forum

Unilanka! Yleishöpöttelyä unista

posted
Total Posts
63
show more
heintsi
Luin eilen unihalvauksesta sopivasti ennen nukkumaanmenoa ja univajeen vaaroista. Stressasin tuon takia ihan hirveästi nukkumaanmenoa, mutta jostain syystä sain melko äkkiä nukuttua. Helvetin pelottavaa jos painajaiset ja todellisuus "yhdistyy" etkä saa liikuttua. Yhdellä tyypillä oli ollu unihalvaus semmonen, että joku pelottavan näkönen nainen oli tullu viiltämään sen kurkkua auki ja se silpoi monta, monta kertaa eikä tää tyyppi saanu liikuttua eikä herättyä siitä unesta vaikka halusi, ja kaikki tuntui todelta. kestää yleensä joku 1-2 min. Onko teillä ollu unihalvausta ikinä?
thelewa
Unihalvaus tapahtuu useimmiten silloin kun nukkuu selällään. Myös putoamisen tunteeseen herääminen on unihalvaus.
heintsi

thelewa wrote:

Myös putoamisen tunteeseen herääminen on unihalvaus.
Sitten mulla on ollu näitä helvetisti. Mutta on tuo kyllä vähän lievempi unihalvaus minusta kun se kun on just nukahtamassa. Jostain myös luin että jos nukkuu esimerkiksi jollain muhkuraisella alustalla tai kovalla alustalla, niin saattaa saada tämmösiä. Myöski kännissä nukkuminen edesauttaa tämmösen kokemista.
thelewa
Tuntuu siltä että se miten rankka se unihalvaus on, on sitten ihan sattumanvaraista
Topic Starter
zertap
Mulla oli sellanen, että meni joku 5min ennenkun lihaksiin tuli voimaa sen verran että sain edes peiton pois päältäni kun heräsin. Yritin eka paniikissa huutaakkin, mutta ei tullut muuta kuin kähinää.
Birdy
onko se unihalvaus, jos näkee että joku läppäsee sua, hätkähdät ja heräät siihen?
+ aiemmin samana yönä näin ihme horrorunta kauppakeskuksesta ;___; aina sama kauppakeskus, mutta ainoa painajainen siitä tähän mennessä
Mianki
Näin yks yö jotain unta että pelattiin Maran kanssa minecraft tapaista peliä ja sit mara oli kuolema hahmo ja se jahtasi mua siinä pelissä ja se oli pelottavaa.
Pegram
Mara on kyl tosiaan aika pelottava.

Iiiik~~
Topic Starter
zertap
Tuota, nukahdin taas vaihteeks koulun sohvalle. Näin unta että kaikki tunnit oli meidän matikan/fysiikan opettajan eli vihatuimman opettajan tunteja. Mulla oli kuitenkin läppäri ja oma näppis mukana, ja selasin jtn blogia ja yhtäkkiä zero kommentoi jtn. Sitten oli jännä päivä zeron kanssa.

Suosittelen koulun sohvalla nukkumista
Valentiino
Näin unta dotasta gg
Birdy
Näin jotain vitun häröä unta keskiviikko-torstaiyönä, onneksi en muista enää turhan hyvin. Kuulin siinä yhden biisin, ja päätin tehdä siitä eilen remaken gg
Topic Starter
zertap
Nukuin taas aamutunnit.
Näin jotain helvetin sekavaa unta ethoxista ja valesta. ethox yritti selvitä valen luo tekemättä itsemurhaa matkalla ja hoilasi sekavia runoja. Pääsi kyllä perille joten loppu hyvin kaikki hyvin :)
Soarezi
Näin unta että olisin ollut yksin pimeässä kuulematta mitään tai näkemättä.
Mindfang
mulla oli lento italiaan venäjän kautta

venäläisellä lentokentällä oli salen näkönen kauppa jossa kävin, sit huomasin että kone italiaan on jo lähössä ja lähin juoksemaan gate kakkosen suuntaan

ja ohjeet vei mut johonkin ihmeen kylpylään jossa mun piti laskee jonkin ihme tunnelivesiliukumäen läpi joka oli ihan saakelin iso ja pitkä
kun pääsin sen loppuun niin tienviitat näytti että JOO SE SUN GATE ON TUOLLA IHAN TOISESSA SUUNNASSA wtf

menin sitten sinne ja siellä oli natsin näkönen vartija semmosten porttien eessä mitä löytyy kun kaupoissa menee sisään tjtn
ja ne portit oli kiinni eli en kerenny ja jäin sit perseilemään sinne lentokentälle ja yhtäkkiä heräsin

ilmeisesti tuo tuleva heinäkuinen amerikan matka vähän vainoo kun pelkään aina että myöhästyn lennolta tai eksyn tai jotain muuta scheissee
Topic Starter
zertap

Mindfang wrote:

menin sitten sinne ja siellä oli natsin näkönen vartija
hui, oliko Loctav siellä? D:
Mindfang

Zertap wrote:

hui, oliko Loctav siellä? D:
joku henkilö jota pitää varoa tämä loctav vai
Birdy
Piilouduin vaatekaappiin ja heräsin ennen kuin ehdin tulla kaapista ulos ;__;
Topic Starter
zertap
Loctav on hirmuinen saksalainen natsimode joka stalkkaa #finnishiä google kääntäjän kanssa ja antaa silenceä kun vähänkin vaikuttaa siltä että sen auktoriteettiä uhataan/pilkataan.
Birdy
Kävelin yöllä unissani, hain simapullon kaapista. Unta en muista.
Soarezi
Olin aika mad unessa.
Iggy
En tykkää yhtään yöllisistä "paniikkihätkähdyksistä". Jumalaton tykytys/jännitys/paniikki yms. eikä voi pahemmin liikkua, tuntuu kuin jokin olisi vieressä mutta ei voi kääntyä katsomaan.

En tiedä miten sen teen, mutta onnistun painajaisista "herättämään" itseni jollain ihme konstilla mitä en osaa selittää. Jostain vain mieleeni tulee että tämä on unta, ja teen jotain unessa joka herättää minut. Se ei tosin tee niistä painajaisista yhtään sen mukavampia...

EDIT:
Todella todentuntuinen uni jossa joudun katsomaan kuinka henkilö tippuu patoon. Luultavasti samanlainen paniikin tunne tulisi oikeassakin tilanteessa... o_o
Kalle_old_1
bump! Näin unta jossa ammuin tyttöystävältä pään irti kaulasta minigunilla :D paska oli käteistä herätessä
Valentiino
Enpäs ennen ole kokenut samaa mitä 3h yöunien aikana, näin unta missä elin kahta eri elämää samaan aikaan. Pystyin kokemaan kummankin elämän tuntemukset ja ajatukset yhdellä "mielellä". Joten kummankin maailman kokemukset tulivat yhteen mieleen.

Oli kyllä varsin mieltä puhaltavaa
Please sign in to reply.

New reply