Thanks for supporting Raging Bull.
Also thank you Uan for testing. ^.^/
Also thank you Uan for testing. ^.^/
Thanks for mod and kdstar!bmin11 wrote:
[Map]
07:35:816 (1) - 이건 뉴콤보를 고려해보셔야할지도 모르겠네요. 변속이 꽤나 심하다 볼수 있습니다. // 몇 분에게 테스트 플레이 부탁했는데 다 틀리더라고요;; 뉴콤보말고 0.75x로 대체했습니다.
[Reprise] 부터 읽기 힘든 슬라이더가 몇몇 보이네요. 대체로 07:44:816 (2) - 이런류의 슬라이더들인데 이건 괜찮다만...
08:05:616 (2) - 여기서 제가 걱정되는게 1) 8분째 플레이한 사람이 집중력이 흐트려졌을지도 모른다. 2) 풀콤을 이어가는 도중이라 몸에 힘이 심히 들어가 실수할수도 있겠다. 3) 뒤에 거의 끝나감을 암시하는 SB 때문에 역시 집중력이 흐트려질수도 있다 란 점들이겠네요 (물론 개개인에 따라 틀리겠지만). 고치지 않아도 되겠지만 유의해두시는것도 좋으리라 봐요. // 지금까지 4명 테스트해서 틀린 사람은 없었습니다. 이 부분은 패스~
[SB]
각 챕터마다 열쇠가 등장하는데 열쇠가 정지하기전 좀 느려지면서 (감속을 하면서) 차차 정지하는게 더 자연스러울것 같아요. 지금은 등장시 이동속도를 유지하다 갑자기 멈추니 뭔가 부자연스럽네요. // 수정했습니다. 근데 시간이 짧아서 큰 차이는 없군요.
05:58:824 (1) - 오 여기서 딱 초록색이네요. 기왕 이런거...
06:04:607 (1) - 여기서 파랑으로 넘어가는건 어떨까요? // 음... 노래 분위기 맞춰 색변화를 한거라 좀;
최고입니다 ㅇㅅㅇb
bmin11 wrote:
그러고보니 SB도중 챕터1을 언급하는 파트가 없는데 챕터1이라기 보단 인트로의 성격이 강하니 기존의 챕터2를 챕터1으로 시작하는건 어떨까요? 챕터2부터 뭔가 시작된다는 뉘앙스도 풍기기도 하구요.
// 챕터1은 디자인에서 앞으로 가면 보입니다. MP3파일 시작 훨씬 전에 스토리보드가 설정돼있거든요.
그리고 이 곡이 '오라토리오'입니다. 뭔지 잘 모르시면 검색해보시길...
5막+종장의 실제 구성에 맞춰 작성된거예요.
03:00:088 (3,4) - 알게 모르게 멜로디에 어긋나는 느낌도 드네요 히트사운드가 연속적으로 나오다보니 // 악기에 맞춘겁니다.
P.S. 도대체 저 남자주인공과 PSP는 무슨 스토리가 엮여있는거죠 항상 들고있네ㅋㄷ (것도 옆에 여자를 두고) // 남자주인공이 미연시 마니아예요. 더 자세한건 스포일러라서 여기까지만~
P.S. 당연하지만 쿠도스 안주시는거 알죠?
Thanks for mod and kdstar!Shiirn wrote:
This map is fucking incredible. I mean it.
General
Blahblah
I kinda wanted to see more than one kiai =( // Added kiai on Chapter 5A. It fit well with BG I think.
God
I'm not going to go too nazi into the timing since it seems fine atm
Everything is pure awesome.
03:04:852 (1,2,3,4) - i mother fucking love you // <3
04:04:846 (1,2) - I don't like combos like this, try to change it somehow? (I know that Slider->Hitcircle works great for this beat, but having the circle at the start is pretty bad, maybe stack it on the end?) // Hmm... they are intended. I tried various pattern of note position in this chapter for reducing boredom. Not so bad IMO.
04:05:769 (3,4,5,6) - ^ except something like this?
04:25:846 (1,2) - i combobroke on this like a noob, take that as you will // Improve your sightread skill! xD
04:34:846 - The storyboard here is hilarious as hell. I love it. // I'm inpired by http://puu.sh/4tVX
06:43:415 (4) - Actually using sliderticks to accentuate the song? I SIR, LOVE YOU // yup
07:35:816 (5) - This has a hitburst at the reverse arrow, but the slider is slow enough that you can easily see it. Anyone that has a problem with this should lrn2map. // Yep, there is no problem.
take my kudosu take it take it
Don't mind, no problem.kanpakyin wrote:
Due to this song is too long,so we decide to found 1 more Taiko mapper to collab with us >< diff's name will use Taiko collab and we're in progress,sorry for waiting ><
OK fixed ~ykcarrot wrote:
@Taiko collab members
Added taiko diff.
By the way, timing points are old one. They should be fixed.
There are many green lines for change BPM, so I can't handle it.
Please fix it. Thank you.
Here is my current timing point.BPM / Offset120 / 130
120 / 4350
120 / 9100
90 / 56600
85 / 57276
75 / 58686
120 / 59486
163 / 89486
170 / 142500
150 / 197554
130 / 199154
166 / 280391
150 / 377258
135 / 386858
100 / 388635
60 / 391415
100 / 423116
100 / 423416
150 / 463016
Hmm? I guess you didn't remove .osbRaging Bull wrote:
O-o-oh my god! It's pending!
My message isn't short.
Wow! Okay now my message isn't short.
Edit: Oh hey! You also fixed your Key image. Before it kinda showed two keys as it moved :3
Aug/17 - SB codes were moved into .osu. Delete your .osb file.Anyway thanks a lot for your extra stars!
God, I need awesome skin elements! T^TMaybe you could use this?
Thanks for mod and star!Kanon wrote:
[God]
00:46:600 (1) - kind of silenced both tick and sliderbody? just saying. i dont feel confused here. but in case maybe volume a bit increase here? // I think it's fine. Both sounds doesn't fit in this section, but I didn't use it in whole time.
So sad I even can't nazi this map. It is so solid.
But finally i find something to nazi XD
06:20:958- useless greenline // Oops, it should be fixed. Thanks!
06:21:158- ^