No meillä on kuitenkin hyvä suunnitelma, niin miksei?
Tosin... joo. You got point.
Tosin... joo. You got point.
Olen ollut about 24 tuntia hereillä, ultimaattisessa tuubassa.IppE602 wrote:
a point*LunaticMara wrote:
You got point.
Mara muistaa artikkelien käytön jos kerta pitää englantia puhua.
Ja sanot mielummin noin sen sijaan, että kertoisit minullekin. Aika törkeää. Taidat vaan vältellä kysymyksiä.LunaticMara wrote:
Oho, nyt taisi osua arkaan paikkaan.
Mitä jos lukisit vähän tätä aihetta, Hermanni-Mukku?
Nyt vittu IppE.IppE602 wrote:
LunaticMaralta vähennetään 1337 tyylipistettä koska sis on sas ja kuussa on HANNELEUKA
fix'dMukku wrote:
olet kyläläistohtori ja niin varma siitä, että mukku on mafia, että otat tuomosen kusipää asenteen?
Hehhee~Mizukibull wrote:
ps. Nyt jos Miankikin on mafiaa niin en usko enää mihinkään koskaan.
IppE oli lisännyt loe4boen jo valmiiseen roolilistaan, mistä johtui varapoliisi. Jos tällä tavalla olisi ajatellut, niin loe4boen hirttoa olisi voitu välttää. Oli täysin oletuksena, että IppE olisi sekoittanut kaiken uusiksi. Mutta ei.ragelewa wrote:
Mara on erittäin varmasti tohtorin suojaamana tänä yönä, varsinkin kun on korostanut sitä erittäin paljon että hän kuolee tänä yönä. Elikkä siis meidän pitää hirttää joku muu ja tähän varmaan se heintsi kävisi.
Toisena päivänä tapahtui tämä hassu shitstorm, mutta minä olin totaalisen OK tämän kanssa. Vaikka annoin Sutsukalle ilkeän katseen tuon jälkeen, aggressiivisuus ei ole scumtell. Sen sijaan Orkel teki tässä pahan virheen sanomalla olevansa normaali kyläläinen, kun häntä oli pistämässä hirteen. Jos hän olisi roleclaimannut poliisia, olisin itse toiminut täysin eri tavalla.ragelewa wrote:
btw se oli mara koska maralla on tapana tappaa mut jos sillä on jokin rooli, filippiinomafiassa kävi täsmälleen samalla tavalla. Sanoi jälkikäteen että ampui mut vaan sen takia että olen lewa.