Mitä suomalaiset tekevät kesällä, kun kuitenkin suurimmalla osalla loppuu koulut?
Minä ainakin jään koneelle.
Minä ainakin jään koneelle.
Myy persettä Helsingissä. Se toimii aina.IppE602 wrote:
Kesätöitä osua ja animee pääasiassa.
Kattoo jos pierasis jostain 400€ noiden kesätyörahojen päälle niin voisostaakasata uuden koneen kun tää läppäri alkaa kuoleentuun Vistan massivisen olemuksen alle.
Et tule katumaan.kupruileva wrote:
ite nyt sitte valmistun 2. asteen koulusta ja alkaa työnhaku... joka on melko vaikeeta tän ajan suomessa joteeeen osu! + anime + muu dataus on mun kesäloma... ja tosiaan assyt must! ois sit niinku ekat assyt elämän aikana... ku on sinne helsinkiin hieman matkaa täältä kööliin perämettästä
tuubailu on kivaa mutta silloin joutuu olemaan kaupungilla ja siellä on ihmisiä ;_;IppE602 wrote:
Eikö mun kanssa tuubailu olekkaan parempaa kun koneella oleminen? ;_;ragelewa wrote:
Ihan loistava kesäloma. Paitsi että piti jonain päivinä lähteä koneelta.
Tämä. Todellakin tämä.IppE602 wrote:
kesä on perseestä kun on niin kuuma että tulee hiki eikä voi pelata osua kunnolla. muuten se on ihan ok.
Ilmastointi ftwIppE602 wrote:
kesä on perseestä kun on niin kuuma että tulee hiki eikä voi pelata osua kunnolla. muuten se on ihan ok.
Mietin eilen illalla pistänkö lataukseen ja harkinnan jälkeen pistin lataukseen, katon sit jossai vaiheessaethox wrote:
KATSOKAA REDLINE
Täysin harhaa kuvitella, että minä necrobumppaisin yhtään mitäänLunaticMara wrote:
Nyt vittu Valentiino
BRB kysyn Derekkulta että antaa Valentiinolle "Necrobumper"-tittelin