Joo.
Tämä pelihän ei niin erityisen hyvin mennyt, joissain kohtaa olisi pitänyt miettiä pitempään. Etenkin lopussa aikaraja tuli pahasti vastaan.
Ensimmäinen päivä meni ihan hyvin. Koska olin aktiivisin porukasta, minä olin hyvin tietoinen siitä, että minä olen yöllä kohde. Tämän takia minä huutelin apua kuin mikäkin kana - ja yritin antaa mafialle vaikutteen, että en ole itse tohtori ollenkaan. Mafiachatin perusteella tämä temppu toimi:
ragelewa wrote:
Mara on erittäin varmasti tohtorin suojaamana tänä yönä, varsinkin kun on korostanut sitä erittäin paljon että hän kuolee tänä yönä. Elikkä siis meidän pitää hirttää joku muu ja tähän varmaan se heintsi kävisi.
IppE oli lisännyt loe4boen jo valmiiseen roolilistaan, mistä johtui varapoliisi. Jos tällä tavalla olisi ajatellut, niin loe4boen hirttoa olisi voitu välttää. Oli täysin oletuksena, että IppE olisi sekoittanut kaiken uusiksi. Mutta ei.
Ensimmäisenä yönä suojasin tosiaan FisHietä, mikä oli vain pieni virheliike. Sutsuka osui ragelewaan sinä yönä. Voi ragelewaa, aina sitä ammutaan päähän. Ei ihmekkään, että mafian keskuudessa tuli kauhea paniikki siitä, että olisin itse SK:
ragelewa wrote:
btw se oli mara koska maralla on tapana tappaa mut jos sillä on jokin rooli, filippiinomafiassa kävi täsmälleen samalla tavalla. Sanoi jälkikäteen että ampui mut vaan sen takia että olen lewa.
Toisena päivänä tapahtui tämä hassu shitstorm, mutta minä olin totaalisen OK tämän kanssa. Vaikka annoin Sutsukalle ilkeän katseen tuon jälkeen, aggressiivisuus ei ole scumtell. Sen sijaan Orkel teki tässä pahan virheen sanomalla olevansa normaali kyläläinen, kun häntä oli pistämässä hirteen. Jos hän olisi roleclaimannut poliisia, olisin itse toiminut täysin eri tavalla.
Niin, ja roleclaimasin sen tohtorin. Aika aikaisin, mutta minua yritettiin rökittää alas jo toisena päivänä.
En muista enää, että ketä suojasin toisena yönä. Olikohan se toinen mafia..? Oli tai ei, Sutsuka osui taas mafiaan - joka oli FisHie tällä kertaa. Tässä vaiheessa luulin, että tämä oli helppo peli.
Kolmantena päivänä minua yritetään käristää sillä perusteella, että mafia ei tappanut tohtoria. Tässä vaiheessa olin melko varma, että tämä oli mafian suunnitelma yrittää hirttää minut, jotta heidän ei tarvitsisi tuhlata nightkilliä minuun. Vaikka koko loppupelin ajan minua syytettiin tästä, onnistuin pysymään hengissä viimeiseen päivään saakka. Kun rupesimme puhumaan SK/Vigin yhteistyöhalusta, olin melko varma että Sutsuka oli joko SK/Vig.
Lanttu modkillattin, olen OK tämän kanssa. En suojannut ketään sillä aikaa kun Sutsuka ampuu Derpatoria. Ei mitään. Nunuru ammuttiin. Ei mit- Mikä helvetin juoppo? Tämä rooli ei ole edes teknisesti mahdollista. Nunuru sai paljon paskaa niskaansa vain uskomattoman paskan roolinsa takia.
Neljäntenä päivänä minulla oli se tunne, että kylä ei tule voittamaan tätä peliä. Mafia pystyi olemaan kuka tahansa kyläläisistä (Mianki, Mizukibull, Mukku) ja Sutsuka oli SK. Sutsuka oli hyvin viaton pieni lapsi, ja jos olisin vaan hyökännyt hänen kimppuunsa tästä vaan, niin minut olisi luultavasti hirtetty. Tässä vaiheessa en yrittänyt enää pelata kylälle voittoa - vaan puolivoittoa sen sijaan.
Sovin Sutsukan kanssa, että Sutsuka ampuu Mizukibullin kun hirtämme Mukun. Valitettavasti kumpikaan heistä ei ollut mafia, vaan saatanan Mianki oli se yksi kolmesta. Kylä menetti puolivoittonsa, mutta myös mafia hävisi kokonaan. Siksi olen melko OK tämän kanssa.
Se mikä minua harmittaa hieman on hostin korruptoituminen. IppE tykkäsi sanoa asioita, mitkä vaikutti oikeasti valintoihin ja ratkaisuihin. Tämän lisäksi mafia oli näemmä saanut apua sillä tiedolla, että pelistä löytyy SK, eikä vig.
Ei minulla muuta, ensi kerralla sitten paremmin - jookosta?
EDIT: Ainiin, Orkel olisi luultavasti ampunut minut jos hän olisi ollut tietoinen hammerista.