forum

osu!skandinavian meetup Oslo, Norway

posted
Total Posts
98
show more
Topic Starter
Dazzy
Jeg kommer til å ta med et billedkamera så bilder kommer det til å bli!
Kluddio
For all swedish people that are planing to go.
There is a train that goes from Nässjö to södertälje to oslo for a small amount of money. it takes longer to but it's cheep and it's on the 21/06 one day before.

For all the people that live in linköping ~

Kotayo
just wanted to add a note where i give big thanks to pi for letting me stay at his place for the meet up ^^
Kilrog
Totally gonna be there.
xeaion

Dazzy wrote:

Hei alle sammen! Jeg tenkte at vi kunne ha et treff for osu spillerne!
Vi kommer til å dra på tusenfryd for tusen fryder og pizza etterpå for dem som vil.

Skriv deg opp om du vil komme du også, dette blir kjempemorsomt! /o/

Til folk som bor i Oslo området: Jeg ønsker at folk sjekker opp om dem kan ha noen som overnatter til deg/dere! Ville vært kjempebra for langtreisende! :)

Her er noen kostnader for turen,dette inkluderer ikke mat og drikke for tiden inne på Tusenfryd!

Inngangsbilett tusenfryd: 389,-
Bus til Tusenfryd: 100,-
Pizza og drikke på kvelden: ca.150,-

Total: ca.639,-

Alt dette er regnet ut i norske kroner, mat og drikke på kvelden kan være mer/mindre etter hva du velger!
Dolphin

31415926535897 wrote:

Bare å melde seg på HER folkens! :D
jeg har ikke face :L

Kan dere skrive meg på alikevel?
theowest
I guess I could say what's up so far.
Cloudio-san and me are staying with Dazzy. Dazzy will be driving us from Jönköping on the 18th, and we'll take a train/buss when we're going home on the 23rd. So we'll spend a few extra days in Norway. :)
Kluddio

theowest wrote:

I guess I could say what's up so far.
Cloudio-san and me are staying with Dazzy. Dazzy will be driving us from Jönköping on the 18th, and we'll take a train/buss when we're going home on the 23rd. So we'll spend a few extra days in Norway. :)
I call for shotgun! Mohohoh
theowest

Cloudio-san wrote:

theowest wrote:

I guess I could say what's up so far.
Cloudio-san and me are staying with Dazzy. Dazzy will be driving us from Jönköping on the 18th, and we'll take a train/buss when we're going home on the 23rd. So we'll spend a few extra days in Norway. :)
I call for shotgun! Mohohoh
;w; vi turas om!
Kluddio

theowest wrote:

Cloudio-san wrote:

I call for shotgun! Mohohoh
;w; vi turas om!
Hmmm~~
Kanske deee (A)
314159265358979

Dolphin wrote:

31415926535897 wrote:

Bare å melde seg på HER folkens! :D
jeg har ikke face :L

Kan dere skrive meg på alikevel?
kan du den 22. da dolphin? O:
Dolphin

31415926535897 wrote:

kan du den 22. da dolphin? O:
skal prøve å overtale foreldra mine =w=
(å vere der i 7 dager kan da ikke skade)
-GN

Dolphin wrote:

(å vere der i 7 dager kan da ikke skade)
GOOD LUCK

no really, you'll need it
Dolphin

-GN wrote:

Dolphin wrote:

(å vere der i 7 dager kan da ikke skade)
GOOD LUCK

no really, you'll need it
you know it :cry:
Wulfzz

Kotayo wrote:

_-[Sakai-kun]-_ wrote:

Might be a possibility that you can stay at my place :o I'll check it up and give you a better response later on. c:
can i also ask if i can stay? i haven't booked any bus tickets yet and too be honest...the ones i have planned might be a bit extreme...as i'll have like 70+hours without any bed so if someone can let me stay at their place for a night i'll consider buying other tickets
Uuuhm.. I don't have unlimited with space and not very accepting parents. Haha. I don't even think theowest can stay. Sorry.

---

Mrs Sparrow 0w0 wrote:

Herou~~ Er det noen som er interessert i å lage en video eller kort film med masse bilder fra denne dagen? :D Det ville vært kult om noen orket å knipse noen bilder med mobil elns (siden det er upraktisk å ta med kamera osv hvis man skal på karuseller), også lage en video vi kan sette ut på youtubesiden vår! :D Anyone interested? =w=b
I can do! Har ikke kjempedyrt kamera for ingenting! 8D Drar med meg Nikon D7000 kameraet mitt og en videomic så skal vi se hva vi får gjort! Er ikke superinterresert i berg-og-dalbaner anyways. :3
theowest

_-[Sakai-kun]-_ wrote:

Kotayo wrote:

can i also ask if i can stay? i haven't booked any bus tickets yet and too be honest...the ones i have planned might be a bit extreme...as i'll have like 70+hours without any bed so if someone can let me stay at their place for a night i'll consider buying other tickets
Uuuhm.. I don't have unlimited with space and not very accepting parents. Haha. I don't even think theowest can stay. Sorry.
Kotayo is staying with pi and I'm staying with Dazzy.
Wulfzz
Kotayo is staying with pi and I'm staying with Dazzy.
Then there is no problem! :3

@Dazzy
Her er en til som kanskje kommer! (Aliyav)
Topic Starter
Dazzy

_-[Sakai-kun]-_ wrote:

@Dazzy
Her er en til som kanskje kommer! (Aliyav)
Forumet biter ikke, ønsker at folk som vil komme sier ifra selv og ikke igjennom andre.
Wulfzz

Dazzy wrote:

_-[Sakai-kun]-_ wrote:

@Dazzy
Her er en til som kanskje kommer! (Aliyav)
Forumet biter ikke, ønsker at folk som vil komme sier ifra selv og ikke igjennom andre.
Den er grei!
Sandbacon
Æ e så barsk. ..Såe jeg kommer innom en tur. (:

---

*sigh* kan ikke komme med mindre noen er så snille og lar meg bo hos dem D; (forrige overnattingsplass gikk til helvete.. v-v)
lkwr
I might show up, if I have money and my mothers "yes" then I'll come. :3
Vitiosum

Dazzy wrote:

Hei alle sammen! Jeg tenkte at vi kunne ha et treff for osu spillerne!
Vi kommer til å dra på tusenfryd for tusen fryder og pizza etterpå for dem som vil.

Skriv deg opp om du vil komme du også, dette blir kjempemorsomt! /o/

Til folk som bor i Oslo området: Jeg ønsker at folk sjekker opp om dem kan ha noen som overnatter til deg/dere! Ville vært kjempebra for langtreisende! :)

Her er noen kostnader for turen,dette inkluderer ikke mat og drikke for tiden inne på Tusenfryd!

Inngangsbilett tusenfryd: 389,-
Bus til Tusenfryd: 100,-
Pizza og drikke på kvelden: ca.150,-

Total: ca.639,-

Alt dette er regnet ut i norske kroner, mat og drikke på kvelden kan være mer/mindre etter hva du velger!

Jeg er desverre blakk, så jeg har desverre ikke noen mulighet til å komme, men kanskje, Jeg skriver kanskje, fordi det er en liten mulighet til at jeg faktisk kan komme :D
Dashie
jeg skal gjøre et nytt forsøk på å spørre i dag. jeg håper så sykt på at de lar meg få bli med. det kunne ha hjulpet hvis noen møtte meg noe sted før vi kom til the final destination i oslo :3
Kluddio

lkwr wrote:

I might show up, if I have money and my mothers "yes" then I'll come. :3
Ask her with your puppy eyes activated~
Topic Starter
Dazzy

Dashie wrote:

jeg skal gjøre et nytt forsøk på å spørre i dag. jeg håper så sykt på at de lar meg få bli med. det kunne ha hjulpet hvis noen møtte meg noe sted før vi kom til the final destination i oslo :3
Personlig så kan jeg ikke møte deg før vi møter opp i oslo og skal utover, vet heller ikke om noen andre kan det.
Wulfzz
Hvor skal vi møtes!? :O
Topic Starter
Dazzy

_-[Sakai-kun]-_ wrote:

Hvor skal vi møtes!? :O
Oppdatert over listen med folk
Kluddio
Dazzy, Are you coming home to me the day DH ends and sleep at my place before we go to Norway?
Topic Starter
Dazzy

Cloudio-san wrote:

Dazzy, Are you coming home to me the day DH ends and sleep at my place before we go to Norway?
yes please.
Zkiel
Sett meg opp som kanskje, er ikke sikker på om jeg har tid dessverre men skal se om jeg får til.
Intoner 0
Heya! :D
Jeg blir med på denne osu meetup, yessssu
f e a r
^Jeg også
Mecha Seagull
Jeg er med.
Kluddio

tonytruong wrote:

Heya! :D
Jeg blir med på denne osu meetup, yessssu

f e a r wrote:

^Jeg også

Mecha Seagull wrote:

Jeg er med.

Awesome :)
CXu
Forresten, mulig det kan være greit om en får kontaktinformasjon (mobil?) til folk slik at folk finner folk.
Wulfzz
Me numbah (+47)456 75 087
f e a r
inb4tullering
CXu
^dat, så evt. be folk om å PMet en eller annen (Dazzy?) or smth IDK.
Topic Starter
Dazzy

CXu wrote:

^dat, så evt. be folk om å PMet en eller annen (Dazzy?) or smth IDK.
Skal samle inn informasjon etc. og sånt når jeg kommer tilbake til norge (etter dreamhack)
KitsuneKinu
I'll be there :3
Dashie
i can't go, but have fun to all who is going :3
Dolphin
Kan ikke dra jeg heller. Skal på Laksefestivalen i Surnadal samme helga! :L
Blir gøy med open Konsert og Tivoli da! :D (Jeg tror det er regional Energikamp der og!)

Jeg tror Laksefestivalen er godt kjent i Møre og Romsdal. Det er bare 20 minutter unna der jeg bor, så jeg skal dit istedet å sløse penger på tivoli.

Dere kan bere snyte dere i Tusenfryd mens jeg digger lokalområdet 8-)

(Men jeg skal på Desucon 8 helga etter det igjen!)
314159265358979
Vi trenger også bilde av bankkort(begge sider) og personnummer på alle som skal være med. dette er ikke en scam! XD
Kennickie
Jeg joiner! 8-)
Kluddio

Kentern wrote:

Jeg joiner! 8-)
Awesome, Dazzy will add you to the list 2mrw :)
Kotayo
2 swedes and like 20 norweigians...i think we're outnumbered cloudio :cry:
Kluddio

Kotayo wrote:

2 swedes and like 20 norweigians...i think we're outnumbered cloudio :cry:

Hehe xD
Still am the first here!
Saten
skulle inte theo dit också? o:
Kluddio

Saten wrote:

skulle inte theo dit också? o:
Jo, Men han ändrade sig tydligen i sista secen.
petterroea
Vurderer for moro skyld, skader ikke å ta turen til tusenfryd uansett :P
SaitoG
Okay, da kommer jeg :) Var nettop og kjøpte togbillet fra Mysen til Oslo S. Er det mulig for å få nummeret til dazzy eller noen som kommer til å være der? O: (For å finne hverandre xd)
Please sign in to reply.

New reply