lesjuh wrote:
Eddycted wrote:
Guilty pleasure: K-on!
Oh sterf
QFT. Do not want standard average moe-moe stuff, maar laten wij er maar geen flame-topic van maken.
Haha, ik wist niet of je ook links mocht plaatsen naar andere sites, dus ik wachtte het maar af. In ieder geval,
mijn lijst. Ik begin elk nieuw seizoen met een nieuwe anime over het algemeen... Momenteel: Dance in the Vampire Bund, Durarara, FMA:B, Katanagatari, Kimi ni Todoke, Kobato, Nodame Cantabile: Finale, Ookami Kakushi, Sora no Woto (kap ik waarschijnlijk mee), Toaru Kagaku no Railgun en Yumeiro Patissiere.
Maar goed, ik moet zeggen dat ik Elfen Lied absoluut niks vond, maar Death Note wel. Death Note heeft meer intelligentie wat mij betreft. Ze vallen niet met elkaar te vergelijken.
Valt mee dat nog niemand hier Code Geass zei. Kom op, zeg. 'Insertname vi Britannia commands you!'
Ugh, KyoAni stuff. No, thank you. Ja, Clannad is goed en ik moest er ook bij huilen, maar-het-gaat-zo-traag. Ik vond de ova's beter dan de serie zelf. Van mij had het zonder dat bovennatuurlijke gedoe prima beter gekund. Air moet ik nog kijken. Doet mij denken dat Munto waarschijnlijk een van de grootste flops is van KyoAni, samen met Haruhi2.
Doet mij denken aan ef - a tale of memories. Echt, prachtig. Na de rewatch vind ik het wel meevallen, maar de beelden...
Melodies krikte het emotionele gehalte nog een stuk omhoog. De cruheid daarin is echt erg.