in like the motherfucking fist of the north star
Tai sitten olet tuulesta tempaissut kaiken ja murhautit fishie saadaksesi pohjaa ensimmäisen päivän tutkimusväitteellesi.Mianki wrote:
Noniin, tämän yön aikana tutkimukseni osoittavat että fishie oli syyllinen. Tämä tarkoittaa sitä että olen mielisairas poliisi joka saa tulokset väärinpäin. fishiehän oli vainoharhainen poliisi ja ensimmäisen yön tutkimuksen mukaan ippe olisi syytön joten ippe on syyllinen.
Tosta tuli mieleen että jos tulee ei hirtto tilanne niin ippe ei tappaisi yöllä minua koska sitten paljastuisi että minä olen mielisairas poliisi ja että puhuin totta.Mianki wrote:
Elikkä jos ippe saa muut uskomaan ettei ole mafia (vaikka on) niin peli jatkuu ja minä kuolisin tod.näköisesti.
Entä naiivi poliisi >:Mianki wrote:
Jos sutsuka ja ragelewa tutkitte molemmat joko minut tai ipen nii saatte tulokseksi minun kohdallani että jompikumpi sanoo että olen syyllinen ja toinen sanoo että olen syytön. Jos taas molemmat tutkitte ipen, tulos on että molemmille tulee syyllinen. Näin voitte varmistaa että puhun totta.
Eikun oho, tein ton niin että toinen teistä ois ollu vainoharhainen poliisi. Mut ei toi muuta tota järjestystä niin kuin että minun kohdallani molemmat saa syyttömän ja ipen kohdalla toinen saa syyttömän ja toinen syyllisen.Sutsuka wrote:
Entä naiivi poliisi >:Mianki wrote:
Jos sutsuka ja ragelewa tutkitte molemmat joko minut tai ipen nii saatte tulokseksi minun kohdallani että jompikumpi sanoo että olen syyllinen ja toinen sanoo että olen syytön. Jos taas molemmat tutkitte ipen, tulos on että molemmille tulee syyllinen. Näin voitte varmistaa että puhun totta.