forum

Suomen Mafia III - Game Over

posted
Total Posts
88
show more
Mianki
Joo totta, jos olisin mafia niin tämä olisi hyvä taktiikka. Ja samalla oletuksella saisin tapettua 2 maksimissaan ja sitten voittaisin koska sitten jäisi jäljelle enää yksi poliisi ja mafia.
Elikkä jos ippe saa muut uskomaan ettei ole mafia (vaikka on) niin peli jatkuu ja minä kuolisin tod.näköisesti. Tai jos uskotte minua niin saadaan mafia hirtetyksi. En nyt keksi mitään mikä saisi uskomaan minuun, mutta vakuutan että olen poliisi.
Mianki
Jos haluatte muuten pelata varman päälle niin äänestäkää ei hirttoa niin ippe ei voita vaan saadaan ainakin vielä yksi yö aikaa. Koska jos nyt hirtettäisiin joku ja mafia tappaa yöllä jonkun niin game over.
IppE

Mianki wrote:

Noniin, tämän yön aikana tutkimukseni osoittavat että fishie oli syyllinen. Tämä tarkoittaa sitä että olen mielisairas poliisi joka saa tulokset väärinpäin. fishiehän oli vainoharhainen poliisi ja ensimmäisen yön tutkimuksen mukaan ippe olisi syytön joten ippe on syyllinen.
Tai sitten olet tuulesta tempaissut kaiken ja murhautit fishie saadaksesi pohjaa ensimmäisen päivän tutkimusväitteellesi.

Oli miten oli, olen myös ei hirton kannalla, koska tilanne on varsin epäselvä.

Äänestys: Ei hirttoa
Mianki

Mianki wrote:

Elikkä jos ippe saa muut uskomaan ettei ole mafia (vaikka on) niin peli jatkuu ja minä kuolisin tod.näköisesti.
Tosta tuli mieleen että jos tulee ei hirtto tilanne niin ippe ei tappaisi yöllä minua koska sitten paljastuisi että minä olen mielisairas poliisi ja että puhuin totta.
Ja sit kuten aiemmin jo sanoin että jos haluatte pelata varman päälle niin äänestäkää ei hirttoa ja tutkikaa. Jos sutsuka ja ragelewa tutkitte molemmat joko minut tai ipen nii saatte tulokseksi minun kohdallani että jompikumpi sanoo että olen syyllinen ja toinen sanoo että olen syytön. Jos taas molemmat tutkitte ipen, tulos on että molemmille tulee syyllinen. Näin voitte varmistaa että puhun totta.
Mianki
Paitsi jos ippe tappaa yöllä jonkun nii sitten tämä taktiikka ei toimisi prkl. Luulin jo että sain ipen kiikkiin.
IppE
Noi sun höpinät menee jo sen verran monimutkaiseks etten tajua. Voitko selventää?
Mianki
Käytä logiikkaa :P
Mianki
Jos sukka tai lewa ei ymmärrä noita ehkä vähän huonosti muotoiltuja höpinöitä nii kysykää
Mianki
ippekin saa kysyä kysymyksiä jos haluaa
IppE
Mutta jos kysyisin että oletko mafia vastaat "en".
Mianki
Niin vastaisinkin
Topic Starter
Mara
ragelewa on saanut ensimmäisen huomatuksen.
Sutsuka
.
thelewa
Ainiin mafia
Topic Starter
Mara
Äänestystilanne
IppE602 (1) - Mianki
Ei hirttoa (1) - IppE602

Ei ääntä (2) - Sutsuka, ragelewa
Sutsuka

Mianki wrote:

Jos sutsuka ja ragelewa tutkitte molemmat joko minut tai ipen nii saatte tulokseksi minun kohdallani että jompikumpi sanoo että olen syyllinen ja toinen sanoo että olen syytön. Jos taas molemmat tutkitte ipen, tulos on että molemmille tulee syyllinen. Näin voitte varmistaa että puhun totta.
Entä naiivi poliisi >:
Mianki

Sutsuka wrote:

Mianki wrote:

Jos sutsuka ja ragelewa tutkitte molemmat joko minut tai ipen nii saatte tulokseksi minun kohdallani että jompikumpi sanoo että olen syyllinen ja toinen sanoo että olen syytön. Jos taas molemmat tutkitte ipen, tulos on että molemmille tulee syyllinen. Näin voitte varmistaa että puhun totta.
Entä naiivi poliisi >:
Eikun oho, tein ton niin että toinen teistä ois ollu vainoharhainen poliisi. Mut ei toi muuta tota järjestystä niin kuin että minun kohdallani molemmat saa syyttömän ja ipen kohdalla toinen saa syyttömän ja toinen syyllisen.
Mut tää ei sit mee ihan näin jos tulee ei hirtto tilanne ja jos ippe tappaa sit yöllä jommankumman teistä.
IppE

Mianki wrote:

jos ippe tappaa sit yöllä jommankumman teistä.
why
Mianki
koska olet mafia ja mafia pystyy tappamaan yöllä
Mianki
hei ippe, kerropas meille tutkimuksesi
IppE
sanoi että Fishie on syyllinen, en sitä viitsinyt pahemmin mainostaa koska siitä ei tosiaan tiennyt onko se sitten totta vai ei.
Mianki
teitkö tuon tutkimuksen kumpana yönä?
IppE
Ensimmäisenä, toisena en tutkinut ketään koska sen ajan kun satuin olemaan koneella oli muuta tekemistä kun foorumien vahtaaminen.
thelewa
joo tosiaan mullakaan ei ollut tänä yönä tutkittu mitään koska en muistanut koko mafiaa, hirttäkää mut tai ihan sama

olen mafia hirttäkää jo
Sutsuka
.
Topic Starter
Mara
Varapelaajaa etsitään ragelewan tilalle.
Mianki
aoao, pitää postaa
Topic Starter
Mara
Ja sitten... ukkonen iski ragelewan niskaan. Jumalat ovat kostaneet, kun ragelewa ei edes yrittänyt pelastaa Taikolahtea. Näyttää siltä, että hän oli aivan normaali poliisi.

ragelewa (poliisi) - Toinen Päivä (salama iski)

Tasapainon vuoksi päivä ei vaihdu yöksi. Kahdella äänellä joku hirtetään. Sama deadline.
Mianki
Eli on vielä sama päivä menossa?
Topic Starter
Mara
On.
Mianki
Eli en pistä ääntäni uudelleen. Mites sukka, mitä sinun vaistosi sanoo? Nyt kun meitä on kolme niin pitää hirttää joku tai mafia voittaa.
IppE
Tosin, jos hirtetään väärä niin mafia voittaa myös.
Mianki
Jep ja sitähän me emme halua vai mitä ippe?
IppE
Emme.
Sutsuka
.
Sutsuka
.
Mianki
Kun kerroin olevani mielisairas poliisi, niin ippe pari kertaa sanoi että epäselvä tilanne ja että liian monimutkaista. Näiden kommenttien tarkoitus oli imo sotkea päättelyä. Ja sit ippe ei sanonut "tutkimuksiaan" aluksi vaan nyt vasta kun kysyin. Tässä minun huomautukset sinulle sukka ipen käyttäytymisestä.
IppE
Ei kukaan käskenyt kertoa heti tutkimuksia.

Jos tuntisit mut paremmin tietäsit että teen harvoin asioita ellei mua käsketä.
Mianki
Tämä selvä.
IppE
Asia sipuli.
Sutsuka
.
IppE
:<
Mianki
wuhuu, voitettiin :J
IppE
Ette ennen kun mara herää :3c
Topic Starter
Mara
Äänestystilanne
IppE602 (2) - Mianki, Sutsuka
Ei hirttoa (1) - IppE602

"Ah, fuck it!" sanoo Mianki ja ampuu pistoolillansa IppEä päähän. Kun Sutsuka huutaa "BOOM! HEADSHOOOT!", Mianki tarkistaa IppEn poliisipap- hetkinen, hänellä ei ollut niitä. Ainoastaan murhasopimus. Hän oli petturi näemmä. Oh well, pari kyttää kuoli mutta Taikolahti on rauhassa jälleen!

IppE602 (mafia) - Toinen Päivä (sai luodin päähänsä)

PELI ON PÄÄTTYNYT.

Seuraavat henkilöt voittivat pelin
Sutsuka
Mianki
FisHie

Seuraava henkilö hävisi pelin (Ei saanut kylää valloitettua)
IppE602

Seuraava henkilö hävisi pelin (modkill)
ragelewa
Topic Starter
Mara
Ja FYI: Sutsuka oli naiivi ja Mianki oli mielisairas.
IppE
Hävisin pelin ):

ps. nelosmafia sitten kun saan koneen (vitun emolevy vieläkin hukassa)
Mianki
Jei. Ipestä on kehkeytynyt näissä mafia peleissä mun arkkivihollinen :D. Oli kivat battlet :P
IppE
NEMESIS

seuraavassa en olekkaan ::D:D:D:D
Sutsuka
.
thelewa
ääh
Please sign in to reply.

New reply