forum

Poland OSU! Tournament Season Autumn.. Opinie.

posted
Total Posts
64
Topic Starter
d1v_old
Tu możecie wypowiadać się na temat turnieju. Co należy zmienić . A co nie i takie tam.
mateo690
Duży postęp. Rozumiem, że termin się nie zmienił, racja? Muszę drugi raz wysyłać PM?
Topic Starter
d1v_old
Nie, Ci którzy się zgłosili już nie muszą. Tak, termin pozostaje wciąż ten sam, czyli 15 listopad. Choć zastanawiamy nad przesunięciem go odrobinę :).
mateo690
To super. Każdy dzień po przyszłym czwartku mi pasuje, więc zmiany mi nie przeszkodzą. :P Keep the good work! ^^
Topic Starter
d1v_old
Jednak ten termin pozostaje :).
AmaiHachimitsu
hmm jeszcze bym dodał, że jeśli ktoś failnie to automatycznie przegrywa mapę. I jeśli obydwoje z zawodników failną, nikt nie dostaje żadnych punktów. Chodzi mi o to, by zablokować możliwość, że ktoś daje cos impossibru i liczy, ze wbije lepsze acc bo zna mape, i beda wyniki, ze zwyciezca ma 45% acc, to juz nie jest granie rytmiczne.

Ogólnie proponuje:
Albo usunąć możliwość używania modów Hidden (można podebatować) i Flashlight (tu już sądzę, że mus) oraz DT (gdy mapa jest szybka, czyli ok 160 bpm przy mapach w miare uniwersalnych, 140-150 przy streamówkach. By nie robić z tego turnieju konkursu na szybkie klikanie/tapowanie/wymuszone mouse + x). Hardrock również by odpadł, jeśli rozmiar kółek będzie zbyt mały bądź ten mod by bardzo utrudniał/uniemożliwiał passnięcie mapy (np. Mendes).
Albo do każdej mapy wytyczyć mody, które będą dozwolone. (nadal bez możliwości użycia Flashlighta z wiadomych względów)

Ogólnie ja i d1v zajmiemy się wyborem map (po 10/liga od każdego z nas). Dodatkowo proponuje powiększyć ilość tiebreak map do 2 lub 3, z tym nie bedzie problemu.

No i jeszcze takie szczegóły typu: jeśli gracz opuści mecz w jego trakcie jest automatycznie dyskwalifikowany bez względu na powód. W ostateczności jeśli przeciwnik się zgodzi, będzie można kontynuować mecz (w tym wypadku jeśli dany gracz opuścił pokój w trakcie grania mapy turniejowej, przegrywa ją, nie ma restartu)
Topic Starter
d1v_old
Bardzo dobra sugestia. Jak przyjdzie mod to poproszę go o poprawki.

Co do ozywania modów. No cóż, bycie pro to tez umiejętność dawania rady na każdym modzie. Po drugie mapy będą trochę wcześniej udostępnione, więć każdy będzie je mógł przyswoić.

Co do tego by map tiebreak byłby 2-3. Wolałbym przy zostaniu starej zasady. Dlaczego? Prosta odpowiedź, kto by miał decydować którą mapę gramy jako tiebreak?

Wiesz, na przykład ktoś może złapać dc i dlatego go rozłączyło. Ale, jeżeli ten drugi gracz się zgodzi, jest dobrym rozwiązaniem. Dodam, tak jak wyżej.
AmaiHachimitsu
hmm, mozna by ustalic te mapy wczesniej, stylowo do siebie podobne i je opublikować jak reszte. Ale jak chcesz, moze zostac jedna. I tak nie licze zeby byly remisy.

btw. edytowalem poprzedniego posta, przeczytaj jeszcze raz.
Piotrekol

AmaiHachimitsu wrote:

No i jeszcze takie szczegóły typu: jeśli gracz opuści mecz w jego trakcie jest automatycznie dyskwalifikowany bez względu na powód. W ostateczności jeśli przeciwnik się zgodzi, będzie można kontynuować mecz (w tym wypadku jeśli dany gracz opuścił pokój w trakcie grania mapy turniejowej, przegrywa ją, nie ma restartu)
a ja na to jak wyżej- co jak będzie dc?
jeśli gracz opuści mecz w jego trakcie i nie powróci w przeciągu 5min(jeżeli powróci to przegrywa jedynie daną mape) jest automatycznie dyskwalifikowany...

hm?
Topic Starter
d1v_old
Hmmm.... Faktycznie , można coś takiego wprowadzić, ale bym tu dał 2 jeszcze możliwości. Jedną z sugestii już wstawiłem do regulaminu. Teraz można zastanowić się nad tą drugą, a więc proponuje tak.

1.Jeżeli gracz A zgodzi się , można rozegrać ponownie mapę , na której gracz B złapał dc.
2. Taka sytuacja może się zdarzyć raz. No chyba, że dc nastąpiło na samym początku mapy.
3. Jeżeli sytuacja jest by się powtarzała, decyzja zostaje dla sędziów.
4. Jeżeli notorycznie gracz łapie/udaje że ma dc. Sędziowie mają prawo go dyskawilifikować.

A jeżeli już się bawimy w szczegóły.
1. Gracze z danej z grupy, w dzień który są rozgrywane mecze dane grupy, mają obowiązek powiadomić o swojej obecności sędziego 10 minut przed rozpoczęciem meczu.
AmaiHachimitsu
w swoim poscie o ostateczności miałem na myśli właśnie dc. jesli sie to zdarzy juz w trakcie grania mapy, ta mape przegrywa. Mozna wprowadzic jakies 5 minut na powrot ogolnie, bedzie chyba lepiej.
Tidek
Ale słabo, tabletowcy będą mieli przewagę nad mouse playerami, powinny być oddzielne grupy dla mouse i tabletu. LOL

JOKE
Hydra
Tidek to tak jakby zrobic podzial na tych co maja mechaniczne klawy i membarnowe ... kazdy gra czym ma
Tidek
Ok, teraz tak na serio.

AmaiHachimitsu wrote:

hmm jeszcze bym dodał, że jeśli ktoś failnie to automatycznie przegrywa mapę. I jeśli obydwoje z zawodników failną, nikt nie dostaje żadnych punktów. Chodzi mi o to, by zablokować możliwość, że ktoś daje cos impossibru i liczy, ze wbije lepsze acc bo zna mape, i beda wyniki, ze zwyciezca ma 45% acc, to juz nie jest granie rytmiczne.
Dobre rozwiązanie ale niestety jest to do uniknięcia. Na np. takiej mapie http://osu.ppy.sh/b/169841&m=0, żeby passnąc wystarczy mashować przyciski co raczej nie jest trudne (50-60% acc), a jest podobnych map troszkę więcej (ale na szczęście nie dużo), więc proponuje dać jakiś limit acc albo po prostu zbanować takie mapy.

AmaiHachimitsu wrote:

Ogólnie proponuje:
Albo usunąć możliwość używania modów Hidden (można podebatować) i Flashlight (tu już sądzę, że mus) oraz DT (gdy mapa jest szybka, czyli ok 160 bpm przy mapach w miare uniwersalnych, 140-150 przy streamówkach. By nie robić z tego turnieju konkursu na szybkie klikanie/tapowanie/wymuszone mouse + x). Hardrock również by odpadł, jeśli rozmiar kółek będzie zbyt mały bądź ten mod by bardzo utrudniał/uniemożliwiał passnięcie mapy (np. Mendes).
Albo do każdej mapy wytyczyć mody, które będą dozwolone. (nadal bez możliwości użycia Flashlighta z wiadomych względów)
Ja bym proponował całkowite usunięcie modów (no może w lidze haxor mogą być), HD i FL z wiadomych względów, ale HR i DT też w części wymagają znajomość mapy, nie wierzę że wszyscy tutaj na luzach odczytują 9,5-10 AR. Na swoim przykładzie po 2-3 próbach mam o 3-5% lepsze acc niż po pierwszej próbie przy modach HR/DT. (oczywiście istnieją psychole co nie mają z tym problemów, ale głównie to Ci z top 100).


Chciałbym dowiedzieć się jaka jest różnica pomiędzy mapami z 5, 5+ gwiazdkami i w lidze haxor.

Cholera, Four Dimensions ma 4,5gwiazdki ;/
AmaiHachimitsu
Co do gwiazdek, to jebać gwiazdki, dobierzemy wszystko bazując na naszej znajomości gry.

Co do map, hidden i inne mogą być, ponieważ mapy będą wcześniej ukazane, więc każdy będzie miał chwilę na sprawdzenie.

Co do impossibru map, będą banowane. Do każdej mapy, którą wybrałem będę dopisywał mody, które uznaję za dozwolone. Możecie jak coś podyskutować czemu to jest/tego nie ma.

wstępna lista moich map do ligi professional:

modów nie można łączyć (tzn sadze ze tak bedzie najlepiej)
sakuzyo - Axion [King] HD HR
MomoKuro-tei Ichimon - Nippon Egao Hyakkei (TV Size) [Extra] HD HR
Usura & Datura - Infinity (Nightcore Mix) [Jericho2442's Rave!!] HD HR
SHIKI - BABYLON [Another] HD HR
t+pazolite - Nous [Destruction] HD HR
HujuniseikouyuuP - Talent Shredder [0108 style] HD
goreshit - the nature of dying [The Nature of Dying] HD HR
DJ Fresh - Gold Dust [Insane] HD HR
Caramell - Caramelldansen (Ryu* Remix) (Nightcore Mix) [Collab] HD HR
Daisuke Achiwa - BASARA [BASARA] HD HR DT(?)

Jesli cos za trudne/za latwe/niemozliwe jak na tą ligę to czekam na opinie. Wiem, brakuje map do DT, ale licze że partia d1v'a będzie miała takie. Jak coś to pozmieniamy, to tylko kilka moich propozycji.
Tidek
Wybór spoko (wielki + za goreshit i t+pazolite), ale jak wiesz HR na tych mapach zabije 90% ludzi na tym turnieju (w lidze professional), nawet patrząc na rankingi tych map to max 15osób używa HR, a samo HD jedynie może tylko lekko acc popsuć.

Ja tam jestem przeciw modom w tej lidze, ale tylko ja się tu na razie na temat tego wypowiedziałem, więc może ktoś napisze zdanie na ten temat.
Marcin
wypiszcie mnie.
Jestem zbyt chujowy na te mapy, nawet easy bym kurwa nie fcnał.... >.<
AmaiHachimitsu
Tak się w zasadzie zastanawiałem, to te mapy chyba pójdą do haxxorz, bo mimo wszystko ten wybór map ogólnie pasuje do owc bardziej niż do turnieju krajowego. No i właśnie OWC... przez to mnostwo potencjalnych uczestników będzie albo grało albo ogladało OWC
Tidek
Chyba żartujesz że te mapy powinny do haxor iść, no może to jest przesadzone http://osu.ppy.sh/b/178966, ale reszta (bez modów) jest jak najbardziej w porządku.
DeletedUser_613592
z
SteRRuM
BEZ FL TO CHUJ, NIE MA GRANIA... :|
AmaiHachimitsu
Professional (updated)

Katakiri Rekka - (^3^)chu Dere Rhapsody] [Insane]
Usura & Datura - Infinity (Nightcore Mix) [Jericho2442's Rave!!]
SHIKI - BABYLON [Another]
t+pazolite - Nous [Destruction]
HujuniseikouyuuP - Talent Shredder [0108 style]
goreshit - the nature of dying [The Nature of Dying]
SHK - Weep Irish [Another]
DJ Fresh - Gold Dust [Insane]
Caramell - Caramelldansen (Ryu* Remix) (Nightcore Mix) [Collab]
Daisuke Achiwa - BASARA [BASARA]

Po krótkiej analizie stwierdziłem, nie ma co używać modów. Mapy wybiorę tak, by no-mod odpowiadały wymaganiom, liczę na opinie.

na niebiesko zmiany, odpadł AXION i Nippon Egao Hyakkei, ten drugi idzie do haxxorz.

Haxxorz

MomoKuro-tei Ichimon - Nippon Egao Hyakkei (TV Size) [Extra]
Memme - BSPower Explosion [Extra]
Awake - Supernova [DoKo]
S.S.H. - Intersect Thunderbolt [Thunderbolt]
07th Expansion - rog-limitation [Insane]
Demetori - Solar Sect of Mystic Wisdom ~ Nuclear Fusion [Atomic]
Hatsune Miku - Homework Crisis [Let's Jump!!]
Lon - Yuru Fuwa Jukai Girl [Insane]
Renard - Blue Night [DoKo]
TJ.Hangneil - Kamui [dksslqj style]
Tidek
Moja opinia.

HujuniseikouyuuP - Talent Shredder [0108 style] - to idzie do haxor, ta mapa naprawdę odstaje poziomem trudności od reszty map w professional
Rendard - Blue Night - idzie do professional albo zamieniamy na jakiegoś Renarda z 220bpm, Blue night nie jest naprawdę takie trudne by było w lidze haxor.

talent shredder jest o wiele trudniejszy od blue nighta
AmaiHachimitsu
talent shredder jest o wiele trudniejszy od blue nighta
Nie wiem dla kogo, ale ok. Zastanowię się.
Tidek
No skoro ja zaliczam Blue nighta na 99%, a Talent shreddera mam problemy z passnięciem to coś tu nie pasuję. : D
Desire
Hmm, proponowałbym jeszcze dodać do professional goreshit - o'er the flood :)
Yoshimatsu
Ja bym jeszcze proponował dobierać dwójki na podstawie rank'u/umiejętności bo przecież jak ja bym trafił na przykładowego Amai'a to wiadomo że nic by ze mnie nie zostało na starcie.
AmaiHachimitsu
Hmm, proponowałbym jeszcze dodać do professional goreshit - o'er the flood
Ta mapa jest nudna + może sprawić trudności niektórym. To nie jest liga na szybkie palce.

Yoshi - Tu już nie wiem jak to zostanie zrobione, ale tak czy siak wygrać ma najlepszy ; d a raczej "najlepszy"

Co do mnie to na mnie nie trafisz bo nie biorę udziału
Yoshimatsu
Zostałeś tylko perfidnie wykorzystany jako przykład Amai :P. Wiem że nie bierzesz udziału bo przecież jesteś sędziom, a poza mogę się jeszcze zgłosić nie? Bo napisałem do d1v ale nie wiem czy nie za późno...

A jeszcze co do wybieranych przez ciebie map... jedno muszę ci przyznać - rozrzut masz niezły ;].
AmaiHachimitsu
czekam na mapy od d1va, ale rozrzut hmm wybierałem tak, by każdy gracz znalazł coś, co mu będzie odpowiadało, a wygra gracz, który obok zimnej krwi pokaże swoją wszechstronność.
DeletedUser_613592
z
ReVeNg3r
moje opinia sa = w moim userpagę
Tidek

Adamqs wrote:

adamqs vs hr gg wp surrender
me too ;< Jesteśmy noobami bo nie odczytujemy ar10 ;<
DeletedUser_613592
z
OwieczkaOla
Ale dobry pomysł z tymi zawodami ;p :)
Topic Starter
d1v_old
A o to moje propozycje. :)
Professional:
1.Caravan Palace - Dragons http://osu.ppy.sh/b/145361
2.capsule - JUMPER Insane http://osu.ppy.sh/b/73494
3.Eoin O' Broin - Deep Space Another http://osu.ppy.sh/b/85550
4.Hatsune Miku - Mythologia's End Myth0108ia http://osu.ppy.sh/b/151229
5.Megpoid GUMI - Carnival Carnival0108 http://osu.ppy.sh/b/99094
6.Megpoid GUMI - Cosmos Cosmos http://osu.ppy.sh/b/123374
7.07th Expansion - dreamenddischarger Insane http://osu.ppy.sh/b/58361
8.DCX - Flying High (DJ Splash Remix) Ultimate's CrazyRave http://osu.ppy.sh/b/44402
9. Ryu* Vs. Sota - Go Beyond!! Sp's Darkness http://osu.ppy.sh/b/84398
10. ALiCE'S EMOTiON - Ghostly Parapara Ship (Hardcore Edit) Lunatic http://osu.ppy.sh/b/93323

Haxor:
1.Hatsune Miku - No,39 0108style http://osu.ppy.sh/b/110914
2.Kitsune^2 - Rainbow Tylenol Hell http://osu.ppy.sh/b/72585
3.celas - Azul (Remix) Extra http://osu.ppy.sh/b/134856
4.Chen Yin Nai Nai - AC niang de chong sheng PengZi http://osu.ppy.sh/b/143810 (troll mapa :D)
5.DJ Sharpnel - StrangeProgram LesejuhTAG http://osu.ppy.sh/b/27737&m=0
6.DJ Sharpnel - Siin http://osu.ppy.sh/b/34551
7.DragonForce - Revolution Deathsquad Legend http://osu.ppy.sh/b/66609
8.Floxytek - Dominus Impudance http://osu.ppy.sh/b/153935
9.goreshit MATZcore Lolicore http://osu.ppy.sh/b/83975
10.Renard - TU4AR Crazy http://osu.ppy.sh/b/96391&m=0
Tidek
Widzę że d1v w lidze professional dał mapy gdzie wymagany jest bardzo dobry movement (u amaia więcej streamówek). Więc jako tako to się kumuluje (jumpy/streamy).
Co do haxor się nie wypowiadam bo połowa map jest unranked i nie znam.

BTW. można dawać swoje propozycje?

Adamqs wrote:

mow za siebie, ja czytam >:
To co się boisz hr? OD jest takie straszne? ;<
AmaiHachimitsu
tu jest rozrzut trudności wyraźny w professionalu, bo Go Beyond! jest wymagające, natomiast paraparaship mogę przejść ruszając myszką za pomocą stopy. To samo tyczy się Jumpera. Głupio będzie robić zawody na mapie, gdzie minimum to 99% acc, a to po nim wyłaniamy zwycięzce. Dlatego też unikałem map vala, bo na nich ciężko mieć poniżej 95% (jeśli się już passnie). Proponuje te dwie napomniane mapy zmienić. Wiem, że są fajne, ale po prostu za łatwe.

co do haxorz, to połowy map nie znam. Ale ogólnie proponuję wyrzucić Lesjuh's Taga. Mapa urosła do miana kultowej, w zasadzie tylko dlatego bo była kiedyś jedną z najtrudniejszych map. Nie zmienia to faktu że jest randomowa, stara i brzydka. Na takim czymś walka o najlepsze acc jest absurdem, nawet dla najlepszych. No i Rainbow Tylenol to mapa, która mogłaby robić jako reklama dla firmy Wacom "Chcesz to przejść? Kup tablet!". Ta mapa jest tabletowa do granic możliwości więc jej się mocno sprzeciwiam.
Tidek
Ok ja dam swoje propozycje do professional (do haxor się nie wtrącam bo raz łatwe i trudne mapy wybieracie):

http://osu.ppy.sh/s/36988 - YAMAGEN'S DEVILELIET - EYES OF DEVILELIET - hmm, tutaj nie wiem, dla mnie nie jest to aż taka trudna mapa, distance snap jest krótki, acc będzie zależało od nie trudnych ale też nie łatwych streamów. Ale po zobaczeniu Blue nighta w haxor to to raczej nie przejdzie.
http://osu.ppy.sh/s/39412 - xi - Breakthrough Atmosphere - naprawdę świetna mapa jeśli chodzi o tą ligę, niski bpm ale długie streamy na metrum 1/3 które wymagają koncentracji by mieć dobre acc.
http://osu.ppy.sh/s/41974 - Tsukasa - Heaven's Race Guitar Style - epicka mapa i muzyka, nie za szybka, nie za wolna, acc nie będzie tutaj jednostronne ze względu na streamy.
http://osu.ppy.sh/s/54618 - NegaRen - Stark Raving Mad - tutaj też dużo zależy od acc, szybkie ale krótkie streamy.
http://osu.ppy.sh/s/27148 - kors k vs. L.E.D. - SOLID STATE SQUAD - Wydaję się łatwa, ale zrobienie dobrego acc może sprawić duży problem (a o to chyba tutaj chodzi?).
http://osu.ppy.sh/s/44527 - Fear, and Loathing in Las Vegas - Just Awake - żeby nie było że same streamowe mapy tu daje, nie łatwe jumpy i krótko distance snapowe streamy (niestety streamy muszą być jak chcę się uniknąć 98-100% acc).
http://osu.ppy.sh/b/132946&m=0 - Demetori - Desire Drive ~ Desire Dream - że aż się zdziwiłem że żadnego demetori tu nie ma.
http://osu.ppy.sh/s/38235 - 07th Expansion - Eiji Kuinbii - low bpm deathstreamy, czemu nie? (w haxor powinno być coś podobnego z 180+ bpm).
http://osu.ppy.sh/b/93894&m=0 - Shounen Radio - neu (hyper) - czemu ta mapa ma taki niski rating to nie mam pojęcia, jedna z lepszych według mnie. (poziom EX pasuje do ligi haxor)
http://osu.ppy.sh/b/140821&m=0 - Memme - BSPower Explosion - chyba było to podawane do ligii haxor (extra), mi chodzi o diff Another
http://osu.ppy.sh/s/26226 - 07th Expansion - Final Answer - mapa zajęła chyba 2 lub 3 miejsce w zeszłym roku, więc raczej bez komentarza.
http://osu.ppy.sh/s/23437 - iconoclasm - Votum stellarum -forest #25 DDR RMX- - AngelHoney diff
http://osu.ppy.sh/s/13654 - IOSYS - Danzai Yamaxanadu (eternal danmation) - coś z mniejszych CSem.

Podałem mapy gdzie dużo zależy właśnie od acc, to są tylko moje propozycje, może coś okażę się przydatne.
Topic Starter
d1v_old
Amai.
Co do reszty się zgadzam. Nad Bayondem długo się zastanawiałem czy nie dać go nawet do haxora. Więc zrobimy tak:
Haxor.
5.DJ Sharpnel - StrangeProgram LesejuhTAG http://osu.ppy.sh/b/27737&m=0 => 5. Ryu* Vs. Sota - Go Beyond!! Sp's Darkness http://osu.ppy.sh/b/84398
Kitsune^2 - Rainbow Tylenol Hell http://osu.ppy.sh/b/72585 => xi - Ascension to Heaven Death http://osu.ppy.sh/b/111680 (Żadnego deatha nie mamy :P)
]Chen Yin Nai Nai - AC niang de chong sheng PengZi http://osu.ppy.sh/b/143810 =>Shounen Radio - neu EX http://osu.ppy.sh/b/93893 (Mało kto zna, dlatego wymieniłem ;/)
.DJ Sharpnel - Siin http://osu.ppy.sh/b/34551 => Team Nekokan - Can't Defeat Airman http://osu.ppy.sh/b/104229 (Choć trudne fajnie się to słucha :3. A po drugie wstyd było jakby tej mapy zabrakło :))



Professional:
ALiCE'S EMOTiON - Ghostly Parapara Ship (Hardcore Edit) Lunatic http://osu.ppy.sh/b/93323 => 07th Expansion - Final Answer Isanehttp://osu.ppy.sh/s/26226
capsule - JUMPER Insane http://osu.ppy.sh/b/73494 => 07th Expansion - Eiji Kuinbii Collapse http://osu.ppy.sh/b/124321 (Piękny stream na końcu ;3.Sam nie wiem czy nie dać tej mapy do haxor)

To teraz mapki do Advanced :3.
1.capsule - JUMPER Insane http://osu.ppy.sh/b/73494
2Hatsune Miku - Senbonzakura (Short Ver.) Thite http://osu.ppy.sh/b/136336
3.Yousei Teikoku - filament (TV Size) Insane http://osu.ppy.sh/b/137325 (łatwiutki insane)
4.U2 Akiyama - Mystic Oriental Love Consultation Hard http://osu.ppy.sh/b/92869
5.Tachibana Miya - Miya to Tengoku to Jigoku Sukebe http://osu.ppy.sh/b/62523
6.Hatsune Miku - Rubik's Cube 5x5x5 http://osu.ppy.sh/b/117427
7. Rin' - Sakura Sakura (Instrumental) YuKI YuKI http://osu.ppy.sh/b/118790
8.Silver Forest - Setsuna ni Chiroutomo Hard http://osu.ppy.sh/b/79217
9. Skrillex - Rock 'n' Roll (Will Take You to the Mountain) TicClick's Hard http://osu.ppy.sh/b/147507
10.SUPERSONICO - cat's dance Hard http://osu.ppy.sh/b/136210
Marcin
Dawał ktoś do haxorz yousei teikoku - kokou no sousei [Chaos] ? to by sie chyba nadawlo...
// albo do professional
AmaiHachimitsu
Saten jest najgorszym mapperem ever, ja tam podziękuję.
SteRRuM

AmaiHachimitsu wrote:

Saten jest najgorszym mapperem ever, ja tam podziękuję.
ty... kurwa... huju
r0ck
Ja naprawdę jestem w Professional?

Przecież taką mapkę jak:
-"5.HujuniseikouyuuP - Talent Shredder [0108 style]"
to ja mogę jedynie na HT passnąć :D
No ale w sumie wole w Professional, niż w Advenced gdzie niektóre mapki są dla mnie wolne i nudne.

Na przyszłość: mój nick pisze się z małej litery.
Topic Starter
d1v_old
K :D.
Tidek
Nikt mnie nie kocha, nikt mnie nie lubi, wszyscy o mnie zapominają ;<

r0ck wrote:

Ja naprawdę jestem w Professional?
Przecież taką mapkę jak:
-"5.HujuniseikouyuuP - Talent Shredder [0108 style]"
to ja mogę jedynie na HT passnąć :D
No ale w sumie wole w Professional, niż w Advenced gdzie niektóre mapki są dla mnie wolne i nudne.
Pisałem o tym już, takie mapki wymagają świetnego movementa. Też tego nie potrafię passnąć, a jak już to <90%. A taki blue night co jest w haxor zaliczam na 98-99%.
Ale movement =/= streams, więc jedni mają większy problem z jednym, a inni z drugim.
Topic Starter
d1v_old
Niech zostanie jak już jest i tak wątpie by ktoś będzie wybierał tą mapę.
Piotrekol

d1v wrote:

Niech zostanie jak już jest i tak wątpie by ktoś będzie wybierał tą mapę.
no cześć. ;3
Topic Starter
d1v_old
No dobra oprócz piotrekola :3.
wiciu

d1v wrote:

Niech zostanie jak już jest i tak wątpie by ktoś będzie wybierał tą mapę.
no cześć. ;3
show more
Please sign in to reply.

New reply