forum

[Taiko 2v2] Advanced Global Taiko Showdown 2019

posted
Total Posts
1
Topic Starter
Kasumi-sama




Serwer Discord | Rejestracja | Challonge | Główny Arkusz Kalkulacyjny | Arkusz Statystyk | Kanał Twitch.tv | Strona Wiki


Witamy wszystkich Zaawansowanych graczy Taiko!

Druga edycja Global Taiko Showdown Series, Intermediate Global Taiko Showdown zakończyła się. A teraz, co się stanie dalej? Cóż, naturalny porządek rzeczy, to turniej dla zaawansowanych graczy! Więc zapraszamy naAGTS 2019! Format będzie taki sam jak w IGTS, turnieju 2v2 opartym na krajach z zespołami do 5 zawodników dla graczy w przedziale rankingowym od #500 do #3500.

Dołącz do Serwera Discord, jeśli planujesz wziąć udział w tym turnieju. Wszystkie ogłoszenia jak i komunikacja pomiędzy graczami a organizatorami będą dostępne tylko tam. Twoja rejestracja nie zostanie zaakceptowana, jeśli nie dołączysz do niego.




  1. Musisz być w rankingu od #500 do #3500 podczas rejestracji. Oznacza to, że musisz być w tym przedziale rankingowym aż do końca rejestracji.
  2. Nie możesz przekroczyć rangi #400 podczas turnieju. Jeśli przekroczysz ten limit, zostaniesz zdyskwalifikowany.
  3. Musisz zarejestrować się za pomocą flagi kraju swojego profilu.
  4. Musisz dołącyć do Serwera Discord turnieju.



Rejestracja do tego turnieju nie jest za trudna. Po prostu wypełnij tą formułę rejestracyjną i dołącz do Serwera Discord. Z tym wszystkim będzie na dobrej drodze do gry w naszym turnieju oraz dostaniesz rolę krajową. Więcej informacji na temat fazy po rejestracji w zasadach :)



Faza Rejestracji: 7 Lipca 02:00 UTC+2 - 21 Lipca 02:00 UTC+2
Screening i rosters choice: 21 Lipca - 28 Lipca
Kwalifikacje: 10 Sierpnia - 11 Sierpnia
Faza Grupowa: 17 Sierpnia - 18 Sierpnia
Round Of 16 i Drabinka Przegranych Runda 1: 24 Sierpnia - 25 Sierpnia
Ćwierćfinały i Drabinka Przegranych Runda 2: 31 Sierpnia - 1 Września
Półfinały i Drabinka Przegranych Runda 3 i 4: 7 Września - 8 Września
Finały Drabinki Wygranych + Finały oraz Wielkie Finały Drabinki Przegranych: 14 Września - 15 Września
Wielkie Finały: 21 Września - 22 Września



Jako uczestnik musisz przeczytać te zasady.
Są trochę długie, ale odpowiedzą na większość pytań dotyczących turnieju.
Podziękowania dla Briesmas za napisanie tych zasad.


Ogólne Zasady
  1. Ten turniej to turniej drużynowy 2v2 z drużynami po maksymalne 5 graczy.
  2. Drużyny najpierw zagrają w fazie grupowej a następnie w drabince podwójnej eliminacji.
  3. Systemem Punktacji będzie Score V2.
  4. Każdy gracz, który spełnia wymagania określone w części dotyczącej ograniczeń rankingu, może zagrać. Ponieważ ten turniej będzie miał na celu zdobycie odznaki profilu, niektórzy gracze mogą zostać odrzuceni przez personel osu.
  5. Każdy członek personelu oprócz Organizatorów, Mappoolerów oraz Sędziów może wziąć udział w turnieju.
  6. Zawodnicy i członkowie personelu muszą całkowicie przeczytać ten zestaw reguł (i założymy, że zrobiłeś to podczas całego turnieju).
  7. Wszyscy uczestnicy muszą zachować szacunek i właściwą postawę do innych. Nieprzestrzeganie tej zasady może skutkować czarną listą/wyrzuceniem z turnieju. Ta zasada dotyczy również całego personelu.
  8. Wszelkie zmiany reguł lub nieoczekiwane zdarzenia zostaną ogłoszone w wątku na forum i na serwerze Discord.

Rejestracja i Tworzenie Drużyn
  1. Aby wziąć udział, musisz spełnić kryteria podane w części ograniczenia rangi.
  2. Gracze rejestrują się indywidualnie. Kiedy ich rejestracja zostanie zaakceptowana, otrzymają rolę kraju.
  3. Pierwszy kapitan drużyny zostanie wybrany przez personel turnieju i otrzyma listę wszystkich graczy w kraju w prywatnej wiadomości na forum osu!.
  4. Personel może odmówić graczowi, jeśli uzna, że umiejętności gracza nie pasują do turnieju.
  5. W tym roku zezwalamy na 2 drużyny dla danego kraju pod pewnymi warunkami:
    1. Jeżeli jest 6 lub więcej graczy zarejestrowanych dla kraju.
    2. Każda drużyna musi posiadać conajmniej 3 graczy.
  6. Kapitan wybrany przez personel turnieju jest odpowiedzialny za wybór składu drużyny, chyba, że:
    1. Jeśli w danym kraju zarejestrowanych jest 5 graczy lub mniej, ci gracze utworzą zespół reprezentujący ich kraj.
      W innych przypadkach to on zdecyduje, jak to się stanie, np.:
    2. W przypadku, gdy w danym kraju zapisanych jest więcej niż 6 graczy, skład musi być rozdzielony, aby utworzyć 2 drużyny.
      Zaleca się jak najszybsze znalezienie porozumienia, a następnie zacząć wybranie kapitana aby szybciej zaplanować i przygotować mecze.
    3. W przypadku, gdy gracze nie mogą znaleźć porozumienia, zostaną uszeregowani według pp i umieszczeni w 2 drużynach z co najmniej 3 członkami w każdym z nich z najlepszymi w pierwszej drużynie, a najniższymi w drugiej.
  7. Kapitan będzie tym, który w razie potrzeby zmieni harmonogram meczu i zapewni, że jego koledzy z drużyny są obecni w czasie meczy.

Zasady Faz
  1. W turnieju jest siedem faz: Kwalifikacje, Faza Grupowa, RO16, Ćwierćfinał, Półfinały, Finały i Wielkie Finały.
  2. Drużyna zostanie rozstawiona ze średnią swoich rang na każdej mapie podczas rundy kwalifikacji.
  3. W przypadku, gdy zarejestrowanych jest więcej niż 32 zespoły, tylko 32 najlepsze drużyny przejdą dalej.
  4. Drużyny zostaną rozlosowane w 8 grupach po 4 zespoły [/ b] podczas Drawing Show, który odbędzie się w niedzielę 11 sierpnia.
  5. W Fazie Grupowej wszystkie drużyny z każdej grupy staną naprzeciw siebie. [b]Najlepsze 2 zespoły
wychodzą z grupy.Rankingi każdej grupy są określane przez sortowanie wyników wyników każdej drużyny w następującym priorytecie:
  1. Najwięcej meczy wygranych.
  2. Najwyższy (liczba wygranych map - liczba przegranych map) wynik.
  3. Nawięcej map wygranych.
  4. Winner of the match played previously between the tied teams.
W Fazie Grupowej „Win by default” będzie uważane za wygrane 4:0, +1,0 punktowy współczynnik różnicy.Warunkiem zwycięstwa dla każdej fazy jest:
  1. Faza Grupowa : BO9 (wygraj 5 map)
  2. RO16, Ćwierćfinały i Drabinka Przegranych Runda 1 i 2 : BO11 (wygraj 6 map)
  3. Półfinały, Finały, Wielkie Finały i Drabinka Przegranych Runda 3 i 4: BO13 (wygraj 7 map)

Instrukcje Mappoola
  1. Dla każdego z następujących będzie 1 osobny mappool: Kwalifikacje, Faza Grupowa, RO16, Ćwierćfinały, Półfinały, Finały i Wielkie Finały.
  2. Drabinka Przegranych zagra ten sam mappool co w Drabince Wygranych w ten sam weekend
  3. Mappool Kwalifikacji będzie się różnił od pozostałych, ponieważ jego format to: 2 mapy NoMod, 1 mapa Hidden, 1 mapa Hard Rock, 1 Mapa Double Time.
  4. Każdy mappool składa się z następujących map: NoMod, Hidden, Hard Rock, Double Time, FreeMod and Tiebreaker.
  5. Mappool Fazy Grupowej będzie składać się z 14 map. Round of 16 i Ćwierćfinały będą skłądać się z 15 map. Półfinały, Finały i Wielkie Finały będą skłądać się z 16 map.
  6. Ilość map Hidden, Hard Rock i Double Time będzie wynosić 2 i 3 dla map FreeMod we wszystkich Fazach.
  7. Mapy FreeMod będą grane z użyciem FreeModa. Każdy gracz może wybrać Hidden, HardRock albo oba . Przynajmniej jeden gracz z każdej drużyny musi grać z conajmniej jednym modem.
  8. Tiebreaker jest rozgrywany w warunkach FreeMod, ale nie jest wymagane aby ktokolwiek grał z modem.
  9. Mappool dla każdego Fazy zostanie zaprezentowany tydzień wcześniej.

Instrukcje Planowania
  1. Każda Faza odbywa się podczas weekendu.(Dozwolone jest jednak zaplanowanie meczu na inny dzień, jeśli w weekend nie będzie czasu)
  2. Mecze mogą się nakładać, jeśli sędziowie są dostępni.
  3. Postaramy się zaplanować mecze jak najlepiej, aby pasowały do stref czasowych. Harmonogram zostanie wydany w weekend przed każdą Fazą.
  4. Przełożenia będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy obie drużyny zgodzą się na ustalony czas, należy to zrobić i powiadomić o tym personel turnieju przed Piątkiem o 01:59 UTC+2 [/ b] w tym konkretnym tygodniu, gdy mecz się odbędzie.
  5. O zmiany harmonogramu może prosić tylko [b] kapitan drużyny [/ b].

Regulamin Meczu
  1. Prywatne pokój zostanie utworzone 10 minut przed meczem przez sędziego. Obaj kapitanowie drużyn zostaną zaproszeni do pokoju, gdy nadejdzie czas meczu. Następnie sędziowie lub kapitanowie zapraszają resztę graczy do pokoju.
  2. Jeśli nie ma dostępnego personelu, mecz zostanie przełożony.
  3. Jeśli podczas meczu bierze udział mniej niż minimalna wymagana liczba graczy, maksymalny czas, w którym można opóźnić mecz, wynosi 10 minut.
  4. Jeśli żadna z obu drużyn nie ma minimalnej wymaganej liczby graczy po 10 minutach, będzie to traktowane jako strata dla obu drużyn w Fazie Frupowej. W Fazie Podwójnej Eliminacji awansuje drużyna z najwyższym seedem.
  5. Mecz zostanie rozegrany jako TeamVs i ScoreV2, a nazwa pokoju musi być: „AGTS 2019: (Team Red) vs (Team Blue)”.
  6. Każda drużyna ma jedną mapę rozgrzewkę, ale musi być poniżej 4 minut. Każdy z graczy może wejść do pokoju podczas rozgrzewki.
  7. Każdy kapitam musi zbanować [b]jedną mapę podczas każdego meczu (oprócz Tiebreakera). Te mapy nie będą mogły zostać wybrane przez żadną z drużyn podczas całego meczu.
  8. Kapitan każdej drużyny musi użyć komendy „!roll” na czacie.
  9. Drużyna z wyższym rollem banuje druga i wybiera pierwsza mapę. Drużyna z niższym rollem banuje pierwsza i wybiera druga mapę.
  10. Wybór mapy będzie następował na przemian przez kapitanów drużyny.
  11. Kapitan może wybrać dowolną mapę z aktualnego mappoola.
  12. Wymiana graczy podczas meczu jest dozwolona bez limitu.
  13. Jeśli gracz rozłączy się pomiędzy mapami i drużyna nie może dokonać wymiany, mecz może zostać opóźniony maksymalnie o 10 minut.
  14. Jeżeli gracz rozłączy się podczas grania mapy, będzie traktowany jakby nie przeszedł mapy.
  15. Rozłączenie gracza w ciągu 30 sekund od rozpoczęcia mapy może skutkować ponownym zagraniem mapy. Jest to dozwolone tylko raz na drużynę.
  16. Wyniki gracza, który nie przeszedł mapy nie są dodawane do wyniku drużyny.
  17. Jeżeli mapa zakończy się remisem, jej wynik zostaje anulowany i mapa jest grana jeszcze raz.
  18. W przypadku remisu punktów (przykład: 4-4 w BO9), zostaje wybrany Tiebreaker.
Zasady All-star
All-star to zabawne wydarzenie, które odbędzie się w ten sam weekend, co Wielkie Finały!
Zaprezentuje najlepszych graczy turnieju grających przeciwko sobie w dwóch różnych typach meczów.

  1. 12 graczy weźmie udział w tym wydarzeniu. Zostaną wybrani w drodze głosowania.
  2. 12 najlepszych graczy zagra w All-star. Jeśli jest więcej niż 2 graczy z kraju w top 12 najczęściej wybieranych graczy, tylko 2 najlepszych będzie uczestniczyć w All-star.
  3. Najlepsi 2 gracze będą kapitanami każdej drużyny i wybiorą skład z pozostałych 10 graczy. Gracz z największą ilością głosów wybiera pierwszy. Wybieranie będzie przebiegało według "snake draft picking style", i tak ono wygląda: A->B->B->A->A->B->B->A->A->B.
  4. Najpierw odbędą się 2 gry battle royale 3v3 z mappolem 12 map(2 NM,HR,HD,DT,FM,EX). (EX = trudniejsze mapy) Mapy są wybierane losowo przy użyciu "wheel".
  5. Gry 4v4 odbędą się na zasadach:
    1. Mappool z 5 NM,HR,HD,DT,FM,EX i 1 TB (te same zasady dla modów co normalne mecze)
    2. Brak banów
    3. Mod zostanie wybrany losowo według rolla, a następnie mapa zostanie wybrana przez "wheel"
    4. Wymiana zawodników podczas meczu jest dozwolona bez ograniczeń.
    5. Te same zasade, co normalnie kiedy gracz się rozłączy.






1 miejsce: Odznaka profilu + Baner pierwszego miejsca
2 miejsce: Baner drugiego miejsca
3 miejsce: Baner trzeciego miejsca
Please sign in to reply.

New reply