forum

Unilanka! Yleishöpöttelyä unista

posted
Total Posts
63
Topic Starter
zertap
Tästä oli joskus puhetta #finnishissä, ja nyt aluksi haluan sanoa saman mittä ethox että:
"Ei sitten mitään koulumurhaunia ehkä kannata postata"
Mutta joo, inspi tän tekemiseen = muistin juuri uneni ekaa kerta 2-3kk aikana O_o

Mitään erityisiä sääntöjä en pistä, ihan yleistä paskanjauhantaa unista, mieluiten kuitenkin sisällyttäkää joku uni postauksiinne jos mahdollista :)

Ja muuten, yrittäkäähän saada unet luettaviksi, esimerkki (ei välttämättä hyvä) tuossa minun posti alempana.
Entiedä onko tuo kappalejako värjäämällä kappaleet paras idea, mutta eihän täällä vai käyttää tabia :/
Mutta ilman noita värejä se olisi 100x rasittavampi lukea :D
IppE
Ihan mulle vittuillaksesiko teit tän langan kun en koskaan muista uniani.

>:(
Topic Starter
zertap
Tämän näin tänään (ensimmäinen 2-3kk)
Noh, jotain tästä on jo hämärtynyt mutta:
Muistan että olin jossain oudossa kaupungissa (muistutti TERAsta Popolionia kirkkaudeltaan). Olin majatalossa pöydän äärellä, siinä oli isäni ja joitain ihmisiä joita en muista. Jonkinlaisia väittelyjä siinä oli, ja muistelisin että jotenkin minä aiheutin ne aina tahallani. Sitten aloin kyllästyä isääni joten otin jonkinlaisen laitteen, ja pistin isäni numeron (lolwut) siihen ja opponent (mitä..?) random. Tulos oli 2 ja [isäninumero]. Aloin nauramaan ja yhtäkkiä tajusin että 2 olen minä O_o. Sitten lähden juoksemaan ja isäni juoksee perässä. Piileskelen ja pakenen, mutta hän tulee vakaasti perässä. Ammun häntä rpg:llä. Voitan, sitten tulee round 2 ja minulla ei ole aseita ;__;. Juoksen henkeni edestä ja löydän jostasin merenrannasta roskaläjän ja piiloudun sinne. Isäni kävelee vierestä ja etsii minua, hän on jo lähdössä pois, mutta sitten aalto osuu minuun ja hän taisi huomata minut, lähden juoksemaan ja huudan jtn "hemmetin aallot noi lokit huomasi nyt!!". Juoksen ja sitten olenkin taas majatalolla (en muista päättyikö ottelu siinä välissä), joku kysyy missä olen ollut, vastaan että lenkillä. Sanon meneväni saunaan. Seuraava asia jonka muistan on että olen huoneessa depatorin(ainakin luulen että häntä ajattelin, paha sanoa kasvottomista/ruumiittomista ihmisistä joita ei muutenkaa ole nähnyt) ja kahden muun joita en muista. Luen kirjaa ja väittelen siitä depan kanssa. lopulta huoneen kokki (ehh wat??) joka on kokannut pekonia huoneen päädyssä koko ajan, kysyy "Mä voin kyllä jos hän on liiaksi vaivaksi.." Joku vastaa "Ei kyllä tää on ihan okei, on se tarpeeksi respectia ansainnu että tä sietää" (viitaten väittelyyni, ja minun poisheittämiseen). Sitten pelaankin siellä yhtäkkiä osua, en muista mikä kappale mutta se oli joku mistä olin tosi iloinen. Saan siitä 15% acc ja total accuracyni kärsii -2% vahinkoa. Huudan tuskissani ja sitten herään.

TL;DR mitävittuajusttapahtuiammuinisäänisingollajapelasinosuaväittelindepankanssakirjastajasainhuononaccosusta

Ja IppE, en minäkään, mutta nyt kun muistin ekaa ketaa 2-3kk aikana tein sen!
Depator
Viimeisin jonka muistan:
Olin hirvimetsällä ja juuri ylittämässä siltaa joen yli kun huomasin että hirvi ja vasa makaa jossain pusikossa, no ei se hirvi ollutkaan vaan karhu ja karhunpentu. Lähdin sitten pikajuoksua pakoon läheiselle kalliolle ja nalle lähti löntystelemään perään. Kallio oli 2 osainen jossa ensimmäinen osa on leveämpi ja matalampi lohkare ja toinen osa on kuin suuri suorakolmio. Kiipesin toisen osan päälle tarkkailemaan tilannetta ja huomasin että karhu kiipesi ensimmäiselle kalliolle ja meinasin jo mennä paniikkiin kun olin kadottanut aseenkin. Karhu lähti kiipeämään toiselle kalliolle jolloin näin tilaisuuteni tulleen ja juuri kun karhu olisi saanut minut kiinni, hyppäsin pois kakkoskalliolta ykköskalliolle ja sieltä vielä maahan asti ja lähdin juoksemaan pakoon..

Tuohon uni loppui ja en muista saiko karhu kiinni vai pääsinkö pakoon ;__;

Sitä edellisessä oli syttynyt sota Suomen ja Venäjän välille ja olin täydessä sotilasvarustuksessa talollani kun huomasin että Venäläisiä laskuvarjojoukkoja alkoi laskeutua läheisen metsän takana olevalle pellolle. Muuta en muista kuin että hirveä pauke ja jyske alkoi kun ensimmäiset sotilaat saavutti meidän talon ja itse olin talon katolla MG3:sen kanssa ja Tikan hirvikiväärin kanssa joilla sitten tulitin venäläisiä.
liian vähän pelannut battlefieldiä
Lanttu
1, Söin taikakarkkia, opin lentämään ja keräsin ilmasta kolikoita Super Mario 64 -tyyliin.

2, Sukelsin shampoo-pulloon joka oli portaali muumimaailman tapaiseen paikkaan. Täällä minun piti pelastaa isäni (joka ei todellisuudessa ollut isäni) jostain luolastosta.

3, Tulin raskaaksi muslimi-oravalle ja synnytin oravalapsen ja kauheaa perheväkivaltaa kaikkialla.
heintsi

Lanttu wrote:

1, Söin taikakarkkia, opin lentämään ja keräsin ilmasta kolikoita Super Mario 64 -tyyliin.

2, Sukelsin shampoo-pulloon joka oli portaali muumimaailman tapaiseen paikkaan. Täällä minun piti pelastaa isäni (joka ei todellisuudessa ollut isäni) jostain luolastosta.

3, Tulin raskaaksi muslimi-oravalle ja synnytin oravalapsen ja kauheaa perheväkivaltaa kaikkialla.
3 on legendaarinen.

Ei ole paras uni, mutta näin tänään tämmöstä unta lauantain hiljaisen päivän seurauksena myymälässämme:

Mietittiin ihan oikeasti tuona lauantaina, että jos jäätäisiin tänne myymälään loukkoon niin kenestä meistä saataisiin eniten ravintoa, ja kuka syötäisiin ensimmäisenä.

Unessa sitten jäätiin sillä tavalla loukkoon, että meille oli annettu tehtäväksi myydä myymälän ainoa tuote, eeppisen kallis eeppinen kamera, joka hohti keskellä lattiaa meidän kolmen myyjän ollessa tiskin takana.
Ennemmin ei päästäisi pois liikkeestä ennenkuin myymälän ainoa tuote, tuo kamera saataisiin myytyä. Unessa päätettiin sitten syödä ensin lihaisin myyjä,kun päivät kuluivat eikä kukaan ostanut kameraa ja meiltä loppui eväät jääkaapista.
Seuraavaksi päätettiin syödä sitten minut.. ja valitettavasti uni loppui siihen kun minulta syötiin käsi, enkä tiedä saatiinko kameraa myytyä selvittiinkö hengissä >:
Mukku
Ensimmäisin uni jonka muistan ja uni jonka muistan parhaiten:

Olin suurissa lastenvaunuissa sisällä ja ulkona oli aurinkoista ja ihmisiä kivasti. Hetken kuluttua kun kurkistan ulos vaunuista, ulkona ei ole ketään ja on harmaata. Sitten huomaan itse grim reaperin nurkassa ja menen piiloon vaunuihin takaisin. Kalpea luuranko hemmo tulee vaunuihin sisälle ja sitten taistelemme kung fu, ja hän lyö minulta pään irti ja minä potkaisen häneltä pään irti yhtäaikaa. Sitten katselemme toisiamme lattialla koska päämme ovat irti ja uni loppuu.

Se oli aika jännä ja pelottava silloin.
Valentiino
Oma ensimmäinen muistamani unihan on eskarissa nähty uni.

Meille jaettiin aikoinaan ns. tärkeät vihot, jotka eivät missään nimessä saaneet hukkua.
Noh, unessa sitten joku oli repinyt kyseisen vihon ja ripotellut sen sivuja pitkin poikin ja keräilin niitä. Kunnes löysin joen, joka vei tunneliin. Siinäkin "leijaili" näitä kyseisiä sivuja ja lähdin luonnollisesti seuraamaan niitä. Sisällä minut yllytti joku hullu haulikon kanssa, ampui minua ja hyppi päälläni.

Paras uni ikinä :I
Depator
Vanhin uni jonka muistan:
Taavi Tontun seikkailut tjms. TV-sarjan pahiksina olleet peikot heittivät minut tulivuoreen :c
taisin olla 5-6 vuotias.
Topic Starter
zertap
Itselläni vanhin uni varmaan se kun olin isovanhempieni luona. Näin unta ensin pelkästä makuuhuoneen katosta roikkuvasta televisiosta (todennäköisesti koska tujotin sitä nukavtaessani). Sitten jotenkin jännästi menin sen sisään ja siellä oli jtn sokkeloita ja muistelisin että joku/jokin jahtasi minua.

Se oli hieman pelottava uni D:. Olin jotain 4-5v vanha.
Mara

Valentiino wrote:

Meille jaettiin aikoinaan ns. tärkeät vihot, jotka eivät missään nimessä saaneet hukkua.
Reissuvihot?
Mianki
Reissuvihko oh god
Topic Starter
zertap
Reissuvihko oli jännä. Kirjoitin sinne että olin nähnyt hirven vasoineen metsässä ja kukaan ei epäillyt, ei edes vanhemmat :D
Valentiino

LunaticMara wrote:

Valentiino wrote:

Meille jaettiin aikoinaan ns. tärkeät vihot, jotka eivät missään nimessä saaneet hukkua.
Reissuvihot?
Piti tuo kirjoittaakkin, mutta unohtui :D
Zunami_old
Oma uneni jonka muistan oli joskus 7 vanhana, Unessa olin meillä kotona ja toimin ihan normaalisti kunnes huomasin että mörkö (muumeiista) oli ovella tulossa sisään *paniikki*
eikä kun mä meen piiloon ja sit huomaan että mörkö menee punaista kohti, jostain syystä sattu just mun päässä oleen punanen ämpäri *LISÄÄ PANIIKKIA* sitten puuttuu muistikuva ja tarina jatkuu kun mä pakenen ympäri taloa KATOSSA ja oon ihan hirveen peloissani eikä kun sitten mennään ulos ja siellä on punainen peura, eikä ku mörkö seuraa mua ulos ja räjäyttää sen peuran! Siihenpä unimuisti loppuu
Pegram

Zunami wrote:

Oma uneni jonka muistan oli joskus 7 vanhana, Unessa olin meillä kotona ja toimin ihan normaalisti kunnes huomasin että mörkö (muumeiista) oli ovella tulossa sisään *paniikki*
eikä kun mä meen piiloon ja sit huomaan että mörkö menee punaista kohti, jostain syystä sattu just mun päässä oleen punanen ämpäri *LISÄÄ PANIIKKIA* sitten puuttuu muistikuva ja tarina jatkuu kun mä pakenen ympäri taloa KATOSSA ja oon ihan hirveen peloissani eikä kun sitten mennään ulos ja siellä on punainen peura, eikä ku mörkö seuraa mua ulos ja räjäyttää sen peuran! Siihenpä unimuisti loppuu
Zunamin selvin post aikoihin. Seriously.

Ite muistan hämärästi jonkun unen jossa olin Zero Megamanista... taisin olla alle 10 vuotta :P
Topic Starter
zertap

ReZero wrote:

Zunami wrote:

Oma uneni jonka muistan oli joskus 7 vanhana, Unessa olin meillä kotona ja toimin ihan normaalisti kunnes huomasin että mörkö (muumeiista) oli ovella tulossa sisään *paniikki*
eikä kun mä meen piiloon ja sit huomaan että mörkö menee punaista kohti, jostain syystä sattu just mun päässä oleen punanen ämpäri *LISÄÄ PANIIKKIA* sitten puuttuu muistikuva ja tarina jatkuu kun mä pakenen ympäri taloa KATOSSA ja oon ihan hirveen peloissani eikä kun sitten mennään ulos ja siellä on punainen peura, eikä ku mörkö seuraa mua ulos ja räjäyttää sen peuran! Siihenpä unimuisti loppuu
Zunamin selvin post aikoihin. Seriously.

Ite muistan hämärästi jonkun unen jossa olin Zero Megamanista... taisin olla alle 10 vuotta :P
haha :D

Tulikin mieleen tuosta Zunamin postista että näin itsekkin pienenä painajaisia Möröstä :cry:
Birdy
Opiskelin Norjaa lukiossa. Mielenkiintoinen uni. Onneksi heräsin aika pian.
Topic Starter
zertap
okei, näin tas pitkästä aikaa unta, yritän selittää mahdollisimman järkevästi.

Uni alkoi vissiin jotenkin Skyrim(ehkä enemmän Eragon) teemaisesti, minula oli oma lohikäärme ja sitten mestarimme lähti meidän kanssa jonnekkin lumiseen paikkaan jonne vain lohikäärmetyypit pääsee. Sitten tulikin myrsky ja lumivyöry tukki tien. Noh olimme siellä mökissä jonkin aikaa yksinämme.

Sitten yhtäkkiä teema vähän muuttuukin ja paikka on täynnä muita ihmisiä ja uutisitä (joo se paikka oli moderni) näkyy kuinka suuri osa laskettelurinteellä olleesta prukasta on jäänyt jumiin lumivyöryn taakse. Uutisista näkyy kun joku yritys yrittää sulatta tietä sinne ja sivustakatsojat valittavat heidän tekevän sen väärin.

Sitten taas vähän muuttuu ja koko tämä porukka on junassa. Junassa pääasiassa tuijottelen eteeni, kunnes alkavat jotkut ihmiset jakamaan syötävää (limsaa ja karkkia) jota sitten aina heitetään edessä olevalle riville (pitänee myös mainita että penkkirivit olivat jotenkin liukkaita, niinkuin junan keskikohta olisi ollut vuorenhuippu ja penkkirivit rinteet, joten "alas"päin oli helppo liukua ja sitten tlös hankalampi.) Heitin yhden limsatölkin, mutta se menikin vahingossa sen edelläolevan rivin yli, olin surullinen ;__;

Sitten kuitenkin joku toinen antoi minulle suklaapatukan, mutta en meinannut saada sitä koska hän liukui takanaolevasta rivistä penkkien välistä poispäin. Yritin tavoittaa häntä, mutta sitten huomasin kuinka ovesta alkoi tulla kärpäsiä sisään, niitä oli kaikenkokoisia, aivan jättiläismäisiäkin (isompia kuin ihmiset, ei hajua miten mahtuivat junaan). Ilmeisesti junan ajajalla oli henkilökohtainen palvelija jonka päätyö oli aina ollut lätkiä kärpäsiä jotka lähestyvät häntä(naista).
Sitten se loppui :/
Birdy
Olin kauppakeskuksessa. Se oli korkea torni jossa oli keskellä hissi. Hissiltä lähti sillat reunoille, missä liikkeet sijaitsi. Sillat vaan oli ihan saatanan kapeita eikä niillä ollut reunoja, joten ihmisiä vaan tippui ja kuoli. Mitä helvettiä?
show more
Please sign in to reply.

New reply