Cris_1 wrote:
Masha's Light InsaneGood luck!
Mmm, maybe you can up the SV to 1.9? I feel the jumps so forced in relation to slider velocity Not rly a big deal
- 00:00:285 - Volume here is very slow, please up this a bit yea
- 00:27:961 (1,2,3,4) - Unstack this and replace 00:28:384 (5) - for a slider ends at 00:30:285 Fixed
ThanksShmiklak wrote:
[Light Insane]
- Как нам известно:
Hitsounds from notes and sliders must be audible. These provide feedback for the player, and having them silent in a rhythm game doesn't make much sense. If you don't like the default sounds, then find replacements rather than silencing notes. You can use hitsounds from the Custom Hitsound Library or easily find others online. Lowering the volume of a few notes to provide a dampened effect is usually fine, but complete silence is always unacceptable. The end of a spinner (or even the entire spinner) the sliding sound of a slider, and the end of a slider can be silent, but only do it if it makes sense. Finally, you cannot silence both slider ticks and slider slides together.
00:00:285 (1,2,3,4,5) - Этих ребят очень трудно расслышать так что ты просто обязан поднять громкость Исправлено модом выше- 00:05:567 (5,6) - не нашел больше нигде подобного стака, так что оставлять его было бы не логично Правильно, что не нашел.
Потому что это единственное такое место в джампах, где дабл подходит, так как она поет 2 одинаковых слога "ки ки"- Твоя сложность менее 30 секунд, это не является ранкабельным, а так же:
Spinners should be used when they fit the music. This is to ensure score differences among perfect plays on the leaderboard. They usually fit during held notes, changes in intensity, or transitions between sections.
Думаю по выше сказанному ясно что я от тебя хочу. Поставь сюда лучше спиннер как в другим диффах что бы карта больше подходила к гвидлайнам, это же возможно 00:28:384 (5) - Да
diff (metadata can be wrong if you changed it, double check): https://puu.sh/vwbbG/647c4f975f.osu