?
00:21:181 (5,6) - jumpy i nagle double, no nieźle chłopie...
00:21:561 (1) - po co NC?
00:21:751 (3) - A tu nie NC?
00:26:115 (7) - overmap, usuń to
00:28:582 (1) - po co to NC?
00:30:859 (5) - Gdzie NC?
00:32:377 (1,2,3,4) - HW is that you?
00:33:136 (1) - Po co to NC?
00:33:516 (1) - ^
00:34:655 (1) - ^
00:36:173 (1) - ^
00:42:435 (1) - ^
00:42:814 (3) - Konczysz początkiem rytmu
00:45:281 (1) - po co to NC?
00:46:989 (1) - ^
00:49:076 (1,1,1) - overlap, also na chuj te NC?
00:49:835 (1,1) - ^
00:50:595 (2) - overlap
00:51:543 (1) - Po co to NC?
00:53:251 (1) - ^
Raz tu dajesz 1,2,3,4. Raz 1,2,1,2. DECYZJA GOŚCIU DECYZJA!
00:56:477 (1) - po co to NC skoro 00:55:623 (6,7) - tu nie daleś? :^) DECYZJA DECYZJA
00:58:185 (6) - Gdzie NC?
00:58:470 (1) - A to po co?
01:03:119 (1) - ^
01:04:068 (1) - ^
01:04:257 (2) - NC
01:07:673 (3,2) - overlap
01:07:958 (1) - Po co to NC?
01:09:571 (1) - ^
01:09:950 (3) - Konczysz poczatkiem rytmu
01:10:899 (1) - po co to NC?
01:12:228 (1) - a tu? D E C Y Z J A (znowu)
01:15:264 (1) - ^
Dobra, wiesz o co mi chodzi, dalej mi sie nie chce. Może niektórzy lubią twój mapping, ale mi on poprostu nie pasuje. Ja tu widzę bez ładu i składu poukładane jumpy, raz za duze, raz za małe. NC gdzie popadnie, overlapy.. :< wybacz

Prosiłbym Cię o przeczytanie informacji na górze postu.
____________________________________________________________________________________________



Jest 02:11, co ja robie ze swoim życiem. Domagam się czegoś w zamian za to ;-;
Narazie ci moge dać za to kudosy i dług wdzięczności(tylko ;v) siedzialem z rdzeniem do 3:40 na discordzie zeby to poprawiac bo kurde przy tym czas leci szybko.

Ślicznie dziękuje za treściwego modzika <3
posted
from asrasz's request

Asrasz's cup
-> 02:25:165 (1,2,3,4) - Make a curved pattern just a bit.

-> 02:26:275 (2,3,1,2,3,4,5,1,1,1,1,1,1,1,1) - Make these notes distant from eachother a bit more, like https://osu.ppy.sh/ss/8524659

-> Wish you could extend the play a bit more...
posted
Damn I'm really pissed off there's no more gd slots for this, I go way back with this song. 5 stars anyways, good luck on loved! :)
Please sign in to reply.