Tu możecie wypowiadać się na temat turnieju. Co należy zmienić . A co nie i takie tam.
a ja na to jak wyżej- co jak będzie dc?AmaiHachimitsu wrote:
No i jeszcze takie szczegóły typu: jeśli gracz opuści mecz w jego trakcie jest automatycznie dyskwalifikowany bez względu na powód. W ostateczności jeśli przeciwnik się zgodzi, będzie można kontynuować mecz (w tym wypadku jeśli dany gracz opuścił pokój w trakcie grania mapy turniejowej, przegrywa ją, nie ma restartu)
Dobre rozwiązanie ale niestety jest to do uniknięcia. Na np. takiej mapie http://osu.ppy.sh/b/169841&m=0, żeby passnąc wystarczy mashować przyciski co raczej nie jest trudne (50-60% acc), a jest podobnych map troszkę więcej (ale na szczęście nie dużo), więc proponuje dać jakiś limit acc albo po prostu zbanować takie mapy.AmaiHachimitsu wrote:
hmm jeszcze bym dodał, że jeśli ktoś failnie to automatycznie przegrywa mapę. I jeśli obydwoje z zawodników failną, nikt nie dostaje żadnych punktów. Chodzi mi o to, by zablokować możliwość, że ktoś daje cos impossibru i liczy, ze wbije lepsze acc bo zna mape, i beda wyniki, ze zwyciezca ma 45% acc, to juz nie jest granie rytmiczne.
Ja bym proponował całkowite usunięcie modów (no może w lidze haxor mogą być), HD i FL z wiadomych względów, ale HR i DT też w części wymagają znajomość mapy, nie wierzę że wszyscy tutaj na luzach odczytują 9,5-10 AR. Na swoim przykładzie po 2-3 próbach mam o 3-5% lepsze acc niż po pierwszej próbie przy modach HR/DT. (oczywiście istnieją psychole co nie mają z tym problemów, ale głównie to Ci z top 100).AmaiHachimitsu wrote:
Ogólnie proponuje:
Albo usunąć możliwość używania modów Hidden (można podebatować) i Flashlight (tu już sądzę, że mus) oraz DT (gdy mapa jest szybka, czyli ok 160 bpm przy mapach w miare uniwersalnych, 140-150 przy streamówkach. By nie robić z tego turnieju konkursu na szybkie klikanie/tapowanie/wymuszone mouse + x). Hardrock również by odpadł, jeśli rozmiar kółek będzie zbyt mały bądź ten mod by bardzo utrudniał/uniemożliwiał passnięcie mapy (np. Mendes).
Albo do każdej mapy wytyczyć mody, które będą dozwolone. (nadal bez możliwości użycia Flashlighta z wiadomych względów)
talent shredder jest o wiele trudniejszy od blue nightaNie wiem dla kogo, ale ok. Zastanowię się.
Hmm, proponowałbym jeszcze dodać do professional goreshit - o'er the floodTa mapa jest nudna + może sprawić trudności niektórym. To nie jest liga na szybkie palce.
me too ;< Jesteśmy noobami bo nie odczytujemy ar10 ;<Adamqs wrote:
adamqs vs hr gg wp surrender
To co się boisz hr? OD jest takie straszne? ;<Adamqs wrote:
mow za siebie, ja czytam >:
ty... kurwa...AmaiHachimitsu wrote:
Saten jest najgorszym mapperem ever, ja tam podziękuję.
Pisałem o tym już, takie mapki wymagają świetnego movementa. Też tego nie potrafię passnąć, a jak już to <90%. A taki blue night co jest w haxor zaliczam na 98-99%.r0ck wrote:
Ja naprawdę jestem w Professional?
Przecież taką mapkę jak:
-"5.HujuniseikouyuuP - Talent Shredder [0108 style]"
to ja mogę jedynie na HT passnąć
No ale w sumie wole w Professional, niż w Advenced gdzie niektóre mapki są dla mnie wolne i nudne.
no cześć. ;3d1v wrote:
Niech zostanie jak już jest i tak wątpie by ktoś będzie wybierał tą mapę.
no cześć. ;3d1v wrote:
Niech zostanie jak już jest i tak wątpie by ktoś będzie wybierał tą mapę.