Jeg kommer til å ta med et billedkamera så bilder kommer det til å bli!
Dazzy wrote:
Hei alle sammen! Jeg tenkte at vi kunne ha et treff for osu spillerne!
Vi kommer til å dra på tusenfryd for tusen fryder og pizza etterpå for dem som vil.
Skriv deg opp om du vil komme du også, dette blir kjempemorsomt! /o/
Til folk som bor i Oslo området: Jeg ønsker at folk sjekker opp om dem kan ha noen som overnatter til deg/dere! Ville vært kjempebra for langtreisende!
Her er noen kostnader for turen,dette inkluderer ikke mat og drikke for tiden inne på Tusenfryd!
Inngangsbilett tusenfryd: 389,-
Bus til Tusenfryd: 100,-
Pizza og drikke på kvelden: ca.150,-
Total: ca.639,-
Alt dette er regnet ut i norske kroner, mat og drikke på kvelden kan være mer/mindre etter hva du velger!
I call for shotgun! Mohohohtheowest wrote:
I guess I could say what's up so far.
Cloudio-san and me are staying with Dazzy. Dazzy will be driving us from Jönköping on the 18th, and we'll take a train/buss when we're going home on the 23rd. So we'll spend a few extra days in Norway.
;w; vi turas om!Cloudio-san wrote:
I call for shotgun! Mohohohtheowest wrote:
I guess I could say what's up so far.
Cloudio-san and me are staying with Dazzy. Dazzy will be driving us from Jönköping on the 18th, and we'll take a train/buss when we're going home on the 23rd. So we'll spend a few extra days in Norway.
Hmmm~~theowest wrote:
;w; vi turas om!Cloudio-san wrote:
I call for shotgun! Mohohoh
kan du den 22. da dolphin? O:Dolphin wrote:
jeg har ikke face :L31415926535897 wrote:
Bare å melde seg på HER folkens!
Kan dere skrive meg på alikevel?
skal prøve å overtale foreldra mine =w=31415926535897 wrote:
kan du den 22. da dolphin? O:
GOOD LUCKDolphin wrote:
(å vere der i 7 dager kan da ikke skade)
you know it-GN wrote:
GOOD LUCKDolphin wrote:
(å vere der i 7 dager kan da ikke skade)
no really, you'll need it
Uuuhm.. I don't have unlimited with space and not very accepting parents. Haha. I don't even think theowest can stay. Sorry.Kotayo wrote:
can i also ask if i can stay? i haven't booked any bus tickets yet and too be honest...the ones i have planned might be a bit extreme...as i'll have like 70+hours without any bed so if someone can let me stay at their place for a night i'll consider buying other tickets_-[Sakai-kun]-_ wrote:
Might be a possibility that you can stay at my place I'll check it up and give you a better response later on. c:
I can do! Har ikke kjempedyrt kamera for ingenting! 8D Drar med meg Nikon D7000 kameraet mitt og en videomic så skal vi se hva vi får gjort! Er ikke superinterresert i berg-og-dalbaner anyways. :3Mrs Sparrow 0w0 wrote:
Herou~~ Er det noen som er interessert i å lage en video eller kort film med masse bilder fra denne dagen? Det ville vært kult om noen orket å knipse noen bilder med mobil elns (siden det er upraktisk å ta med kamera osv hvis man skal på karuseller), også lage en video vi kan sette ut på youtubesiden vår! Anyone interested? =w=b
Kotayo is staying with pi and I'm staying with Dazzy._-[Sakai-kun]-_ wrote:
Uuuhm.. I don't have unlimited with space and not very accepting parents. Haha. I don't even think theowest can stay. Sorry.Kotayo wrote:
can i also ask if i can stay? i haven't booked any bus tickets yet and too be honest...the ones i have planned might be a bit extreme...as i'll have like 70+hours without any bed so if someone can let me stay at their place for a night i'll consider buying other tickets
Kotayo is staying with pi and I'm staying with Dazzy.Then there is no problem! :3
Forumet biter ikke, ønsker at folk som vil komme sier ifra selv og ikke igjennom andre._-[Sakai-kun]-_ wrote:
@Dazzy
Her er en til som kanskje kommer! (Aliyav)
Den er grei!Dazzy wrote:
Forumet biter ikke, ønsker at folk som vil komme sier ifra selv og ikke igjennom andre._-[Sakai-kun]-_ wrote:
@Dazzy
Her er en til som kanskje kommer! (Aliyav)
Dazzy wrote:
Hei alle sammen! Jeg tenkte at vi kunne ha et treff for osu spillerne!
Vi kommer til å dra på tusenfryd for tusen fryder og pizza etterpå for dem som vil.
Skriv deg opp om du vil komme du også, dette blir kjempemorsomt! /o/
Til folk som bor i Oslo området: Jeg ønsker at folk sjekker opp om dem kan ha noen som overnatter til deg/dere! Ville vært kjempebra for langtreisende!
Her er noen kostnader for turen,dette inkluderer ikke mat og drikke for tiden inne på Tusenfryd!
Inngangsbilett tusenfryd: 389,-
Bus til Tusenfryd: 100,-
Pizza og drikke på kvelden: ca.150,-
Total: ca.639,-
Alt dette er regnet ut i norske kroner, mat og drikke på kvelden kan være mer/mindre etter hva du velger!
Ask her with your puppy eyes activated~lkwr wrote:
I might show up, if I have money and my mothers "yes" then I'll come. :3
Personlig så kan jeg ikke møte deg før vi møter opp i oslo og skal utover, vet heller ikke om noen andre kan det.Dashie wrote:
jeg skal gjøre et nytt forsøk på å spørre i dag. jeg håper så sykt på at de lar meg få bli med. det kunne ha hjulpet hvis noen møtte meg noe sted før vi kom til the final destination i oslo :3
Oppdatert over listen med folk_-[Sakai-kun]-_ wrote:
Hvor skal vi møtes!? :O
yes please.Cloudio-san wrote:
Dazzy, Are you coming home to me the day DH ends and sleep at my place before we go to Norway?
tonytruong wrote:
Heya!
Jeg blir med på denne osu meetup, yessssu
f e a r wrote:
^Jeg også
Mecha Seagull wrote:
Jeg er med.
Skal samle inn informasjon etc. og sånt når jeg kommer tilbake til norge (etter dreamhack)CXu wrote:
^dat, så evt. be folk om å PMet en eller annen (Dazzy?) or smth IDK.
Awesome, Dazzy will add you to the list 2mrwKentern wrote:
Jeg joiner!
Kotayo wrote:
2 swedes and like 20 norweigians...i think we're outnumbered cloudio
Jo, Men han ändrade sig tydligen i sista secen.Saten wrote:
skulle inte theo dit också? o: