Discord
1. Zasady ogólne.
Mistrzostwa Polski w 4K 3 (w skrócie MP4K 3) to trzecia edycja turnieju 1v1 w trybie gry osu!mania 4K. Wziąć w nim udział może każdy polski gracz, niezależnie od jego rankingu lub ilości pp.
W tej edycji turnieju pozwalamy na grę graczom spoza Polski, również tym którzy nie mają Polskiej flagi, jednakże dany gracz musi znać język Polski na dobrym poziomie aby można było się z nim swobodnie kontaktować.
Decyzję co do uczestnictwa takiego gracza podejmują Organizator Główny (ja) oraz Koordynatorzy (Marleza oraz Open) po wspólnej konsultacji i ewentualnej weryfikacji danego gracza i zależna będzie wyłącznie od nas.
W formularzu rejestracyjnym należy podać swój nick z gry, tag z Discorda w celach kontaktowych, link do profilu oraz godziny w których jesteście dostępni/preferujecie grę (podaną w czasie lokalnym Polskim, tj jeśli pasuje Ci godzina od 15 do 17 nie wpisujesz 15 UTC+2 bądź 13 UTC tylko 15 czasu lokalnego).
Postaramy się, by mecz odbywał się w podanych przez Ciebie godzinach, ale niczego nie obiecujemy!
W razie pytań napisz do jednego z koordynatorów lub sędziów.
W tej edycji turnieju pozwalamy na grę graczom spoza Polski, również tym którzy nie mają Polskiej flagi, jednakże dany gracz musi znać język Polski na dobrym poziomie aby można było się z nim swobodnie kontaktować.
Decyzję co do uczestnictwa takiego gracza podejmują Organizator Główny (ja) oraz Koordynatorzy (Marleza oraz Open) po wspólnej konsultacji i ewentualnej weryfikacji danego gracza i zależna będzie wyłącznie od nas.
W formularzu rejestracyjnym należy podać swój nick z gry, tag z Discorda w celach kontaktowych, link do profilu oraz godziny w których jesteście dostępni/preferujecie grę (podaną w czasie lokalnym Polskim, tj jeśli pasuje Ci godzina od 15 do 17 nie wpisujesz 15 UTC+2 bądź 13 UTC tylko 15 czasu lokalnego).
Postaramy się, by mecz odbywał się w podanych przez Ciebie godzinach, ale niczego nie obiecujemy!
W razie pytań napisz do jednego z koordynatorów lub sędziów.
2. Organizatorzy turnieju.
Turniej jest organizowany przez grupę Polish Mania Community, jednak jeśli chcesz nam pomóc to chętnie przyjmiemy Twoją pomoc!
https://www.facebook.com/groups/polishmaniacommunity/
https://discord.gg/b883ZE4
Organizator główny:
Koordynatorzy:
Mappickerzy:
Graficy:
Sędziowie:
Streamerzy:
Komentatorzy:
Statystyk/Pomocnik:
https://www.facebook.com/groups/polishmaniacommunity/
https://discord.gg/b883ZE4
Organizator główny:
Koordynatorzy:
Mappickerzy:
Graficy:
Sędziowie:
Streamerzy:
Komentatorzy:
Statystyk/Pomocnik:
3. Termin turnieju.
Dokładne godziny meczy zostaną podane po zakończeniu rejestracji.
Rejestracje: 13 maj - 1 czerwiec
Podanie map na kwalifikacje: 9 czerwiec
Kwalifikacje: 15-16 czerwiec
Losowanie grup: 16 czerwiec
Faza grupowa: 22-23 oraz 29-30 czerwiec
Runda 16: 6-7 lipiec
Ćwierćfinały: 13-14 lipiec
Półfinały: 20-21 lipiec
Finały: 27-28 lipiec
Wielki finał: 3-4 sierpnia
Daty mogą ulec zmianie w przypadku dłuższego oczekiwania na sprawdzenie listy graczy przez osu!staff bądź większych wydarzeń przez które większość graczy byłaby nieobecna
Rejestracje: 13 maj - 1 czerwiec
Podanie map na kwalifikacje: 9 czerwiec
Kwalifikacje: 15-16 czerwiec
Losowanie grup: 16 czerwiec
Faza grupowa: 22-23 oraz 29-30 czerwiec
Runda 16: 6-7 lipiec
Ćwierćfinały: 13-14 lipiec
Półfinały: 20-21 lipiec
Finały: 27-28 lipiec
Wielki finał: 3-4 sierpnia
Daty mogą ulec zmianie w przypadku dłuższego oczekiwania na sprawdzenie listy graczy przez osu!staff bądź większych wydarzeń przez które większość graczy byłaby nieobecna
4. Przebieg turnieju:
W turnieju może wziąć udział dowolna liczba graczy. W każdym meczu używany będzie scoring v2! Mappoole będą ujawniane w niedzielę przed odpowiednim etapem mistrzostw po ostatnim meczu lub po losowaniu grup, i będą streamowane.
Faza Rejestracji trwa prawie 3 tygodnie, po czym jest tydzień przerwy między końcem rejestracji a pokazaniem listy map na kwalifikacje ponieważ lista graczy będzie wysyłana do sprawdzenia przez osu!staff (tzw. screening) który ma na celu zapewnienie sprawiedliwego turnieju i wyeliminowanie potencjalnych oszukujących graczy.
Kwalifikacje polegać będą na zagraniu 5 map stworzonych lub wybranych przez mappickerów i ujawnionych tydzień po zakończeniu rejestracji do turnieju (9 czerwca, godzina będzie podana bliżej daty). Kwalifikacje nie będą streamowane.
Podczas kwalifikacji 8 graczy gra odpowiednie mapy w lobby, po czym po 5-minutowej przerwie gracze grają je jeszcze raz. Liczony jest wyższy wynik na danej mapie. Przed kwalifikacjami nie ma rozgrzewki, więc gracze powinni rozgrzać się we własnym zakresie.
Po zakończeniu kwalifikacji udostępniony zostanie ranking z wynikami graczy. 32 graczy z najniższą średnią pozycji zajętych na zagranych mapach przechodzi dalej do fazy grupowej. Gracze z pozycji 1-8 otrzymują Seed 1, gracze z pozycji 9-16 otrzymują Seed 2, gracze z pozycji 17-24 otrzymują Seed 3, a gracze z pozycji 25-32 otrzymują Seed 4.
Każdy mecz począwszy od fazy grupowej będzie, w miarę możliwości, streamowany.
W fazie grupowej utworzonych zostanie 8 grup, w każdej z nich będzie losowy gracz z Seedem 1, Seedem 2, Seedem 3 i Seedem 4.
Gracze będą rozgrywać mecze każdy z każdym w swoich grupach. Dwóch graczy z najwyższą liczbą zwycięstw przechodzi do Rundy 16.
Od rundy 16, gracze rozgrywają mecze ze sobą na podstawie drzewka. Turniej odbywa się na zasadzie podwójnej eliminacji, co oznacza, że przegrani spadają do drabinki przegranych. Przegrani z drabinki przegranych odpadają w turnieju.
Zwycięzca drabinki przegranych zmierzy się ze zwycięzcą drabinki wygranych w Wielkim finale.
Faza Rejestracji trwa prawie 3 tygodnie, po czym jest tydzień przerwy między końcem rejestracji a pokazaniem listy map na kwalifikacje ponieważ lista graczy będzie wysyłana do sprawdzenia przez osu!staff (tzw. screening) który ma na celu zapewnienie sprawiedliwego turnieju i wyeliminowanie potencjalnych oszukujących graczy.
Kwalifikacje polegać będą na zagraniu 5 map stworzonych lub wybranych przez mappickerów i ujawnionych tydzień po zakończeniu rejestracji do turnieju (9 czerwca, godzina będzie podana bliżej daty). Kwalifikacje nie będą streamowane.
Podczas kwalifikacji 8 graczy gra odpowiednie mapy w lobby, po czym po 5-minutowej przerwie gracze grają je jeszcze raz. Liczony jest wyższy wynik na danej mapie. Przed kwalifikacjami nie ma rozgrzewki, więc gracze powinni rozgrzać się we własnym zakresie.
Po zakończeniu kwalifikacji udostępniony zostanie ranking z wynikami graczy. 32 graczy z najniższą średnią pozycji zajętych na zagranych mapach przechodzi dalej do fazy grupowej. Gracze z pozycji 1-8 otrzymują Seed 1, gracze z pozycji 9-16 otrzymują Seed 2, gracze z pozycji 17-24 otrzymują Seed 3, a gracze z pozycji 25-32 otrzymują Seed 4.
Każdy mecz począwszy od fazy grupowej będzie, w miarę możliwości, streamowany.
W fazie grupowej utworzonych zostanie 8 grup, w każdej z nich będzie losowy gracz z Seedem 1, Seedem 2, Seedem 3 i Seedem 4.
Gracze będą rozgrywać mecze każdy z każdym w swoich grupach. Dwóch graczy z najwyższą liczbą zwycięstw przechodzi do Rundy 16.
Od rundy 16, gracze rozgrywają mecze ze sobą na podstawie drzewka. Turniej odbywa się na zasadzie podwójnej eliminacji, co oznacza, że przegrani spadają do drabinki przegranych. Przegrani z drabinki przegranych odpadają w turnieju.
Zwycięzca drabinki przegranych zmierzy się ze zwycięzcą drabinki wygranych w Wielkim finale.
5. Zasady turnieju:
Każdy mecz będzie sędziowany przez jednego sędziego. Sędzia ma obowiązek zaprosić graczy do lobby najpóźniej 5 minut przed rozpoczęciem meczu.
Gracze mają 10 minut na stawienie się na mecz. Jeżeli po 10 minutach od jego rozpoczęcia jednego z graczy nie będzie w lobby, gracz ten jest uznany za przegranego. Jeżeli obu graczy nie będzie w lobby, za wygranego uznaje się gracza o wyższym Seedzie.
Wyciszeni gracze nie mogą grać gier multiplayer, co skutkuje niemożnością grania meczu!
Gracze mają obowiązek zachowywać się przyzwoicie w trakcie meczu. Nieodpowiednie zachowanie i/lub łamanie regulaminu osu! może skutkować usunięciem z turnieju.
Każdy z graczy ma prawo do wybrania jednej mapy 4K, która zostanie użyta jako rozgrzewka. Mapa nie może znajdować się w obecnym mappoolu, musi być krótsza niż 4 minuty i być dostępna na stronie osu!.
Po rozgrzewce, każdy z graczy musi zbanować jedną mapę z wybranych przez mappickera. Jeżeli tego nie zrobi, banowana jest losowa mapa.
Za pomocą komendy !roll gracze ustalają kolejność banowania. Ten, który uzyska mniej punktów, banuje pierwszą mapę. Następnie gracz, który uzyskał więcej punktów, banuje drugą mapę i podaje nazwę pierwszej mapy z mappoola, która ma zostać zagrana w meczu.
Gracze wybierają mapy na zmianę, dopóki jeden z nich nie zdobędzie liczby punktów wymaganych do wygrania meczu.
Jeżeli obu graczom brakuje jednego punktu do wygranej, ostatnią graną mapą będzie tie-breaker, którego nie można wybrać do zagrania jako zwykłej mapy z mappoola.
Na każdą rundę przypada jeden mappool, składający się wyłącznie z map 4K.
Rundy będą przebiegać następująco:
Gracze mogą podczas gry używać tylko modów Hidden, Flashlight oraz Fade-In. Podczas rozgrzewki można używać dodatkowo moda Hard Rock, NoFail, Sudden Death, Easy, i/lub Double Time/Nightcore jeżeli zażyczy sobie tego gracz wybierający daną mapę na rozgrzewkę.
Fail na mapie liczy się jako punkt dla przeciwnika. Gdy obaj gracze zfailują, liczy się większy score. Wskrzeszenie przed końcem mapy jest uznawane jako pass.
Jeżeli gracz rozłączy się w przeciągu 30 sekund od rozpoczęcia mapy, mapa zostanie rozegrana jeszcze raz. Sytuacja ta może zdarzyć się tylko raz na mapę i dwa razy na mecz na danego gracza. Za każde kolejne rozłączenie przyznawany jest punkt przeciwnikowi.
Rozłączony gracz ma dwie minuty + dodatkowy czas, który pozostał mu za stawienie się na mecz punktualnie (maksymalna pula to 10 minut). Po upływie tego czasu, mecz jest zakończony i wygrywa gracz, który pozostał w lobby.
Wyniki meczów będą ustalana w oparciu o zarówno zarówno o mplink na stronie osu! jak i o wyniki z lobby. Mimo starań sędziów, warto robić screeny każdego wyniku, by uniknąć zamieszania w spornych sytuacjach (na przykład, gdy na stronie podany jest inny wynik niż w lobby).
Gracze mają 10 minut na stawienie się na mecz. Jeżeli po 10 minutach od jego rozpoczęcia jednego z graczy nie będzie w lobby, gracz ten jest uznany za przegranego. Jeżeli obu graczy nie będzie w lobby, za wygranego uznaje się gracza o wyższym Seedzie.
Wyciszeni gracze nie mogą grać gier multiplayer, co skutkuje niemożnością grania meczu!
Gracze mają obowiązek zachowywać się przyzwoicie w trakcie meczu. Nieodpowiednie zachowanie i/lub łamanie regulaminu osu! może skutkować usunięciem z turnieju.
Każdy z graczy ma prawo do wybrania jednej mapy 4K, która zostanie użyta jako rozgrzewka. Mapa nie może znajdować się w obecnym mappoolu, musi być krótsza niż 4 minuty i być dostępna na stronie osu!.
Po rozgrzewce, każdy z graczy musi zbanować jedną mapę z wybranych przez mappickera. Jeżeli tego nie zrobi, banowana jest losowa mapa.
Za pomocą komendy !roll gracze ustalają kolejność banowania. Ten, który uzyska mniej punktów, banuje pierwszą mapę. Następnie gracz, który uzyskał więcej punktów, banuje drugą mapę i podaje nazwę pierwszej mapy z mappoola, która ma zostać zagrana w meczu.
Gracze wybierają mapy na zmianę, dopóki jeden z nich nie zdobędzie liczby punktów wymaganych do wygrania meczu.
Jeżeli obu graczom brakuje jednego punktu do wygranej, ostatnią graną mapą będzie tie-breaker, którego nie można wybrać do zagrania jako zwykłej mapy z mappoola.
Na każdą rundę przypada jeden mappool, składający się wyłącznie z map 4K.
Rundy będą przebiegać następująco:
- Kwalifikacje: 5 map Freemod, brak warunków zwycięstwa, brak tie-breakera.
- Faza grupowa: 9 map Freemod + 1 TB, wygrana to zdobycie 4 punktów.
- Runda 16: 11 map Freemod + 1 TB, wygrana to zdobycie 5 punktów.
- Ćwierćfinały: 11 map Freemod + 1 TB, wygrana to zdobycie 5 punktów.
- Półfinały: 13 map Freemod + 1 TB, wygrana to zdobycie 6 punktów.
- Finały: 13 map Freemod + 1 TB, wygrana to zdobycie 6 punktów.
- Wielki finał: 15 map Freemod + 1 TB, wygrana to zdobycie 7 punktów.
Gracze mogą podczas gry używać tylko modów Hidden, Flashlight oraz Fade-In. Podczas rozgrzewki można używać dodatkowo moda Hard Rock, NoFail, Sudden Death, Easy, i/lub Double Time/Nightcore jeżeli zażyczy sobie tego gracz wybierający daną mapę na rozgrzewkę.
Fail na mapie liczy się jako punkt dla przeciwnika. Gdy obaj gracze zfailują, liczy się większy score. Wskrzeszenie przed końcem mapy jest uznawane jako pass.
Jeżeli gracz rozłączy się w przeciągu 30 sekund od rozpoczęcia mapy, mapa zostanie rozegrana jeszcze raz. Sytuacja ta może zdarzyć się tylko raz na mapę i dwa razy na mecz na danego gracza. Za każde kolejne rozłączenie przyznawany jest punkt przeciwnikowi.
Rozłączony gracz ma dwie minuty + dodatkowy czas, który pozostał mu za stawienie się na mecz punktualnie (maksymalna pula to 10 minut). Po upływie tego czasu, mecz jest zakończony i wygrywa gracz, który pozostał w lobby.
Wyniki meczów będą ustalana w oparciu o zarówno zarówno o mplink na stronie osu! jak i o wyniki z lobby. Mimo starań sędziów, warto robić screeny każdego wyniku, by uniknąć zamieszania w spornych sytuacjach (na przykład, gdy na stronie podany jest inny wynik niż w lobby).
6. Drzewko mistrzostw:
7. Godziny meczy:
8. Mappoole:
Grand Finals
- Shaman Cure-All - Tuk Tuk Boshi (-Rem-) [remuther]
- DJ Sharpnel - Tactical Railroad Gamma (Kamikaze) [Rush]
- Aquellex - Wanderflux (LeiN-) [Luminous (MP4K3 Edit)]
- keyc - blue traces (Kamikaze) [[>w<]]
- LV.4 - Fragile (2011 Mix) ([Crz]Crysarlene) [Lynessa's Handstream (225bpm)]
- Tia - Deal with the devil (-Rem-) [gamble]
- School Food Punishment - in bloom (MisterLuka) [nanzen nanman]
- Kommisar - Turkey Turkey (Gekido-) [LN Master]
- cosMo VS dj TAKA - Kyokken (Raveille) [Nocturne]
- An - Catanoph (Toaph Daddy) [Eternity]
- Terminal11 - Adcar (Gekido-) [Challenge]
- Yuuyu - Scrap Syndrome (Halogen-) [Manic Disassembly]
- xelloscope - Apollo (inteliser) [UNLIMITED]
- Moe Shop w/ Ace Hashimoto - Natural (Percyqaz) [going back for the gold]
- Graham Kartna - chiltonWALK.temp (Nivrad00) [Challenge]
- Tiebreaker: Quarks (kradness x Camellia) - Intro + Dualive (Evening) [backpropogation_edit]
Finals
- yassu~ - before... (-Rem-) [mizuki w/ remuther (MP4K3 Edit)]
- The Dillinger Escape Plan with Mike Patton - Hollywood Squares (Pope Gadget) [Noughts]
- YZYX - ._Pulse (-Rem-) [Challenge (240bpm)]
- guna with Team Kyukkyu - subconsciousness [Benzopirene w/ remuther (177bpm)]
- DJ Sharpnel - WE LUV LAMA (-Rem-) [bbu2's AAA (231bpm)]
- Function Phantom - Euclid (juankristal) [Collab]
- Shawn Wasabi & YDG feat. Yung GEMMY - Burnt Rice (Aiobahn & Jh-Anu Remix) (AuraahDono) [Burnt Noodles (MP4K3 Edit)]
- Lv. 4 - Angel Dust (Toaph Daddy) [Angelic]
- Ester - Dizzolve (riunosk) [Dizintegrate]
- USAO - Avenger (DoNotMess) [Bionic]
- Paul Bazooka - We're All Gonna Die (Kamikaze) [Rigor Mortis]
- sakuzyo - Black Lair (-Rem-) [Depths]
- Yu Miyake - King vs. U (Remix Version) (WalterToro) [You vs. your eyes (MP4K Edit)]
- Tiebreaker: KikuoHana - Haretsu Haretsu Haretsu (Gekido-) [Rupture]
- Dropbox link: https://www.dropbox.com/sh/pt7jehkoo83evvp/AACwSUVY68Fr9wQJH7jZjooWa?dl=1
Semifinals
- Weird Al Yankovic - Hardware Store (Tidek) [Chordjack Store]
- 3L - Endless Night (Gekido-) [Eternal]
- The Quick Brown Fox - Serious Shit (Jole) [ilikexd but the holds died]
- Mediks - Outbreak (Kamikaze) [Contain [1,1x Rate]]
- sun3 - Perfect Cherry Storm (LuxAzure) [Leo137's MP4K3 Edit]
- cybermiso - FFT (Raveille) [concomitant]
- HHHxMMxST - Follow Tomorrow (STARLiGHT Mix) (_underjoy) [UJCHAN!!]
- K/DA feat. Madison Beer, G(IDLE), Jaira Burns - POP/STARS (Benzopirene) [MP4K3 Edit]
- void (Mournfinale) - World Vanquisher (Raveille) [Subdued Overtime]
- Yumemido - Lyrith -Meikyuu Lilith- (DoNotMess) [Lyrith]
- JOYRYDE - FLO (XeoStyle) [Gallados]
- sakuraburst - dragonlands (Toaph Daddy) [myth]
- Tipper - Cubic Squeal (Lusty Platypus) [Passable]
- Tiebreaker: Camellia feat. Nanahira - EDM Jumpers ({E+H}DM Reboot) (Gekido-) [{L+E}MON Reboot]
- Dropbox link: https://www.dropbox.com/sh/k0rsucpp3qdrky0/AAAmJaw1J8af5tAyU6srjCRja?dl=1
Quarterfinals
- Lime - Stargazer (Kamikaze) [Astral [1,2x Rate]]
- N.M.S.T. - Snowflakes (-Rem-) [memory]
- SP-# - tinnitus (stupud man) [Guil's Inundation]
- DJ Sharpnel - Cyber Inductance (Speed Up Ver.) (IcyWorld) [NB4]
- fripSide - sister's noise (TV Size) (juankristal) [Electromaster]
- Mafumafu - Tachiiri Kinshi (Raveille) [No Entry]
- Memme - Noodle Holic (Benzopirene) [Insane]
- Cuve - v o l d e n u i t (SitekX) [h y b r i d]
- Bullet For My Valentine - Waking The Demon (Shoegazer) [Expert]
- nora2r - B.B.K.K.B.K.K. (RemiFlan) [KICK KICK KICK KICK KICK KICK]
- Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll (JVH-C Remix) (Lusty Platypus) [DANCE TILL YOU'RE DEAD]
- Tiebreaker: Camellia - Glitch Nerds (Benzopirene) [NerdZ_. (MP4_K E./diT_)
- Dropbox link: https://www.dropbox.com/sh/jgtse9qdf18koig/AABQe16Ro8d1Pv3NTfp0Yx73a?dl=1
Round of 16
- 2MB - Healing Vision ~Angelic mix~ ([Crz]Crysarlene) [please save her for me (nerfed)]
- X Kirby - Smiting Down The Weak (-Rem-) [Challenge (240bpm)]
- Seiryu - AO-INFINITY (Lusty Platypus) [Forever]
- Nekomata Master ft. Haruka Shimotsuki - Element of SPADA (Couil) [Defender]
- Tamburin-P - Shinkaron code:variant (juankristal) [LN:variant]
- gems - Gems Pack 13 - LN Master 5th (gemboyong) [8 - Silver Forest, Tsurupettan]
- MAK & SAK feat. XANA - Indecent (Nightcore Mix) (Kamikaze) [KAMI'S RAVE!!!!!!!!!!! (Nerfed)]
- Gabriel,Vene,Satanha,Raphael - Gabriel Drop Kick (TV Size) (ALEFY) [Extra]
- sasakure.UK feat. Hatsune Miku - SeventH-HeaveN (Kamikaze) [Constrained]
- Ryu* ft. MAYU - Only For You (Ryu* REMIX) (Kamikaze) [nowsmart's SHINE (MP4K Edit)]
- Frums - Wavetapper (qqqant) [Stage 1: Memory Factory]
- Tiebreaker: lapix - Paradoxy (Extended) (Kamikaze) [Protastic's Incomprehensible (MP4K 155 BPM Edit)]
- Dropbox link: https://www.dropbox.com/sh/kw0xi813fi3ks72/AACTWk3XFiM9FXaodpX8GdcWa?dl=1]
Faza Grupowa
- mattaku - Estpolis Denki II ~Battle #2~ (Kamikaze) [Architect [1,1x Rate]
- Fallen Shepherd ft. RabbiTon Strings - ENDYMION (Halogen-) [Kami's Hard]
- Gojou Kai & Nakamura Meiko - fragment of tears ([-Seiryuu-]) [Another]
- Brandy - The Festival of Ghost (Benzopirene) [spooky lns]
- fripSide - Love with You (TV Size) (Hailie) [Tofu's HD]
- Ushigome Rimi (CV:Nishimoto Rimi) - Chocolate no Teion Recipe (Koibenii) [Choco Coronet [NSV]]
- Ryu - !Viva! (Spy) [Another]
- she - 1997 (Benzopirene) [exaltation]
- Knife Party - Bonfire (Kamikaze) [Rage]
- Tiebreaker: xi vs sakuzyo - STORIA (Kyousuke-) [4K Extreme]
- Dropbox link: https://www.dropbox.com/sh/kvgdazulsom69eg/AAA5A2Y0uP9mQqET3CdXrrfFa?dl=0
Kwalifikacje
- Stage 1 SV: The Dilinger Escape Plan - When Acting As A Wave (Pope Gadget) [Stage 1: Panasonic]
- Stage 2 Technical: Skrillex - Kyoto (feat.Sirah) (Kamikaze) [Stage 2: Precision]
- Stage 3 LN: GOTH - Ruti'n (GOTH Wild Electro Remix) (Kamikaze) [Stage 3: Control w/ Rave]
- Stage 4 Speed: Yu^ta w. Satoguchi Yu - Alien Artifact (-Rem-) [Stage 4: Agility]
- Stage 5 Hybrid: KNOWER - Time Traveler (Kamikaze) [Stage 5: Versatility w/ Hydria]
- Dropbox link: https://www.dropbox.com/sh/44r49dl0wb3vxv0/AACyS5ojzgg4ALSgVnZ5olVoa?dl=0
9. Nagrody:
Główną nagrodą będą pieniądze uzbierane w tym miejscu oraz jeżeli wszystko pójdzie dobrze banner dla zwycięzcy turnieju na profilu (design pending). Cała pula zostanie podzielona w stosunku 50% dla zwycięzcy turnieju, 30% dla drugiego miejsca oraz pozostałe 20% dla gracza z najniższego stopnia podium. Jednakże gwarantowane nagrody minimalne to:
300 PLN, 6 miesięcy supportera, Banner Profilowy (w razie akceptacji przez osu!staff)
200 PLN, 4 miesiące supportera
100 PLN, 2 miesiące supportera
Jeśli pojawią się dodatkowe nagrody post zostanie zaktualizowany.
300 PLN, 6 miesięcy supportera, Banner Profilowy (w razie akceptacji przez osu!staff)
200 PLN, 4 miesiące supportera
100 PLN, 2 miesiące supportera
Jeśli pojawią się dodatkowe nagrody post zostanie zaktualizowany.