Ok, teraz tak na serio.
Chciałbym dowiedzieć się jaka jest różnica pomiędzy mapami z 5, 5+ gwiazdkami i w lidze haxor.
Cholera, Four Dimensions ma 4,5gwiazdki ;/
Dobre rozwiązanie ale niestety jest to do uniknięcia. Na np. takiej mapie http://osu.ppy.sh/b/169841&m=0, żeby passnąc wystarczy mashować przyciski co raczej nie jest trudne (50-60% acc), a jest podobnych map troszkę więcej (ale na szczęście nie dużo), więc proponuje dać jakiś limit acc albo po prostu zbanować takie mapy.AmaiHachimitsu wrote:
hmm jeszcze bym dodał, że jeśli ktoś failnie to automatycznie przegrywa mapę. I jeśli obydwoje z zawodników failną, nikt nie dostaje żadnych punktów. Chodzi mi o to, by zablokować możliwość, że ktoś daje cos impossibru i liczy, ze wbije lepsze acc bo zna mape, i beda wyniki, ze zwyciezca ma 45% acc, to juz nie jest granie rytmiczne.
Ja bym proponował całkowite usunięcie modów (no może w lidze haxor mogą być), HD i FL z wiadomych względów, ale HR i DT też w części wymagają znajomość mapy, nie wierzę że wszyscy tutaj na luzach odczytują 9,5-10 AR. Na swoim przykładzie po 2-3 próbach mam o 3-5% lepsze acc niż po pierwszej próbie przy modach HR/DT. (oczywiście istnieją psychole co nie mają z tym problemów, ale głównie to Ci z top 100).AmaiHachimitsu wrote:
Ogólnie proponuje:
Albo usunąć możliwość używania modów Hidden (można podebatować) i Flashlight (tu już sądzę, że mus) oraz DT (gdy mapa jest szybka, czyli ok 160 bpm przy mapach w miare uniwersalnych, 140-150 przy streamówkach. By nie robić z tego turnieju konkursu na szybkie klikanie/tapowanie/wymuszone mouse + x). Hardrock również by odpadł, jeśli rozmiar kółek będzie zbyt mały bądź ten mod by bardzo utrudniał/uniemożliwiał passnięcie mapy (np. Mendes).
Albo do każdej mapy wytyczyć mody, które będą dozwolone. (nadal bez możliwości użycia Flashlighta z wiadomych względów)
Chciałbym dowiedzieć się jaka jest różnica pomiędzy mapami z 5, 5+ gwiazdkami i w lidze haxor.
Cholera, Four Dimensions ma 4,5gwiazdki ;/