forum

Kesäloma

posted
Total Posts
40
Topic Starter
Mara
Mitä suomalaiset tekevät kesällä, kun kuitenkin suurimmalla osalla loppuu koulut?

Minä ainakin jään koneelle.
Mukku
Osua niinkö viime kesäkin. Its gonna be fun
Topic Starter
Mara
Kaikki suomalaiset vain rohkeasti hikikomeroitumaan!
Pui Pui_old
Joko mie saan kesätyöpaikan tai sit musta tehdään takapihatöitten orja ;< Puutarha työt.. yök... Liian iso piha!
Mut joo, osu!a varmaan rutkasti ja sit kameleiden ja laamojen kaa hengailua D:
IppE
Kesätöitä osua ja animee pääasiassa.

Kattoo jos pierasis jostain 400€ noiden kesätyörahojen päälle niin vois ostaa kasata uuden koneen kun tää läppäri alkaa kuoleentuun Vistan massivisen olemuksen alle.
Topic Starter
Mara

IppE602 wrote:

Kesätöitä osua ja animee pääasiassa.

Kattoo jos pierasis jostain 400€ noiden kesätyörahojen päälle niin vois ostaa kasata uuden koneen kun tää läppäri alkaa kuoleentuun Vistan massivisen olemuksen alle.
Myy persettä Helsingissä. Se toimii aina.
Shieva
Kun voiski hikikomeroitua. Aika paljon on tapahtumia kesällä (kaks conia, ehkä jotain pienempää sähellystä ja sitten ihan kavereitten/sukulaisten luokse reissailua) ja vissiin pitäs vähän kesätöitäkin äitin ja isin virmassa väkertää. Lopun aikaa mitä jää niin varmaan katon animea ja pelaan osu!a ja luen. Niinku nykyäänki vapaa-ajalla.
Sutsuka
.
Topic Starter
Mara
Kai te hikkyt assyille tulette? Se on must.
Lanttu
Heti koulun loputtua tulee lähdettyä viiden päivän matkalle lontooseen, heinäkuussa pitäisi käydä desuconissa ja vanhemmat varmaan vetävät mukanaan sukulaisille ja mökeille jonkun kerran pitkin kesää. Muuten tulee varmaan tehtyä sitä mitä aina muulloinkin, tyypillisenä nolife-otakuna istun tietokoneella yöt ja nukun päivät. o/
miikkak
Mullakin on ihan mukavasti hommaa kesäks. Kolmet eri kesätyöt on tulossa + jokunen sata hehtaaria peltoa kynnettävä + kylvettävä. Näiden lisäks pitäis ehtiä Desuconissa piipahtamaan (ottivat muuten mut sinne vapaaehtoistyöntekijäks :) ) ja mahdollisesti assyilläkin pitäis käydä kääntymässä. Niin ja vielä pitäis kattoa animea hulluna ja pelata osua...

Edit. Ai niin, viel pitäis päntätä nenä kiinni kirjoissa orgaanisen kemian salaisuuksia...
kupruileva
ite nyt sitte valmistun 2. asteen koulusta ja alkaa työnhaku... joka on melko vaikeeta tän ajan suomessa :D joteeeen osu! + anime + muu dataus on mun kesäloma... ja tosiaan assyt must! ois sit niinku ekat assyt elämän aikana... ku on sinne helsinkiin hieman matkaa täältä kööliin perämettästä :D
Topic Starter
Mara

kupruileva wrote:

ite nyt sitte valmistun 2. asteen koulusta ja alkaa työnhaku... joka on melko vaikeeta tän ajan suomessa :D joteeeen osu! + anime + muu dataus on mun kesäloma... ja tosiaan assyt must! ois sit niinku ekat assyt elämän aikana... ku on sinne helsinkiin hieman matkaa täältä kööliin perämettästä :D
Et tule katumaan.
Sutsuka
.
UUSKA
ekat assyt siitä mullekkin tulee :D vois kans mennä tältä köölisen perämettästä tuonne helsinkiin sivistyksen pariin :D
Datailemaan siis :)
Topic Starter
Mara
Njoo, kuten toisessa topicissa jo mainitsinkin, tulee olemaan neljäs kerta.
FisHie_old
Necro.

Oliko mukava kesäloma ?
IppE
5/5 lorvailisin uudestaan
FisHie_old
Ois ollu parempi kesäloma jos IppE ois ollu miitissä. D:
Mutta muuten oli 5/5 myös.
thelewa
Ihan loistava kesäloma. Paitsi että piti jonain päivinä lähteä koneelta.
IppE

ragelewa wrote:

Ihan loistava kesäloma. Paitsi että piti jonain päivinä lähteä koneelta.
Eikö mun kanssa tuubailu olekkaan parempaa kun koneella oleminen? ;_;
thelewa

IppE602 wrote:

ragelewa wrote:

Ihan loistava kesäloma. Paitsi että piti jonain päivinä lähteä koneelta.
Eikö mun kanssa tuubailu olekkaan parempaa kun koneella oleminen? ;_;
tuubailu on kivaa mutta silloin joutuu olemaan kaupungilla ja siellä on ihmisiä ;_;
Pegram
tymä kesäloma kun loppu
IppE
kesä on perseestä kun on niin kuuma että tulee hiki eikä voi pelata osua kunnolla. muuten se on ihan ok.
Topic Starter
Mara

IppE602 wrote:

kesä on perseestä kun on niin kuuma että tulee hiki eikä voi pelata osua kunnolla. muuten se on ihan ok.
Tämä. Todellakin tämä.
Pegram
Itekin innostuin just kesän kuumimmassa vaiheessa tanssipelaamisesta. Nopeastipa loppui sekin kiinnostus, tai ainakin jäi tauolle odottelemaan ilman viilenemistä.
Mianki
buahaha koulu alkaa vasta 22 päivä
Cheala

IppE602 wrote:

kesä on perseestä kun on niin kuuma että tulee hiki eikä voi pelata osua kunnolla. muuten se on ihan ok.
Ilmastointi ftw

Onhan se ihan mukavaa herätä 5:30. Sitten kävellä mäkiä ylös ja alas ja eksyä väärälle laiturille päivän lopuks. Melkeen lähin Kouvolaan tai johonki tänää >_>
FisHie_old
Hanki sinäkin laadukas ja luotettava ESA-LAITURI!
IppE

fishie wrote:

Hanki sinäkin laadukas ja luotettava ESA-LAITURI!
ei heilu eikä keinu
Depator
3.5/5 loma
Ensimmäinen viikko meni tuubaillessa ja puolet lomasta olin töissä ja loadsa money sekä kävin kesäkuussa sosialisoiduin jonkun verran ja pyörin muutaman kaverin kanssa ja rassailtiin mopoja jne.
Heinäkuussa jotain tapahtui kun työt pääasiassa saatiin valmiiksi ja vasta heinäkuun lopulla viikon ajan kävin välillä töissä tekemässä jotain pikkuhommia, kävin myös lapissa kalareissulla joka oli 2/5 koska ei tullut ainuttakaan mittakalaa ja isovaarin puukko meni hukkaan.
Kävin myös keskisellä ja ostin PSPn
Nyt elokuussa käytiin sitten Assemblyillä ft. ragelewa ja LunaticMara ja reissu oli 6/5.
ethox
Olen ollut "kesälomalla" viimeiset 6 kuukautta, mutta itsehän luokittelisin kesäni alkaneeksi satunnaisena toukokuisena arkipäivänä, nimeltä perjantai...

BAKACON - things happened, some of which I'm unable to speak about.

Lähettiin kaveriporukalla ÄÄSjoelta autoillen tänne Tampereelle pitämään miittiä, koska tämän vuoden kesälanit jäivät väliin (Commence massive smiley spam). Tapahtumasta löytyy jopa kuvia (elkää huoliko, en ollut siellä yksin, vaikka näin voisi luulla!). Samassa yhteydessä vietin tämän jälkeisen viikon täällä asuntoesittelyissä pääsykokeista väsyneenä ja stressaantuneena kuin pieni sika (ei oikeasti, en lukenut niihin enkä edes ajatellut niitä) ympäri Nekalaa ja keskustaa. Kusin yliopistohakuni.

Kesäkuu: ???????????? Mulla ei ole harmainta aavistusta, mitä mä oon kesäkuussa tehnyt, tietysti Desujen lisäksi.

Heinäkuussa muutin Treelle, kävin mökkeilemässä Saimaalla, assytt (goes in the category).

Prologue: Antakaa anteeksi direct linkkauksen puute, koska kaistan rasitus. :( Yritin myös säilyttää jonkinsortin aikajanan. Olisin halunnut myös lisää kuvia, mutta kuvien satunnaiset lokaatiot eivät auta asiaa.

Mä halusin oikeasti kirjoittaa pitkän ja hienon esseen tästä, mutta kiinnostus lopahti kuvia tuloksetta etsiessä. Pahoittelen.



KATSOKAA REDLINE
Mianki

ethox wrote:

KATSOKAA REDLINE
Mietin eilen illalla pistänkö lataukseen ja harkinnan jälkeen pistin lataukseen, katon sit jossai vaiheessa
Valentiino
Koko kesäloma meni lanittaessa, syödessä, kalsaroidessa ja koneella oltaessa (loppukesästä myös osua :3)
Topic Starter
Mara
Nyt vittu Valentiino

BRB kysyn Derekkulta että antaa Valentiinolle "Necrobumper"-tittelin
IppE
brb käyn bumppaan Zombie Panic: Source Peliyö threadin
Valentiino

LunaticMara wrote:

Nyt vittu Valentiino

BRB kysyn Derekkulta että antaa Valentiinolle "Necrobumper"-tittelin
Täysin harhaa kuvitella, että minä necrobumppaisin yhtään mitään >:(
show more
Please sign in to reply.

New reply