Olen huolissani suomalaisten aktiivisuudesta. Olen odottanut jo hirveän pitkään, että joku mahtava suomalaispelaaja kirjoittaisi foorumeille ja sitten voisin vastata mahtavalle suomalaispelaajalle mahtavasti. Mutta ei. Miksi suomalaiset eivät kirjoittele foorumeilla? Joskus tuntuu, että olen ainoa suomalainen, joka ylipäätänsä kirjoittelee tuonne ulkopuoliseen maailmaan. Voiko se johtua huonosta englannista? Vai eikö suomalaiset ole tottuneet tutkimaan sivustoja tarpeeksi, että löytäisivät foorumin?
Toinen asia mikä minua vituttaa aivan suunnattomasti on se, että jotkut eivät pidä Osua pelinä. Se, että he eivät pelaa tutoriaalia ollenkaan, ja saavat sitten turpiinsa moninpelissä, on merkki siitä että saat niskaasi peruslauseet: "Vittu tää peli o iha paska" "Ei täs oo mitää järkee saatana". Millä perusteella Osua ei voi pitää pelinä? Se on rytmipeli, niinkuin DDR.
Ja kolmanneksi, miksi suomalaisten pitää olla mulkkuja? Suomalaiset tuntuvat olevan ainoa kansa, jotka tykkäävät dissata minua 24/7. Tämä ei tosin liity Osuun mitenkään, joten jätetään se siihen.
Vittu että vituttaa. Discuss.
Toinen asia mikä minua vituttaa aivan suunnattomasti on se, että jotkut eivät pidä Osua pelinä. Se, että he eivät pelaa tutoriaalia ollenkaan, ja saavat sitten turpiinsa moninpelissä, on merkki siitä että saat niskaasi peruslauseet: "Vittu tää peli o iha paska" "Ei täs oo mitää järkee saatana". Millä perusteella Osua ei voi pitää pelinä? Se on rytmipeli, niinkuin DDR.
Ja kolmanneksi, miksi suomalaisten pitää olla mulkkuja? Suomalaiset tuntuvat olevan ainoa kansa, jotka tykkäävät dissata minua 24/7. Tämä ei tosin liity Osuun mitenkään, joten jätetään se siihen.
Vittu että vituttaa. Discuss.