1. osu! forums
  2. Beatmaps
  3. Beatmap Graveyard
show more
posted
Hi NM as asked here
First of all, gg for the song choise!
00:36:782 - change to k
00:39:606 - same thing ^
00:59:370 (6,8) - control + g
01:01:135 - change to d
01:03:076 - change to d
01:05:017 (6,8) - control + g
01:06:959 (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12) - change to d d d k d d d k d k k d
01:09:782 - same thing ^
01:31:488 - place d
02:29:370 - change to d
02:32:194 - same thing
02:35:017 - same
02:39:076 (3,4) - change to k (?)
02:40:665 - change to d
02:43:488 - ^
02:46:312 - ^
03:02:723 - same as since here 00:58:488 -
03:27:606 - change to d
03:38:900 - same thing ^
04:04:312 - change to d (?)
04:08:547 - same (?)
04:49:841 - change to d

I enjoyed it so much! Good luck for rank!! ;D
posted

Kith190 wrote:

Hi NM as asked here
First of all, gg for the song choise!
00:36:782 - change to k
00:39:606 - same thing ^ variation things, keep
00:59:370 (6,8) - control + g
01:01:135 - change to d
01:03:076 - change to d
01:05:017 (6,8) - control + g
01:06:959 (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12) - change to d d d k d d d k d k k d
01:09:782 - same thing ^ Remap this part, Thanks!
01:31:488 - place d no sound here
02:29:370 - change to d big drum sound at next note 02:29:459 (6) - . so keep
02:32:194 - same thing ^
02:35:017 - same ^
02:39:076 (3,4) - change to k (?) keep, same drum sounds with previous one
02:40:665 - change to d same reason, big drum sound at next note 02:40:753 (6) -
02:43:488 - ^ ^
02:46:312 - ^ ^
03:02:723 - same as since here 00:58:488 - ^
03:27:606 - change to d d is too low
03:38:900 - same thing ^ ^
04:04:312 - change to d (?) same synth sound with previous note 04:04:223 (8) -
04:08:547 - same (?) ^
04:49:841 - change to d keep

I enjoyed it so much! Good luck for rank!! ;D
Thanks for mod!
posted
dobby still watching?/

22:47 Surono: im back, tell me if you have time to discus your map.
23:01 DDM: k sir
23:01 DDM: im in editer now
23:03 Surono: a
23:03 Surono: lol I on writing forum but oke i will paste here
23:03 DDM: okok
23:03 Surono: from 04:04:841 - here your pattern is d d kkdk kkdkdd, why not you placed same pattern from 04:06:253 - here too for consistency? I dont expect if thats as variation but looks randomly for me.
23:07 DDM: they have different synth sounds :s
23:07 DDM: not randomly
23:07 Surono: really? lol but idk
23:08 Surono: but at least make it similar for these part, to represent the consistency at similar sounds.
23:08 Surono: 04:10:841 - and this started as dddk? 04:12:253 - dd k lul rip
23:09 Surono: but tbh your mapset looks better than the latest ranked, so up to you. my concern just 04:04:841 - from here lol.
23:10 Surono: 04:27:429 - from here too, but you can make a bit variation. similar structure but vary it
23:12 DDM: yea i already did that
23:13 Surono: k
23:13 Surono: have self changes? if ye just update it.
23:14 DDM: ok update it in few minutes later
23:15 DDM: thanks
23:29 DDM: done
23:37 Surono: a
23:37 Surono: 04:19:047 -
23:37 Surono: dlt? to emphasize the stop sign 04:18:959 - here for da cymbal?
23:38 Surono: 04:17:547 - jst like this.
23:38 Surono: 04:18:959 - u can fill finish too
23:38 DDM: cool
23:38 Surono: n i c e


last part structures are consistency and solid with additional vary colors maybe. lol simple words from me, other fine!
posted
hey look it's another pp farm map that's more overmapped than the other one. nice!

don't hate me it's the truth
posted
nope it doesnt overmapped, well soon(tm) someone will come here and give some bad words about this map. ™

edit:
almost about veto this map, lul misskek to nominated it. >_>

edit:
wew updated, okey rip lul.
posted
Hello from my queue:
This beatmap is popped bubble so jus a few suggestion before rebub

[Space Velocity]
00:15:959: Change to d here since to make a unity in 00:14:194 and 00:14:194 .

02:51:429: Remove D here. This note 02:51:370 is too close to do a big hit when playing.

03:24:606: Add d here since there is a small vocal.

04:10:488 (1, 2): Ctrl + G?

04:16:135: Remove D, calm part here

Not really much things to fix. This mapset is very good now.
I love this beatmap. Good luck on ranking

Hope this help you. : (
posted

davidminh0111 wrote:

Hello from my queue:
This beatmap is popped bubble so jus a few suggestion before rebub

[Space Velocity]
00:15:959: Change to d here since to make a unity in 00:14:194 and 00:14:194 . they are different sounds. keep

02:51:429: Remove D here. This note 02:51:370 is too close to do a big hit when playing. consider it because the synth sounds certain there.

03:24:606: Add d here since there is a small vocal. can't hear that vocal sound

04:10:488 (1, 2): Ctrl + G? really? first one has higher pitch

04:16:135: Remove D, calm part here same BIG BASS sounds 04:17:547 (1) - 04:18:959 (1) -

Not really much things to fix. This mapset is very good now.
I love this beatmap. Good luck on ranking aa thanks

Hope this help you. : (
Thanks for mod!
posted

Taikocracy wrote:

hey look it's another pp farm map that's more overmapped than the other one. nice!

don't hate me it's the truth
Why are you hating? This mapper provide content on the game, and you blame him, lol nice.
posted
@DDM I'd like you to tell the mapper s other version of this song, so that we can know is this can be rank or not. I still have concern about it since it was discussed by BNG and you had better to ask first.

might some people doubt with this map because your profile stats ( play count/time, rank, kudosu, own beatmaps )

02:51:370 - delete this if you keep that finish and moreover 02:51:312 - this too and from 04:42:253 - still similar with latest ranked section idc idk in previous 1/6+1/4.. yeah the other version mapper should give statement about it...

edit:

i_give_up.gif
posted
why does mapper's stats should be considered to go forward to ranked lol
posted

Surono wrote:

might some people doubt with this map because your profile stats ( play count/time, rank, kudosu, own beatmaps )
wait what
posted
idk tho, you can ask about that to them for clarity.
posted

Surono wrote:

might some people doubt with this map because your profile stats ( play count/time, rank, kudosu, own beatmaps )
wait what[/quote]

?????????? what

The map is rankeable AF looks like Raiden version... IDK why the stats oft he player need be considerated when you make a map ._. is just weird AF and is too crazy think things like that... xd Don't give up DDM rank this shit... is a rellay good map and you follow all the song XD and that's amazing, In my oppinion this version is better than Raiden one :X

Greetings~
posted
This modding thread has been migrated to the new "modding discussions" system. Please make sure to re-post any existing (and unresolved) efforts to the new system as required.
Please sign in to reply.