forum

Suomen Mafia II - Game Over

posted
Total Posts
364
show more
IppE
Joo, mutta hieno ihminen oli. Pelasi DDR:rää pitkin yötä ja huusi.
Depator
Harmi kun en tuntenut paremmin, mutta asiaan eli kenellä voisi olla motiivi ja miksi murhata Tuuba-Kalle?
Topic Starter
Mara
Sääntölisäys - roleclaimia saa käyttää vain kerran.
thelewa
Äänestys: LunaticMara
MagicalBloom
Puutarhuri on murhaaja!
AzureDraco_old
Muistan kanssa tuuba-kallesta kun hän kerran veti jotai live showta kaikista kylän televisioista ja joi (ketsuppi)vodkaa, harmi että näitä ei enää tulla näkemään lisää sillä se oli ainut asia mikä piti kylän virkeänä ja nyt täällä on joitain sarjamurhaajii liikkeellä..
Topic Starter
Mara
Äänestystilanne:

LunaticMara (1) - ragelewa
Ei ääntä (11) - kaikki muut
Depator
Hmm...
Äänestys: Lunaticmara
Topic Starter
Mara
Seuraava virheellinen vote -> modkill
Sutsuka
.
thelewa


voi jumalauta ei kai voi mitään muutakaan

Äänestys: ragelewa
thelewa
vitsi vitsinä
Peru ääni
Äänestys: heintsi koska listana 2. ei muuta syytä
AzureDraco_old
*katsoo lewan listaa* niin ja mihinkäs tämän listan järjestys perustuu? *lukee sanan random* ...ai, mut ei kai ihan randomil kannata äänestää ihmisii, sehän on kumminki sama kuin että koko kylä olisi täynnä murhaajia?
ethox

AzureDraco wrote:

ja joi (ketsuppi)vodkaa
Kenties tämä punainen liitännäinen vedessä olikin vain laimentunutta ketsuppia, ja Tuubailija lähtikin uiden Ruotsiin. Itsehän en henkilöä tunne, olen vain reissulla Venäjälle.

En ole kyläläinen, enkä koskaan asunut täällä.
MagicalBloom

ethox wrote:

olen vain reissulla Venäjälle.
Mitä sä Venäjällä :o
ethox
Menen sieltä hakemaan itselleni laitonta aseistusta matkojani varten, sekä taputtelemaan Lenin selkää samalla kun toisella kädellä puukotan Stalinia.
Cheala
Tuuba-Kalle, eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei D:
Mianki

LunaticMara wrote:

Kyläläiset löytävät Tuuba-Kallen ammuttuna päähän..
Who
IppE

ethox wrote:

Menen sieltä hakemaan itselleni laitonta aseistusta matkojani varten, sekä taputtelemaan Lenin selkää samalla kun toisella kädellä puukotan Stalinia.
Muuten hyvä mutta kun ne on molemmat kuollu jo V:
ethox

IppE602 wrote:

Muuten hyvä mutta kun ne on molemmat kuollu jo V:
Nyt kyllä huijaat, mulla on valokuvia!

Mutta nyt on nälkä, onko kenelläkään lihamuhennosta vastaan?
IppE
Köttbullar!
heintsi

ragelewa wrote:

vitsi vitsinä
Peru ääni
Äänestys: heintsi koska listana 2. ei muuta syytä
Taikolahdessa vallitsee hiljaisuus. Herään kännykkäni Kaze no Fantasy- soittoääneen ja nostan pääni Don&Kat-tyynyltä. Luen Kiai Times- lehdestä uutisen. Aluksi meinaa special LunaticMara brew- kahvit lentää näytölle kun luen artikkelia sen hauskuuden takia, mutta sitten vakavoidun, sillä kyläläisemme Tuuba-Kalle on poistunut keskuudestamme.
Mieleeni muistuu osulan tapahtumat joista lääkäriserkkuni heintsi kerkesi kertoa ennen hänen hirttoaan.

Tarkoitukseni oli tänään harjoitella dkkkdkkkkdkkkkdkkkk patternia 200 bpm:llä, mutta nyt siitä ei ainakaan tule mitään koska koko Taikolahti elää nyt pelossa, ja täytyy ruveta miettimään syyllistä/syyllisiä.
Eikä keskittymistä auta juuri sekään, että meikäläistä on äänestetty ja vieläpä turhaan.
Juuri näin osulan lääkäri, serkkuni sai surmansa syöden lakritsijäätelöä tuubamaisesti.

Lewa, en suosittelisi äänestämään randomina.
Vähän sama tilanne olisi jos äänestäisin sua sen takia kun sulla on tuo epäilyttävä okkultistinen ympyrä avatarissasi joka ei liity oikeastaan kyllä mitenkään siihen, että olisit osa mafiaa.
En toki kiellä äänestämästä niin, sillä olemmehan vapaata iloista rummuttelevaa kansaa ja meillä on oikeus äänestää vaikka hatsune mikua jos niin huvittaa.
IppE
Minä muistan kun viimeksi tapahtui kummia ja joku äänesti randomisti ja sitten kuoli ja olikin syytön ja kaikkia vitutti
heintsi
Muistan myös liian hyvin.
Lanttu
Se oli surullista aikaa se... ;_;
Mianki
Ei nyt ihan kaikkia vituttanut ^^

Mutta randomilla voi olla vaarallista äänestää kyl
Depator
Peru Ääni: LunaticMara
Sutsuka
.
Topic Starter
Mara
Äänestystilanne:

heintsi (1) - ragelewa
Ei ääntä (11) - kaikki muut
Orkel
Päivää kyläläiset.
AzureDraco_old
Kaikki tuntuvat olevan kovin hiljaa, ei sillä että tuubailijan murha olisi huono juttu mutta jos me emme tee jotain nii kuka tietää mitä seuraavaksi tapahtuu. Pitääkö meidän vain odottaa että ihmisiä kuolee muuten vaan kunnes joku uskaltaa äänestää randomisti jotakuta? Voisimme aloittaa vaikka kysymällä kaikkien alibit murhan tapahtuma aikaan. Itse asuin kaukana kyseisestä paikasta ja olin mennyt jo nukkumaan aikaisin. Joku olisi varmasti nähnyt minut jos olisin tehnyt murhan.
Topic Starter
Mara
Suuri hiljaisuus saavuttaa Taikolahden. Kenelläkään ei ole tietoa mitä tehdä. Ketään ei voi epäillä, koska kaikki pelkäävät, että heitä epäiltäisiin kahta kovemmin. Mutta sitten...

...yksi kyläläisistä oli kutsunut ulkopuolista apujoukkoa jenkeistä! Toivottavasti hän saa mafiat alas!


dkun/sharkacity on liitetty peliin. Te ette saa puhua englantia hänelle, ja hänen täytyy puhua suomea. Onnea kommunikointiyritykseen!
thelewa
dkun /o/
Tom_old
Hyvää huomenta! Mites menee? Minun nimeni on sharkacity. Työskentelen mafia boss?

sorry my finnish sucks
blame mara
IppE
Ei se mitään dkun, eiköhän google translate saa tuosta jotain selvää.
Tom_old

IppE602 wrote:

Ei se mitään dkun, eiköhän google translate saa tuosta jotain selvää.
No hieman, IppE! Olet todella ystävällinen! Pidän suomenkielestä.
Sutsuka
Olen ok tämän kanssa.
Orkel
Mysteerinen jenkki putkahtaa kylään, lienekköhän al caponen sukua? Vain aika näyttää.
Lanttu
Melko epäilyttävää minusta lennättää täysin uusi henkilö mukaan peliin. >:V Saa nähdä mitä tästä seuraa, hohoh.
ethox
Tervetuloa pahaiseen kyläämme, dkun. Sinä olet seuraava.

Äänestän niin kovasti syyllistä etsivää AzureDracoa. Hänellä on selvästi salattavaa.

Äänestys: AzureDraco

protip: ilman wtfbbqääniä peli ei lähde käyntiin, ellei aleta kunnolla ropettamaan (joka kusi jo)
show more
Please sign in to reply.

New reply