Luin tätä vähän läpi ja tuli tälläisiä ajatuksia:
- ragelewa tuskin osa mafiaa, koska derpan räjäyttämisestä ei ollut hänelle hyötyä. Ainoa asia miten sain päähäni, miten derpan räjäyttämisestä olisi hyötyä niin lewa käyttää hyväksi edellistä peliä jotta hän voisi sanoa "Mutta derpator voitiin räjäyttää myös sen takia että saataisiin syytteitä minuun aivan kuten kävi viime pelissä orkelin ja heintsin kanssa". Ja näin saisi puhtaat paperit MUTTA tämä olisi myös hyvin vaarallista hänelle. JOS lewa olisi osa mafiaa niin hän olisi tehnyt tälläisen tempun 10-20 % todennäköisyydellä. Plus ei äänestänyt ippeä hirteen.
- Orkel ollut melko huomaamaton ja eikä ole sanonut mitään huomiota herättävää. Äänesti ippeä hirteen, mutta ota nyt selvää.
- Lanttu on vaikuttanut syyttömältä, mutta hänkin äänesti ippeä hirteen. Paha ihminen on se ketä vähiten aina epäilee mutta en tiedä

- AzureDraco vaikuttanut hilpeältä ja on yrittänyt etsiä syyllisiä. Äänesti ippeä hirteen. Häntä ehkä eniten epäilen tässä vaiheessa jostain syystä.
- ethox ja tujaus kysymysmerkkejä tällä hetkellä. Vaikka ethox äänestikin minua käyttäen kolmannen asteen derivaattaa, niin en epäile häntä vielä pahemmin

. Tujaus sanonut vain muutamia lauseita aina, en tiedä hänestä.
- heintsi ei melko varmastikkaan ole osa mafiaa, koska yritti pelastaa ipen ennen kuin tämä hirtettiin ja on ollut oikeudenmukainen

- Chealaakaan en pahemmin epäile, vaikka äänesti ippeä hirteen. Syynä kolmannen asteen derivaattaa

- Sutsuka, meidän dekkaristi. Ei ole tehnyt mitään erikoisempaan, eikä ole tullut hienoja tarinoita. Pitääkö pienempää profiilia tahalleen? hmmhmm
- Jos nyt itseä pitää analysoida, niin olen etsinyt syyllisiä ja "kuulustelin" ippeä, joka ehkä johti hänen hirttoonsa :<. Plus olen Tavastialla ollut joten olen aika epäilyttävä

. Ja nyt tämäkin posti on jonkilainen raportti, josta ei erkkikään saa selvää

Mutta joo, nokka kohti uusia etsintöjä
Plus nacho ei ole mitään sanonut, niin hänestä ei voi sanoa mitään.
Kannattaako mara tämä kun nacho ei ole postannut ja varmaan joutuu melkein koko foorumin kääntämään.
[/feedback]