forum

OWC 2020 Tryouts

posted
Total Posts
2
Topic Starter
Viveliam

Introductie


Het was even druk bij de organisatie, maar hier zijn we dan. Dit jaar ben ik weer captain en stel ik het team samen met mijn medespelers: jackylam5, Skyrovania en taku.

We hebben ervoor gekozen om een open tryout te houden om de laatste 4 plekken in het team te vullen. Dit houdt in dat we een lobby maken met alle kandidaten en die laten we een door ons gemaakte mappool spelen die aansluit op wat wij denken nog nodig te hebben voor het team.


Tryouts



De tryouts zullen plaatsvinden dit weekend op 10 & 11 Oktober om 16:00 (als deze tijden je niet uitkomen en je wilt wel meespelen kan er altijd nog in overleg op een ander tijdstip een lobby gehost worden.)



Zoals in de afgelopen jaren kijken we naar meerdere dingen in onze beslissing om een speler te kiezen:

Is deze speler goed? - vooral door te kijken naar wat voor scores ze hebben & hoeveel tries dat kost

Kan deze speler de dingen die wij willen hebben? - het heeft geen nut om te zoeken naar wat we al hebben

Heeft deze speler tournament experience? - zelfs als je heel goed bent kom je nergens als je onder de nerves bezwijkt

Hebben wij het idee dat deze speler gemotiveerd is? - zonder vertrouwen dat je komt opdagen en de pools oefent heeft jou tryouten geen zin

Heeft deze speler zich goed gedragen? - kijken naar of je je netjes hebt opgesteld dit jaar tegenover iedereen & zekerheid dat je geen negatief effect hebt op teamgeest

Hou er dus rekening mee dat de resultaten van de tryouts niet doorslaggevend zijn en slechts als indicatie worden gebruikt van je huidige skills

(ja dit is gekopiëerd van n0ah's post 3 jaar geleden, wat ga je er tegen doen)



Requirements en signups


  1. Je hebt een Nederlandse vlag op je userpage
  2. Je rank is minstens 5000
  3. Je hebt je hier ingeschreven voor owc
  4. Je zit in onze Nederlandse OWC discord
  5. Je speelt niet mee aan een private server toernooi

    Als je aan deze criteria voldoet kan je je hier inschrijven
    (signups duren tot vrijdag 9 Oktober 23:59)


Mappool


(Als je op de foto van de mappool klikt word je naar een spreadsheet met de links gestuurd)

Mr HeliX
(ja dit is gekopiëerd van n0ah's post 3 jaar geleden, wat ga je er tegen doen)
ja vechten
Please sign in to reply.

New reply