Sometimes there are situations in which coming to reinstall or, worse yet, download our favorite game with friends, or through file sharing networks (such as DC + +). Such cases may be, for example, careless, or formatting a hard disk failure, the purchase of new computer games or removal of any prichine.I reinstall or download the game a little problem: offline records, replays and tagging songs played as a missing or do not belong to us . What to do in this case? In this case, we just take a look osu!sync! This feature will be presented in the form of a button in the tab "Services" in options and will only work if the player is online. When you click on this button opens a small dialog, asking the player what he would like to synchronize (tags of beatmaps as played, records, replays, or all) and whether the game with a clean record replays, tags all Beatmaps as unplayed. Once a player has put all the checkboxes in the dialog and click "sync", the game will remove the mark of teamwork from all Beatmap (If a player is allowed her to do it) and will check every Beatmap in the collection of user and see if he was playing it or not. If so, then the game will celebrate its Played download the record and replay (if the user wanted it and he said it in the dialogue before synchronization). So the game will be completely synchronized with online.
-------
P.S. Translated by Google.
-------
-------
P.S. Translated by Google.
-------
On my native Russian language.
Порой иногда возникают ситуации, при которых придятся переустанавливать или, что ещё хуже, скачивать нашу любимую игру у друзей или через файлообменные сети (например DC++). Такими случаями могут быть, например, неосторожное форматирование или поломка жёсткого диска, покупка нового компьютера или удаление игры по какой-либо причине.И после переустановки или скачивания игры возникает небольшая проблема: офлайн рекорды, повторы и пометки песен как сыгранных пропали или принадлежат не нам. Что делать в таком случае? В данном случае нам как раз и поможет функция osu!sync. Данная функция будет представлена в виде кнопки в вкладке "обслуживание" и будет работать только тогда, когда игрок находится онлайн. При нажатии на данную кнопку откроется небольшой диалог, спрашивающий игрока, что именно он бы хотел синхронизировать (пометки сыгранности, рекорды, повторы или всё вместе) и надо ли игре очищать рекорды с повторами, отмечать все Beatmaps несыграными. После того, как игрок поставит все галочки в диалоге и нажмёт кнопку "синхронизировать", игра удалит отметки сыгранности со всех Beatmap (Если игрок разрешил ей это делать) и начнёт проверять каждую Beatmap в коллекции пользователя и смотреть, играл ли он её или нет. Если да, то игра отметит её сыграной скачает рекорд и повтор (если этого захотел пользователь и он отметил это в диалоге перед синхронизацией). Таким образом игра будет полностью синхранизована с онлайном.