1. osu! forums
  2. Beatmaps
  3. Ranked/Approved Beatmaps
show more
posted
a

- 00:30:884 (4) - that clap feels kinda off thou.. it sounds more on 00:30:901 - imo
- 00:55:928 (4) - ^ same situation
- 01:00:623 (1) - how about stacking this on 00:59:449 (4) - head? plays more intuitive!!!
- 01:53:319 (1,2,3,4) - this is like hajimete u doing 4 notes stacked and that makes it weird.. really prefer to change it with spacing use wwww
- 02:06:754 (8) - stack on 02:05:449 (8) - head? looks nice
- 02:12:623 (7) - feels off
- 02:42:232 - why you don't map this? aaa
- 02:49:015 (2) - try maybe ctrl G ? plays more funnier !!!
- 03:05:971 (7,8) - vs 01:15:884 (5,6) - compare spacing :thinking:
- 03:20:058 (4,5,6,1) - not really sure about this... looks really egdy to play dude xd
- 04:05:319 (1,2) - em reep flow..... 04:05:319 (1) - if you ctrl G this it would plays a lot of better than you have actually
- 04:12:623 (1,2) - 04:13:536 (2,3) - pls
- 06:03:060 (1) - remove nc, cause i don't see u using additional nc, only following to downbeat

somehow reminds me of https://osu.ppy.sh/s/412270 maybe cause patterns like 03:13:536 (2,3,4) -

good luck, cool map!
posted

Bubblun wrote:

From #modreqs doing m4m
02:48:102 (1) - For the guitar and any other similar ones I'd shorten it to the 1/2 measure where it actually ends, because it doesn't extend as long as this slider does. i might remap this eventually, not quite sure yet :thinking:
02:51:102 (1,2,3) - These are the only extended sliders that're supported by the music
03:52:667 (5) - Because of the temporary muscle memory you established here, this note was surprising because it wasn't under the head of the previous slider. i mean i don't think so, this part of the music is different from the last section even though it's similar, i think the one at 03:52:666 (5,1) - is justified considering the gap in the music that seems much more prominent than any of the other gaps.

Kalibe wrote:

- 02:42:232 - why you don't map this? aaa just made it a slider xd
- 02:49:015 (2) - try maybe ctrl G ? plays more funnier !!!sure
- 03:05:971 (7,8) - vs 01:15:884 (5,6) - compare spacing :thinking: uhhhh its a collab and i mapped the part differently cause i am different mapper ? it's not like there's a massive diffspike in either of our parts, the difficulty seems to be quite consistent
- 03:20:058 (4,5,6,1) - not really sure about this... looks really egdy to play dude xd fixed up a little, moved 6 closer to the circle and 1 loser to 6
- 04:05:319 (1,2) - em reep flow..... 04:05:319 (1) - if you ctrl G this it would plays a lot of better than you have actually sure ctrl + g
- 04:12:623 (1,2) - 04:13:536 (2,3) - pls yeayea fixed spacing xDddd
thank 4 modz
https://pastebin.com/vaDfJLhn
posted
00:13:797 - Up until here your slider emphasis is random. Just for an example, I'd switch these 00:12:102 (5,6) - so the slider is on the stronger note. 00:12:623 (1) - is the start of the next section so i thought id emphasize that one instead. 00:12:493 (7) - is clickable anyways so theres no issue
00:19:015 (2) - Slightly off from 1. meant to form this triangle 00:18:493 (6,7,2) - also goes well with the other notes 00:18:363 (5,6,7,8,1,2) -
00:34:145 (3,1) - Since 1 is an extension of 3, wouldn't it look nicer for them to be perfectly parallel? they werent meant to correlate with each other
01:07:276 (6,1) - Same situation with the slider emphasis. It's more accurate to put the sliders on the held notes. changed
01:30:754 (1,2,3,4,5) - The pattern goes against the flow of the player. Try ctrl+g on 1 and 2 then the same on 3 and 4. Move 5 where 1 is. the zig zag movement was intentional. i think it fits well with the music
02:00:623 (1) - Random whistle? changed to clap
00:30:884 (4) - that clap feels kinda off thou.. it sounds more on 00:30:901 - imo asked bergy and apparently this is a so called "flam". http://puu.sh/veCgP/b4dacdd85f.jpg so ill keep it for now i guess
00:55:928 (4) - ^ same situation same
01:00:623 (1) - how about stacking this on 00:59:449 (4) - head? plays more intuitive!!! sure!!!!
01:53:319 (1,2,3,4) - this is like hajimete u doing 4 notes stacked and that makes it weird.. really prefer to change it with spacing use wwww fixed
02:06:754 (8) - stack on 02:05:449 (8) - head? looks nice fix
02:12:623 (7) - feels off same as before

Thanks guys!
posted
Sorry it took so long but i didn't have time and then i forgot XD

[Mod]
00:16:276 (4,5,6,7) - these are not lined up, i'd correct it aestheticly wise
also you could move all thing down to stack 00:15:232 (6,6) - but it's not important cuz very far time distance

00:50:189 (1,2) - i'd correct that blanketish thing, it ain't perfect just sayin

01:00:102 (7,8,9,10) - are you making those on puropse, cuz if you don't then nevermind my previous comment about teh line

01:19:276 (2) - move up to fit blanket with 01:19:797 (4) -

01:20:449 (6,7,8) - its not a perfect line

02:29:841 (1,4) - stack and 02:31:406 (3,1) - stack with tail?
03:16:536 (6,2) - stack

03:21:884 (2,4) - fix blanket

Yeah, sorry it's so small but your map is great as it is xd so not much to add.
GL
posted

MrKOSIEJ wrote:

02:29:841 (1,4) - stack and 02:31:406 (3,1) - stack with tail?
03:16:536 (6,2) - stack no its my style thanks

03:21:884 (2,4) - fix blanket lol ok
literally just changed one slider
https://pastebin.com/ZY383qhM
posted
Fixed all. But I'll keep the straight line aestetics

Thank you!
posted
hi
nm from my q
just nazi mod :(

00:13:667 (7) - NC here
00:14:580 (7) - ctrl+g
00:17:971 (2,3,4) - keep the same direction like 00:17:580 (7) - is kinda boring so ctrl+g or j and put it upward
00:19:276 (3,4) - better make a slider after a note like 00:18:884 (1,2) - . tho no difference in the rhythm, it's good for playing
00:20:449 (4) - stack with the head of 00:20:710 (1) -
01:41:841 (1,2) - this appeared tooooo much times... try a new slider
01:59:058 (4) - ctrl+g
03:23:319 (8,1) - too close
03:55:929 (6,5) - NC
04:52:227 (4) - why same as 04:51:116 (1) - ? ctrl+h, also emphasize the 04:51:116 (1) -
05:08:338 (6) - keep the same direction like you did at 05:04:727 (1,3,5) - will be cool
05:21:671 (5) - stack with 05:20:838 (2) -

that's my work
sorry for short mod
posted

Ametrin wrote:

03:23:319 (8,1) - too close david can u change this to x:272 y:244
03:55:929 (6,5) - NC david can u NC this
too lazy to upload new osu when it has 2 simple changes
posted

Ametrin wrote:

hi
nm from my q
just nazi mod :(

00:13:667 (7) - NC here the guitars go into a new section on white tick
00:14:580 (7) - ctrl+g would rather have flow go upwards towards the stream
00:17:971 (2,3,4) - keep the same direction like 00:17:580 (7) - is kinda boring so ctrl+g or j and put it upward i think its nice, it sets up for the next section
00:19:276 (3,4) - better make a slider after a note like 00:18:884 (1,2) - . tho no difference in the rhythm, it's good for playing rhythm is fine already as ive put sliders on the louder guitar beats for emphasize
00:20:449 (4) - stack with the head of 00:20:710 (1) - the "v" flow here is fine
01:41:841 (1,2) - this appeared tooooo much times... try a new slider its for consistency
01:59:058 (4) - ctrl+g blanketed instead
04:52:227 (4) - why same as 04:51:116 (1) - ? ctrl+h, also emphasize the 04:51:116 (1) - ctrl+h seems good
05:08:338 (6) - keep the same direction like you did at 05:04:727 (1,3,5) - will be cool i think flow is good already
05:21:671 (5) - stack with 05:20:838 (2) - didnt stack, just placed it slightly above 2

that's my work
sorry for short mod
Thanks for the mod!
posted
owo whats this
[deity]
  1. 00:13:145 (4,5) - make this 1 slider? since youve been doing it for every guitar
  2. 00:37:145 (4) - not really a big fan of the slider, its rather lopsided
  3. 00:43:928 (1,2,3,4,5,6,7,1,2,3,4,1,2,3,4,5,6,7,1,2,3,4,5) - NC here is confusing, maybe stick to big white tick NC?
  4. 01:25:536 (2,3,4) - just a word of caution to not have these patterns be spaced too far, they are 1/4s after all (repeated)
  5. 01:49:536 (4,5) - intensity here doesnt really warrant a big jump imo
  6. 01:50:189 (1) - structure from here onwards to 02:06:754 (8) - was a little confusing to me, because on similar guitar notes you add jumps 01:50:189 (1,2,3) - sometimes or stacks 01:53:319 (1,2,3,4) - . would prefer something more consistent, or at least have the stacks make sense and be necessary and have the jumps more frequent or something (personally i prefer jumps because they hold the momentum of movement better)
  7. 02:24:493 (1,2) - would suggest you space 1/4 with hitcircles closer so they're easier on the eye to play
  8. 02:36:102 - missing beat?
  9. 02:37:406 (2,3,4) - why not make these sliders like you've been doing? feels pointless if they were to be just left empty
  10. 02:42:363 (1,2,3,4) - distances (1&2 vs 3&4) a little too drastic here for similar intensity, especially since you're slowing down, players dont expect big jumps unless you're emphasising something like 02:45:363 (3,1) -
  11. 02:51:102 (1) - these fast sliders were unplayable for me at first glance, though im not really sure how you could fix it unless you used a special combo colour or if you were to just not make the SV difference that big
  12. 02:55:406 - not worth it skipping this drum beat tbh
  13. 03:23:580 (9) - NC?
  14. 04:01:015 (1,2) - probably too close to each other for the intended intensity (repeated)

not a lot to complain about really, i like the song choice. gl
posted
hi!

such a chaotic song kinda annoying to mod lmao
but a really good song, kinda wanna map this myself too


  • TIMING RELATED STUFF KÖÄSGJHSDKLFHJ
  1. 01:03:754 - 6/4 redline here and then add a 4/4 redline again at 01:05:319 - . Not sure if that's actually correct, just felt like it fit the best
  2. 02:45:493 - 6/4 redline here again and then a 4/4 redline at 02:47:058 - again
  3. 02:48:102 - the bpm here is actually 115 i think if you listen to the cymbal hits but idk maybe you can get away with 230

  • deviDAD
  1. 00:10:015 (4) - i'd throw some NC's here to clarify the guitar stuff since your spacing is so huge everywhere so you can't really tell what is being emphasized but NC's would fix that. Could NC 00:10:015 (4) - this alone or NC that and 00:10:276 (6) - as well to create some 1-2-1-2 jumps inb4 NO STRUCTURE WOW OMG REPORT
  2. Overall I think you could use NC's more "freely" I guess since this song is really complex and just grouping the drumfills and melodic guitars with pretty much everything just feels really messy. Would also help the player see what sounds you're emphasizing with each pattern and object. For example 00:12:623 (1,2,3,4,5,6,7,1,2,3,4,5,6,7,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,1,2,3,4,5,6,7) - you could add some variety to the NC's in this part to highlight the drums/guitar etc. Also I think stuff like 00:18:363 (5) - should be NC'd for the patterning (and the sounds obviously).
  3. 00:14:058 (2) - manly men map all 1/4's (it's actually a 1/6 double cause PROG but you could argue about it lmao)
  4. 00:27:232 (2) - spacing emphasis tyvm
  5. 01:16:276 (7) - personally i think you shouldäve mapped this as two circles for the intensity and also because there are two kicks here
  6. 01:37:015 (6,7,8) - this movement is actually super harsh to play

    blerghy
  7. 02:51:102 (1) - really sad actually how much stuff you ignore here
  8. 03:13:145 (1) - i'm kind of a consistency freak. Might wanna make the rhythm similar to 03:04:797 (1) - cause same thing repeats
  9. 03:41:970 (4) - was expecting some bigger jump for the guitar pitch tbh
  10. 04:04:797 (1,2,3,4,5,6,7,8) - perhaps a more "chaotic" pattern would fit the guitar tone here
  11. 04:06:884 (5) - kinda repeating myself here again with this "nc this" bullshit but read the second point from david's part.
  12. 04:13:275 (1) - dunno why you would NC this when you didn't NC 04:12:884 (3) -


using more nc's to clarify the player what's going on in the map and the song would help a lot imo since the spacing you both use is so big that it leaves a lot of the sounds feel really unemphasized. Changing the jump spacing from 2.0x to 1.8x is not really a change since visually it will look almost the same.

Alex Rüdinger is better than Anup Sastry
gl
posted

Emilia wrote:

owo whats this ur mum
[deity]
  1. 02:36:102 - missing beat? ye i guess the little 8th note pulse is continuing through this
  2. 02:37:406 (2,3,4) - why not make these sliders like you've been doing? feels pointless if they were to be just left empty through the rest of the section there's a constant eighth note pulse in the drums, but here it stops and emphasizes these three notes, so i wanted to show that by just mapping circles
  3. 02:42:363 (1,2,3,4) - distances (1&2 vs 3&4) a little too drastic here for similar intensity, especially since you're slowing down, players dont expect big jumps unless you're emphasising something like 02:45:363 (3,1) - i reduced it a little bit but there is a little accent on the ride cymbal which i was trying to emphasize but idrk why
  4. 02:51:102 (1) - these fast sliders were unplayable for me at first glance, though im not really sure how you could fix it unless you used a special combo colour or if you were to just not make the SV difference that big ok so i remapped this whole part xd
  5. 02:55:406 - not worth it skipping this drum beat tbh &
  6. 03:23:580 (9) - NC? whoops
  7. 04:01:015 (1,2) - probably too close to each other for the intended intensity (repeated) yea i just blanketed the second slider now instead of stack

not a lot to complain about really, i like the song choice. gl haha same haha woah

Maakkeli wrote:

hi!

such a chaotic song kinda annoying to mod lmao
but a really good song, kinda wanna map this myself too

Smoothie World wrote:

Man I wanna map this so bad ;w; going for rank?
smoothie + maakkeli collab when


  • TIMING RELATED STUFF KÖÄSGJHSDKLFHJ
  1. 01:03:754 - 6/4 redline here and then add a 4/4 redline again at 01:05:319 - . Not sure if that's actually correct, just felt like it fit the best
  2. 02:45:493 - 6/4 redline here again and then a 4/4 redline at 02:47:058 - again idk how i didn't realize i was mapping 2 beats behind the timeline that whole time holy david pls fix
  3. 02:48:102 - the bpm here is actually 115 i think if you listen to the cymbal hits but idk maybe you can get away with 230 id be down for that
  • blerghy

  1. 02:51:102 (1) - really sad actually how much stuff you ignore here remapped this whole part
  2. 03:13:145 (1) - i'm kind of a consistency freak. Might wanna make the rhythm similar to 03:04:797 (1) - cause same thing repeats yea fixed cause i was lazy to change it at first
  3. 03:41:970 (4) - was expecting some bigger jump for the guitar pitch tbh whoops fixed that dad
  4. 04:04:797 (1,2,3,4,5,6,7,8) - perhaps a more "chaotic" pattern would fit the guitar tone here yea i did a little up and down thing that i think is kinda cool
  5. 04:06:884 (5) - kinda repeating myself here again with this "nc this" bullshit but read the second point from david's part. ill leave david to do most of the NCing so it's consistent with his part, but ill do it from the part at 02:48:102 (1) - and 03:56:971 (1) - since they're different from his parts.
  6. 04:13:275 (1) - dunno why you would NC this when you didn't NC 04:12:884 (3) - accident


using more nc's to clarify the player what's going on in the map and the song would help a lot imo since the spacing you both use is so big that it leaves a lot of the sounds feel really unemphasized. Changing the jump spacing from 2.0x to 1.8x is not really a change since visually it will look almost the same.

Alex Rüdinger is better than Anup Sastry anup's fills and drum tone >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
gl
https://pastebin.com/7tvZ3EaG
posted

Emilia wrote:

owo whats this best anime opening 2020

[deity]
  1. 00:13:145 (4,5) - make this 1 slider? since youve been doing it for every guitar the high pitched guitar beat on 00:13:276 (5) - should be clickable
  2. 00:37:145 (4) - not really a big fan of the slider, its rather lopsided fix
  3. 00:43:928 (1,2,3,4,5,6,7,1,2,3,4,1,2,3,4,5,6,7,1,2,3,4,5) - NC here is confusing, maybe stick to big white tick NC? gonna go through entire map again anyways for nc changes
  4. 01:25:536 (2,3,4) - just a word of caution to not have these patterns be spaced too far, they are 1/4s after all (repeated) this should fix it. its inconsistent with bergy's kiai. but should be alright
  5. 01:49:536 (4,5) - intensity here doesnt really warrant a big jump imo its the heavier beat in this section and also the last
  6. 01:50:189 (1) - structure from here onwards to 02:06:754 (8) - was a little confusing to me, because on similar guitar notes you add jumps 01:50:189 (1,2,3) - sometimes or stacks 01:53:319 (1,2,3,4) - . would prefer something more consistent, or at least have the stacks make sense and be necessary and have the jumps more frequent or something (personally i prefer jumps because they hold the momentum of movement better) this part probably follows the guitar the best out of all my sections. and thats because every time the guitar plays a back and forth rhythm, i do the same in the map. and when the guitar stays at a specific note, i stack to represent that.
  7. 02:24:493 (1,2) - would suggest you space 1/4 with hitcircles closer so they're easier on the eye to play fix

Maakkeli wrote:


  • TIMING RELATED STUFF KÖÄSGJHSDKLFHJ
  1. 01:03:754 - 6/4 redline here and then add a 4/4 redline again at 01:05:319 - . Not sure if that's actually correct, just felt like it fit the best fixed but only the red tick on 01:06:363 - cause the rest sounds correct to me
  2. 02:45:493 - 6/4 redline here again and then a 4/4 redline at 02:47:058 - again same
  3. 02:48:102 - the bpm here is actually 115 i think if you listen to the cymbal hits but idk maybe you can get away with 230 isnt double bpm unrankable? idk


[list]
deviDAD
[*]00:10:015 (4) - i'd throw some NC's here to clarify the guitar stuff since your spacing is so huge everywhere so you can't really tell what is being emphasized but NC's would fix that. Could NC 00:10:015 (4) - this alone or NC that and 00:10:276 (6) - as well to create some 1-2-1-2 jumps inb4 NO STRUCTURE WOW OMG REPORT ill do something fun with NC
[*]Overall I think you could use NC's more "freely" I guess since this song is really complex and just grouping the drumfills and melodic guitars with pretty much everything just feels really messy. Would also help the player see what sounds you're emphasizing with each pattern and object. For example 00:12:623 (1,2,3,4,5,6,7,1,2,3,4,5,6,7,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,1,2,3,4,5,6,7) - you could add some variety to the NC's in this part to highlight the drums/guitar etc. Also I think stuff like 00:18:363 (5) - should be NC'd for the patterning (and the sounds obviously). same as above, will go through the map again.
[*]00:14:058 (2) - manly men map all 1/4's (it's actually a 1/6 double cause PROG but you could argue about it lmao) meh, added slider
[*]00:27:232 (2) - spacing emphasis tyvm fix
[*]01:16:276 (7) - personally i think you shouldäve mapped this as two circles for the intensity and also because there are two kicks here fixed
[*]01:37:015 (6,7,8) - this movement is actually super harsh to play fixed for better flowed

Alex Rüdinger is better than Anup Sastry ringo starr best prog metal drummer obviously
Thanks for the mods!
posted
widescreen support

00:28:145 (1) - move tail to x414 y207 cuz aesthetics
00:59:449 (1,3) - blanket pls i is nazi
01:00:363 (3) - guitar here u could shift the stright line a bit to emphasize http://puu.sh/vLzSu/5e235455ac.jpg
01:31:145 (4) - space this higher (or lower) to emphasize start of new vocals but why not higher cuz its cooler
01:47:840 (4) - same

02:41:189 (1,3,2) - this looks a bit bad cuz how stack leniency works can u move 02:41:710 (3,2) - out of slidertail a bit
02:48:102 - isnt this 115 bpm 03:04:797 - and back to 230 here 03:04:797 -
03:04:014 (6,7) - think 6 should be slider cuz the hihat thing and change 7 to circles instead
03:23:058 (7,1) - nazi blonket again but try use 2 white anchors work better
03:29:580 (5) - nazi stack
04:11:971 (2,3) - a bit overmapped tbh
04:22:555 - why is there a timing point here (and its not even correct lmfao as u can see its off later on at 04:31:419 - ) place timing point at 04:40:006 - and 04:40:283 - would make more sense

06:14:171 (3,5) - nazi stack
posted

Deppyforce wrote:

widescreen support fix

01:00:363 (3) - guitar here u could shift the stright line a bit to emphasize http://puu.sh/vLzSu/5e235455ac.jpg this is meant to represent the drum fill i maybe consider making it the same to the other simular patterns even tho it plays fine as it is

01:31:145 (4) - space this higher (or lower) to emphasize start of new vocals but why not higher cuz its cooler i think the spacing is enough emphasize. the consistent ds is also good for the aestetics of this pattern

01:47:840 (4) - same ^
Rest fixed

Thanks!
posted

Deppyforce wrote:

widescreen support


02:41:189 (1,3,2) - this looks a bit bad cuz how stack leniency works can u move 02:41:710 (3,2) - out of slidertail a bit oops fixed
02:48:102 - isnt this 115 bpm 03:04:797 - and back to 230 here 03:04:797 - i agree!
03:04:014 (6,7) - think 6 should be slider cuz the hihat thing and change 7 to circles instead eh i want 7 to be a slider to distinguish it from the roll after and 6 would then have to be different too so i'll keep it
03:23:058 (7,1) - nazi blonket again but try use 2 white anchors work better fixed i guess
03:29:580 (5) - nazi stack ok
04:11:971 (2,3) - a bit overmapped tbh
04:22:555 - why is there a timing point here (and its not even correct lmfao as u can see its off later on at 04:31:419 - ) place timing point at 04:40:006 - and 04:40:283 - would make more sense uhhhhhhhh i think its right
https://pastebin.com/Bhkt5Cu7
posted
wooperoni, first time modding a collab diff!

dont mind the very VERY short mod, i cant spot stuff since im bad :(

DavidEd Sections
00:58:536 (1) - try placing this directly in the flow from the (4) slider, doesnt do much for gameplay but aesthetics should be *slightly* better
01:36:623 (1,2,3,4,5,6,7,8) - 678 stream's flow in conjunction with 12345 is kinda weird aesthetically and flow-wise, probably because of their direction


Bergy Sections
02:27:623 (1,2,3) - i get the idea behind this triangle but try doing back n forths instead of triangle here
03:05:580 (4) - neater curves
posted

Pencil-kun wrote:

02:27:623 (1,2,3) - i get the idea behind this triangle but try doing back n forths instead of triangle here did stack jumps
03:05:580 (4) - neater curves looks fine tbh
thanks
https://pastebin.com/9EqErJ3A
posted

Pencil-kun wrote:

DavidEd Sections

00:58:536 (1) - try placing this directly in the flow from the (4) slider, doesnt do much for gameplay but aesthetics should be *slightly* better the current direction is fine flow wise. but i did make it look better

01:36:623 (1,2,3,4,5,6,7,8) - 678 stream's flow in conjunction with 12345 is kinda weird aesthetically and flow-wise, probably because of their direction changed both of these patterns now cause i hated the way they looked
Thanks for the mod!
posted
00:10:145 (2,3,4) -his jump it's kinda.. idk, I doesn't really feel good, maybe stacking 00:10:406 (4) - with 00:09:884 (3) - would play better (less wided angle)
nazi: 01:11:319 (6) - stack sliderend with 01:10:406 (6) -
01:14:319 (5) - stack with 01:13:667 (6) - so this jump 01:14:449 (6,7) - doesnt feel too forced
01:54:493 (1,3) - ctrl+g these 2? its kinda hard to read atm
02:00:754 (2,3,4) - stack just 2 of them or do something like http://prntscr.com/fagofd these 3 stacked doesn't really plays good
nazi: 02:18:623 (2,4) - blanket?
02:28:406 (4) - make this slider into 2 circles? that would play better
02:35:971 (6) - ctrl+g? spacing here it's too short 02:35:841 (5,6) -
03:07:276 (2,3) - isnt spacing here too much? maybe make this slider 03:07:667 (4) - a - horizontal slider like the previous ones and make that spacing short


I loved your thinking and the map ;)
show more
Please sign in to reply.