Minä myös!
Kenties tämä punainen liitännäinen vedessä olikin vain laimentunutta ketsuppia, ja Tuubailija lähtikin uiden Ruotsiin. Itsehän en henkilöä tunne, olen vain reissulla Venäjälle.AzureDraco wrote:
ja joi (ketsuppi)vodkaa
Mitä sä Venäjällä :oethox wrote:
olen vain reissulla Venäjälle.
WhoLunaticMara wrote:
Kyläläiset löytävät Tuuba-Kallen ammuttuna päähän..
Nyt kyllä huijaat, mulla on valokuvia!IppE602 wrote:
Muuten hyvä mutta kun ne on molemmat kuollu jo V:
Taikolahdessa vallitsee hiljaisuus. Herään kännykkäni Kaze no Fantasy- soittoääneen ja nostan pääni Don&Kat-tyynyltä. Luen Kiai Times- lehdestä uutisen. Aluksi meinaa special LunaticMara brew- kahvit lentää näytölle kun luen artikkelia sen hauskuuden takia, mutta sitten vakavoidun, sillä kyläläisemme Tuuba-Kalle on poistunut keskuudestamme.ragelewa wrote:
vitsi vitsinä
Peru ääni
Äänestys: heintsi koska listana 2. ei muuta syytä
Haluat siis heti tappaa jotain henkilöitä niinkö? hmm hmmIppE602 wrote:
Koska he olivat ainoat joita oli äänestetty.Mianki wrote:
Miksi ippe pisti vain kaksi henkilöä random listalle?
No joo, mut sul liian hatarat perustelut äänestää kuiteskin. Opimme viime pelissä jos äänestää ketä sattuu, niin todennäköisesti hirtto osuu kyläläiseen koska heitä on suurin osa.IppE602 wrote:
No asiahan on niin että jos ei kukaan äänestä ketään ei peli oikein etene.
Ja sillon mafia ainakin voittaa.
En ole tietääkseni ilmaissut että "ei hirtetä ketään", lähinnä olen tarkoittanut että ei hirtetä ketä tahansa ilman syitä. Alkuvaiheessa tietenkin hankala saada syitä ja etsiä syyllisiä kun ihmiset eivät vielä ole "pelanneet" tarpeeksi. Randomvote on yksi strategia saada ihmisistä reaktioita ja saada peliä eteenpäin. Mutta joo täytyy koettaa saada tämä jotenkin vähän positiivisempaan suuntaan, kun tämän pelin tarkoitus on pitää hauskaaragelewa wrote:
Derpatorin viesti oli niin ilmiselvä ansa että en edes uskonut sen olevan ansa. En uskonut että niin tyhmiä ihmisiä on olemassa jotka eivät tajuaisi että se olisi ansa ja sen takia ajattelin että se ei ole ansa. Eli derpatorin tyhmyys hämäsi minua.
Mutta voidaanhan me pelata niinkuin mianki, heintsi ja lanttu haluavat eli ei hirtetä ketään koko pelin aikana ME VARMASTI VOITETAAN MAFIA NIIN