- Musisz być w rankingu od #500 do #3500 podczas rejestracji. Oznacza to, że musisz być w tym przedziale rankingowym aż do końca rejestracji.
- Nie możesz przekroczyć rangi #400 podczas turnieju. Jeśli przekroczysz ten limit, zostaniesz zdyskwalifikowany.
- Musisz zarejestrować się za pomocą flagi kraju swojego profilu.
- Musisz dołącyć do Serwera Discord turnieju.
Rejestracja do tego turnieju nie jest za trudna. Po prostu wypełnij tą formułę rejestracyjną i dołącz do Serwera Discord. Z tym wszystkim będzie na dobrej drodze do gry w naszym turnieju oraz dostaniesz rolę krajową. Więcej informacji na temat fazy po rejestracji w zasadach
Faza Rejestracji: 7 Lipca 02:00 UTC+2 - 21 Lipca 02:00 UTC+2
Screening i rosters choice: 21 Lipca - 28 Lipca
Kwalifikacje: 10 Sierpnia - 11 Sierpnia
Faza Grupowa: 17 Sierpnia - 18 Sierpnia
Round Of 16 i Drabinka Przegranych Runda 1: 24 Sierpnia - 25 Sierpnia
Ćwierćfinały i Drabinka Przegranych Runda 2: 31 Sierpnia - 1 Września
Półfinały i Drabinka Przegranych Runda 3 i 4: 7 Września - 8 Września
Finały Drabinki Wygranych + Finały oraz Wielkie Finały Drabinki Przegranych: 14 Września - 15 Września
Wielkie Finały: 21 Września - 22 Września
Screening i rosters choice: 21 Lipca - 28 Lipca
Kwalifikacje: 10 Sierpnia - 11 Sierpnia
Faza Grupowa: 17 Sierpnia - 18 Sierpnia
Round Of 16 i Drabinka Przegranych Runda 1: 24 Sierpnia - 25 Sierpnia
Ćwierćfinały i Drabinka Przegranych Runda 2: 31 Sierpnia - 1 Września
Półfinały i Drabinka Przegranych Runda 3 i 4: 7 Września - 8 Września
Finały Drabinki Wygranych + Finały oraz Wielkie Finały Drabinki Przegranych: 14 Września - 15 Września
Wielkie Finały: 21 Września - 22 Września
Są trochę długie, ale odpowiedzą na większość pytań dotyczących turnieju.
Podziękowania dla Briesmas za napisanie tych zasad.
Ogólne Zasady
- Ten turniej to turniej drużynowy 2v2 z drużynami po maksymalne 5 graczy.
- Drużyny najpierw zagrają w fazie grupowej a następnie w drabince podwójnej eliminacji.
- Systemem Punktacji będzie Score V2.
- Każdy gracz, który spełnia wymagania określone w części dotyczącej ograniczeń rankingu, może zagrać. Ponieważ ten turniej będzie miał na celu zdobycie odznaki profilu, niektórzy gracze mogą zostać odrzuceni przez personel osu.
- Każdy członek personelu oprócz Organizatorów, Mappoolerów oraz Sędziów może wziąć udział w turnieju.
- Zawodnicy i członkowie personelu muszą całkowicie przeczytać ten zestaw reguł (i założymy, że zrobiłeś to podczas całego turnieju).
- Wszyscy uczestnicy muszą zachować szacunek i właściwą postawę do innych. Nieprzestrzeganie tej zasady może skutkować czarną listą/wyrzuceniem z turnieju. Ta zasada dotyczy również całego personelu.
- Wszelkie zmiany reguł lub nieoczekiwane zdarzenia zostaną ogłoszone w wątku na forum i na serwerze Discord.
Rejestracja i Tworzenie Drużyn
- Aby wziąć udział, musisz spełnić kryteria podane w części ograniczenia rangi.
- Gracze rejestrują się indywidualnie. Kiedy ich rejestracja zostanie zaakceptowana, otrzymają rolę kraju.
- Pierwszy kapitan drużyny zostanie wybrany przez personel turnieju i otrzyma listę wszystkich graczy w kraju w prywatnej wiadomości na forum osu!.
- Personel może odmówić graczowi, jeśli uzna, że umiejętności gracza nie pasują do turnieju.
- W tym roku zezwalamy na 2 drużyny dla danego kraju pod pewnymi warunkami:
- Jeżeli jest 6 lub więcej graczy zarejestrowanych dla kraju.
- Każda drużyna musi posiadać conajmniej 3 graczy.
- Kapitan wybrany przez personel turnieju jest odpowiedzialny za wybór składu drużyny, chyba, że:
- Jeśli w danym kraju zarejestrowanych jest 5 graczy lub mniej, ci gracze utworzą zespół reprezentujący ich kraj.
W innych przypadkach to on zdecyduje, jak to się stanie, np.: - W przypadku, gdy w danym kraju zapisanych jest więcej niż 6 graczy, skład musi być rozdzielony, aby utworzyć 2 drużyny.
Zaleca się jak najszybsze znalezienie porozumienia, a następnie zacząć wybranie kapitana aby szybciej zaplanować i przygotować mecze. - W przypadku, gdy gracze nie mogą znaleźć porozumienia, zostaną uszeregowani według pp i umieszczeni w 2 drużynach z co najmniej 3 członkami w każdym z nich z najlepszymi w pierwszej drużynie, a najniższymi w drugiej.
- Jeśli w danym kraju zarejestrowanych jest 5 graczy lub mniej, ci gracze utworzą zespół reprezentujący ich kraj.
- Kapitan będzie tym, który w razie potrzeby zmieni harmonogram meczu i zapewni, że jego koledzy z drużyny są obecni w czasie meczy.
Zasady Faz
- W turnieju jest siedem faz: Kwalifikacje, Faza Grupowa, RO16, Ćwierćfinał, Półfinały, Finały i Wielkie Finały.
- Drużyna zostanie rozstawiona ze średnią swoich rang na każdej mapie podczas rundy kwalifikacji.
- W przypadku, gdy zarejestrowanych jest więcej niż 32 zespoły, tylko 32 najlepsze drużyny przejdą dalej.
- Drużyny zostaną rozlosowane w 8 grupach po 4 zespoły [/ b] podczas Drawing Show, który odbędzie się w niedzielę 11 sierpnia.
- W Fazie Grupowej wszystkie drużyny z każdej grupy staną naprzeciw siebie. [b]Najlepsze 2 zespoły
- Najwięcej meczy wygranych.
- Najwyższy (liczba wygranych map - liczba przegranych map) wynik.
- Nawięcej map wygranych.
- Winner of the match played previously between the tied teams.
- Faza Grupowa : BO9 (wygraj 5 map)
- RO16, Ćwierćfinały i Drabinka Przegranych Runda 1 i 2 : BO11 (wygraj 6 map)
- Półfinały, Finały, Wielkie Finały i Drabinka Przegranych Runda 3 i 4: BO13 (wygraj 7 map)
Instrukcje Mappoola
- Dla każdego z następujących będzie 1 osobny mappool: Kwalifikacje, Faza Grupowa, RO16, Ćwierćfinały, Półfinały, Finały i Wielkie Finały.
- Drabinka Przegranych zagra ten sam mappool co w Drabince Wygranych w ten sam weekend
- Mappool Kwalifikacji będzie się różnił od pozostałych, ponieważ jego format to: 2 mapy NoMod, 1 mapa Hidden, 1 mapa Hard Rock, 1 Mapa Double Time.
- Każdy mappool składa się z następujących map: NoMod, Hidden, Hard Rock, Double Time, FreeMod and Tiebreaker.
- Mappool Fazy Grupowej będzie składać się z 14 map. Round of 16 i Ćwierćfinały będą skłądać się z 15 map. Półfinały, Finały i Wielkie Finały będą skłądać się z 16 map.
- Ilość map Hidden, Hard Rock i Double Time będzie wynosić 2 i 3 dla map FreeMod we wszystkich Fazach.
- Mapy FreeMod będą grane z użyciem FreeModa. Każdy gracz może wybrać Hidden, HardRock albo oba . Przynajmniej jeden gracz z każdej drużyny musi grać z conajmniej jednym modem.
- Tiebreaker jest rozgrywany w warunkach FreeMod, ale nie jest wymagane aby ktokolwiek grał z modem.
- Mappool dla każdego Fazy zostanie zaprezentowany tydzień wcześniej.
Instrukcje Planowania
- Każda Faza odbywa się podczas weekendu.(Dozwolone jest jednak zaplanowanie meczu na inny dzień, jeśli w weekend nie będzie czasu)
- Mecze mogą się nakładać, jeśli sędziowie są dostępni.
- Postaramy się zaplanować mecze jak najlepiej, aby pasowały do stref czasowych. Harmonogram zostanie wydany w weekend przed każdą Fazą.
- Przełożenia będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy obie drużyny zgodzą się na ustalony czas, należy to zrobić i powiadomić o tym personel turnieju przed Piątkiem o 01:59 UTC+2 [/ b] w tym konkretnym tygodniu, gdy mecz się odbędzie.
- O zmiany harmonogramu może prosić tylko [b] kapitan drużyny [/ b].
Regulamin Meczu
- Prywatne pokój zostanie utworzone 10 minut przed meczem przez sędziego. Obaj kapitanowie drużyn zostaną zaproszeni do pokoju, gdy nadejdzie czas meczu. Następnie sędziowie lub kapitanowie zapraszają resztę graczy do pokoju.
- Jeśli nie ma dostępnego personelu, mecz zostanie przełożony.
- Jeśli podczas meczu bierze udział mniej niż minimalna wymagana liczba graczy, maksymalny czas, w którym można opóźnić mecz, wynosi 10 minut.
- Jeśli żadna z obu drużyn nie ma minimalnej wymaganej liczby graczy po 10 minutach, będzie to traktowane jako strata dla obu drużyn w Fazie Frupowej. W Fazie Podwójnej Eliminacji awansuje drużyna z najwyższym seedem.
- Mecz zostanie rozegrany jako TeamVs i ScoreV2, a nazwa pokoju musi być: „AGTS 2019: (Team Red) vs (Team Blue)”.
- Każda drużyna ma jedną mapę rozgrzewkę, ale musi być poniżej 4 minut. Każdy z graczy może wejść do pokoju podczas rozgrzewki.
- Każdy kapitam musi zbanować [b]jedną mapę podczas każdego meczu (oprócz Tiebreakera). Te mapy nie będą mogły zostać wybrane przez żadną z drużyn podczas całego meczu.
- Kapitan każdej drużyny musi użyć komendy „!roll” na czacie.
- Drużyna z wyższym rollem banuje druga i wybiera pierwsza mapę. Drużyna z niższym rollem banuje pierwsza i wybiera druga mapę.
- Wybór mapy będzie następował na przemian przez kapitanów drużyny.
- Kapitan może wybrać dowolną mapę z aktualnego mappoola.
- Wymiana graczy podczas meczu jest dozwolona bez limitu.
- Jeśli gracz rozłączy się pomiędzy mapami i drużyna nie może dokonać wymiany, mecz może zostać opóźniony maksymalnie o 10 minut.
- Jeżeli gracz rozłączy się podczas grania mapy, będzie traktowany jakby nie przeszedł mapy.
- Rozłączenie gracza w ciągu 30 sekund od rozpoczęcia mapy może skutkować ponownym zagraniem mapy. Jest to dozwolone tylko raz na drużynę.
- Wyniki gracza, który nie przeszedł mapy nie są dodawane do wyniku drużyny.
- Jeżeli mapa zakończy się remisem, jej wynik zostaje anulowany i mapa jest grana jeszcze raz.
- W przypadku remisu punktów (przykład: 4-4 w BO9), zostaje wybrany Tiebreaker.
Zasady All-starAll-star to zabawne wydarzenie, które odbędzie się w ten sam weekend, co Wielkie Finały!
Zaprezentuje najlepszych graczy turnieju grających przeciwko sobie w dwóch różnych typach meczów.
Zaprezentuje najlepszych graczy turnieju grających przeciwko sobie w dwóch różnych typach meczów.
- 12 graczy weźmie udział w tym wydarzeniu. Zostaną wybrani w drodze głosowania.
- 12 najlepszych graczy zagra w All-star. Jeśli jest więcej niż 2 graczy z kraju w top 12 najczęściej wybieranych graczy, tylko 2 najlepszych będzie uczestniczyć w All-star.
- Najlepsi 2 gracze będą kapitanami każdej drużyny i wybiorą skład z pozostałych 10 graczy. Gracz z największą ilością głosów wybiera pierwszy. Wybieranie będzie przebiegało według "snake draft picking style", i tak ono wygląda: A->B->B->A->A->B->B->A->A->B.
- Najpierw odbędą się 2 gry battle royale 3v3 z mappolem 12 map(2 NM,HR,HD,DT,FM,EX). (EX = trudniejsze mapy) Mapy są wybierane losowo przy użyciu "wheel".
- Gry 4v4 odbędą się na zasadach:
- Mappool z 5 NM,HR,HD,DT,FM,EX i 1 TB (te same zasady dla modów co normalne mecze)
- Brak banów
- Mod zostanie wybrany losowo według rolla, a następnie mapa zostanie wybrana przez "wheel"
- Wymiana zawodników podczas meczu jest dozwolona bez ograniczeń.
- Te same zasade, co normalnie kiedy gracz się rozłączy.
Organizatorzy: Kasumii-sama TLQ_Yoshii
Designerzy: fajar13k Swovine
Deweloperzy: hallowatcher ThePooN
Mappoolerzy: Nepuri Nifty
Sędziowie: AnonX32 cheese salad Edgar_Figaro GDLenny Heam Ladybug LadylagMimir Mirthille Plaiceholder Seaweed soliderror Stupid IdiotSwovineTLQ_Yoshii uchuuj1n
Tłumacze: -GN Junior AnonX32 BamgoeSN Capu Deroo Gamelan4 InfinityAstral jyake Kasumii-sama TLQ_Yoshii
Streamerzy: AnonX32 cheese salad Deroo Kaeldori Mirthille Obvious
Komentatorzy: AnonX32 Beat43210 CaptainEChan Chernobog Deroo Edgar_Figaro Gamelan4 Heam kb131313Swovineuchuuj1n worst player
Statystycy: IceDynamix Kasumii-sama Leadenginger MinisoraLno
Edytor Wiki: fajar13k
Designerzy: fajar13k Swovine
Deweloperzy: hallowatcher ThePooN
Mappoolerzy: Nepuri Nifty
Sędziowie: AnonX32 cheese salad Edgar_Figaro GDLenny Heam Ladybug LadylagMimir Mirthille Plaiceholder Seaweed soliderror Stupid IdiotSwovineTLQ_Yoshii uchuuj1n
Tłumacze: -GN Junior AnonX32 BamgoeSN Capu Deroo Gamelan4 InfinityAstral jyake Kasumii-sama TLQ_Yoshii
Streamerzy: AnonX32 cheese salad Deroo Kaeldori Mirthille Obvious
Komentatorzy: AnonX32 Beat43210 CaptainEChan Chernobog Deroo Edgar_Figaro Gamelan4 Heam kb131313Swovineuchuuj1n worst player
Statystycy: IceDynamix Kasumii-sama Leadenginger MinisoraLno
Edytor Wiki: fajar13k
2 miejsce: Baner drugiego miejsca
3 miejsce: Baner trzeciego miejsca