forum

Minamotoya feat. Yuka Saeki - RADIANT TREASURE

posted
Total Posts
33
Topic Starter
Rue
This beatmap was submitted using in-game submission on 9 июня 2014 г. at 5:25:09

Artist: Minamotoya feat. Yuka Saeki
Title: RADIANT TREASURE
Source: Touhou
Tags: ALiCE'S EMOTiON Shou Toramaru The Tiger-Patterned Bishamonten Intervention 東方星蓮船 ~ Undefined Fantastic Object 虎柄の毘沙門天
BPM: 135
Filesize: 4891kb
Play Time: 03:49
Difficulties Available:
  1. Hard (4,39 stars, 347 notes)
  2. Insane (4,87 stars, 588 notes)
  3. Normal (1,71 stars, 171 notes)
Download: Minamotoya feat. Yuka Saeki - RADIANT TREASURE
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
ああああ~あああ~あああああ~あああああ~

Reiji-RJ
Вы очень.
А еще, при скачивании ошибку выдавало, пришлось вручную обновлять
Natteke
Frostmourne
oh no

these posts , /late ;_;
Kyubey
Время нацимоддить, ибо мапа слишком клёвая, чтобы что-то крупное менять.
В общем
00:40:960 - вот эти киаи не будут отдельно красиво выглядеть, они будут идти сплошным фонтаном, так что лучше подумать насчёт них что-нибудь
Может в теги добавить ещё название оригинального трека, т.е. The Tiger-Patterned Bishamonten?
Нормаль
00:24:182 (3) - подвинь на 1 грид вниз чтобы треугольник красивее был
00:46:405 (4) - тоже
02:10:405 (3,1) - мб оверлап как-то избежать?

Хард
мб хп од ар прибавить на единицу? а то как-то настройки как для нормала
01:21:960 (1,2,3) - комбами новыми не хочешь выделить их, чтобы было как в нормале?

инсане
од+1?


Мне реально нечего трогать больше, так что такой вот минимод. Ранкайся давай, фыр
Topic Starter
Rue

Kyubey wrote:

Время нацимоддить, ибо мапа слишком клёвая, чтобы что-то крупное менять.
В общем
00:40:960 - вот эти киаи не будут отдельно красиво выглядеть, они будут идти сплошным фонтаном, так что лучше подумать насчёт них что-нибудь для инса они нужны, а схема киая должна быть равномерной для всех диф
Может в теги добавить ещё название оригинального трека, т.е. The Tiger-Patterned Bishamonten? дад
Нормаль
00:24:182 (3) - подвинь на 1 грид вниз чтобы треугольник красивее был дад
00:46:405 (4) - тоже дад
02:10:405 (3,1) - мб оверлап как-то избежать? дадад

Хард
мб хп од ар прибавить на единицу? а то как-то настройки как для нормала нуладна
01:21:960 (1,2,3) - комбами новыми не хочешь выделить их, чтобы было как в нормале? дрададад

инсане
од+1? дрададададад


Мне реально нечего трогать больше, так что такой вот минимод. Ранкайся давай, фыр
фр доволен, вы великолепны
Delis
privet :v

[General]
  1. Add Intervention 東方星蓮船 ~ Undefined Fantastic Object 虎柄の毘沙門天 to tags, however I don't really know how to find tags for touhou maps orz
  2. The official title is all capitalized, it should be "RADIANT TREASURE" look through the official web and some videos on youtube :3
[Insane]

  • I guess the diff name should use Lunatic as Insane since all touhou maps are using Lunatic instead of Insane, and the reason why touhou maps are using Lunatic is because the hardest mode is Lunatic in all touhou games.
  1. 01:00:182 (5,1,2) - make more bigger jump here? lol
  2. 01:02:849 (6) - add clap on the head and additions:soft (ctrl+e) for the clap.
  3. 01:10:849 (1,3) - you can add 2 soft whistles for the 2 circles, because there is 2 kind of similar sound as whistle, and sound much better for me if add them.
  4. 01:11:182 (4) - I'm not sure, the soft-finish is really need here...? just I wonder it :roll:
  5. 01:26:405 (3) - this is really nazi, I want to change this slider to a kind of curve slider like 01:25:516 (1) - , they look better for me.
  6. 01:38:849 (5) - the stack on these circles and heads of sliders is hard to read a bit, it would nice if you move away to x256 y272 or somewhere, although the recent pattern also has nice flow, so I will leave it up to you, also add NC for easily read the changed slider velocity.
  7. 02:15:182 (2) - since I can hear clap sound here, add a clap here!... but I noticed after I wrote this that it is kinda sound weird... anyway I write to make sure it.
  8. 03:03:294 - add Inherited Points to follow volume changes of the song, I tried to add them but I was really bad at making volume change, so up to you what volumes you change or won't add anything here.
  9. 03:11:516 (9) - add soft finish here? no idea but it makes a rhythm with before and after circles.
  10. 03:17:738 (1,2,1,2,1,2) - this stream of 6 makes me misread sometimes, and 03:18:405 has bass drum(?) sound and somehow can add whistle sound, you could add a circle on 03:18:294 - and move the slider on 03:18:588 -, also 03:18:183 (1) - add a whistle, I guess.
  11. 03:26:405 (3) - add a finish on the head, actually 3 finishes are at 03:25:960 - 03:26:182 - 03:26:405 -, but finish on the big white tick would nice here!
[Hard]

  • I don't really know that CS3, HP4, AR5, OD4 for Hard is fine... at least you can increase HP by 1, AR by 1~2, OD by 1 (it's good if OD 6 in Insane)
  1. 01:04:182 (3) - add NC here
  2. 01:13:071 (1) - umm... how to say this, this slider could follow the vocal like this (I really don't know how to say thissssss) :
  3. 02:00:405 - and 02:00:738 - these green lines are needed here? if not, remove them :>
  4. 02:57:960 (1) - add a finish here~ same reason as Insane diff.
  5. 03:33:738 - it seems the green line is useless now.

    I suppose you can make this more harder, I know you mapped this as Normal (?), and the diff is look really close to Normal diff atm, the reason why it looks normal, because of CS:3 and there's nothing any triplets, streams and any jumps, even mini jumps ** (um no streams and jumps are okay for hard diff, I think)
    but you can add triplet more, for example : 01:14:627 - , 01:28:960 - , 01:32:516 - ...., if you add more triplets in this diff, it would be fun map~
    and the overall rhythm is kind of normal diff, for example, 00:01:960 (3) - here can follow the vocal if you did not it intentional.
    and the diff has more that could improve stuffs, also I hope that English is not hard to understand for you orz

[Normal]
  1. 00:12:182 (2) - spacing o_o.. it will be really hard if the diff is easiest diff, I think... fix it if that spacing changed is not on propose.
  2. 00:15:294 (1,2,3,4,1) - these spacing of objects are feel randomly :roll:
  3. 00:24:182 (3) - this slider is look... um bad for me, you can change with red ticks, like this:
  4. 01:11:294 (1,3) - these old sliders can improve to new sliders, it's better way to look for me, and it's okay if you liked old sliders than new one.
  5. 01:21:960 (1,1,1,1) - NC SPAM.... I don't think these are necessary.
  6. 01:38:849 - 01:38:960 - remove these green lines, these are useless for now~
  7. 02:08:627 (1,2,3,4,1) - these spacing also... I don't know, LEL 02:09:516 (2) - add clap or finish on the head anyway.
  8. 02:32:182 (5,6) - nazi, these are not exactly straight line because of stack leniency, 02:32:627 (6) - try move 2glid above, will look better for me.
  9. 02:34:405 (2) - spacing is x1.0 here, the spacing changed also will be bad for Normal I guess, try out this:
  10. 02:47:294 (4) - add NC for consistency? (like 01:36:182 (1) - , 03:15:738 (1) - ), also please move endpoint of the slider 1glid down for blanket, if you are not lazy to do :)
  11. 03:26:405 (1) - add finish on the head.
  12. 03:33:738 - same as Hard diff, remove the green line.
  13. 03:40:627 (1) - CTRL+J (don't forget to adjustment spacing if you did), it would really nice flow for 03:41:960 (2,3) - them.

I think you fixed some stuff on above mod, sorry if my mod has overlapped with above.
and THIS MOD IS...................................FAKE.
Damnae
hey you

Delis ninja'ed me, I looked at this before his mod :D

[Normal]

00:10:849 (1,2) - this spacing feels unexpected after everything before
00:17:071 (3) - hitnormal + clap + finish sounds so loud, remove the finish?
00:40:960 - all these kiai flashes don't look good on this diff because of the spinner.MY EYES IT BURNSS AAAH
01:11:294 (1,3) - replace the beziers with circle sliders maybe?
01:26:849 (2,3) - you should avoid the complete overlap by moving 3 to the left, it could look confusing http://puu.sh/94xHC/9dd480df9c.jpg

[Hard]

I think that as a hard it plays better with ar7 od6

00:04:405 (1) - the 3/2 rhythm + spacing to 00:04:627 (2) - feels weird on first plays. plus there's no sound here? remove it
00:40:960 - all these kiai flashes don't look good on this diff because of the spinner.
00:49:071 (3) - not sure about the double finish here, I'd remove this one
00:50:849 (2) - ^
00:59:738 (3,4) - the double clap sounds better in insane where it's 1/2 before. remove the clap on 01:00:405 (4) - ?
02:00:182 (2) - replace finish by clap?
02:07:294 - I think it would be better to remove this volume change (it's fine with the stream in insane, and I guess it works too with the normal, but here it just sounds weird because 02:06:627 (1,2,3,4,5,6) - looks like a single thing and the volume goes lower in the middle of it)

[Insane]

ar8.5 od7 maybe if you changed hard to 6? but it's fine with 6.

02:49:960 - add a circle here and start the spinner after it? feels like something is missing http://puu.sh/94zzJ/844589e58e.jpg
01:35:516 (4,5) - jump a bit too large? I'd bring 01:35:738 (5) - around here http://puu.sh/94zLf/73294c155b.jpg, plus it makes everything after it a bit more readable
02:39:071 (4,5) - maybe too large too https://osu.ppy.sh/ss/1652072
02:43:516 (1,2,3) - doesn't look really good, you should bring them closer
Topic Starter
Rue
Delis

Delis wrote:

privet :v

[General]
  1. Add Intervention 東方星蓮船 ~ Undefined Fantastic Object 虎柄の毘沙門天 to tags, however I don't really know how to find tags for touhou maps orz
  2. The official title is all capitalized, it should be "RADIANT TREASURE" look through the official web and some videos on youtube :3
[Insane]

  • I guess the diff name should use Lunatic as Insane since all touhou maps are using Lunatic instead of Insane, and the reason why touhou maps are using Lunatic is because the hardest mode is Lunatic in all touhou games.
  1. 01:00:182 (5,1,2) - make more bigger jump here? lol
  2. 01:02:849 (6) - add clap on the head and additions:soft (ctrl+e) for the clap.
  3. 01:10:849 (1,3) - you can add 2 soft whistles for the 2 circles, because there is 2 kind of similar sound as whistle, and sound much better for me if add them.
  4. 01:11:182 (4) - I'm not sure, the soft-finish is really need here...? just I wonder it :roll:
  5. 01:26:405 (3) - this is really nazi, I want to change this slider to a kind of curve slider like 01:25:516 (1) - , they look better for me.
  6. 01:38:849 (5) - the stack on these circles and heads of sliders is hard to read a bit, it would nice if you move away to x256 y272 or somewhere, although the recent pattern also has nice flow, so I will leave it up to you, also add NC for easily read the changed slider velocity.
  7. 02:15:182 (2) - since I can hear clap sound here, add a clap here!... but I noticed after I wrote this that it is kinda sound weird... anyway I write to make sure it.
  8. 03:03:294 - add Inherited Points to follow volume changes of the song, I tried to add them but I was really bad at making volume change, so up to you what volumes you change or won't add anything here.
  9. 03:11:516 (9) - add soft finish here? no idea but it makes a rhythm with before and after circles.
  10. 03:17:738 (1,2,1,2,1,2) - this stream of 6 makes me misread sometimes, and 03:18:405 has bass drum(?) sound and somehow can add whistle sound, you could add a circle on 03:18:294 - and move the slider on 03:18:588 -, also 03:18:183 (1) - add a whistle, I guess.
  11. 03:26:405 (3) - add a finish on the head, actually 3 finishes are at 03:25:960 - 03:26:182 - 03:26:405 -, but finish on the big white tick would nice here!
[Hard]

  • I don't really know that CS3, HP4, AR5, OD4 for Hard is fine... at least you can increase HP by 1, AR by 1~2, OD by 1 (it's good if OD 6 in Insane)
  1. 01:04:182 (3) - add NC here
  2. 01:13:071 (1) - umm... how to say this, this slider could follow the vocal like this (I really don't know how to say thissssss) :
  3. 02:00:405 - and 02:00:738 - these green lines are needed here? if not, remove them :>
  4. 02:57:960 (1) - add a finish here~ same reason as Insane diff.
  5. 03:33:738 - it seems the green line is useless now.

    I suppose you can make this more harder, I know you mapped this as Normal (?), and the diff is look really close to Normal diff atm, the reason why it looks normal, because of CS:3 and there's nothing any triplets, streams and any jumps, even mini jumps ** (um no streams and jumps are okay for hard diff, I think)
    but you can add triplet more, for example : 01:14:627 - , 01:28:960 - , 01:32:516 - ...., if you add more triplets in this diff, it would be fun map~
    and the overall rhythm is kind of normal diff, for example, 00:01:960 (3) - here can follow the vocal if you did not it intentional.
    and the diff has more that could improve stuffs, also I hope that English is not hard to understand for you orz

[Normal]
  1. 00:12:182 (2) - spacing o_o.. it will be really hard if the diff is easiest diff, I think... fix it if that spacing changed is not on propose.
  2. 00:15:294 (1,2,3,4,1) - these spacing of objects are feel randomly :roll:
  3. 00:24:182 (3) - this slider is look... um bad for me, you can change with red ticks, like this:
  4. 01:11:294 (1,3) - these old sliders can improve to new sliders, it's better way to look for me, and it's okay if you liked old sliders than new one.
  5. 01:21:960 (1,1,1,1) - NC SPAM.... I don't think these are necessary.
  6. 01:38:849 - 01:38:960 - remove these green lines, these are useless for now~
  7. 02:08:627 (1,2,3,4,1) - these spacing also... I don't know, LEL 02:09:516 (2) - add clap or finish on the head anyway.
  8. 02:32:182 (5,6) - nazi, these are not exactly straight line because of stack leniency, 02:32:627 (6) - try move 2glid above, will look better for me.
  9. 02:34:405 (2) - spacing is x1.0 here, the spacing changed also will be bad for Normal I guess, try out this:
  10. 02:47:294 (4) - add NC for consistency? (like 01:36:182 (1) - , 03:15:738 (1) - ), also please move endpoint of the slider 1glid down for blanket, if you are not lazy to do :)
  11. 03:26:405 (1) - add finish on the head.
  12. 03:33:738 - same as Hard diff, remove the green line.
  13. 03:40:627 (1) - CTRL+J (don't forget to adjustment spacing if you did), it would really nice flow for 03:41:960 (2,3) - them.

I think you fixed some stuff on above mod, sorry if my mod has overlapped with above.
and THIS MOD IS...................................FAKE.


okay this is huge and i lost the track of what i accepted and denied, but in general: yes to general changes, cleaned up unnecessary sections, did a few spacing rearrangements, fixed the ridiculous jump in normal i somehow failed to notice myself and fixed NCs. oh, and an extra soft-finish on the hard, thanks for the point out!
Topic Starter
Rue

Damnae wrote:

hey you

Delis ninja'ed me, I looked at this before his mod :D

[Normal]

00:10:849 (1,2) - this spacing feels unexpected after everything before yea, my bad
00:17:071 (3) - hitnormal + clap + finish sounds so loud, remove the finish? yep
00:40:960 - all these kiai flashes don't look good on this diff because of the spinner.MY EYES IT BURNSS AAAH alright alright i'll do something about it :(
01:11:294 (1,3) - replace the beziers with circle sliders maybe? well, not really, but they are smoother now
01:26:849 (2,3) - you should avoid the complete overlap by moving 3 to the left, it could look confusing http://puu.sh/94xHC/9dd480df9c.jpg totally

[Hard]

I think that as a hard it plays better with ar7 od6 well ar7 really makes sense

00:04:405 (1) - the 3/2 rhythm + spacing to 00:04:627 (2) - feels weird on first plays. plus there's no sound here? remove it no freaking way
00:40:960 - all these kiai flashes don't look good on this diff because of the spinner. yeah yeah yeah
00:49:071 (3) - not sure about the double finish here, I'd remove this one leave my hs alone :(
00:50:849 (2) - ^
00:59:738 (3,4) - the double clap sounds better in insane where it's 1/2 before. remove the clap on 01:00:405 (4) - ? non
02:00:182 (2) - replace finish by clap? nonnnn
02:07:294 - I think it would be better to remove this volume change (it's fine with the stream in insane, and I guess it works too with the normal, but here it just sounds weird because 02:06:627 (1,2,3,4,5,6) - looks like a single thing and the volume goes lower in the middle of it) you would still need the lower volume section, but only applied to (5), done

[Insane]

ar8.5 od7 maybe if you changed hard to 6? but it's fine with 6. keep it 6

02:49:960 - add a circle here and start the spinner after it? feels like something is missing http://puu.sh/94zzJ/844589e58e.jpg uhh the spinner is a bit short then
01:35:516 (4,5) - jump a bit too large? I'd bring 01:35:738 (5) - around here http://puu.sh/94zLf/73294c155b.jpg, plus it makes everything after it a bit more readable it's fine mate
02:39:071 (4,5) - maybe too large too https://osu.ppy.sh/ss/1652072 but i never miss it! :(
02:43:516 (1,2,3) - doesn't look really good, you should bring them closertrue


thanks :3
Voxnola
Hiii
hi Rue @@@

just a few suggestions and what not

[Normal]
02:08:627 (1,2) - the spacing here is a bit big. I suppose you could make 1 a bit closer to 2?
02:34:405 (2) - Maybe make slider head closer to the other slider end?
03:33:738 - unneeded green tick?

[Hard]
01:14:849 (1,3) - Maybe make these sliders the same with a copy/paste ctrl J/H ? I think it could look a bit cooler kind of like what's here

[Insane]
01:35:516 (4,5) - kind of a big jump and a bit hard to read.
Topic Starter
Rue

Naitoshi wrote:

Hiii
hi Rue @@@

just a few suggestions and what not

[Normal]
02:08:627 (1,2) - the spacing here is a bit big. I suppose you could make 1 a bit closer to 2? just a bit, yea
02:34:405 (2) - Maybe make slider head closer to the other slider end? kay
03:33:738 - unneeded green tick? =_=

[Hard]
01:14:849 (1,3) - Maybe make these sliders the same with a copy/paste ctrl J/H ? I think it could look a bit cooler kind of like what's here nah they're cool

[Insane]
01:35:516 (4,5) - kind of a big jump and a bit hard to read. no it's not :<
ty mate!
wonders
HI~

I didn't mod maps for a long time, so forgive my poor mod.

[Insane]

00:37:071 this slider end at 00:37:405, and add two notes at 00:37:516 and 00:37:627, delete 4,5 two circles? http://puu.sh/98uQl/ee36f0c89c.jpg
00:43:294 add a circle and delete the circle at 00:43:516 ?
01:12:182 NC
01:57:960 add a circle and delete the circle at 01:58:182 ?
02:16:182 change to a circle and add a circle at 02:16:405 move circle at 02:16:849 to 02:16:627 http://puu.sh/98vNY/c5276596fa.jpg
02:17:516 add a circle
00:33:294 repeat this slider and change 00:33:960 to two circles http://puu.sh/98wbK/a50e17fc1a.jpg
01:12:627 add a finish?
01:26:849 ^

[Hard]
00:32:849 change to a circle add a slider? http://puu.sh/98wZd/00be0fc1e7.jpg
02:27:071 ^
02:22:405 - 02:50:849 no claps? a little bit strange

[Normal]
01:11:294 slider shape
:)
Topic Starter
Rue

wonders wrote:

HI~

I didn't mod maps for a long time, so forgive my poor mod.

[Insane]

00:37:071 this slider end at 00:37:405, and add two notes at 00:37:516 and 00:37:627, delete 4,5 two circles? http://puu.sh/98uQl/ee36f0c89c.jpg i don't really see the need in that
00:43:294 add a circle and delete the circle at 00:43:516 ? whyyyyyyyyyy, it's off the beat then!
01:12:182 NC eh, why?
01:57:960 add a circle and delete the circle at 01:58:182 ? same as above, it'd become off the beat
02:16:182 change to a circle and add a circle at 02:16:405 move circle at 02:16:849 to 02:16:627 http://puu.sh/98vNY/c5276596fa.jpg hm, nope, sorry
02:17:516 add a circle hmmm sounds good
00:33:294 repeat this slider and change 00:33:960 to two circles http://puu.sh/98wbK/a50e17fc1a.jpg sorry, nope
01:12:627 add a finish? yep
01:26:849 ^ and yep
[Hard]
00:32:849 change to a circle add a slider? http://puu.sh/98wZd/00be0fc1e7.jpg umm i don't think so
02:27:071 ^ but fixed this
02:22:405 - 02:50:849 no claps? a little bit strange yep, i dunno, prolly wouldn't need them here

[Normal]
01:11:294 slider shape okay okay :(
:)
thank you for your help!
TicClick
привет

General
  1. не знаю, насколько уместно ставить превью на самое начало песни
еще можно добавить по фонтанчику на начало каждого припева, но это опционально

[Insane]
од+1, если хочется, то хп+1. хс в начале громковаты, наверное
  1. 00:20:405 (8,9,10,11,12) - возможно, стоит чуть сжать в угоду тихому и спокойному началу
  2. 01:11:182 (4,1) - исправь спейсинг
  3. 01:13:071 (5,6) - не перестаёт меня беспокоить то, что вокал тут ярче, и логичней было бы следовать ему. в сущности, мне не очень важно, что ты там сделаешь, оставишь так (наиболее вероятно, так как дальше точно такие же куски везде идут) или поменяешь на слайдеры без пауз + нота в конец второго, но не упомянуть не могу
  4. 01:14:738 - пропущена нота из трипла (триплета?)
  5. 02:00:738 (7,9) - случайная заметка: можешь сделать их погромче
  6. 02:36:516 (4,1) - скачок задуман? Нет — исправь, да — не исправь
  7. 03:17:738 (1,2,1) - чуть равномерней, наверное. но можешь оставить
  8. 03:30:738 (6) - она лишняя
  9. 03:33:294 (3) - пожалуйста, не надо заканчивать конкретно этот слайдер там, где начинается киай. сделай так, чтобы на начале фразы был объект, который можно прожать, а не его конец
  10. 03:36:960 - нет ноты
  11. 03:46:849 (10) - тут спиннер должен начинаться, а то выходит, что протяжный вокал разбивается почему-то на два объекта
когда ты дочитаешь до этого места, пересмотри всю дифку с самого начала на предмет нот, вылезающих за сетку больше, чем примерно на треть, и что-нибудь с ними сделай. особенно это касается тех, что вылезают по горизонтали

Hard
сбавить громкость хс, как на инсейне?
  1. 01:16:627 (1) - убери белое комбо со всей части, его тут не было на прошлой дифке
  2. 02:32:849 (2,3) - что-то со спейсингом случилось?
  3. 02:43:516 (1,2) - ↑
особых идей нет. разве что спейсинг временами великоват, 2х всю дорогу даже там, где только голос. ещё можно куда-нибудь приставить 1/4, благо вокал располагает, и я не говорю про слайдеры, а про полноценные ноты

Normal
ар+1
  1. 00:15:294 (1,2,3) vs 00:21:516 (1,2,3) - я думаю, тебе нужно как-то выровнять спейсинг. точней, использовать один и тот же
напоминание про вылезающие за сетку объекты. у меня на широкоформатном всё традиционно хорошо, но обладатели 4:3 могут поймать неожиданное

наверное, мне больше нечего сказать, всё нравится, а на то, что не очень нравится, я позакрывал глаза и/ли упомянул, в зависимости от тяжести
Topic Starter
Rue

TicClick wrote:

привет

General
  1. не знаю, насколько уместно ставить превью на самое начало песни
еще можно добавить по фонтанчику на начало каждого припева, но это опционально

[Insane]
од+1, если хочется, то хп+1. хс в начале громковаты, наверное +1 так +1
  1. 00:20:405 (8,9,10,11,12) - возможно, стоит чуть сжать в угоду тихому и спокойному началу ммммпусть стоят как есть
  2. 01:11:182 (4,1) - исправь спейсинг есть капитан
  3. 01:13:071 (5,6) - не перестаёт меня беспокоить то, что вокал тут ярче, и логичней было бы следовать ему. в сущности, мне не очень важно, что ты там сделаешь, оставишь так (наиболее вероятно, так как дальше точно такие же куски везде идут) или поменяешь на слайдеры без пауз + нота в конец второго, но не упомянуть не могу ну, сделал триплет, вроде пойдет
  4. 01:14:738 - пропущена нота из трипла (триплета?) да, пропущена
  5. 02:00:738 (7,9) - случайная заметка: можешь сделать их погромче есть
  6. 02:36:516 (4,1) - скачок задуман? Нет — исправь, да — не исправь ннууу вообще неслучаен, но раз уж остальные шероховатости потерли
  7. 03:17:738 (1,2,1) - чуть равномерней, наверное. но можешь оставить оставил
  8. 03:30:738 (6) - она лишняя ничего подобного
  9. 03:33:294 (3) - пожалуйста, не надо заканчивать конкретно этот слайдер там, где начинается киай. сделай так, чтобы на начале фразы был объект, который можно прожать, а не его конец нублин, заменил на стрим, но то мне нравилось больше
  10. 03:36:960 - нет ноты теперь есть
  11. 03:46:849 (10) - тут спиннер должен начинаться, а то выходит, что протяжный вокал разбивается почему-то на два объекта конфермд
когда ты дочитаешь до этого места, пересмотри всю дифку с самого начала на предмет нот, вылезающих за сетку больше, чем примерно на треть, и что-нибудь с ними сделай. особенно это касается тех, что вылезают по горизонтали ну блииин :(

Hard
сбавить громкость хс, как на инсейне? я откровенно хз, может у меня настройки сбиты от средней больничной температуры, но для меня большинство звуков не звучит громкими edit: таки слегка приглушил
  1. 01:16:627 (1) - убери белое комбо со всей части, его тут не было на прошлой дифке нуладна
  2. 02:32:849 (2,3) - что-то со спейсингом случилось? ненен, так и надо
  3. 02:43:516 (1,2) - ↑
особых идей нет. разве что спейсинг временами великоват, 2х всю дорогу даже там, где только голос. ещё можно куда-нибудь приставить 1/4, благо вокал располагает, и я не говорю про слайдеры, а про полноценные ноты

Normal
ар+1
  1. 00:15:294 (1,2,3) vs 00:21:516 (1,2,3) - я думаю, тебе нужно как-то выровнять спейсинг. точней, использовать один и тот же есть
напоминание про вылезающие за сетку объекты. у меня на широкоформатном всё традиционно хорошо, но обладатели 4:3 могут поймать неожиданное у меня самого 4:3, вроде не сталкивался

наверное, мне больше нечего сказать, всё нравится, а на то, что не очень нравится, я позакрывал глаза и/ли упомянул, в зависимости от тяжести
спасибо дружище
riffy
Thank you, Tickie, for linking me this map.

[General]
  1. Выключи Widescreen Support, пожалуйста. Он предназначен для широкоформатных сториборд, а у тебя таких не наблюдается.
  2. Тебе точно нужен этот яркий белый цвет? Убрать его из комбо цветов представляется хорошей идеей, т.к. он слишком яркий и может напрягать глаза и не вписывается в БГ. Хотя бы сделай его чуток темнее.
[Normal]
  1. 00:18:849 (4,1) - Я очень сомневаюсь что такой паттерн играбелен для самой легкой дифы в мапсете. Сам по себе оверлап выглядит несколько неопрятно. Было бы здорово вообще избежать его и сделать этот момент чуть подружелюбнее для новичков.
  2. 00:24:182 (3,4) - незначительно - такие слайдеры можно сделать значительно круче. Тут подробно расписано как и зачем, но я думаю ты и так знаешь. Конкретно к этому слайдеру, классическая волна была бы кстати. пример
  3. 00:27:294 (1,1) - нормал - самая легкая сложность в этом мапсете. Оставляй чуть больше местта после спиннера, чтоб новички успевали восстановить силы и прочитать паттерн.
    Важно: 00:41:071 (1,1) - тут абсолютно такая же ситуация. Подобное применимо еще к нескольким паттернам, думаю ты уже знаешь, где именно. :)
  4. 01:22:849 (1,1,1) - понимаю, что это выглядит очень круто, но все же столько НК в ряд только запутают игроков (особенно новичков), да и особых причин нет. Пожалуйста, убери лишние НК, чтоб комбоин был ровнее и понятнее.
  5. 01:56:627 (5) - есть ощущение, что тут не хватает нового комбо. Как-то вписалось бы оно сюда, попробуй.
  6. 02:09:516 (2,3) - вообще, как-то уж слишком велика разница в спэйсинге. Вся эта часть как-то рвано ощущается, попробуй посмотреть, мне кажется, тут нужно поправить спейсинг основательно.
    Важно: сам по себе переход играется как-то притянуто и оставляет неприятный осадок. Т.к. это самая легкая сложность, то имеет смысл использовать более понятный флоу, для повышения играбельности. Может пригодится
  7. 03:28:182 (2,1) - чистое зло - хвост слайдера слишком близко, новички могут спутаться и кликнуть на хвост, просто потому, что он ближе. Попробуй избегать таких моментов, все же такие сложности должны быть интуитивно понятны даже новичкам.

    Сам по себе нормал хорош, несколько паттернов выглядят не очень аккуратно, некоторые переходы немного путают и есть пара неприятных моментов, но в целом все очень хорошо сделано. Круто, как всегда. :)
[Hard]
  1. Можно слегка поднять OD и HP Drain. Все же Хард должен быть сложным, да и мапсет от этого станет чуть сбалансированнее.
  2. 00:37:071 (3) - этот слайдер не ощущается, как 3/4 слайдер. Просто закончи его на красном тике, там, где более громкий бит. Это будет понятнее, лучше впишется под музыку и просто логичнее.
  3. 00:38:405 (2,3) - вернеся обратно к флоу, я уже говорил, что некоторые переходы можно сделать помягче. Как тебе такой вариант?
  4. 01:05:960 (3) - на фоне рядом стоящих комбо, это кажется слишком длинным. Если сюда поставить НК, то комбоинг станет чуть ровнее, плюс под музыку впишется.
  5. 02:06:182 (5) - ради вокалов, можно заменить этот серкл 1/2 слайдером. Бит на 02:06:405 - слабый, но есть вокалы, и игнорить их как-то не хочется, нет?
  6. 02:32:849 (2,3) - незначительно - а если слегка убавить DS, то 1/4 будет прочитываться значительно легче. На прошлом таком паттерне ты, кажется, использовал что-то около х1.7. Поппробуй тут так же.
    Важно: 03:40:405 (1,2) - и тут, я полагаю, аналогично.

    Очень отличается от того, что я обычно смотрю/делаю, но играется хорошо. Немножко напрягает х2.0 DS, но о играется и дает интересный эффект, так что, наверно, это - хорошая идея.
[Insane]
  1. 00:55:071 (3) - Я привык, что джампы выделяются новым комбо. Попробуй, мне кажется, что тут новое комбо впишется очень даже хорошо.
  2. 01:10:849 (1) - а тут джамп не нужен? Мне кажется он бы очень неплохо выделил то, что ты выделил новым комбо.
  3. 01:35:738 (5,1,2,3) - такие стаки немного путают, осбенно с низким АР. Может можно как-то сделать чуть интуитивнее?
  4. 02:07:293 (6,1) - на (6) по логике надо бы НК, а на (1) джамп. Последнее только при условии, что ты сделал что-то подобное на 01:10:849 (1).
    Важно: 02:35:516 (4,5,1,2,3,4,1,2,3,4) - ну, ты понял.
  5. 02:45:071 (6) - незначительно - маленький оверлап с ХП_Баром выглядит некрасиво. Немного вниз подвинь, и будет ччуть-чуть лучше. :)
  6. 03:30:627 (5) - тик был почти прав, вот эта нотка как-то не звучит. Попробуй-ка ее убрать и послушай, что из этого выйдет.

    Крепкий инс, хорошо сделан. Во всяком случае мне понравился, хорошая работа! o/
Немного напрягает нормал, который можно немного доработать, а так, все очень хорошо. Как всегда, отлично сделано.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Удачи!
Topic Starter
Rue

-Bakari- wrote:

Thank you, Tickie, for linking me this map. так, ну погнали

[General]
  1. Выключи Widescreen Support, пожалуйста. Он предназначен для широкоформатных сториборд, а у тебя таких не наблюдается. эээ, а мне сказали включить D:
  2. Тебе точно нужен этот яркий белый цвет? Убрать его из комбо цветов представляется хорошей идеей, т.к. он слишком яркий и может напрягать глаза и не вписывается в БГ. Хотя бы сделай его чуток темнее. ну вообще нужен, там же разгон св
[Normal]
  1. 00:18:849 (4,1) - Я очень сомневаюсь что такой паттерн играбелен для самой легкой дифы в мапсете. Сам по себе оверлап выглядит несколько неопрятно. Было бы здорово вообще избежать его и сделать этот момент чуть подружелюбнее для новичков. там дофигина времени между ними, так что это некритично
  2. 00:24:182 (3,4) - незначительно - такие слайдеры можно сделать значительно круче. Тут подробно расписано как и зачем, но я думаю ты и так знаешь. Конкретно к этому слайдеру, классическая волна была бы кстати. пример дадад, таки поправил чтобы было гармоничнее к следующей ноте
  3. 00:27:294 (1,1) - нормал - самая легкая сложность в этом мапсете. Оставляй чуть больше местта после спиннера, чтоб новички успевали восстановить силы и прочитать паттерн. увы, короче - не успеют раскрутить, а расчистить спереди ритмику - нарушить читаемость
    Важно: 00:41:071 (1,1) - тут абсолютно такая же ситуация. Подобное применимо еще к нескольким паттернам, думаю ты уже знаешь, где именно. :) то же самое, бро, спереди бит, на котором стоит нота, я ее не могу выкинуть. но вообще если где найду избыток - выправлю, замечание-то в принципе весьма по сути
  4. 01:22:849 (1,1,1) - понимаю, что это выглядит очень круто, но все же столько НК в ряд только запутают игроков (особенно новичков), да и особых причин нет. Пожалуйста, убери лишние НК, чтоб комбоин был ровнее и понятнее. у меня на инсе они так же стоят же :<
  5. 01:56:627 (5) - есть ощущение, что тут не хватает нового комбо. Как-то вписалось бы оно сюда, попробуй. ты прав, воткнул
  6. 02:09:516 (2,3) - вообще, как-то уж слишком велика разница в спэйсинге. Вся эта часть как-то рвано ощущается, попробуй посмотреть, мне кажется, тут нужно поправить спейсинг основательно. иначе оно съедется, а так хоть понятно что за ритм дальше идет
    Важно: сам по себе переход играется как-то притянуто и оставляет неприятный осадок. Т.к. это самая легкая сложность, то имеет смысл использовать более понятный флоу, для повышения играбельности. Может пригодится
  7. 03:28:182 (2,1) - чистое зло - хвост слайдера слишком близко, новички могут спутаться и кликнуть на хвост, просто потому, что он ближе. Попробуй избегать таких моментов, все же такие сложности должны быть интуитивно понятны даже новичкам. ты впцп прав, и на изи я б такого не сделал, но тут ар выручает

    Сам по себе нормал хорош, несколько паттернов выглядят не очень аккуратно, некоторые переходы немного путают и есть пара неприятных моментов, но в целом все очень хорошо сделано. Круто, как всегда. :)
[Hard]
  1. Можно слегка поднять OD и HP Drain. Все же Хард должен быть сложным, да и мапсет от этого станет чуть сбалансированнее. расчет на игру с модами - дифы весьма простые и многие захотят хр+дт+хд, ну вот и флаг им в руки
  2. 00:37:071 (3) - этот слайдер не ощущается, как 3/4 слайдер. Просто закончи его на красном тике, там, где более громкий бит. Это будет понятнее, лучше впишется под музыку и просто логичнее. тут полностью согласен. бред какой-то, не помню чтобы я это делал ._.
  3. 00:38:405 (2,3) - вернеся обратно к флоу, я уже говорил, что некоторые переходы можно сделать помягче. Как тебе такой вариант? ну, не такой, но паттерн был не особо красив, так что переделал
  4. 01:05:960 (3) - на фоне рядом стоящих комбо, это кажется слишком длинным. Если сюда поставить НК, то комбоинг станет чуть ровнее, плюс под музыку впишется. хорошо
  5. 02:06:182 (5) - ради вокалов, можно заменить этот серкл 1/2 слайдером. Бит на 02:06:405 - слабый, но есть вокалы, и игнорить их как-то не хочется, нет? честно говоря, мне бит кажется важнее
  6. 02:32:849 (2,3) - незначительно - а если слегка убавить DS, то 1/4 будет прочитываться значительно легче. На прошлом таком паттерне ты, кажется, использовал что-то около х1.7. Поппробуй тут так же.
    Важно: 03:40:405 (1,2) - и тут, я полагаю, аналогично. на оба случая: да, в самом деле, раньше дс был меньше, но в такой конфигурации это проходится почему-то проще

    Очень отличается от того, что я обычно смотрю/делаю, но играется хорошо. Немножко напрягает х2.0 DS, но о играется и дает интересный эффект, так что, наверно, это - хорошая идея.
[Insane]
  1. 00:55:071 (3) - Я привык, что джампы выделяются новым комбо. Попробуй, мне кажется, что тут новое комбо впишется очень даже хорошо.
  2. 01:10:849 (1) - а тут джамп не нужен? Мне кажется он бы очень неплохо выделил то, что ты выделил новым комбо.
  3. 01:35:738 (5,1,2,3) - такие стаки немного путают, осбенно с низким АР. Может можно как-то сделать чуть интуитивнее?
  4. 02:07:293 (6,1) - на (6) по логике надо бы НК, а на (1) джамп. Последнее только при условии, что ты сделал что-то подобное на 01:10:849 (1).
    Важно: 02:35:516 (4,5,1,2,3,4,1,2,3,4) - ну, ты понял. касательно того что выше: увы, не люблю длинные стримы одним цветом, да и выглядит как-то красочно что ли. по поводу стаков: ар позволяет
  5. 02:45:071 (6) - незначительно - маленький оверлап с ХП_Баром выглядит некрасиво. Немного вниз подвинь, и будет ччуть-чуть лучше. :) начинал с ноты, закончил реорганизацией, помогло
  6. 03:30:627 (5) - тик был почти прав, вот эта нотка как-то не звучит. Попробуй-ка ее убрать и послушай, что из этого выйдет. дак убирал уже, пусть себе стоит :3

    Крепкий инс, хорошо сделан. Во всяком случае мне понравился, хорошая работа! o/
Немного напрягает нормал, который можно немного доработать, а так, все очень хорошо. Как всегда, отлично сделано.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Удачи!
спасибо, что не пожалел времени!
Leader
IRC
10:48 Leader: alright let's start the mod !
10:48 Leader: even if I might disconnect.
10:50 Rue: sure thing!
10:50 Rue: ready
10:53 Leader: 00:24:182 (3,4) - on Normal, it would be nice if you make the curve better so that you'll get a blanket
10:53 Leader: (it may take a while aaa, i'm kinda slow..)
10:53 Rue: ah i get it
10:54 Rue: http://puu.sh/9jyNr/6dce29d293.jpg
10:54 Rue: here
10:54 Leader: yeah better
10:54 Leader: you should move 4 a bit to the left to make a prettier triangle tho
10:55 Rue: i'll also fix the spacing for (4)
10:55 Leader: and for distance issue, I guess
10:55 Rue: yeah
10:55 Rue: done
10:58 Leader: 00:58:849 (3) - something like this would be prettier, the curve doesn't seem smooth like the previous ones (https://osu.ppy.sh/ss/1690177)
10:58 Leader: 01:22:849 (1,1,1,1) - why all these NCs
10:59 Rue: first - fixed
11:00 Rue: second - uhhh, i had it like that on insane
11:00 Rue: i dunno, why not :D
11:00 Rue: it only happens once
11:00 Leader: 01:26:849 (2) - x:176 y:364 would flow better and also avoid that overlaps that doesn't help new players
11:01 Rue: i got this: http://puu.sh/9jzjk/db9f4f1793.jpg
11:02 Leader: uhh wait
11:03 Leader: https://osu.ppy.sh/ss/1690187 should be like that
11:04 Rue: ahhi moved the wrong element, sorry
11:04 Rue: done
11:04 Leader: 01:31:294 (2) - hnn, it almost touches the slider <.< would be better if you move that to left so that it flows better with slider's path
11:05 Rue: yep, fxd
11:07 Leader: 02:03:738 (4) - finish on tail sounds kind of weird
11:08 Rue: ah, it's in the position of an ordinary white tick prior to a big one
11:08 Rue: it should be there, just because of simplicity of the diff rhythm it's not always to happen there
11:09 Leader: oh k
11:09 Leader: 02:09:516 (2) - missed clap or intentional?
11:10 Rue: missed, fixed
11:11 Leader: 02:13:960 (3) - it would be great if you have this the same of 02:11:738 (1) - just mirrored version
11:11 Leader: you should move the whole pattern to the right to make it happen tho lool
11:12 Leader: 02:18:849 (1) - why white combo here
11:12 Leader: there's nothing really relevant in this diff to have the white one
11:12 Leader: imo
11:14 Leader: 02:35:738 (3) - spacinggg
11:14 Leader: 02:36:627 (1) - same here, about white combo
11:15 Rue: okay wait a sec
11:15 Rue: 02:18:849 (1) - it's orange D:
11:15 Rue: it WAS orange!
11:15 Rue: and it IS
11:15 Rue: wth D:?
11:15 Rue: 02:36:627 (1) - same here
11:15 Rue: i didn't even fix
11:16 Leader: what the hell
11:16 Rue: anyway, consider it fixed
11:17 Rue: we'll check this after update, okay?
11:17 Rue: gimme sec to check on the other things
11:18 Leader: https://osu.ppy.sh/ss/1690222 this is what I see
11:18 Rue: http://puu.sh/9jAqV/74807683f9.jpg
11:18 Rue: see?
11:19 Leader: wow.. weird
11:19 Rue: yeah
11:20 Leader: also spotted Natteke
11:21 Leader: 03:33:960 (1,2) - missing hitsounds?
11:21 Leader: at the beginning of the pattern
11:21 Leader: sounds empty..
11:21 Rue: hmmm
11:22 Rue: 03:33:960 (1) - added finish-soft on the head
11:22 Leader: 03:38:405 (2) - nazi, wrong spacing ;w;/
11:23 Rue: fixed
11:23 Leader: hmm
11:23 Leader: okay I guess Normal is fine
11:23 Leader: but I'm too tired for modding right now
~ leader is resting ~
16:09 Leader: 03:33:516 - volume should be louder since it's kiai time
16:10 Leader: and the song is louder too
16:11 Rue: i added 10%
16:12 Leader: okk
16:13 Rue: woah
16:14 Rue: i wonder
16:14 Rue: if i should remove the last slider
16:14 Rue: and make the last spinner longer
16:14 Rue: as it is on normal
16:15 Rue: would make the final score variety wider
16:16 Leader: your choice
16:16 Leader: doesn't matter too much in my opinion
16:17 Leader: I'll see when I get at the end of the map tho
16:17 Rue: alright, done it then
16:17 Leader: 00:31:738 (1) - this sounds kind of weird
16:17 Leader: you probably forget to add a normal sampleset?
16:18 Rue: see it's position
16:18 Rue: it's not the large tick
16:18 Rue: it's a prior one
16:18 Rue: those normally have the soft-finishes
16:19 Leader: they just have normal sampleset
16:19 Rue: well
16:19 Leader: on this kiai
16:19 Rue: actually i use double normal finishes
16:19 Rue: hmm
16:19 Rue: wait nope
16:20 Rue: let it be
16:20 Rue: it's 00:31:738 (1)-
16:20 Rue: it makes a couple of them
16:20 Rue: on both tail and head
16:20 Leader: also, these finishes 00:35:071 (5,6) - make the effect you are trying to do
16:20 Leader: way too louder
16:21 Rue: i can apply a lower volume specifically for those
16:22 Rue: like 50%
16:23 Leader: somehow, whistle with N sampleset and S addition sounds pretty cool imo
16:25 Leader: that white combo again.. uh
16:28 Rue: you seem to be quite annoyed by that colour haha
16:28 Leader: >: It's for the sake of consistency
16:28 Leader: anyway there's an easy way to fix this
16:28 Leader: remove it from .osu
16:29 Rue: hmm i need it for insane
16:29 Rue: for the speedup part
16:29 Leader: just leave that on Insane diff
16:29 Rue: and as you can notice
16:29 Rue: it's used when a verse ends
16:30 Rue: and another begins
16:30 Leader: on Hard?
16:31 Rue: nostly yea
16:31 Rue: 01:23:738 (1,2,3) - like here
16:31 Leader: yeah there are a couple of wrong examples though
16:31 Rue: i dunno, i kinda like it :<
16:31 Leader: 02:08:182 (1) - like this one xD
16:32 Rue: right, i'll fix this
16:32 Leader: 02:17:294 (1,1) - and you should swap these
16:34 Leader: 03:29:960 (1) - and also this one should have white combo
16:37 Leader: nothing much to say about the placement because it's really good
16:37 Rue: i rearranged those
16:37 Rue: now it's only used on verse ends
16:38 Rue: and when it's backed by the finish usage
16:38 Leader: great
16:38 Rue: i dunno, consistency is important, but like, i just like the colours, ceratin colours at certain moments
16:39 Rue: hard to explain
16:39 Rue: i paint the map for myself, hah
16:44 Leader: mhm i should do a dt run
16:44 Leader: for somethings
16:47 Leader: 00:14:405 (1,2) - this is really confusing
16:48 Rue: i can place it closer
16:48 Leader: it took me a while to get it was a 3/4 slider
16:48 Rue: or stack 2,3,4 together
16:49 Leader: the second one works fine
16:50 Leader: but you should move them some grids downwards
16:51 Leader: 00:25:071 (1,2,3,4) - stacking 4 completely is not a great idea
16:51 Leader: I thought you could make a better pattern for this x_x
16:51 Leader: https://osu.ppy.sh/ss/1692749 here's what I'd do
16:52 Leader: 00:27:071 (6) - A NC would be better here, that's a nice build-up before the kiai
16:52 Rue: yep agreed lemme rearrange things real quick
16:52 Leader: take your time
16:53 Leader: 00:56:627 (1) - is this NC necessary
16:53 Leader: orz
16:54 Leader: 01:12:182 (3) - same stacking error
16:54 Leader: it's also kind of unrankable
16:55 Leader: move some grids down!
16:58 Leader: 01:19:960 (8) - also add a NC here, let's avoid too long combos when they can be avoided easily :D
16:59 Leader: 01:28:182 (5,1,2,3) - nice pattern you have there, but something like https://osu.ppy.sh/ss/1692767 would flow better since you drop the cursor, which is going downwards, before the slider ends
16:59 Leader: then you should have something like I suggested
17:00 Leader: 01:31:071 (3) - nazi stack pls /runs
17:00 Leader: 01:37:071 (6) - same issue here
17:02 Leader: 01:35:738 (5) - this is evil.. x:48 y:192? Just an opinion though lol
17:03 Leader: 01:57:516 (1) - is 3/4 intentional here, I feel like a 1/1 would fit better
17:04 Rue: done most things
17:04 Rue: 01:57:516 (1) - this one is
17:04 Rue: the beat is 3/4
17:05 Rue: you can't make it 1/1 and still fit the beat
17:06 Leader: 02:02:849 (1,2,3,4,5) - this pattern feels too compressed compared to the rest of the map ;w;
17:07 Leader: 02:20:627 (6) - same as 00:27:071 (6) -
17:07 Rue: stacked with 5
17:08 Leader: I guess that's it
17:10 Rue: okay updating

great map, have a bubble
Natteke
Frostmourne
just a couple things about metadata before ranking

Minamotoya
Yuka Saeki
Referred link

Artist name should be this way in Japanese
Artist:Minamotoya feat. Yuka Saeki
ArtistUnicode:源屋 feat. 佐伯 佑佳

also add tag :インターベンション for the word intervention would be nice ;)

Edit: Ranked!
Topic Starter
Rue
p/2267444

turns out i wasn't even lying
Kyubey
ПОЗДРАВЛЯЮ НЯША МАПА КРУТАЯ БУДЬ ЗДОРОВ
Vass_Bass
грац няша
Reiji-RJ
Грац, Руечка!
Secretpipe
Gratz Rue :D
We miss your maps :3
UnderminE

Natteke wrote:

so much this
alacat
ah i'm late, Gratz!
fartownik
https://www.youtube.com/watch?v=53PkFLrK8Ws watch this video and come back to mapping thx
Quilt
gratz~~^^/
OnosakiHito
Aaaaaaaah, old times are back!
Congratulation! - Too bad I couldn't map a Taiko for this.
Natteke

fartownik wrote:

https://www.youtube.com/watch?v=53PkFLrK8Ws watch this video and come back to mapping thx
show more
Please sign in to reply.

New reply