This is a BSS beatmap submission. Click here to view full beatmap information.
User avatar
Combo Commander
325 posts
Offline
This beatmap was submitted using in-game submission on Sunday, November 12, 2017 at 2:29:09 PM

Artist: Colorful Sounds Port
Title: Fuujin Raijin
Source: BMS
Tags: wajinshu
BPM: 142
Filesize: 5970kb
Play Time: 01:36
Difficulties Available:

Download: Colorful Sounds Port - Fuujin Raijin
Information: Scores/Beatmap Listing
---------------
woo
Last edited by Komore on , edited 7 times in total.
User avatar
Rhythm Incarnate
929 posts
Offline
Earned 1 kudosu.
hey you can map
User avatar
Combo Commander
325 posts
Offline
Code:
15:43 Dailycare: oh
15:43 Dailycare: 00:06:798 (2,3) -
15:43 Dailycare: you don't need to use 3/4 here imo
15:44 Komore: hmm i like how it works
15:44 Komore: maybe i should muthe the end?
15:44 Dailycare: there is a difference between 00:03:418 (3,4) -
15:44 Dailycare: um
15:44 Dailycare: actually 1/1 will be better for me
15:44 Dailycare: well
15:44 Dailycare: making it mute would be also good
15:45 Komore: muted then owo
15:45 Dailycare: oke
15:45 Dailycare: btw the hitsounds lol
15:46 Komore: waji's xd
15:47 Dailycare: that's cool
15:47 Dailycare: goddess of the hs
15:48 Komore: i agree
15:50 Dailycare: hm
15:51 Dailycare: bancho is getting mad
15:51 Dailycare: anyway
15:51 Dailycare: 00:56:235 (1) -
15:51 Dailycare: what about setting the slider velocity to 1?
15:52 Dailycare: i think the current one is a bit slow
15:52 Komore: ok
15:55 Dailycare: 01:05:953 (5) -
15:55 Dailycare: maybe you forgot nc?
15:55 Komore: no, thats for triangle
15:55 Komore: o wait wtf why is it so bad
15:55 Komore: fixed triangle lol
15:56 Dailycare: lmao
15:56 Komore: and slider too :v
15:56 Komore: lol
15:56 Dailycare: xd
15:58 Dailycare: it's just a minor suggestion,
15:58 Dailycare: 01:18:629 (1) - what about changing this to a 1/1
15:58 Dailycare: like 00:19:474 (1) -
16:00 Komore: oh yes 
16:00 Komore: fixed
16:01 Dailycare: rest are fine
16:01 Komore: okie
16:01 Dailycare: all maps are lovely btw
16:02 Komore: owo thanks
16:02 Dailycare: but i'm a little worried
16:02 Dailycare: in hard
16:02 Dailycare: 01:09:544 (3,4,5,6) -
16:03 Dailycare: even though the bpm is low
16:03 Dailycare: would it make players confused?
16:03 Komore: looks too hard i agree
16:03 Komore: will tell waji
16:04 Dailycare: if she want to keep it hard
16:05 Dailycare: then i recommend making 01:09:122 (2,3,4,5,6) - to a pentagon
16:06 Komore: ok ill tell her
16:07 Dailycare: ends
16:07 Dailycare: lol
16:07 Dailycare: so nice
User avatar
Slider Savant
99 posts
Offline
Earned 1 kudosu.
hello~

Image


good luck@
User avatar
Combo Commander
328 posts
Offline
Earned 1 kudosu.
hi m4m
bg image is too big (2134x1199)
1920 1200 is a maximum

Insane

waji hard
  • 01:33:579 - 2 тайминг поинта на 1 месте
  • 00:30:249 (2) - мб лучше сюда ноту а на конец слайдер, а то там говно сильнае чё игнорить та
  • 00:34:474 (1) - ^

normal
gl
User avatar
Rhythm Incarnate
949 posts
Offline
Earned 1 kudosu.
M4T

box of happiness
Normal
00:11:023 (5,6) - i feel that the vibrated vocal more worth to get the curce emphasised. Make it as down curve for (5) and straight semi vertical slider for (6) and also idf you ally that way the impact to drum at (7) will slightly polished
oh ye you can also nc at 00:11:023 -
00:27:925 (1) - just add a bit more curve there like 2 grid
00:37:643 (5) - if you want to keep flowing up the pressed vocal that going higer simply add downcurve
00:42:291 (3) - maybe if the curve is near to slider head instead will be less awkward lo
00:47:361 (6,1) - you can actually just blanket it
00:53:277 (3) - some as before 2 grid curve add
00:54:967 (1) - if it was me i use a bit more variant to emph the back music there, like this thing https://puu.sh/xDi8q/060e875b61.png
01:11:868 (5) - the first angle a bit miss where it supposed to hit 01:12:291 -
01:20:319 (1) - um, polished?
01:23:277 (5) - maybe it just me but straight could work too

Hard
00:02:784 - move NC here
00:08:911 (1) - why you even bother to NC? just remove it, the line still approved from (2) tho
00:21:059 - triplet potential, quite sure you can hear that as well. it actually worth so because u use 1/6 repeating slider before it
00:27:502 (2) - i see you manage to hold the beat and emphing the electric vibration there, but at least can you polish the shape of the slider itsef? looks like its pregnant
00:34:580 - are you sure to not do the same thing like you do at 00:27:713 - ?coz its make inconsistency rate up
01:00:037 (2,3,4) - in a simple word its boring, not at play but at visual. this actually will just flow the same way, just more variant https://puu.sh/xDiwH/65b7db3870.png
01:07:749 (4) - overmapped?
01:09:122 (2) - make it more vertical to align the flow to (3)
01:16:939 (1,2) - i know you can manage better pattren than this
01:27:985 (2,3,4) - same as before about visualization element, you can essentially use the curve to show that the song become slower by each slider by simply add more curve to next one like https://puu.sh/xDiHS/ff4196b92b.png

Insane
can i just leave it like this? /slapped
00:08:911 (2) - do half overlap to give slight movenent due the gap
00:22:221 (4,5) - maybe a bit sharp, r u ok to half overlapping (4) at (2) body
00:23:699 (3,4) - deserve a bit further distance
00:58:770 (1,2) - ctrl+h and replace to where it is b4
01:05:530 (3) - nc pls, im surprised lol
01:18:100 (5) - x288 y16 instead, its downwards tho
User avatar
Combo Commander
325 posts
Offline
@DropTimes fixed, thanks

@Testo changed some stuff in my own way, thanks

@Time Capsule fixed mostly all for normal except some really nazi things >< did some things to insane too, thanks!

updated
User avatar
Rhythm Incarnate
1,434 posts
Offline
No kudosu yet.
Fixed all guys
Thanks <3
User avatar
Rhythm Incarnate
968 posts
Offline
Earned 1 kudosu.
tere

one thing what triggered me while playin this beauty
01:05:319 (2,3) - missed here due to low spacing, I believe it's okay if you've used such patterns a lot but this goes kinda out of the context.
that's insane

and hard
00:20:953 (5,1) - / 01:03:206 (7,1) - мне так не нравятся эти стаки, потому что ты стакаешь 1/1 гапы и вот это после 1/6 репита. Структура ломается, что ли. Подумай там. Но я б заспейсил тбх

gl
User avatar
Combo Commander
325 posts
Offline
i think it should be fine since its one of the patterns on vocals which have unpleasant flow (same as 01:09:333 (1,2,3,4) - its unique in this map due to the angle between notes, but still makes sense with the music)

thanks btw
User avatar
Combo Commander
325 posts
Offline
metadoot:
Doyak wrote:
I don't know who calls them "C.S.Port", googling it only gave me strange results except one osu! map.

Unicode Artist: カラフル・サウンズ・ポート
Romanised Artist: Colorful Sounds Port
Unicode Title: 風仁雷仁
Romanised Title: Fuujin Raijin (confirmed by S o h)
Source: BMS

References:
http://csport.me/
https://gdbg.bandcamp.com/track/--8
http://www.bmsoffighters.net/bof2010/result.html
User avatar
Beatmap Nominator
2,082 posts
Offline
Earned 2 kudosu.
Normal
00:50:742 (7,8) - DS
01:02:573 (4,5,1,2,3,4,5,6,7,8,1,2,3,4,5,6,7,8,1,2,3,4,5) - WTF???? why is it so long
you can certainly delete some stuff like 01:06:587 (8,2) - 01:09:122 (6) -
use bigger circles..why cs4 lol

Hard
00:47:573 (2,3,4,1) - wow a bit too difficult here
I guess cs4 is better since some spacings are fairly small.

Also make sure 00:26:023 - in Hard and Insane have consistent snapping lol
User avatar
Combo Commander
325 posts
Offline
used cs3,8 for hard bcs otherwise gap will be too big

that snapping is correct, both of us used 1/12, but i ended it earlier so playability wont suffer bcs im mapping 00:26:235 (1) - this while waji doesnt
though i extended it to 00:26:164 - so it makes more sense now

others fixed, thank you!!
User avatar
Beatmap Nominator
2,082 posts
Offline
No kudosu yet.
User avatar
Combo Commander
325 posts
Offline
This is a BSS beatmap submission. Click here to view full beatmap information.
Reply 21 posts jump | 1, 2  next

Users browsing this forum: None


Jump to: