1. Zasady ogólne
Mistrzostwa Polski (w skrócie MP) doczekały się już pierwszej odsłony. Wziąć w nich udział może każdy polski (mający na swoim profilu osu! polską flagę) gracz osu!manii, niezależnie od jego rankingu lub ilości pp, jeśli tylko potwierdzi, że jest wystarczającym szefem (Benzo ET btw).
Czy nudzi Cię dotychczasowa formuła turniejów osu!manii? Czy chciałbyś ZASUWAĆ na turnieju, zamiast tylko grać acc mapki? Czy chciałbyś spróbować czegoś innego niż bezsensowne pocenie się nad jedną mapką na turnieju? Czy chcesz pokazać absolutną DOMINACJĘ nad oponentem? Czy chcesz nakopać w końcu Dragonowi, kobietom i innym mniejszościom za porażkę na MP4K5, ale nie wiesz jak? Ten turniej jest dla Ciebie!!!
Postaramy się, by mecz odbywał się w podanych przez Ciebie godzinach, ale niczego nie obiecujemy!
W razie wszelkich pytań napisz do organizatora turnieju (_underjoy)
Czy nudzi Cię dotychczasowa formuła turniejów osu!manii? Czy chciałbyś ZASUWAĆ na turnieju, zamiast tylko grać acc mapki? Czy chciałbyś spróbować czegoś innego niż bezsensowne pocenie się nad jedną mapką na turnieju? Czy chcesz pokazać absolutną DOMINACJĘ nad oponentem? Czy chcesz nakopać w końcu Dragonowi, kobietom i innym mniejszościom za porażkę na MP4K5, ale nie wiesz jak? Ten turniej jest dla Ciebie!!!
Postaramy się, by mecz odbywał się w podanych przez Ciebie godzinach, ale niczego nie obiecujemy!
W razie wszelkich pytań napisz do organizatora turnieju (_underjoy)
2. Organizatorzy turnieju
Turniej jest organizowany przez gracza _underjoy, jednak jeśli chcesz nam pomóc to chętnie przyjmiemy Twoją pomoc!
Organizator główny:
_underjoy
Koordynatorzy:
Kroly-
Arkitev
Zymasis39
Mappickerzy:
_underjoy
jasionnn
Testerzy mappooli:
Otis1204
MrDorian
Graficy:
Mavy
Kamikaze
_underjoy
Sędziowie:
Yamakazi ET
ilikecook
Justin14p
Brokulek_OwO
Streamerzy:
Dve
Bombiuszek
_underjoy
Komentatorzy:
_underjoy
Kroly-
Shizune
Arkitev
ilikecook
Archaic84
Szevu
Mr_adamello
m666
Shadow Cultist
Tidek
Organizator główny:
_underjoy
Koordynatorzy:
Kroly-
Arkitev
Zymasis39
Mappickerzy:
_underjoy
jasionnn
Testerzy mappooli:
Otis1204
MrDorian
Graficy:
Mavy
Kamikaze
_underjoy
Sędziowie:
Yamakazi ET
ilikecook
Justin14p
Brokulek_OwO
Streamerzy:
Dve
Bombiuszek
_underjoy
Komentatorzy:
_underjoy
Kroly-
Shizune
Arkitev
ilikecook
Archaic84
Szevu
Mr_adamello
m666
Shadow Cultist
Tidek
3. Terminarz turnieju
Dokładne godziny meczy zostaną podane po zakończeniu rejestracji.
Rejestracje: 18 kwietnia - 9 maja 23:59
Podanie map na finałowe kwalifikacje: 14 maja
Finałowe kwalifikacje: 15-16 maja
Losowanie finałowych grup: 16 maja
Faza finałowych grup: 22-23 maja
Wielkie finały: 28-29 maja
Rejestracje: 18 kwietnia - 9 maja 23:59
Podanie map na finałowe kwalifikacje: 14 maja
Finałowe kwalifikacje: 15-16 maja
Losowanie finałowych grup: 16 maja
Faza finałowych grup: 22-23 maja
Wielkie finały: 28-29 maja
4. Przebieg turnieju
W turnieju może wziąć udział dowolna liczba graczy. W każdym meczu używany będzie scoring v2, ale to w sumie zależy od mapy! Mappoole będą ujawniane w piątek przed odpowiednim etapem mistrzostw i będą streamowane.
Finałowe kwalifikacje polegać będą na zagraniu 8 map wybranych przez mappickerów i ujawnionych w piątek przed terminem finałowych kwalifikacji do turnieju. Finałowe kwalifikacje będą streamowane. Podczas finałowych kwalifikacji gracze grają odpowiednie mapy w odpowiedniej kolejności w lobby, po czym po 5-minutowej przerwie już ich nie grają, bo nie są pizdami które muszą grać kwalifikacje dwa razy, by zrobić jakikolwiek dobry wynik. Przed finałowymi kwalifikacjami nie ma rozgrzewki, chyba że ktoś zarzuci jakiegoś szlagiera którego każdy zechce zagrać, więc gracze powinni rozgrzać się we własnym zakresie.
Po zakończeniu finałowych kwalifikacji udostępniony zostanie ranking z wynikami graczy. 24 graczy z najniższą średnią pozycji zajętych na zagranych mapach przechodzi dalej do finałowej fazy grupowej! Gracze z pozycji 19-24 otrzymują Szef 4 (Low Szef), gracze z pozycji 13-18 otrzymują Szef 3 (Mid Szef), gracze z pozycji 7-12 otrzymują Szef 2 (High Szef), a gracze z pozycji 1-6 otrzymują Szef 1 (Top Szef). Każdy mecz począwszy od finałowej fazy grupowej będzie, w miarę możliwości, streamowany.
W finałowej fazie grupowej utworzonych zostanie 6 grup, w każdej z nich będzie losowy gracz z Low, Mid, High i Top Szefa. Gracze będą rozgrywać mecze naraz w swoich finałowych grupach - cała grupa gra razem jeden mecz. Za zwycięstwo na mapie gracz otrzymuje 3 punkty, za drugie miejsce 2 punkty, za trzecie 1 punkty, a za ostatnie 0 punktów. Jeśli zdarzy się remis, zremisowani gracze dostają połowę średniej sumy punktów (np. 2 i 3 -> 2,5 punkta). Mamy nadzieję, że gracze nie są zbytnio zajęci i dadzą radę dogadać się na jeden sensowny termin dla wszystkich z czteroosobowej grupy, ale jeśli z jakiegoś powodu będzie to utrudnione, to brakujący gracz dogra odpowiednie wyniki w terminie ustalonym z sędzią (któremu musi zawczasu powiedzieć swoje picki na mecz dla reszty grupy). Możliwa jest również zamiana graczy między grupami w celu ułatwienia ustalenia terminu meczu. W obu sytuacjach przypadki te będą rozpatrywane indywidualnie i nie masowo.
Gracz z Top Szefem pickuje mapę z mappoola jako pierwszy, następnie po jej zagraniu przez wszystkich graczy pickuje High Szef, potem Mid Szef a potem Low Szef. Po dwóch rundach (ośmiu pickniętych mapach) grany jest TieBreaker, za którego punkty mnożone są przez 1,5x.
Po finałowej fazie grupowej z finałowych grup wychodzi łącznie 6 graczy, po jednym z każdej grupy, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów. W przypadku remisu decyduje Szef, a w przypadku takiego samego Szefa decyduje ilość wygranych map. Jeśli i ona jest taka sama, gracz z wyższym ryżowym danem 4K (lub lepszym wynikiem na najtrudniejszym danie, jeśli jest on taki sam) otrzymuje wyższą pozycję.
W Wielkich Finałach gracze parowani są ze sobą na podstawie punktów uzyskanych w grupach - najlepszy gra z najsłabszym i tak dalej. Zwycięzcy meczów spotykają się na Ostatecznym Lobby Szefów, na którym zagrane jest łącznie 13 map:
- 3 dowolne krótsze niż 5 minut submitnięte mapy 4K MAJĄCE STAŁEGO SCROLLA PRZEZ CAŁĄ MAPĘ i nie zmapowane przez pickującego wybrane po kolei przez każdego z graczy (tak jak w grupach). Jeśli okaże się, że mapa jednak zawierała SV lub była zmapowana przez pickującego, dostaje on -1 punkt i inni gracze mają obowiązek wyzywać go przez resztę meczu od totalnych fujar,
- 3 mapy wybrane z pooli kwalifikacji/grup/Wielkich Finałów wybrane losowo przez sędziego (F2), po jednej z każdego poola,
- 3 mapy wybrane w głosowaniu przed meczem przez widownię turnieju (krótsze niż 5 minut),
- 3 mapy ujawnione i zagrane specjalnie na meczu finałowym.
- na końcu grany jest Epsilon Dan z modem HT.
Za zwycięstwo na mapie otrzymuje się 2 punkty, za drugie miejsce 1 punkt, a za ostatnie 0 punktów. Za wygranie mapy wybranej przez siebie gracz otrzymuje dodatkowy punkt. Po ostatniej mapie liczba punktów wskazuje zwycięzcę turnieju. W przypadku remisu liczy się wyższy wynik na tiebreakerze, który, tak jak w przypadku grup, warty jest 1,5x tyle punktów, co zazwyczaj.
Finałowe kwalifikacje polegać będą na zagraniu 8 map wybranych przez mappickerów i ujawnionych w piątek przed terminem finałowych kwalifikacji do turnieju. Finałowe kwalifikacje będą streamowane. Podczas finałowych kwalifikacji gracze grają odpowiednie mapy w odpowiedniej kolejności w lobby, po czym po 5-minutowej przerwie już ich nie grają, bo nie są pizdami które muszą grać kwalifikacje dwa razy, by zrobić jakikolwiek dobry wynik. Przed finałowymi kwalifikacjami nie ma rozgrzewki, chyba że ktoś zarzuci jakiegoś szlagiera którego każdy zechce zagrać, więc gracze powinni rozgrzać się we własnym zakresie.
Po zakończeniu finałowych kwalifikacji udostępniony zostanie ranking z wynikami graczy. 24 graczy z najniższą średnią pozycji zajętych na zagranych mapach przechodzi dalej do finałowej fazy grupowej! Gracze z pozycji 19-24 otrzymują Szef 4 (Low Szef), gracze z pozycji 13-18 otrzymują Szef 3 (Mid Szef), gracze z pozycji 7-12 otrzymują Szef 2 (High Szef), a gracze z pozycji 1-6 otrzymują Szef 1 (Top Szef). Każdy mecz począwszy od finałowej fazy grupowej będzie, w miarę możliwości, streamowany.
W finałowej fazie grupowej utworzonych zostanie 6 grup, w każdej z nich będzie losowy gracz z Low, Mid, High i Top Szefa. Gracze będą rozgrywać mecze naraz w swoich finałowych grupach - cała grupa gra razem jeden mecz. Za zwycięstwo na mapie gracz otrzymuje 3 punkty, za drugie miejsce 2 punkty, za trzecie 1 punkty, a za ostatnie 0 punktów. Jeśli zdarzy się remis, zremisowani gracze dostają połowę średniej sumy punktów (np. 2 i 3 -> 2,5 punkta). Mamy nadzieję, że gracze nie są zbytnio zajęci i dadzą radę dogadać się na jeden sensowny termin dla wszystkich z czteroosobowej grupy, ale jeśli z jakiegoś powodu będzie to utrudnione, to brakujący gracz dogra odpowiednie wyniki w terminie ustalonym z sędzią (któremu musi zawczasu powiedzieć swoje picki na mecz dla reszty grupy). Możliwa jest również zamiana graczy między grupami w celu ułatwienia ustalenia terminu meczu. W obu sytuacjach przypadki te będą rozpatrywane indywidualnie i nie masowo.
Gracz z Top Szefem pickuje mapę z mappoola jako pierwszy, następnie po jej zagraniu przez wszystkich graczy pickuje High Szef, potem Mid Szef a potem Low Szef. Po dwóch rundach (ośmiu pickniętych mapach) grany jest TieBreaker, za którego punkty mnożone są przez 1,5x.
Po finałowej fazie grupowej z finałowych grup wychodzi łącznie 6 graczy, po jednym z każdej grupy, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów. W przypadku remisu decyduje Szef, a w przypadku takiego samego Szefa decyduje ilość wygranych map. Jeśli i ona jest taka sama, gracz z wyższym ryżowym danem 4K (lub lepszym wynikiem na najtrudniejszym danie, jeśli jest on taki sam) otrzymuje wyższą pozycję.
W Wielkich Finałach gracze parowani są ze sobą na podstawie punktów uzyskanych w grupach - najlepszy gra z najsłabszym i tak dalej. Zwycięzcy meczów spotykają się na Ostatecznym Lobby Szefów, na którym zagrane jest łącznie 13 map:
- 3 dowolne krótsze niż 5 minut submitnięte mapy 4K MAJĄCE STAŁEGO SCROLLA PRZEZ CAŁĄ MAPĘ i nie zmapowane przez pickującego wybrane po kolei przez każdego z graczy (tak jak w grupach). Jeśli okaże się, że mapa jednak zawierała SV lub była zmapowana przez pickującego, dostaje on -1 punkt i inni gracze mają obowiązek wyzywać go przez resztę meczu od totalnych fujar,
- 3 mapy wybrane z pooli kwalifikacji/grup/Wielkich Finałów wybrane losowo przez sędziego (F2), po jednej z każdego poola,
- 3 mapy wybrane w głosowaniu przed meczem przez widownię turnieju (krótsze niż 5 minut),
- 3 mapy ujawnione i zagrane specjalnie na meczu finałowym.
- na końcu grany jest Epsilon Dan z modem HT.
Za zwycięstwo na mapie otrzymuje się 2 punkty, za drugie miejsce 1 punkt, a za ostatnie 0 punktów. Za wygranie mapy wybranej przez siebie gracz otrzymuje dodatkowy punkt. Po ostatniej mapie liczba punktów wskazuje zwycięzcę turnieju. W przypadku remisu liczy się wyższy wynik na tiebreakerze, który, tak jak w przypadku grup, warty jest 1,5x tyle punktów, co zazwyczaj.
5. Zasady turnieju
Każdy mecz będzie sędziowany przez jednego sędziego. Sędzia ma obowiązek zaprosić graczy do lobby najpóźniej 5 minut przed rozpoczęciem meczu.
Gracze mają 10 minut na stawienie się na mecz. Jeżeli po 10 minutach od jego rozpoczęcia jednego z graczy nie będzie w lobby, gracz ten jest uznany za przegranego i zabrany mu jest status szefa. W przypadku nie stawienia się na mecz kilku graczy, wygrywa/przechodzi dalej ten z największym statusem Szefa (liczbą punktów lub wynikiem z kwalifikacji, zależnie od fazy)
Gracze mają obowiązek zachowywać się przyzwoicie w trakcie meczu. Nieodpowiednie zachowanie i/lub łamanie regulaminu osu! może skutkować usunięciem z turnieju. Jak macie zamiar robić dymy nawet na takim turnieju, to jesteście frajery elo.
W fazie grupowej każdy z graczy może przygotować warmup TRWAJĄCY MNIEJ LUB RÓWNO 2 MINUTY. W dalszych fazach warmup może mieć długość maksymalnie 4 minut. Warmup musi być submitnięty na oficjalną stronę osu i zgodny z jego regulaminem.
Po warmupach sędzia musi poinformować graczy, żeby wysłali do niego prywatną wiadomość zawierającą tytuł mapy, którą chcą ochronić - taka mapa nie może zostać zbanowana, bo w ogóle nie ma w tym turnieju banów. Mają na to 60 sekund (lub więcej, w zależności od tego, czy mecz został wcześniej przedłużany, czy nie, o wszystkim decyduje sędzia - !mp timer 60). Gdy gracze wyślą mapę, sędzia musi wysłać na czacie wiadomość, jakie mapy są chronione. W przypadku, gdy gracze wybiorą tą samą mapę, marnują swoje protecty jak totalni debile. W przypadku, gdy gracz nie poinformuje sędziego o swoim wyborze w wyznaczonym czasie, sędzia może wybrać jakąś losową mapę bądź nie wybierać niczego. Może się okazać, że żadna mapa nie będzie chroniona. Chronienie map służy pokazaniu, jak wielkiego ma się pytonga. Jeśli gracz wygra swojego protecta, dostaje dodatkowy jeden punkt. Jeśli gracz będzie ostatni na swoim protectcie, traci jeden punkt. W meczach 1v1, protectowanie nie wpływa na punktację map i służy tylko połaskotaniu swojego ego.
Po ogłoszeniu zbanowanych map przez sędziego, gracze mogą użyć komendy !roll żeby sobie porollować, w sumie nie jest to w ogóle potrzebne bo i tak pierwsza pickuje osoba z wyższym Szefem/liczbą punktów (zależnie od fazy).
W przypadku meczu 1v1 gracze wybierają mapy na zmianę, dopóki jeden z nich nie zdobędzie liczby punktów wymaganych do wygrania meczu. Jeżeli obu graczom brakuje jednego punktu do wygranej, ostatnią graną mapą będzie tie-breaker, którego nie można wybrać do zagrania jako zwykłej mapy z mappoola.
Mappoole składają się głównie z map 4K, a mapy różnią się modami, z którymi trzeba je grać (V2, HR, DT, RD, HT, EZ, FL, HD, NF). Nie istnieje ścisły podział na brackety - należy zwracać uwagę, z jakimi modami należy grać daną mapę. Do każdej mapy można dołożyć mod HD, FL, MR, EZ, NF lub HR. Oczywiście wiąże się to z niższym scorem lub utrudnioną rozgrywką, ale co kto lubi.
Rundy będą przebiegać następująco:
Kwalifikacje: 8 map
Faza finałowych grup: 12 map + TB
Wielki finał 1: 17 map + TB
Wielki finał 2: 12 map + TB
Warmup: gracze mogą podczas gry używać tylko modów Mirror, Hidden, Flashlight oraz Fade-In. Podczas rozgrzewki można używać dodatkowo moda Hard Rock, NoFail, Sudden Death, Easy, i/lub Double Time/Nightcore jeżeli zażyczy sobie tego gracz wybierający daną mapę na rozgrzewkę.
Fail na mapie liczy się jako punkt dla przeciwnika. Gdy obaj gracze zfailują, liczy się większy score. Wskrzeszenie przed końcem mapy jest uznawane jako pass.
Jeżeli gracz rozłączy się w przeciągu 30 sekund od rozpoczęcia mapy, mapa zostanie rozegrana jeszcze raz. Sytuacja ta może zdarzyć się tylko raz na mapę i dwa razy na mecz na danego gracza. Za każde kolejne rozłączenie przyznawany jest punkt przeciwnikowi. Rozłączony gracz ma dwie minuty + dodatkowy czas, który pozostał mu za stawienie się na mecz punktualnie (maksymalna pula to 10 minut). Po upływie tego czasu, mecz jest zakończony i wygrywa gracz, który pozostał w lobby.
Wyniki meczów będą ustalane w oparciu o zarówno zarówno o mplink na stronie osu! jak i o wyniki z lobby. Mimo starań sędziów, warto robić screeny każdego wyniku, by uniknąć zamieszania w spornych sytuacjach (na przykład, gdy na stronie podany jest inny wynik niż w lobby).
Gracze mają 10 minut na stawienie się na mecz. Jeżeli po 10 minutach od jego rozpoczęcia jednego z graczy nie będzie w lobby, gracz ten jest uznany za przegranego i zabrany mu jest status szefa. W przypadku nie stawienia się na mecz kilku graczy, wygrywa/przechodzi dalej ten z największym statusem Szefa (liczbą punktów lub wynikiem z kwalifikacji, zależnie od fazy)
Gracze mają obowiązek zachowywać się przyzwoicie w trakcie meczu. Nieodpowiednie zachowanie i/lub łamanie regulaminu osu! może skutkować usunięciem z turnieju. Jak macie zamiar robić dymy nawet na takim turnieju, to jesteście frajery elo.
W fazie grupowej każdy z graczy może przygotować warmup TRWAJĄCY MNIEJ LUB RÓWNO 2 MINUTY. W dalszych fazach warmup może mieć długość maksymalnie 4 minut. Warmup musi być submitnięty na oficjalną stronę osu i zgodny z jego regulaminem.
Po warmupach sędzia musi poinformować graczy, żeby wysłali do niego prywatną wiadomość zawierającą tytuł mapy, którą chcą ochronić - taka mapa nie może zostać zbanowana, bo w ogóle nie ma w tym turnieju banów. Mają na to 60 sekund (lub więcej, w zależności od tego, czy mecz został wcześniej przedłużany, czy nie, o wszystkim decyduje sędzia - !mp timer 60). Gdy gracze wyślą mapę, sędzia musi wysłać na czacie wiadomość, jakie mapy są chronione. W przypadku, gdy gracze wybiorą tą samą mapę, marnują swoje protecty jak totalni debile. W przypadku, gdy gracz nie poinformuje sędziego o swoim wyborze w wyznaczonym czasie, sędzia może wybrać jakąś losową mapę bądź nie wybierać niczego. Może się okazać, że żadna mapa nie będzie chroniona. Chronienie map służy pokazaniu, jak wielkiego ma się pytonga. Jeśli gracz wygra swojego protecta, dostaje dodatkowy jeden punkt. Jeśli gracz będzie ostatni na swoim protectcie, traci jeden punkt. W meczach 1v1, protectowanie nie wpływa na punktację map i służy tylko połaskotaniu swojego ego.
Po ogłoszeniu zbanowanych map przez sędziego, gracze mogą użyć komendy !roll żeby sobie porollować, w sumie nie jest to w ogóle potrzebne bo i tak pierwsza pickuje osoba z wyższym Szefem/liczbą punktów (zależnie od fazy).
W przypadku meczu 1v1 gracze wybierają mapy na zmianę, dopóki jeden z nich nie zdobędzie liczby punktów wymaganych do wygrania meczu. Jeżeli obu graczom brakuje jednego punktu do wygranej, ostatnią graną mapą będzie tie-breaker, którego nie można wybrać do zagrania jako zwykłej mapy z mappoola.
Mappoole składają się głównie z map 4K, a mapy różnią się modami, z którymi trzeba je grać (V2, HR, DT, RD, HT, EZ, FL, HD, NF). Nie istnieje ścisły podział na brackety - należy zwracać uwagę, z jakimi modami należy grać daną mapę. Do każdej mapy można dołożyć mod HD, FL, MR, EZ, NF lub HR. Oczywiście wiąże się to z niższym scorem lub utrudnioną rozgrywką, ale co kto lubi.
Rundy będą przebiegać następująco:
Kwalifikacje: 8 map
Faza finałowych grup: 12 map + TB
Wielki finał 1: 17 map + TB
Wielki finał 2: 12 map + TB
Warmup: gracze mogą podczas gry używać tylko modów Mirror, Hidden, Flashlight oraz Fade-In. Podczas rozgrzewki można używać dodatkowo moda Hard Rock, NoFail, Sudden Death, Easy, i/lub Double Time/Nightcore jeżeli zażyczy sobie tego gracz wybierający daną mapę na rozgrzewkę.
Fail na mapie liczy się jako punkt dla przeciwnika. Gdy obaj gracze zfailują, liczy się większy score. Wskrzeszenie przed końcem mapy jest uznawane jako pass.
Jeżeli gracz rozłączy się w przeciągu 30 sekund od rozpoczęcia mapy, mapa zostanie rozegrana jeszcze raz. Sytuacja ta może zdarzyć się tylko raz na mapę i dwa razy na mecz na danego gracza. Za każde kolejne rozłączenie przyznawany jest punkt przeciwnikowi. Rozłączony gracz ma dwie minuty + dodatkowy czas, który pozostał mu za stawienie się na mecz punktualnie (maksymalna pula to 10 minut). Po upływie tego czasu, mecz jest zakończony i wygrywa gracz, który pozostał w lobby.
Wyniki meczów będą ustalane w oparciu o zarówno zarówno o mplink na stronie osu! jak i o wyniki z lobby. Mimo starań sędziów, warto robić screeny każdego wyniku, by uniknąć zamieszania w spornych sytuacjach (na przykład, gdy na stronie podany jest inny wynik niż w lobby).
6. Mappoole:
FINAŁOWE KWALIFIKACJE:
SV: SardineWhiskers - mii channel but all the pauses are uncomfortably long (_underjoy) [Stage 1: Pauzowanie to Oszustwo] beatmapsets/1461936#mania/3003437
ACC: The Quick Brown Fox - The Big Black (_underjoy) [Stage 2: Rytm]
beatmapsets/1461938#mania/3003443
RICE: Aquasky vs. Masterblaster - Dem No No We (feat. The Ragga Twins) (jasionnn) [Stage 3: you're fool]
beatmapsets/1461942#mania/3003447
LN ACC/SPEED: Trackmania Spring 2021 Campaign 25 Gold Medal 1:24:891 (_underjoy) [Stage 4: samohud]
beatmapsets/1461939#mania/3003444
VIBRO: amogus - pośrudas (_underjoy) [Stage 5: Sus]
beatmapsets/1461941#mania/3003446
LN INVERSE: - Aquasky vs. Masterblaster - Dem No No We (feat. The Ragga Twins) (jasionnn) [Stage 6: you're fooLN] +HT
beatmapsets/1461942#mania/3003448
HYBRID: zgierz gang - grappa ice nightcore najlepsza wresja (jasionnn) [Stage 7: Dobre niebieskie]
beatmapsets/1461945#mania/3003457
DAN CHECK: Various Artists - Dan ~ REFORM ~ 2nd Pack.osz [Stage 8: 9]
beatmapsets/1461943#mania/3003449
Tutaj możecie sugerować mapy, które Waszym zdaniem powinny znaleźć się w turnieju!
Sugestie map
Mapy do wybrania w głosowaniu na Ostateczne Lobby Szefów pojawią się później w osobnym linku.
SV: SardineWhiskers - mii channel but all the pauses are uncomfortably long (_underjoy) [Stage 1: Pauzowanie to Oszustwo] beatmapsets/1461936#mania/3003437
ACC: The Quick Brown Fox - The Big Black (_underjoy) [Stage 2: Rytm]
beatmapsets/1461938#mania/3003443
RICE: Aquasky vs. Masterblaster - Dem No No We (feat. The Ragga Twins) (jasionnn) [Stage 3: you're fool]
beatmapsets/1461942#mania/3003447
LN ACC/SPEED: Trackmania Spring 2021 Campaign 25 Gold Medal 1:24:891 (_underjoy) [Stage 4: samohud]
beatmapsets/1461939#mania/3003444
VIBRO: amogus - pośrudas (_underjoy) [Stage 5: Sus]
beatmapsets/1461941#mania/3003446
LN INVERSE: - Aquasky vs. Masterblaster - Dem No No We (feat. The Ragga Twins) (jasionnn) [Stage 6: you're fooLN] +HT
beatmapsets/1461942#mania/3003448
HYBRID: zgierz gang - grappa ice nightcore najlepsza wresja (jasionnn) [Stage 7: Dobre niebieskie]
beatmapsets/1461945#mania/3003457
DAN CHECK: Various Artists - Dan ~ REFORM ~ 2nd Pack.osz [Stage 8: 9]
beatmapsets/1461943#mania/3003449
Tutaj możecie sugerować mapy, które Waszym zdaniem powinny znaleźć się w turnieju!
Sugestie map
Mapy do wybrania w głosowaniu na Ostateczne Lobby Szefów pojawią się później w osobnym linku.
7. Nagrody:
Pierwsze miejsce: - 6 miesięcy supportera
Drugie miejsce: - 4 miesiące supportera
Trzecie miejsce: - 2 miesiące supportera
Supportera można zamienić na pieniądze - w takim wypadku wypłacone będzie 5 zł mniej niż wartość supportera.
Dodatkowe nagrody będą ujawnione w trakcie turnieju.
Pula nagród będzie powiększona o darowizny wpłacone w linku poniżej!
DONATE
Tutaj można wpłacać już darowizny na turniej!
Drugie miejsce: - 4 miesiące supportera
Trzecie miejsce: - 2 miesiące supportera
Supportera można zamienić na pieniądze - w takim wypadku wypłacone będzie 5 zł mniej niż wartość supportera.
Dodatkowe nagrody będą ujawnione w trakcie turnieju.
Pula nagród będzie powiększona o darowizny wpłacone w linku poniżej!
DONATE
Tutaj można wpłacać już darowizny na turniej!