Reissuvihko oli jännä. Kirjoitin sinne että olin nähnyt hirven vasoineen metsässä ja kukaan ei epäillyt, ei edes vanhemmat
Piti tuo kirjoittaakkin, mutta unohtuiLunaticMara wrote:
Reissuvihot?Valentiino wrote:
Meille jaettiin aikoinaan ns. tärkeät vihot, jotka eivät missään nimessä saaneet hukkua.
Zunamin selvin post aikoihin. Seriously.Zunami wrote:
Oma uneni jonka muistan oli joskus 7 vanhana, Unessa olin meillä kotona ja toimin ihan normaalisti kunnes huomasin että mörkö (muumeiista) oli ovella tulossa sisään *paniikki*
eikä kun mä meen piiloon ja sit huomaan että mörkö menee punaista kohti, jostain syystä sattu just mun päässä oleen punanen ämpäri *LISÄÄ PANIIKKIA* sitten puuttuu muistikuva ja tarina jatkuu kun mä pakenen ympäri taloa KATOSSA ja oon ihan hirveen peloissani eikä kun sitten mennään ulos ja siellä on punainen peura, eikä ku mörkö seuraa mua ulos ja räjäyttää sen peuran! Siihenpä unimuisti loppuu
hahaReZero wrote:
Zunamin selvin post aikoihin. Seriously.Zunami wrote:
Oma uneni jonka muistan oli joskus 7 vanhana, Unessa olin meillä kotona ja toimin ihan normaalisti kunnes huomasin että mörkö (muumeiista) oli ovella tulossa sisään *paniikki*
eikä kun mä meen piiloon ja sit huomaan että mörkö menee punaista kohti, jostain syystä sattu just mun päässä oleen punanen ämpäri *LISÄÄ PANIIKKIA* sitten puuttuu muistikuva ja tarina jatkuu kun mä pakenen ympäri taloa KATOSSA ja oon ihan hirveen peloissani eikä kun sitten mennään ulos ja siellä on punainen peura, eikä ku mörkö seuraa mua ulos ja räjäyttää sen peuran! Siihenpä unimuisti loppuu
Ite muistan hämärästi jonkun unen jossa olin Zero Megamanista... taisin olla alle 10 vuotta
Jostain syystä repesin nauruun : DDDLanttu wrote:
Näin unta missä olin saw-leffatyylisesti semmoisessa ihmeellisessä testissä ja jouduin uhraamaan pääni.
OLETKO VALMIS MURHAAMAAN PÄÄSIthelewa wrote:
URHAAMAAN
MinäkinMukku wrote:
Jostain syystä repesin nauruun : DDDLanttu wrote:
Näin unta missä olin saw-leffatyylisesti semmoisessa ihmeellisessä testissä ja jouduin uhraamaan pääni.
Sitten mulla on ollu näitä helvetisti. Mutta on tuo kyllä vähän lievempi unihalvaus minusta kun se kun on just nukahtamassa. Jostain myös luin että jos nukkuu esimerkiksi jollain muhkuraisella alustalla tai kovalla alustalla, niin saattaa saada tämmösiä. Myöski kännissä nukkuminen edesauttaa tämmösen kokemista.thelewa wrote:
Myös putoamisen tunteeseen herääminen on unihalvaus.
hui, oliko Loctav siellä? D:Mindfang wrote:
menin sitten sinne ja siellä oli natsin näkönen vartija
joku henkilö jota pitää varoa tämä loctav vaiZertap wrote:
hui, oliko Loctav siellä? D: