forum

Suomen Mafia IV - [GAME OVER]

posted
Total Posts
623
show more
Mara
No meillä on kuitenkin hyvä suunnitelma, niin miksei?

Tosin... joo. You got point.
Topic Starter
IppE

LunaticMara wrote:

You got point.
a point*

Mara muistaa artikkelien käytön jos kerta pitää englantia puhua.
Mukku
Noo kaipa sekin on jokin suunnitelma hirttää minut höh. Pieleen kuitenkin menee :D

Kerronpa nyt kuitenkin mitä itse olisin tehnyt jos olisin ollut mafia. Ensimmäisenä yönä olisin ampunut Maran koska eniten kokemusta ja äänekkäin. Toisena yönä luultavasti Mianki. Olen seurannut aikaisemmin ensimmäistä mafiaa ja kolmatta mafiaa, ja molemmissa Mianki on ollut voittajien puolella ja vieläpä minun silmiini suht ratkaisevassa osassa. Nähtävästi hyvin hyvä pelaaja. Toisesta mafiasta en tosin tiedä mitään.

Näin loogisesti olisin murhauttanut porukkaa. Miksi mafia jonkun heintsin tai Chealan ampuisi? Ehkä mafioosa on joku joka ei ajattele ihan loppuun saakka tai yritti arvata rooleja tai jtn en minä tiedä.

Väitän olevani: Kyläläinen
Mukku
Mutta jos tosiaan Mizuki myös kuolee niin en paljoa huolehtisi sitten.

Mutta toisaalta ainoa jota en epäile yhtään on enää Sutsuka. Hurr.
Mara

IppE602 wrote:

LunaticMara wrote:

You got point.
a point*

Mara muistaa artikkelien käytön jos kerta pitää englantia puhua.
Olen ollut about 24 tuntia hereillä, ultimaattisessa tuubassa.

Hiljaa.
Mara
Ja also I don't give a fuck etc etc
Mizukibull
Väitän olevani: Kyläläinen joka tykkää pizzasta ;__;

Jos olisin mafiaa, olisin tappanut Maran aikaisemmassa vaiheessa peliä. Ja jos olisin mafiaa, en olisi jättänyt "lääkäriä" henkiin noin pitkäksi aikaa. Koko homma on vähän epäilyttävä, edelleen, ja sotki kaikki ajatusmaailmani koska asia voi olla vaikka miten tripla-bluffissa kaikkien mafialaisten osalta. Sutsukakin on ollut epäilyttävä mutta lähinnä tunnepurkauksellisten viestien takia eli analysointimateriaalin puutteessa. Puhe käy mutta mitään ei sanota.

Heitänpäs tähän sitten vielä turhan äänen koska tilanne on joka tapauksessa alivoimainen.

Äänestys: LunaticMara

Kiitti ja kuitti, jos nyt kuolee kaksi kyläläistä se oli niinku siinä. Itse voin puhua vain itseni puolesta ja minulla ei ole yötoimintoja.

ps. Nyt jos Miankikin on mafiaa niin en usko enää mihinkään koskaan. Jos hän olisi mafiaa niin propsit hienosta bluffista. Pidän edelleen kaikki vaihtoehdot avoinna.

GL GG
Mizukibull
Korjaan, Sutsuka epäilytti*, mennyt aikamuoto–

– mutta pidän silti kaikki vaihtoehdot avoinna ja Mukkukin voi olla vaikka paavi. (Erittäin epätodennäköistä, mutta marginaalisesti mahdollista.)
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Mukku (2) - LunaticMara, Mianki
LunaticMara (1) - Mizukibull

Ei ääntä (2) Sutsuka, Mukku

Muuta:
LunaticMara väittää olevansa tohtori
Sutsuka väittää olevansa vigilante
Mianki väittää olevansa kyläläinen
Mukku väittää olevansa kyläläinen
Mizukibull väittää olevansa kyläläinen

~
Mara
Nyt se on siinä. Joku kyläläisistä on mafia.
Mukku
Heitänpä sitten myös ääneni.

Äänestys: LunaticMara

Ei tässä mulla enää muuta mahdollisuutta. Jo se, että Mara on ylipäätänsä elossa, oli mafia taikka ei, on niin outo juttu. Jos ei olisi mafia niin kyllä mafian olisi ollut järkevintä tappaa Mara, vaikkeivät olisi tienneetkään, että Mara on tohtori. Kun taas jos Mara on mafia, it all makes sense.

En osaa paremmin ajatella enää.
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Mukku (2) - LunaticMara, Mianki
LunaticMara (2) - Mizukibull, Mukku

Ei ääntä (1) Sutsuka

Muuta:
LunaticMara väittää olevansa tohtori
Sutsuka väittää olevansa vigilante
Mianki väittää olevansa kyläläinen
Mukku väittää olevansa kyläläinen
Mizukibull väittää olevansa kyläläinen

~

Jännä tilanne. Kaksi henkilöä yhden äänen päässä hirrestä. Vain yksi ääni antamatta. Kuka hirtetään?
Find out in the next exciting episode of Finnish Mafia 4!
Mara
Mukun viesti lyhyesti selitettynä:

"Mara on mafia koska se on. Mä tiiän tän, että se on mafia. Se on mafia. MAFIA! Mä en oo mafia, mä oon kyläläinen, se on mafia."

Onko tämä nyt sitä mafian toivotonta kamppailua?

Jätän kohtalon sinulle, Sutsuka. Muista, että me olemme voittamassa tätä.
Mukku
Mitä hittoa? Ihan hyviä pointteja ja perusteluita. Itse et taas ole minkäänlaista stooria kertonu miksi minä olisin mafia. Olen mafia sinun mielestä koska siltä vaan tuntuu? Kehtaatki tuomosia sanoa kun et itse yhtään paremmin tehnyt.

Jumalauta
Mara
Oho, nyt taisi osua arkaan paikkaan.

Mitä jos lukisit vähän tätä aihetta, Hermanni-Mukku?
Mukku
Mikäs taktiikka tää nyt on? Yrität tahallasi ärsyttää vai mitä? Mitä jos itse lukisit minun postini?

"Jätän kohtalon sinulle" ja sitä vaan painostetaan muita vai mitä? Reilu-mies.
Mara
Minä en painosta.

SPOILER
Minä kerään tyylipisteitä. 8-)
Topic Starter
IppE

LunaticMara wrote:

Minä kerään tyylipisteitä. 8-)
Ei tässä pelissä sellasia hömpötyksiä jaella.
Mukku

LunaticMara wrote:

Oho, nyt taisi osua arkaan paikkaan.

Mitä jos lukisit vähän tätä aihetta, Hermanni-Mukku?
Ja sanot mielummin noin sen sijaan, että kertoisit minullekin. Aika törkeää. Taidat vaan vältellä kysymyksiä.
Mara
Ja miksi sinä välttelet minun vanhoja postauksia?
Mara
Ja IppE, minun pistetyylisaldoni on tässä pelissä

SPOILER
:idea: :idea: :idea: 1337 :idea: :idea: :idea:

En myöskään tiedä siitä ärsyttämisestä, mutta sinä olet kyllä ärsyyntynyt selvästi. Pitääkö minun sanoa se, pitääkö?
Mukku
Miksi oletat että selaan koko hiton 40 sivuisen threadin läpi löytääkseni jotain kun voisit vaan kertoa taas uudelleen kivasti. Tai jopa quotata itseäsi.

Ja kyllä. Esim "hermanni-mukku" ärsyttää ja se sinun tiivistelmä minun viestistä kyllä ärsyttää myös. Entäpäs sitten?
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Mukku (2) - LunaticMara, Mianki
LunaticMara (2) - Mizukibull, Mukku

Ei ääntä (1) Sutsuka

Muuta:
LunaticMara väittää olevansa tohtori
Sutsuka väittää olevansa vigilante
Mianki väittää olevansa kyläläinen
Mukku väittää olevansa kyläläinen
Mizukibull väittää olevansa kyläläinen
LunaticMaralta vähennetään 1337 tyylipistettä koska sis on sas ja kuussa on HANNELEUKA

~
Mara
Mukku, miksi sinä yrität noin kovaa? Yrität selvästi pakot-

IppE602 wrote:

LunaticMaralta vähennetään 1337 tyylipistettä koska sis on sas ja kuussa on HANNELEUKA
Nyt vittu IppE.
Mukku
Onko tässä nyt niin että olet mafia vai niin että olet kyläläinen ja niin varma siitä, että mukku on mafia, että otat tuomosen kusipää asenteen?

En ymmärrä
Mara

Mukku wrote:

olet kyläläistohtori ja niin varma siitä, että mukku on mafia, että otat tuomosen kusipää asenteen?
fix'd

Ja deadline päättyi about 30 sekuntia sitten.
Mukku
Et keksinyt mitään omaa vaan otit ensimmäisen skenaarion jossa olet syytön. Ihan mafia.

Paitsi että tuo scenario voi olla ihan totta lol
Mara
IppE laittaa vissiinki viestin sit ku lopettaa KFän
Mukku
No kakka.

en kyllä sitten jää oottaan tätä jännyyttä. :D ->
Topic Starter
IppE
Äänestystilanne:
Mukku (2) - LunaticMara, Mianki
LunaticMara (2) - Mizukibull, Mukku

Ei ääntä (1) Sutsuka

Neljäs päivä on ollut pääosin hiljainen, ja epäilykset suuntautuivat "yllätyksellisesti" LunaticMaraan ja Mukkuun, tosin aivan eri syistä. Lopulta kylä ei tullut yhteisymmärrykseen asiasta mutta koska mielipiteitä kuitenkin oli, hirtettiin ensimmäisenä epäilykset kerännyt Mukku. Mukun kotoa ei kuitenkaan löytynyt mitään epäilyttävää (Nharox:ille omistetun alttarin lisäksi). Hänkin taisi epäilyksistä huolimatta olla vain tavallinen tuubailija.

Mukku (kyläläinen) - Neljäs Päivä (hirtto)

YÖ ALKAA KOHTA. ÄLKÄÄ POSTATKO TÄHÄN AIHEESEEN.
Topic Starter
IppE
Neljäs Yö
Yö on taas täällä, ja se tuo tullessaan temmellyskentän ties keille hiippareille. Mutta mitä tänä yönä lopulta tapahtuukaan? Se jää nähtäväksi.

Yö on alkanut. Tähän aiheeseen ei saa postata. Yö kestää 48 tuntia.
Topic Starter
IppE
Viides Päivä

Aamulla löytyy taas kaksi ruumista. Toinen on LunaticMara joka oli murhattu Sutsukan talon edustalle, ja toinen taas Mizukibull joka oli ammuttu omaan huoneeseensa. LunaticMaran taskuista löytyi lääkkeitä ja muita lääkärintarvikkeita, Mizukibullilta taas löytyi vain pizzerian kanta-asiakas kortti.

LunaticMara (tohtori) - neljäs yö (murhattu)
Mizukibull (kyläläinen) - neljäs yö (murhattu)

Mutta kuka sitten oli mafia? Ainoat jäljelle jääneet Mianki ja Sutsuka molemmat tietävät kyllä kuka se on. Mianki yrittää paeta mutta Sutsuka ottaa povitaskustaan H&K USP Compact .45 pistoolinsa ja ampuu Miankia kahdeksan kertaa selkään.

Mianki (mafia) - viides päivä (murhattu)

Sutsuka onnistui siinä mitä oli Tuubalassa aikonutkin tehdä, eli tappaa kaikki. Mutta oliko hän Erä-Jorman murhan takana vai käyttikö hän vain tätä tilaisuutta hyväkseen? Sitä emme saa ehkä koskaan tietää.


PELI ON PÄÄTTYNYT.

Seuraava henkilö voitti pelin
Sutsuka

Seuraavat henkilöt hävisivät pelin (Eivät saaneet kylää valloitettua)
Mianki
fishie
ragelewa

Seuraavat henkilöt hävisivät pelin (Eivät saaneet kaikkia uhkia poistettua kylästä)
loe4boe
heintsi
Orkel
Cheala
Derpator
Nunuru
Mukku
Mizukibull
LunaticMara

Seuraava henkilö hävisi pelin (koska ses)
Lanttu

GG. Kaikki saa nyt puhua.
Mara


Otan haukkuja vastaan. Tästä huolimatta, GG!

Wall of text @ 11PM/joskus

Ja IppE ei maininnut, mutta Sukka oli SK.

Ja mafiachat: http://www.quicktopic.com/46/H/9hSDLZ9WqvDmW
FisHie_old
IppE viisastui.
Mianki
No pöh, heititkö arpaa vai voittaako sk defaulttina? Laskin siihen varaan että olisi tullut tasapeli mutta joo :D. Mietin tossa vielä että ottaisin riskillä ja yrittäisin tappaa sukkaa kun tiesin hänen olevan sk ja että mara olisi muka heittänyt suojan sukalle vaikka olisi heittänyt muulle :P. Niin sukka voitti sen takia vai että oli suoja? prkl

Mizukibull wrote:

ps. Nyt jos Miankikin on mafiaa niin en usko enää mihinkään koskaan.
Hehhee~

Hyvät pelit kyllä, alko tulla paineita kun sukka tappoi lewan ja fishien ja viimeinen päivä oli tosi kuumottava :D Sit voisin sanoa kun kaikki sanoivat että miksei mara kuollu ja miksi nunuru murhattiin. Maraa yritimme käyttää hyödyksi jotta löydettäisiin sk. Nunurun tapoin siinä toivossa että olisi ollut sk mutta ei. Eipä mulla muuta :D

Jos mää hostaisin seuraavan pelin joskus~
Mara
Oli suojaus tai ei, SK voittaa 1vs1sen mafiaa vastaan.
Cheala
Oli kyl jännä loppu
Sutsuka
.
Mizukibull
No huhhuh, arvasin tämän heti kun Mukku paljastui kyläläiseksi.

GG
Mukku
No voihan :DD

GG indeed
Mara
Joo.

Tämä pelihän ei niin erityisen hyvin mennyt, joissain kohtaa olisi pitänyt miettiä pitempään. Etenkin lopussa aikaraja tuli pahasti vastaan.

Ensimmäinen päivä meni ihan hyvin. Koska olin aktiivisin porukasta, minä olin hyvin tietoinen siitä, että minä olen yöllä kohde. Tämän takia minä huutelin apua kuin mikäkin kana - ja yritin antaa mafialle vaikutteen, että en ole itse tohtori ollenkaan. Mafiachatin perusteella tämä temppu toimi:

ragelewa wrote:

Mara on erittäin varmasti tohtorin suojaamana tänä yönä, varsinkin kun on korostanut sitä erittäin paljon että hän kuolee tänä yönä. Elikkä siis meidän pitää hirttää joku muu ja tähän varmaan se heintsi kävisi.
IppE oli lisännyt loe4boen jo valmiiseen roolilistaan, mistä johtui varapoliisi. Jos tällä tavalla olisi ajatellut, niin loe4boen hirttoa olisi voitu välttää. Oli täysin oletuksena, että IppE olisi sekoittanut kaiken uusiksi. Mutta ei.

Ensimmäisenä yönä suojasin tosiaan FisHietä, mikä oli vain pieni virheliike. Sutsuka osui ragelewaan sinä yönä. Voi ragelewaa, aina sitä ammutaan päähän. Ei ihmekkään, että mafian keskuudessa tuli kauhea paniikki siitä, että olisin itse SK:

ragelewa wrote:

btw se oli mara koska maralla on tapana tappaa mut jos sillä on jokin rooli, filippiinomafiassa kävi täsmälleen samalla tavalla. Sanoi jälkikäteen että ampui mut vaan sen takia että olen lewa.
Toisena päivänä tapahtui tämä hassu shitstorm, mutta minä olin totaalisen OK tämän kanssa. Vaikka annoin Sutsukalle ilkeän katseen tuon jälkeen, aggressiivisuus ei ole scumtell. Sen sijaan Orkel teki tässä pahan virheen sanomalla olevansa normaali kyläläinen, kun häntä oli pistämässä hirteen. Jos hän olisi roleclaimannut poliisia, olisin itse toiminut täysin eri tavalla.

Niin, ja roleclaimasin sen tohtorin. Aika aikaisin, mutta minua yritettiin rökittää alas jo toisena päivänä.

En muista enää, että ketä suojasin toisena yönä. Olikohan se toinen mafia..? Oli tai ei, Sutsuka osui taas mafiaan - joka oli FisHie tällä kertaa. Tässä vaiheessa luulin, että tämä oli helppo peli.

Kolmantena päivänä minua yritetään käristää sillä perusteella, että mafia ei tappanut tohtoria. Tässä vaiheessa olin melko varma, että tämä oli mafian suunnitelma yrittää hirttää minut, jotta heidän ei tarvitsisi tuhlata nightkilliä minuun. Vaikka koko loppupelin ajan minua syytettiin tästä, onnistuin pysymään hengissä viimeiseen päivään saakka. Kun rupesimme puhumaan SK/Vigin yhteistyöhalusta, olin melko varma että Sutsuka oli joko SK/Vig.

Lanttu modkillattin, olen OK tämän kanssa. En suojannut ketään sillä aikaa kun Sutsuka ampuu Derpatoria. Ei mitään. Nunuru ammuttiin. Ei mit- Mikä helvetin juoppo? Tämä rooli ei ole edes teknisesti mahdollista. Nunuru sai paljon paskaa niskaansa vain uskomattoman paskan roolinsa takia.

Neljäntenä päivänä minulla oli se tunne, että kylä ei tule voittamaan tätä peliä. Mafia pystyi olemaan kuka tahansa kyläläisistä (Mianki, Mizukibull, Mukku) ja Sutsuka oli SK. Sutsuka oli hyvin viaton pieni lapsi, ja jos olisin vaan hyökännyt hänen kimppuunsa tästä vaan, niin minut olisi luultavasti hirtetty. Tässä vaiheessa en yrittänyt enää pelata kylälle voittoa - vaan puolivoittoa sen sijaan.

Sovin Sutsukan kanssa, että Sutsuka ampuu Mizukibullin kun hirtämme Mukun. Valitettavasti kumpikaan heistä ei ollut mafia, vaan saatanan Mianki oli se yksi kolmesta. Kylä menetti puolivoittonsa, mutta myös mafia hävisi kokonaan. Siksi olen melko OK tämän kanssa.

Se mikä minua harmittaa hieman on hostin korruptoituminen. IppE tykkäsi sanoa asioita, mitkä vaikutti oikeasti valintoihin ja ratkaisuihin. Tämän lisäksi mafia oli näemmä saanut apua sillä tiedolla, että pelistä löytyy SK, eikä vig.

Ei minulla muuta, ensi kerralla sitten paremmin - jookosta?

EDIT: Ainiin, Orkel olisi luultavasti ampunut minut jos hän olisi ollut tietoinen hammerista.
Orkel
AHAHA en aavistanut tuota yhtään.

Lunaticmara olikin tohtori? Taisi olla onni että minut hirtettiin ennenkuin kerkesin poliisina ampua sinut, olin satavarma että olit osa mafiaa.

Ja toiseksi, poliisina tutkin Sutsukan ensimmäisenä yönä. Vastaus minkä sain oli syytön.

Tarkotuksenahan oli ennen hirttoani ampua Mara ja paljastaa Sutsukan "syyttömyys" mutta olin lukenut säännöt väärin ja sen sijaan että toimisin 5 minuuttia ennen deadlineä hirtto tulikin heti kuuden äänen täyttyessä, mitä en ottanut huomioon.
Orkel
Niin ja se roleclaimaus. Ajattelin että jos sanon olevani poliisi niin mafia tappaa hetipaikalla, joten tyydyin kyläläiseen.
Topic Starter
IppE
Ehkä on parempi että joku osaavampi hostii seuraavan mafian : D
anadia
Olen ihan pihalla kaikesta tapahtuneesta. o/
HuoranLapsukainen
Vois hostii vaikka kohta :D
Mara
Kokemusta?
HuoranLapsukainen
Tai siis tarkotin että joku vois hostii :)

Mutta on mulla kyllä kokemusta hostii sellanen. Yhdellä Forum Games forkalla mulla on 11k posteja. Sielä erillaisiakin mafioita hostinu. Mutta aktiivisuus ei kauheesti riitä :/
Mara
Ah, right.

Odottaisin itse ainakin pari viikkoa vielä ennen seuraavaa mafiaa. Jos sinua kiinnostaa mafia astetta enemmän, chekkaa tämä.
HuoranLapsukainen
Joo siis ei niin paljoo :)

Niinku sanoin oon aika aktiivinen toisella forum games forkalla. En jaksa levittää omaa syöpää tänne.
Mara
Oh god, syöpää!
Please sign in to reply.

New reply