forum

5ivesta Family - Tuk Tuk

posted
Total Posts
59
show more
Topic Starter
Ryu_old

Katty Pie wrote:

IRC mod for you <3
21:49 <Katty_Pie> : ну что го?
21:49 <Ryu> : dooooo
21:49 *Ryu is listening to (5ivesta Family - Tuk Tuk)[http://osu.ppy.sh/s/41182]
21:49 <Ryu> : upload
21:49 <Katty_Pie> : я качаю)
21:50 <Ryu> : :3
21:50 <Katty_Pie> : ну сначала хардик)
21:51 <Katty_Pie> : у первого слайдера сделай верхний угол острым соедени 2 точки беленьких так лучше смотрится
21:52 <Katty_Pie> : 00:14:699 - добавь нотку
21:52 <Ryu> : пойдет первый http://puu.sh/trsr
21:52 <Ryu> : ?
21:52 <Katty_Pie> : http://osu.ppy.sh/ss/310596
21:52 <Katty_Pie> : вот так
21:53 <Ryu> : ugu. fixed
21:53 <Katty_Pie> : ноту поставила?
21:54 <Ryu> : do
21:54 <Katty_Pie> : 00:16:004(2) - поставь её по спейсингу вверх или стакни с концом слайдера
21:54 <Ryu> : кстати Катюнь
21:54 <Katty_Pie> : ноу уж никак не назад чтобы слайдер закрывал(
21:54 <Ryu> : у меня написано же Хард а на форуме I
21:55 <Katty_Pie> : и?
21:55 <Ryu> : ничего не значит ?
21:55 <Ryu> : I - insane
21:55 <Ryu> : D:
21:55 <Katty_Pie> : нет это норм)
21:55 <Ryu> : :3 okpasipo
21:55 <Katty_Pie> : вторую ноту ставь вверх
21:56 <Ryu> : sdelala
21:56 <Katty_Pie> : 00:16:265 - ремув НК ЖВ
21:56 <Katty_Pie> : :D
21:57 <Ryu> : нкнк?
21:57 <Ryu> : :o
21:57 <Katty_Pie> : 00:18:613 - удали эту нотку
21:57 <Katty_Pie> : новое комбо удали с ноты)
21:57 <Ryu> : aa xD
21:58 <Katty_Pie> : удалила ноту?
21:58 <Ryu> : do
21:58 <Ryu> : я сча, поем, пока пиши
21:59 <Katty_Pie> : 00:18:873 - тут новое комбо
21:59 <Katty_Pie> : 00:19:656 - убрать нк
21:59 <Katty_Pie> : 00:20:960 - и тут удалить нк
22:00 <Katty_Pie> : 00:23:047 - удали нк
22:01 <Katty_Pie> : 00:24:091 - эту троечку поставь чуть выше чтобы она не касалась слайдера предыдущего
22:01 <Katty_Pie> : 00:26:178 - удали нк
22:01 <Katty_Pie> : 00:31:917 - :
22:01 <Katty_Pie> : ^
22:03 <Katty_Pie> : 01:07:917 - сделай его поровнее http://osu.ppy.sh/ss/310606
22:03 <Katty_Pie> : 01:07:395 - удали нк
22:04 <Katty_Pie> : 01:12:613 - конец слайдера 2 и 3 ноты между ними разный спейсинг поправь
22:04 <Katty_Pie> : 01:19:134 - удали нк
22:05 <Katty_Pie> : 01:24:091 - добавь нотку
22:07 <Katty_Pie> : 01:31:395 - удали нк
22:08 <Ryu> : vernulas', prodolzhay uchitel', a ya budu ispravlyat' :3
22:08 <Katty_Pie> : в общем по всей мапе у тебя спам нк
22:08 <Katty_Pie> : прореди немного
22:08 <Ryu> : oki
22:08 <Katty_Pie> : вот строчка песни это одно комбо
22:09 <Katty_Pie> : на счёт спейсинга поставь 0.9 или 1 и переставь все ноты ну 0.7 это просто каша
22:09 <Katty_Pie> : всё подряд не красиво(
22:10 <Katty_Pie> : форма слайдеров сделай ты их симметричными или хотя бы более мение округлыми брр тож не
22:10 <Katty_Pie> : очень(
22:10 <Katty_Pie> : 02:24:873 - тут можно нотку добавить
22:11 <Katty_Pie> : 02:39:743 - вот такие и подобные слайдеры
22:12 <Katty_Pie> : http://osu.ppy.sh/ss/310614 подними серединную точку чуть вверх и уже смотрится лучше
22:12 <Katty_Pie> : 02:46:004 - тут тоже можно нотку
22:12 <Katty_Pie> : добавить
22:13 <Katty_Pie> : 03:27:482 - и тут тоже
22:15 <Katty_Pie> : на счёт сб может то что в начале появилось в конце убрать? так же свести в чёрный фон
22:15 <Katty_Pie> : а то как то неправильно появится появилось и не исчезает
22:15 <Katty_Pie> : xD
22:15 <Ryu> : не я делала =w=
22:15 <Ryu> : кстати пыталась вспяшки сделать когда припев не знаю как
22:15 <Katty_Pie> : может ещё мерцание добавить а то по сути то никакой сб и нет
22:15 <Ryu> : вспышки
22:15 <Katty_Pie> : аа
22:15 <Ryu> : вот вот, не знаю как
22:16 <Katty_Pie> : найдём кого нить)
22:16 <Katty_Pie> : ну вот это в принципе пока всё
22:16 <Katty_Pie> : ах ещё
22:16 <Katty_Pie> : апроач рейт можно +1
22:17 <Katty_Pie> : и дрейн на 6
22:17 <Katty_Pie> : вот теперь всё
ALL FIXED.

good luck with map ^^
I love you mah nyasha <3 thanks :3
Tony
tuktuktutktutktutktutktutktutktutktutk
RYU IS CUTE :3
19:35 <Tony> : u need to set the distance snap on
19:36 <Tony> : because u have to have the same distance between the note
19:36 <Tony> : notes*
19:36 <Tony> : or else it can't be readable
19:36 <Tony> : and that makes it unrankable
19:36 <Ryu> : oh i forgot
19:36 <Ryu> : D:
19:36 <Tony> : and that makes Ryu unhappy D:
19:36 <Ryu> : im so lazy, ok i will wait pls
19:37 <Tony> : u see, u need to put your notes into a geometric form
19:37 <Tony> : 00:26:699 (1,2,3) - good example in hard
19:39 <Tony> : 00:15:221 (1,2,3,4) - bad example in hard
19:39 <Tony> : u can take examples of patterns u can use in your maps : 61
19:40 <Tony> : or just look into other maps and take some ideas of mapping
19:40 <Ryu> : wait i will resnap distance
19:40 <Ryu> : dont mod
19:41 <Tony> : lol
19:41 <Tony> : okay
19:41 <Tony> : u need to work more on your maps
19:41 <Ryu> : i have one map
19:41 <Ryu> : lol
19:41 <Tony> : maps = diffs
19:41 <Tony> : :3
19:41 <Ryu> : ewwwww
19:41 <Ryu> : easy is none
19:41 <Ryu> : XD
19:41 <Tony> : LOL
19:41 <Tony> : then I'm nub
19:41 <Ryu> : xD
19:57 *Ryu is editing (5ivesta Family - Tuk Tuk)[http://osu.ppy.sh/s/41182]
19:57 <Ryu> : MOD
19:57 <Ryu> : biatch <3
19:58 <Tony> : where are the hitsounds? :>
19:58 <Ryu> : im lazy !
19:58 <Ryu> : D:
19:58 <Ryu> : http://puu.sh/tsr5
19:58 <Tony> : D:
19:59 <Tony> : look at the distances babeh 00:35:569 (1,2,3,4,5) -
20:00 <Ryu> : fixed
20:00 <Tony> : f01:05:830 (4) - try not to underlap . move it a bit. Imo it looks ugly D:
20:00 <Ryu> : changed :3
20:01 <Tony> : u so cute
20:01 <Ryu> : owo what should i do with dat lol
20:01 <Tony> : 01:31:395 (7) - reduce with 1 repeat. fits the song
20:02 <Tony> : 01:47:569 (1) - remove new combo. it's useless to have it there
20:02 <Ryu> : fixed moe
20:03 <Tony> : 01:48:613 - 01:50:699 map it
20:03 <Tony> : or move the end of the kiai on the last note
20:03 <Tony> : 02:16:265 (1) - move it down. it touches the HP Bar
20:03 <Ryu> : i chose: map
20:03 <Tony> : GREAT!
20:04 <Ryu> : owo
20:04 <Tony> : 02:18:352 (1) - remove new combo. same reason as before
20:04 <Tony> : 02:21:743 (1) - ^
20:04 <Tony> : 02:24:613 (1) - ^
20:04 <Tony> : 02:29:308 (3) - ^
20:05 <Tony> : 02:33:221 (1) - ^ and add here instead02:33:743 (6) -
20:05 <Tony> : 02:33:743 (6) - *
20:05 <Tony> : 02:43:134 (4) - distance with previous
20:05 <Tony> : dafuq
20:06 <Tony> : 02:48:091 (1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,1,2,3,4,5) - if u add some nice sliders it would play better
20:06 <Tony> : 03:04:004 (7) - new combo here
20:07 <Tony> : 03:07:917 (1) - remove new combo
20:08 <Tony> : 03:12:091 (1) - remove new combo
20:08 <Tony> : 03:13:134 (1) - ^
20:08 <Tony> : 03:14:178 (1) - ^
20:08 <Tony> : 03:15:743 (1) - ^
20:08 <Tony> : 03:24:613 (1) - ^
20:08 <Tony> : 03:29:569 (6) - add new combo here
20:09 <Tony> : 03:30:613 - 03:31:917 - map it?
20:13 <Ryu> : one momen: tryin creat nice slider =w=
20:13 <Ryu> : sliderz*
20:13 <Tony> : good luck
Topic Starter
Ryu_old

Tony wrote:

tuktuktutktutktutktutktutktutktutktutk
RYU IS CUTE :3
19:35 <Tony> : u need to set the distance snap on
19:36 <Tony> : because u have to have the same distance between the note
19:36 <Tony> : notes*
19:36 <Tony> : or else it can't be readable
19:36 <Tony> : and that makes it unrankable
19:36 <Ryu> : oh i forgot
19:36 <Ryu> : D:
19:36 <Tony> : and that makes Ryu unhappy D:
19:36 <Ryu> : im so lazy, ok i will wait pls
19:37 <Tony> : u see, u need to put your notes into a geometric form
19:37 <Tony> : 00:26:699 (1,2,3) - good example in hard
19:39 <Tony> : 00:15:221 (1,2,3,4) - bad example in hard
19:39 <Tony> : u can take examples of patterns u can use in your maps : 61
19:40 <Tony> : or just look into other maps and take some ideas of mapping
19:40 <Ryu> : wait i will resnap distance
19:40 <Ryu> : dont mod
19:41 <Tony> : lol
19:41 <Tony> : okay
19:41 <Tony> : u need to work more on your maps
19:41 <Ryu> : i have one map
19:41 <Ryu> : lol
19:41 <Tony> : maps = diffs
19:41 <Tony> : :3
19:41 <Ryu> : ewwwww
19:41 <Ryu> : easy is none
19:41 <Ryu> : XD
19:41 <Tony> : LOL
19:41 <Tony> : then I'm nub
19:41 <Ryu> : xD
19:57 *Ryu is editing (5ivesta Family - Tuk Tuk)[http://osu.ppy.sh/s/41182]
19:57 <Ryu> : MOD
19:57 <Ryu> : biatch <3
19:58 <Tony> : where are the hitsounds? :>
19:58 <Ryu> : im lazy !
19:58 <Ryu> : D:
19:58 <Ryu> : http://puu.sh/tsr5
19:58 <Tony> : D:
19:59 <Tony> : look at the distances babeh 00:35:569 (1,2,3,4,5) -
20:00 <Ryu> : fixed
20:00 <Tony> : f01:05:830 (4) - try not to underlap . move it a bit. Imo it looks ugly D:
20:00 <Ryu> : changed :3
20:01 <Tony> : u so cute
20:01 <Ryu> : owo what should i do with dat lol
20:01 <Tony> : 01:31:395 (7) - reduce with 1 repeat. fits the song
20:02 <Tony> : 01:47:569 (1) - remove new combo. it's useless to have it there
20:02 <Ryu> : fixed moe
20:03 <Tony> : 01:48:613 - 01:50:699 map it
20:03 <Tony> : or move the end of the kiai on the last note
20:03 <Tony> : 02:16:265 (1) - move it down. it touches the HP Bar
20:03 <Ryu> : i chose: map
20:03 <Tony> : GREAT!
20:04 <Ryu> : owo
20:04 <Tony> : 02:18:352 (1) - remove new combo. same reason as before
20:04 <Tony> : 02:21:743 (1) - ^
20:04 <Tony> : 02:24:613 (1) - ^
20:04 <Tony> : 02:29:308 (3) - ^
20:05 <Tony> : 02:33:221 (1) - ^ and add here instead02:33:743 (6) -
20:05 <Tony> : 02:33:743 (6) - *
20:05 <Tony> : 02:43:134 (4) - distance with previous
20:05 <Tony> : dafuq
20:06 <Tony> : 02:48:091 (1,2,3,4,1,2,3,4,1,2,3,1,2,3,4,5) - if u add some nice sliders it would play better
20:06 <Tony> : 03:04:004 (7) - new combo here
20:07 <Tony> : 03:07:917 (1) - remove new combo
20:08 <Tony> : 03:12:091 (1) - remove new combo
20:08 <Tony> : 03:13:134 (1) - ^
20:08 <Tony> : 03:14:178 (1) - ^
20:08 <Tony> : 03:15:743 (1) - ^
20:08 <Tony> : 03:24:613 (1) - ^
20:08 <Tony> : 03:29:569 (6) - add new combo here
20:09 <Tony> : 03:30:613 - 03:31:917 - map it?
20:13 <Ryu> : one momen: tryin creat nice slider =w=
20:13 <Ryu> : sliderz*
20:13 <Tony> : good luck
:P
Musty
Offset: 10 510
There's some unsnapped sliders, like these > 00:45:205 (1,1,1) - it's also wtf.
crabovan
Привет.

General

В сториборде лучше сделай надпись Beatmap and storyboard by Ryu вместо тех двух

Hard

00:10:510 (1) - что это такое? http://puu.sh/tDbn вот так хотя б сделай
00:12:596 (6) - лучше уж сделай прямым
00:35:553 (1) - может лучше так? http://puu.sh/tDdJ
00:52:249 (2,3,4,1) - странные слайдеры
00:53:814 (1) - подвинь на 1 тайл вниз
00:55:118 (1,2,3,4,5) - сделай дугой (а то прямо как DJPop кружки тут (а это нравится немногим))
01:02:162 (1) - сделай как-то так http://puu.sh/tDfx
01:03:727 (1) - этот слайдер огибает 01:04:770 (2) ? Сделай как-то покрасивее 01:03:727 (1,2) вот это
01:14:683 (7) - средний квадратик в слайдере на 1 тайл влево подвинь
01:25:640 (1) - подвинь на 1 тайл вправо
01:26:683 (2) - подвинь на 1 тайл вверх и 1 тайл вправо
01:29:031 (1,2,3) - подвинь всё это на 1 тайл вправо
01:29:553 (4) - пусть этот слайдер огибает 01:29:292 (3)
01:35:553 (4) - давай вот так http://puu.sh/tDhC
02:20:423 (1) - подвинь на 1 тайл вниз
02:22:249 (7) - подвинь на 1 тайл вправо
02:24:596 (3) - сделай симметричным относно начала 02:23:031 (1)
02:29:292 (1,2,3,4,5) - странно как-то
02:36:596 (3) - подвинь на 1 тайл вверх
02:38:683 (3) - подвинь на 2 тайла влево
02:50:162 (2) - переделай (или стрелочку сделай, как правильно его провести)
02:58:509 (4) - сделай симметрично относно 02:57:466 (2)
03:11:031 (1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,6) - не слишком ли тяжело?
03:12:075 (1) - новое комбо
03:15:205 (1,2,3,4,5,6,7,8,9) - как-то некрасиво сочетается
03:23:553 (2,3,4,1,2,3,4,5,6) - ^
03:28:770 (1,2,3) - переделай на слайдер
03:30:857 (3) - может как-то так? http://puu.sh/tDld

Easy

00:12:612 (3,4) - подвинь на 1 тайл вверх
00:26:178 (4) - переставь
00:31:395 (1,2) - не слишком ли маленькое расстояние?
00:46:004 (4) - переставь (из-за 00:44:439 (2) тяжело увидеть)
01:14:178 (5) - сделай так http://puu.sh/tDng
01:29:308 (1) - ^
01:35:569 (4) - сделай симметрично относно 01:34:004 (1)
01:42:352 (1,2,3) - почему такое маленькое расстояние?
01:44:960 (5) - переставь (из-за 01:42:352 (1,2,3) тяжело увидеть)

Дальше я устал не домоддил до конца :(
У карты есть потенциал, надо активно моддить. Но слайдеры порой бывают плохие.
Удачи ^_^
Hitomi May
Привет

[Общее]
Гдееее, гдеееее хитсаунды
по правилам без них нельзя делать :<
да и звучит без них не очень
Я слышаа только пару вистлов в харде

[Изя]

00:23:047 (1,2,3,4) - эх, начинается
сделай так лучше
00:27:221 (1,2,3,4) - вот это тоже смотрелось лучше, еси бы было симметрично относительно оси Y
00:38:178 (3) - подвинь, не надо, чтобы пересекал слайд
00:42:873 (1) - немного внезапно, что по времени дальше, а расстояние такое маленькое
00:46:004 (4) - вот это тоже убрать бы из под слайда старайся вообще чтобы в изи вообще все объекты были очень чётко видны и ритм был всегда понятен
00:56:439 (2) - близко слишком
вообще, делай по снапу, чтобы везде было нормально расстояние, у тебя хаос творится тут
Я больше не буду писать о дистанции
02:26:178 (3) - снова заступ некрасивый
02:39:743 (1,2) - похвально офк, но сделай уже ровно)
03:26:699 (1) - старайся не делать такие бесформенные слайды больше

[Хард]
Рандорандомрандом, такой рандом

00:18:336 (3) - удали
00:18:596 (3) - добавь
00:47:031 (1,2,3) - сделай симметрично относительно вертикали
01:35:553 (4) - такой кривой
02:15:988 (5) - круг

а вообще напиши мне в игре, когда онлайн буду ==
crabovan
Привет снова.

General

Offset: 10444
Перенеси все timing points на 65 мс назад
00:43:770 - unsnapped timing point - перемести эту точку на 00:43:901
01:16:901 - ^ - перемести на 01:17:292
03:31:379 - непонятное окончание Kiai time

Hard

00:38:944 (1) - почему в конце рандомный clap?

Easy

02:07:395 (1,2,1,2,1,2,1,2) - как-то странно это все расположено (исправь с помощью distance snap)
02:56:960 (2,3,4,5) - расположи по-другому
03:05:830 (1) - перемести вне слайдера 03:04:265 (6)

Почаще юзай distance snap, пожалуйста.
_Erra_
Сейчас посмотрим :о
Roddie
I was able to help Ryu with the timing.

BPM: 114.990

Offset: 2697

You should be all set now.
those
You wanted m4m.

[General]
It's redundant to say that you made the beatmap and storyboard; if you don't accredit anyone else it's assumed that you made it.
PreviewTime is inconsistent across all diffs.
Not all diffs have epilepsy warning.

[Easy]
00:27:216 (1,2,3,4) - Hard for newer players to read.

[Normal]
Consider AR4, OD4.
The first Kiai section contains circles/sliders that are not tactfully placed. That is, it doesn't seem very fun since you're just going in one motion. Try using longer sliders and less circles, and it would help to increase slider velocity.
01:29:048 (1,2,3,4,5,6) - Erm...
On another note: why aren't you using the whole space of the map? Select all your notes; that's how much space you're using and that's not very much: http://puu.sh/umb7

[Hard]
Combo colours aren't the same in this diff. Is there a reason?
00:43:913 (1,2,3) - Looks like you're aiming for a heart. This doesn't look that great. Also, make Kiai time start here.
00:51:218 (1) - Adjust the anchor so that the slider tick is at the anchor; it matches music the most.
01:03:741 (1) - This one too, and make the last point a white point.
01:23:047 (1,2) - Doesn't look too good. Aim to blanket better.
01:25:656 (1,2) - These don't look pretty at all...

Good luck :3
WVS
yo saginyan here
i really hate non symmetrical things :c
READ
[Skin/SB]

SB Elements Is Not a .png
rainbow-heartbeat.jpg

[All .osu Files]

Combo Colours
Inconsistency in combo colours:

- [Easy] :

Combo1 : 128,255,255
Combo2 : 167,79,255
Combo3 : 0,84,168
Combo4 : 118,253,72
Combo5 : 255,255,117

- [Hard] :

Combo1 : 157,249,237
Combo2 : 171,2,253
Combo3 : 0,84,168
Combo4 : 108,253,104
Combo5 : 249,240,132

- [Normal] :

Combo1 : 128,255,255
Combo2 : 167,79,255
Combo3 : 0,84,168
Combo4 : 118,253,72
Combo5 : 255,255,117

General and Metadata

Inconsistency in PreviewTime:
- [Easy] : 43831
- [Hard] : 43917
- [Normal] : 43831

Inconsistency in EpilepsyWarning:
- [Easy] :
- [Hard] : 1
- [Normal] :

Kiai
Inconsistency in Kiai Times:

- [Easy] :

Kiai #1: Starts on 00:43:917, ends on 01:17:308
Kiai #2: Starts on 01:34:004, ends on 01:50:699
Kiai #3: Starts on 03:00:612, ends on 03:29:830

- [Hard] :

Kiai #1: Starts on 00:43:913, ends on 01:16:917
Kiai #2: Starts on 01:34:004, ends on 01:50:699
Kiai #3: Starts on 03:00:613, ends on 03:31:395

- [Normal] :

Kiai #1: Starts on 00:43:917, ends on 01:17:308
Kiai #2: Starts on 01:34:004, ends on 01:50:699
Kiai #3: Starts on 03:00:612, ends on 03:29:830

[Easy]

Breaks
01:48:815 - The break here is 17024 ms long, which is longer than the recommended 15000 ms.
Consider adding a break before 01:40:519.

Non-Downbeat Kiai Times
Kiai #1: Starts on 00:43:917, ends on 01:17:308
Kiai #3: Starts on 03:00:612, ends on 03:29:830

Snapping

Unsnapped inherited (green) timing point(s) at:
00:43:917 (snap to 00:43:913)
01:50:699 (snap to 01:50:702)
03:00:612 (snap to 03:00:621)
03:29:830 (snap to 03:29:841)

[Hard]

Breaks
Consider adding a break before 01:40:519.

Non-Downbeat Kiai Times
Kiai #3: Starts on 03:00:613, ends on 03:31:395

Snapping
00:59:828 (2) - Unsnapped slider (end).
01:01:654 (3) - Unsnapped slider (end).
01:05:307 (4) - Unsnapped slider (end).
01:05:828 (5) - Unsnapped slider (end).
01:06:350 (6) - Unsnapped slider (end).
01:08:959 (1) - Unsnapped slider (end).
01:09:481 (2) - Unsnapped slider (end).
01:10:003 (3) - Unsnapped slider (end).
01:10:524 (1) - Unsnapped slider (end).

Unsnapped inherited (green) timing point(s) at:
01:50:699 (snap to 01:50:702)
03:00:613 (snap to 03:00:621)
03:31:395 (snap to 03:31:406)

[Normal]

Breaks
01:50:641 - The break here is 15318 ms long, which is longer than the recommended 15000 ms.
Consider adding a break before 01:40:519.

Non-Downbeat Kiai Times
Kiai #1: Starts on 00:43:917, ends on 01:17:308
Kiai #3: Starts on 03:00:612, ends on 03:29:830

Snapping

Unsnapped inherited (green) timing point(s) at:
00:43:917 (snap to 00:43:913)
01:50:699 (snap to 01:50:702)
03:00:612 (snap to 03:00:621)
03:29:830 (snap to 03:29:841)

[General]

Empty source?


[Easy]


00:59:567 (1,2,3,1) - Move 3, 1 grid ←, move 1 (green), 1 grid ↑.
01:20:960 (1) - move 1 grid ↑.
02:38:706 (3) - +whistle.
02:43:924 (1) - change it to this maybe? and remove that end anchor point, it's useless.

goodjob.

[Normal]

01:28:787 (1,2,3,4,5,6) - Add some claps here.

clear!

[Hard]

HP Drain Rate +1?
badass slider

great!

Goodluck, Ryu! (:
WVS
EDIT:
sorry doublepost :\.
IceBeam
привет

для начала,исправь всё,что написали выше про киаи,комбо цвета,превью и эпилепси ворнинг
а теперь сам мод:

[General]
  1. во-первых,переименовала бы rainbow-heartbeat.png,добавив 2-ку. ведь с бг их различают только форматы.
    и ещё - этот файл и rainbow-heartbeat1.png надо пережать до 800 x 600 - это максимальный размер для сб элементов
    и желательно обрежь Ryu.png - там достаточно много неиспользованного места,ну и Thumbs.db удали уж,все же 8 кб весит.
    и ещё,небольшая идея по поводу сб - я бы с 02:55:925 затемнил совсем фон,а под слова тук-тук-тук 02:57:490 (3,4,5) делал бы затемненный,едва заметный пульс той картинкой
  2. мапа заканчивается странно - в песне нет аутро,поэтому, лучше домапь до последней ноты - 03:31:406 ну или 03:31:667 - на твой выбор,но только расчитай так,чтобы во всех сложностях заканчивалось на одном и том же месте - и киаи там же закончи последний
  3. я не тайминг про,но бпм меня смущает - но пока что ладно, я про другое - не забывай,что сб тоже надо подгонять под новый тайминг. если меняется оффсет,то просто на верхней панели ждми Design - Move all elements in time,а вот с бпм сложнее.
    ну,наверное,когда уже точно с таймингом определишься - тогда придется переделать
    ну и оффсет - более или менее играбельный,но явно не на месте стоит,потому,что клапы на даунбитах - сразу фейспальм.
    для примера,припев начинаться должен с даунбита (длинной белой палки) - 00:43:913
    ну т.е. если просто тупо перенести на 1/1 назад - то оффсет будет 2171
  4. громкость очень большая - я обычно использую 60% - золотая середина,на которой хитсаунды вполне слышны, но и не мешают песне. на счёт софт хлопков - не тули хитсаунды просто так,если они не подходят - оставь лучше вообще без них (например,в начале) или хотя бы софт свистки - они обычно подходят под любую софт часть. а вот нормал хлопки звучат просто отлично - очень советую для киаи поставить нормал семплсет и 60% громкости. ну а так,в целом,хс для новичка неплохо проставлены,молодец
[Easy]
подними од и хп дрейн на 1 хотя бы,и ар можно

короткие 1/1 слайдеры мне не очень нравятся - в плане формы
красные фоллоупоинты лучше бы использовать для замысловатого слайдер арта - а в данном случае прямые или немного изогнуты слайдеры выглядят хоть и просто, но лучше
я бы исправил - но это на твое усмотрение

00:17:302 (1) - убери нк,а то комбо спам выходит
00:27:216 (1) - если поставить его в другом направлении,то вышел бы неплохой паттерн из этих 4-ых слайдеров. просто берешь один слайдер,копируешь и поворачиваешь на 90 градусов,типа такого:
01:15:742 - ну тут же можно и музыке следовать,зачем дыры оставлять? добавь сюда ноту и на 01:16:786 - под хлопочки
01:19:917 (4,1) - спейсинг
01:40:788 - тоже самое,под хлопки ноту сюда и на 01:41:832
01:49:137 (5) - ^ сюда и на 01:50:180. и на 01:50:702 тоже - киаи должны начинаться/заканчиваться вместе с каким-нибудь объектом
02:43:924 (1) - ну зачем же на софт части 1/2 кик-слайдер,при том,что ты не использовала 1/2 ноты до этого совсем - убери,и сделай 1/1 ритм как и везде
03:06:882 (3) - не забывай про финиши

[Normal]
св увеличлся всего на 0,1,а до харда прыжок в 0,9 - ну как-то не ок же
и настройки тоже подними,изи и так легкая же

00:17:824 (2,1) - спейсинг
01:07:394 (7,1) - ^
01:14:960 (7) - убери клап с конца - ужасно звучит,и продолжи его до 01:15:742 либо добавь повтор - ритм ведь ломается
01:48:615 - тоже,добавь сюда ноту или на 01:48:876,чтобы не ломать ритм. и комбо длинное,сократи
01:50:702 - и тут нужна нота,чтобы киаи закончить
02:20:444 (1,2) - спейсинг
02:27:749 (2,2) - вроде последние повторы лишние,не?
02:48:098 (1,2,3) - плохой паттерн,если честно,нота на 02:48:881 очень лишняя
03:00:099 (1) - поставь хотя бы так,чтоб с 02:58:534 (5) не пересекался сиркл
03:13:666 (1,2,3,4) - ну квадратик ровный же сделай
03:17:318 (7) - лишняя нота
03:23:580 (3,4,5,6,7,8,1) - слишком много нот подряд,еще с таким спейсингом и стаками легко запутаться,убери парочку

и объясни,почему стаки со слайдерами (концами) такие неровные? выглядит ужасно просто,исправь. они же тоже автоматически стакуются

[Hard]
SPOILER
00:59:828 (2) - Unsnapped slider (end).
01:01:654 (3) - Unsnapped slider (end).
01:05:307 (4) - Unsnapped slider (end).
01:05:828 (5) - Unsnapped slider (end).
01:06:350 (6) - Unsnapped slider (end).
01:08:959 (1) - Unsnapped slider (end).
01:09:481 (2) - Unsnapped slider (end).
01:10:003 (3) - Unsnapped slider (end).
01:10:524 (1) - Unsnapped slider (end).
01:27:743 (3) - покажи лучше,что там 1/1 спейсинг,я думал там 1/2
01:37:657 (5,1) - спейсинг
01:50:702 - ноту
02:25:661 (6,2) - опять лишние репиты,тем более дальше,в 02:29:836 (2,3,4,5) - 4 ноты же

в остальном нормально,молодец,хотя 1/4 нотки позабавили :D мне кажется,они вообще не подходят к песне,но ключевое слово - кажется
лишь бы тебе самой нравилось

и как поправишь всё,в каждой диффе проверь объекты на снаппинг через AIMod

удачи
Ayu
Damn, I love your storyboard.
(and you, hihi. c:)

Star~
Topic Starter
Ryu_old

IceBeam wrote:

привет

для начала,исправь всё,что написали выше про киаи,комбо цвета,превью и эпилепси ворнинг
а теперь сам мод:

[General]
  1. во-первых,переименовала бы rainbow-heartbeat.png,добавив 2-ку. ведь с бг их различают только форматы.
    и ещё - этот файл и rainbow-heartbeat1.png надо пережать до 800 x 600 - это максимальный размер для сб элементов
    и желательно обрежь Ryu.png - там достаточно много неиспользованного места,ну и Thumbs.db удали уж,все же 8 кб весит.
    и ещё,небольшая идея по поводу сб - я бы с 02:55:925 затемнил совсем фон,а под слова тук-тук-тук 02:57:490 (3,4,5) делал бы затемненный,едва заметный пульс той картинкой
  2. мапа заканчивается странно - в песне нет аутро,поэтому, лучше домапь до последней ноты - 03:31:406 ну или 03:31:667 - на твой выбор,но только расчитай так,чтобы во всех сложностях заканчивалось на одном и том же месте - и киаи там же закончи последний
  3. я не тайминг про,но бпм меня смущает - но пока что ладно, я про другое - не забывай,что сб тоже надо подгонять под новый тайминг. если меняется оффсет,то просто на верхней панели ждми Design - Move all elements in time,а вот с бпм сложнее.
    ну,наверное,когда уже точно с таймингом определишься - тогда придется переделать
    ну и оффсет - более или менее играбельный,но явно не на месте стоит,потому,что клапы на даунбитах - сразу фейспальм.
    для примера,припев начинаться должен с даунбита (длинной белой палки) - 00:43:913
    ну т.е. если просто тупо перенести на 1/1 назад - то оффсет будет 2171
  4. громкость очень большая - я обычно использую 60% - золотая середина,на которой хитсаунды вполне слышны, но и не мешают песне. на счёт софт хлопков - не тули хитсаунды просто так,если они не подходят - оставь лучше вообще без них (например,в начале) или хотя бы софт свистки - они обычно подходят под любую софт часть. а вот нормал хлопки звучат просто отлично - очень советую для киаи поставить нормал семплсет и 60% громкости. ну а так,в целом,хс для новичка неплохо проставлены,молодец
[Easy]
подними од и хп дрейн на 1 хотя бы,и ар можно

короткие 1/1 слайдеры мне не очень нравятся - в плане формы
красные фоллоупоинты лучше бы использовать для замысловатого слайдер арта - а в данном случае прямые или немного изогнуты слайдеры выглядят хоть и просто, но лучше
я бы исправил - но это на твое усмотрение

00:17:302 (1) - убери нк,а то комбо спам выходит
00:27:216 (1) - если поставить его в другом направлении,то вышел бы неплохой паттерн из этих 4-ых слайдеров. просто берешь один слайдер,копируешь и поворачиваешь на 90 градусов,типа такого:
01:15:742 - ну тут же можно и музыке следовать,зачем дыры оставлять? добавь сюда ноту и на 01:16:786 - под хлопочки
01:19:917 (4,1) - спейсинг
01:40:788 - тоже самое,под хлопки ноту сюда и на 01:41:832
01:49:137 (5) - ^ сюда и на 01:50:180. и на 01:50:702 тоже - киаи должны начинаться/заканчиваться вместе с каким-нибудь объектом
02:43:924 (1) - ну зачем же на софт части 1/2 кик-слайдер,при том,что ты не использовала 1/2 ноты до этого совсем - убери,и сделай 1/1 ритм как и везде
03:06:882 (3) - не забывай про финиши

[Normal]
св увеличлся всего на 0,1,а до харда прыжок в 0,9 - ну как-то не ок же
и настройки тоже подними,изи и так легкая же

00:17:824 (2,1) - спейсинг
01:07:394 (7,1) - ^
01:14:960 (7) - убери клап с конца - ужасно звучит,и продолжи его до 01:15:742 либо добавь повтор - ритм ведь ломается
01:48:615 - тоже,добавь сюда ноту или на 01:48:876,чтобы не ломать ритм. и комбо длинное,сократи
01:50:702 - и тут нужна нота,чтобы киаи закончить
02:20:444 (1,2) - спейсинг
02:27:749 (2,2) - вроде последние повторы лишние,не?
02:48:098 (1,2,3) - плохой паттерн,если честно,нота на 02:48:881 очень лишняя
03:00:099 (1) - поставь хотя бы так,чтоб с 02:58:534 (5) не пересекался сиркл
03:13:666 (1,2,3,4) - ну квадратик ровный же сделай
03:17:318 (7) - лишняя нота
03:23:580 (3,4,5,6,7,8,1) - слишком много нот подряд,еще с таким спейсингом и стаками легко запутаться,убери парочку

и объясни,почему стаки со слайдерами (концами) такие неровные? выглядит ужасно просто,исправь. они же тоже автоматически стакуются

[Hard]
SPOILER
00:59:828 (2) - Unsnapped slider (end).
01:01:654 (3) - Unsnapped slider (end).
01:05:307 (4) - Unsnapped slider (end).
01:05:828 (5) - Unsnapped slider (end).
01:06:350 (6) - Unsnapped slider (end).
01:08:959 (1) - Unsnapped slider (end).
01:09:481 (2) - Unsnapped slider (end).
01:10:003 (3) - Unsnapped slider (end).
01:10:524 (1) - Unsnapped slider (end).
01:27:743 (3) - покажи лучше,что там 1/1 спейсинг,я думал там 1/2
01:37:657 (5,1) - спейсинг
01:50:702 - ноту
02:25:661 (6,2) - опять лишние репиты,тем более дальше,в 02:29:836 (2,3,4,5) - 4 ноты же

в остальном нормально,молодец,хотя 1/4 нотки позабавили :D мне кажется,они вообще не подходят к песне,но ключевое слово - кажется
лишь бы тебе самой нравилось

и как поправишь всё,в каждой диффе проверь объекты на снаппинг через AIMod

удачи
спасибо очень. но все равно я в каких то местах не правильно исправила .
спасибо спасибоооо >ㅅ<
YuZuKi Kenny
Hello Ryu :)
Roddie
Hey.

General
  1. Keep the slider tick rate consistent for all difficulties. It's a suggestion but I recommend you do that.
  2. Hard as a different Preview Point than Normal and Easy. Have the Preview Point on Hard match up with Normal and Easy.
  3. Hard has different combo colors than Normal and Easy. I recommend keeping the combo colors consistent on every difficulty.
Timing Points
  1. 00:43:902 (Easy, Normal, Hard)-This timing point where the kiai time starts off is not snapped properly on the white tick. As for the kiai time on the Normal difficulty, it sounds better with a Normal Sampleset than a Soft Samepleset.
  2. 01:17:296 (Easy, Normal)-This timing point where the kiai time ends off is not snapped properly on the white tick.
  3. 01:16:905 (Hard)-It would be best to end the kiai time on 01:17:036.
  4. 01:33:994 (Easy, Normal, Hard)-Same issue from 00:43:902. As for the kiai time on the Normal difficulty, it sounds better with a Normal Sampleset than a Soft Samepleset.
  5. 01:50:691 (Easy, Normal, Hard)-Same issue from 01:17:296.
  6. 03:00:610 (Easy, Normal, Hard)-Same issue from 00:43:902. As for the kiai time on the Normal difficulty, it sounds better with a Normal Sampleset than a Soft Samepleset.
  7. 03:31:395 (Hard)-It would be best to end the kiai time on 03:31:656.
  8. 03:31:656 (Easy, Normal)-Same issue from 01:17:296. On Easy, this doesn't matter but have this fixed just to make it look neater.

Easy
  1. 00:27:205 (1, 2, 3, 4)-I think you forgot to add whistles on the end of those sliders. It sounds quite empty without them.
  2. 01:15:731 (6)-I think you forgot to add a clap here.
  3. 01:16:775 (7)-This note stacked like this is quite discouraging on an Easy difficulty. I strong suggest moving this note somewhere else.
  4. 01:20:949-A new combo here would be best. Also, fix the spacing on this by using the distance snap?
  5. 01:27:210-It seems that this object doesn't need a new combo.
  6. 01:40:777 (5)-Forgot to add a clap here?
  7. 01:48:604 (4)-This is a spacing error. Have this be fixed by using the distance snap.
  8. 01:50:169-Perhaps it would be best to add a new combo here?
  9. 02:30:868 (4, 1)-The 4th note that is overlapping the 1st slider doesn't look good. Reshape the 1st slider perhaps to make that pattern look neater?
  10. 02:33:477 (3)-No offense but this slider shape looks pretty bad. Have the shape be identical to the previous slider.
  11. 03:22:525 (1, 2)-This is difficult to have on a Easy difficulty. Shorten the end of the 1st slider by 1/2 and use the distance snap on the 2nd note to rearrange the spacing. Its up to you on where you're going to rearrange the spacing to. Also, in the time line, it should be like this.
Normal
  1. It would be best to increase the Approach Rate by 1 and decrease the HP Drain Rate by 1 because with that happening, your Normal difficulty would play better.
  2. 00:22:248 (1, 2)-Anti-jumps is not really a good idea to do on Normal difficulties honestly. So, fix the spacing on those by using the distance snap.
  3. 00:38:684-It seems that this new combo here is not fitting. Consider removing it.
  4. 00:39:206-A new combo here would be fitting.
  5. 00:47:033 (1)-Quite the spacing error here. Have this fixed by using the distance snap.
  6. 01:14:948 (7)-A clap on the reverse arrow is not really fitting. Consider removing it.
  7. 01:16:253 (1)-A jump like this on a Normal difficulty is really discouraging. Fix the spacing on that by using the distance snap.
  8. 01:16:775 (2)-Just have the spacing on this be fixed by using the distance snap.
  9. 01:24:080 (2)-A better mapping pattern that I suggest is to create two 1/2 sliders and a note on 01:25:123. you know, something like this.
  10. 01:25:645-A new combo would be fitting here.
  11. 01:31:385 (5)-Perhaps removing the whistle from the end would be best because it isn't fitting.
  12. 02:29:303 (1)-Fix the spacing on this by using the distance snap.
  13. 02:31:390 (1)-^Same thing importantly.
  14. 02:37:651 (1)-^?
  15. 02:48:087 (1)-^
  16. 02:56:436 (2)-What would be better is to create two 1/2 sliders instead. Like this perhaps?
  17. 03:12:872 (5)-Stack this properly on the end point of the previous slider.
  18. 03:17;046 (6)-^
  19. 03:30:873 (2)-I believe the end point of this slider would sound better on 03:31:656.
Hard
  1. 00:17:291 (1)-This slider is overlapping the edge of the previous slider just a bit. Have the 1st slider come out likethis.
  2. 00:51:207 (1)-I think you forgot to add a clap on the last reverse arrow.
  3. 01:25:645 (1, 2)-You forgot to add whistles on the end of those sliders I believe.
  4. 01:49:125 (5)-Stack this note properly on the end of the previous slider.
  5. 02:23:041-A new combo here is not fitting here perhaps?
  6. 02:24:085-A new combo is very fitting here I believe.
  7. 02:37:651 (1, 2, 3)-Have all those be symmetrical like the previous spacing pattern from 02:35:564 (1, 2, 3).
  8. 02:42:608-A new combo here isn't fitting in my opinion. Consider removing this new combo.
And that's about it. I strongly suggest that you look for more modders to take a look at your map.

Anyway, good luck, Ryu.
Topic Starter
Ryu_old

Roddie wrote:

Hey.

General
  1. Keep the slider tick rate consistent for all difficulties. It's a suggestion but I recommend you do that.
  2. Hard as a different Preview Point than Normal and Easy. Have the Preview Point on Hard match up with Normal and Easy.
  3. Hard has different combo colors than Normal and Easy. I recommend keeping the combo colors consistent on every difficulty.
Timing Points
  1. 00:43:902 (Easy, Normal, Hard)-This timing point where the kiai time starts off is not snapped properly on the white tick. As for the kiai time on the Normal difficulty, it sounds better with a Normal Sampleset than a Soft Samepleset.
  2. 01:17:296 (Easy, Normal)-This timing point where the kiai time ends off is not snapped properly on the white tick.
  3. 01:16:905 (Hard)-It would be best to end the kiai time on 01:17:036.
  4. 01:33:994 (Easy, Normal, Hard)-Same issue from 00:43:902. As for the kiai time on the Normal difficulty, it sounds better with a Normal Sampleset than a Soft Samepleset.
  5. 01:50:691 (Easy, Normal, Hard)-Same issue from 01:17:296.
  6. 03:00:610 (Easy, Normal, Hard)-Same issue from 00:43:902. As for the kiai time on the Normal difficulty, it sounds better with a Normal Sampleset than a Soft Samepleset.
  7. 03:31:395 (Hard)-It would be best to end the kiai time on 03:31:656.
  8. 03:31:656 (Easy, Normal)-Same issue from 01:17:296. On Easy, this doesn't matter but have this fixed just to make it look neater.

Easy
  1. 00:27:205 (1, 2, 3, 4)-I think you forgot to add whistles on the end of those sliders. It sounds quite empty without them.
  2. 01:15:731 (6)-I think you forgot to add a clap here.
  3. 01:16:775 (7)-This note stacked like this is quite discouraging on an Easy difficulty. I strong suggest moving this note somewhere else.
  4. 01:20:949-A new combo here would be best. Also, fix the spacing on this by using the distance snap?
  5. 01:27:210-It seems that this object doesn't need a new combo.
  6. 01:40:777 (5)-Forgot to add a clap here?
  7. 01:48:604 (4)-This is a spacing error. Have this be fixed by using the distance snap.
  8. 01:50:169-Perhaps it would be best to add a new combo here?
  9. 02:30:868 (4, 1)-The 4th note that is overlapping the 1st slider doesn't look good. Reshape the 1st slider perhaps to make that pattern look neater?
  10. 02:33:477 (3)-No offense but this slider shape looks pretty bad. Have the shape be identical to the previous slider.
  11. 03:22:525 (1, 2)-This is difficult to have on a Easy difficulty. Shorten the end of the 1st slider by 1/2 and use the distance snap on the 2nd note to rearrange the spacing. Its up to you on where you're going to rearrange the spacing to. Also, in the time line, it should be like this.
Normal
  1. It would be best to increase the Approach Rate by 1 and decrease the HP Drain Rate by 1 because with that happening, your Normal difficulty would play better.
  2. 00:22:248 (1, 2)-Anti-jumps is not really a good idea to do on Normal difficulties honestly. So, fix the spacing on those by using the distance snap.
  3. 00:38:684-It seems that this new combo here is not fitting. Consider removing it.
  4. 00:39:206-A new combo here would be fitting.
  5. 00:47:033 (1)-Quite the spacing error here. Have this fixed by using the distance snap.
  6. 01:14:948 (7)-A clap on the reverse arrow is not really fitting. Consider removing it.
  7. 01:16:253 (1)-A jump like this on a Normal difficulty is really discouraging. Fix the spacing on that by using the distance snap.
  8. 01:16:775 (2)-Just have the spacing on this be fixed by using the distance snap.
  9. 01:24:080 (2)-A better mapping pattern that I suggest is to create two 1/2 sliders and a note on 01:25:123. you know, something like this.
  10. 01:25:645-A new combo would be fitting here.
  11. 01:31:385 (5)-Perhaps removing the whistle from the end would be best because it isn't fitting.
  12. 02:29:303 (1)-Fix the spacing on this by using the distance snap.
  13. 02:31:390 (1)-^Same thing importantly.
  14. 02:37:651 (1)-^?
  15. 02:48:087 (1)-^
  16. 02:56:436 (2)-What would be better is to create two 1/2 sliders instead. Like this perhaps?
  17. 03:12:872 (5)-Stack this properly on the end point of the previous slider.
  18. 03:17;046 (6)-^
  19. 03:30:873 (2)-I believe the end point of this slider would sound better on 03:31:656.
Hard
  1. 00:17:291 (1)-This slider is overlapping the edge of the previous slider just a bit. Have the 1st slider come out likethis.
  2. 00:51:207 (1)-I think you forgot to add a clap on the last reverse arrow.
  3. 01:25:645 (1, 2)-You forgot to add whistles on the end of those sliders I believe.
  4. 01:49:125 (5)-Stack this note properly on the end of the previous slider.
  5. 02:23:041-A new combo here is not fitting here perhaps?
  6. 02:24:085-A new combo is very fitting here I believe.
  7. 02:37:651 (1, 2, 3)-Have all those be symmetrical like the previous spacing pattern from 02:35:564 (1, 2, 3).
  8. 02:42:608-A new combo here isn't fitting in my opinion. Consider removing this new combo.
And that's about it. I strongly suggest that you look for more modders to take a look at your map.

Anyway, good luck, Ryu.
I love you thebesthypermegasuperdupermegamoemoemoethingever <3
Poggo
http://puu.sh/vnBG
няяя те сбшчку ^^


00:21:987 - вот тут может нотку добавить, а то как-то дырка и стрим сразу не красиво(
00:28:510 - и сюда тут прям под музыку ложиться
00:38:684 - ^ там прям такой тик в муззыке и дырка(
00:40:511(2) - сделай его хотя бы таким http://osu.ppy.sh/ss/319367
01:15:470 - и тут нотку


вот вроде всё и сделай громкость звука на всех сложностях 70% и 3 звёздочки от меня ♥ good luck~~
y u c a
hello ryu sry im really late :(

Easy

same as hard. i suggest 00:10:508 (1) ~ add clap with whistle
00:10:508 (1) - remove clap
01:48:604 (4) - move to 01:48:343
01:50:691 (2) - add finish(normal hitsound)
03:13:133 (4) - move to 03:12:872

Normal

same as hard. i suggest 00:10:508 (1) ~ add clap with whistle
00:18:596 (1,2) - if you wanna stack those notes,stack with 00:18:335. so that it will become read easyO:
01:48:604 (6) - stack with 01:48:343 (5)
03:29:308 (3) - try this?


Hard

i suggest 00:10:508 (1) ~ add clap with whistle
its sound good for me
00:10:247 (x) - add note here~
00:13:117 (6) - missed whistle
00:18:335 (3) - delete here and add note 00:18:596
00:36:336 (2) - try this~?
01:02:165 (4) - how about this?
01:12:861 (x) - add note here
01:14:688 (8) - how about this?
01:17:036 (T) - use for only kiai time
01:17:296 (T) - from here use soft hitsound(if you use 00:10:508 (1) ~ add clap with whistle, here too)
01:21:993 (4) - add whistle
01:19:905 (9) - use slider instead of note(make it until 01:20:166)
01:25:384 (x) - add note here
01:37:907 (x) - ^
01:39:994 (3) - try this
03:30:612 (3) - i like this but your pattern is ok! just i like this

sry for bad english and noob mod~
good luck!
Topic Starter
Ryu_old

y u c a wrote:

hello ryu sry im really late :(

Easy

same as hard. i suggest 00:10:508 (1) ~ add clap with whistle
00:10:508 (1) - remove clap
01:48:604 (4) - move to 01:48:343
01:50:691 (2) - add finish(normal hitsound)
03:13:133 (4) - move to 03:12:872

Normal

same as hard. i suggest 00:10:508 (1) ~ add clap with whistle
00:18:596 (1,2) - if you wanna stack those notes,stack with 00:18:335. so that it will become read easyO:
01:48:604 (6) - stack with 01:48:343 (5)
03:29:308 (3) - try this?


Hard

i suggest 00:10:508 (1) ~ add clap with whistle
its sound good for me
00:10:247 (x) - add note here~
00:13:117 (6) - missed whistle
00:18:335 (3) - delete here and add note 00:18:596
00:36:336 (2) - try this~?
01:02:165 (4) - how about this?
01:12:861 (x) - add note here
01:14:688 (8) - how about this?
01:17:036 (T) - use for only kiai time
01:17:296 (T) - from here use soft hitsound(if you use 00:10:508 (1) ~ add clap with whistle, here too)
01:21:993 (4) - add whistle
01:19:905 (9) - use slider instead of note(make it until 01:20:166)
01:25:384 (x) - add note here
01:37:907 (x) - ^
01:39:994 (3) - try this
03:30:612 (3) - i like this but your pattern is ok! just i like this

sry for bad english and noob mod~
good luck!
y u c a is the moest thing ever ;wwwww;
ARIGATOU GOZAIMASU ! ~
sorry for bad japanese ~
hackSL
-Hard-
01:40:777 (x) - добавить круг
02:24:868 (3) - убрать круг
02:25:650 (5) - http://puu.sh/vP2p по моему так лучше
02:27:476 (2) - добавить круг
02:27:216 (1) - http://puu.sh/vP3v ^
02:29:564 (2) - круг
02:29:303 (1) - аналогично 02:27:216 (1)
02:36:086 (2) - выровнять по центру
02:36:608 (3) - симметрично 1 сделай
02:44:174 (2) - круг
02:52:261 (3,4,5) - все это дело по центру бы
02:57:479 (2,3,4) - по центру и симметрично
03:12:089 (7) - нк
quiz-chan_DELETED
Rank this freaking map *-*
Good job, Ryu.
quiz-chan_DELETED
SOMEONE HELP RYU FIXING THIS ERROR:
Topic Starter
Ryu_old

Quiz-chan wrote:

SOMEONE HELP RYU FIXING THIS ERROR:
FIXED =w=b
Poggo
riffy
short IRC
Ryu, поработай над слайдерами. а то я тут одними нази-модами заспамлю все o/

GIMME COOKIE
16:33 <-Bakari-> : hey
16:33 <Ryu> : hiya
16:33 *-Bakari- is editing (5ivesta Family - Tuk Tuk)[http://osu.ppy.sh/s/41182]
16:34 <-Bakari-> : есть время? или в тред кинуть (или пойти лесом)? :D/
16:34 <Ryu> : есть время
16:34 <Ryu> : xD
16:34 <-Bakari-> : Hard
16:34 <-Bakari-> : сейчас будет жуткий nazi-mod :3
16:35 *Ryu is editing (5ivesta Family - Tuk Tuk)[http://osu.ppy.sh/s/41182]
16:35 <Ryu> : там сб
16:35 <Ryu> : есть у тебя?
16:35 <-Bakari-> : Я перекачал. Все есть. Все тикает как часы
16:35 <-Bakari-> : 00:12:595 (7) - он такой суровый. а карта такая мягкая.
16:35 <-Bakari-> : помягче(скругли) его
16:35 <Ryu> : fixed
16:36 <-Bakari-> : 00:15:204 (1) - конец на х356 у176
16:37 <-Bakari-> : 2 и 3 потом подвиноть по обстоятельствам
16:37 <-Bakari-> : понятно же зачем туда двигать, да? D:
16:38 <Ryu> : не буду :р
16:38 <Ryu> : и так норм, и по снапу не идет
16:38 <-Bakari-> : 00:20:944 (5) - слайдер скругли. чем топорнее - тем хуже ( http://puu.sh/xtDm )
16:39 <-Bakari-> : 00:23:031 (5,6) - для очистки совести скажу. ттак лучше не ставить. я подумал там реверс спрятан, чуть
16:39 <-Bakari-> : не промахнулся
16:41 <Ryu> : oki ^
16:41 <-Bakari-> : 00:24:596 (1) - такой страшный D:
16:42 <-Bakari-> : 00:27:727 (3) - няшный. ровный и хороший, а вот почему (1) похож на жертву маньяка, я не знаю >3<
16:42 <-Bakari-> : копипасти (3) и заменить им (1)?
16:44 <-Bakari-> : (я уже писал, что этот скин очень миленький? :3 )
16:44 <Ryu> : net, sps :P
16:44 <-Bakari-> : дальше пишу?
16:44 <Ryu> : постни, я кудоску кину
16:44 <Ryu> : мне пора на допы т.т
16:45 <Ryu> : поки няшаа
16:45 <-Bakari-> : лол
16:45 <-Bakari-> : ок.
16:45 <-Bakari-> : не дали помодить :D

и для очистки совести

помодить не дают ~_~
Poggo

-Bakari- wrote:

помодить не дают ~_~

ahaahah господяяяя ну смех один :D
quiz-chan_DELETED
I hope this will be the last mod before ranking.

[Easy]

00:41:293 (3) - Slider: x248 to x264?
00:53:816 (2) - New combo?
01:00:599 (3) - ^
01:08:948 (2) - ^
01:41:299 - Missing beat.
01:48:604 - Why not placing circles around here?
02:46:000 (5) - x288, y288 to x280, y280?
03:31:917 - Place beat here.

[Normal]

Approach Rate -1?

00:52:251 (3) - New combo?
01:01:643 (3) - Why placed so high?
01:17:296 (2) - New combo here instead of previous note (1)?
03:15:220 (4) - New combo?
03:23:568 (3) - ^

[Hard]

01:27:732 (3) - New combo?
What's going on here? Combos are all stupidly placed!
03:05:828 (1) - Fatal combo error. New combo here instead of following note (1)!
03:12:089 (1) - Remove new combo!
03:23:568 (2) - New combo here instead of following note (1)!

That's it.
Topic Starter
Ryu_old

Quiz-chan wrote:

I hope this will be the last mod before ranking.

[Easy]

00:41:293 (3) - Slider: x248 to x264?
00:53:816 (2) - New combo?
01:00:599 (3) - ^
01:08:948 (2) - ^
01:41:299 - Missing beat.
01:48:604 - Why not placing circles around here?
02:46:000 (5) - x288, y288 to x280, y280?
03:31:917 - Place beat here.

[Normal]

Approach Rate -1?

00:52:251 (3) - New combo?
01:01:643 (3) - Why placed so high?
01:17:296 (2) - New combo here instead of previous note (1)?
03:15:220 (4) - New combo?
03:23:568 (3) - ^

[Hard]

01:27:732 (3) - New combo?
What's going on here? Combos are all stupidly placed!
03:05:828 (1) - Fatal combo error. New combo here instead of following note (1)!
03:12:089 (1) - Remove new combo!
03:23:568 (2) - New combo here instead of following note (1)!

That's it.
LOL I dont think so
Map is shit.
Anyways Ty for moddin >v<
Magicphoenix
Yo !

General

- Fine

[Easy]

*00:16:248 (4) - Start a new combo here as all the non-KIAI combos in 1st part are max. 3&4 combos as well?
*00:46:511 (5) - Previous note is 0,9x snapped, fix it. Even if you put it there intentional for w/e reason, still looks weird and confusing especially for beginners
*00:49:120 (1) - ^
*00:53:816 (2) - There's a jump here, fix?
*01:12:079 (1) - New combo here. The previous 2/1-reverse slider is only one combo, weird.
*01:13:122 (4) - Add a new combo if you followed the suggestion above, for the vocal raising her voice and also because the combo itself is pretty long already
*01:50:169 (1) - Put it exactly in the middle ? :D
*02:24:085 (2) - How about starting the New Combo here already, as the both the previous slider will have 1-combo + the guitar kicks in here
*02:41:826 (2) - Pretty big jump here...but I guess for the heart it's ok OTL
*03:18:350 (1) - Form it another way? Looks dull to me
*03:31:395 (4) - Form this into a 1/2 slider and shift the KIAI to the sliderend. It differs with [Normal] & [Hard] and must be the same.

[Normal]

*01:06:861 (6) - Unstack this? Doesn't look cool considering the shortness of 1/2 slider
*01:07:904 (2) - I'd start the New Combo here. Follows vocal better
*01:16:775 - End KIAI here like in [Easy] (Or extend the KIAI by 1/2 on [Easy]

Many little shifts in the spacing. Not sure if intentional or not, doesn't do an big impact as well. Just pointing out & wondering why

[Hard]

*Would consider -1 AR. The song itself is so slow already and SV is strangely fast. Any over-doing would be a pain for the map
*01:16:775 - Same with [Normal]
*01:39:994 (3) - Place the slider here as it gets better blanket'd(wtf? does this word exist? :D) Make sure to fix the spacing afterwards*02:07:910 (2) - Hmmm nice!
*02:31:390 (1) - Do the slider like this? Looks weird the way it is right now *03:07:393 (1) - Remove the New Combo here
*Wtf with these sliders. They look awesome




I'm not sure if it's intentional but every 3 diffs have slight changes in the spacing every now and then which looks weird. You might want to check the diffs again to fix them.
The SB is very neat and the BG fits perfectly.
The biggest thing that impressed me were the sliders in [Hard] lol. You might want to work on the flow and beat-placement. They seem really random at times, try forming them into patterns or jumps, which I haven't seen any of in this diff.
Also, practice on doing the sliders smoother, they look cramped and weird in this map.

That's it, good luck on the rank!
I enjoyed the song. Tuk tuk tuk~ :)
Topic Starter
Ryu_old

Magicphoenix wrote:

Yo !

General

- Fine

[Easy]

*00:16:248 (4) - Start a new combo here as all the non-KIAI combos in 1st part are max. 3&4 combos as well?
*00:46:511 (5) - Previous note is 0,9x snapped, fix it. Even if you put it there intentional for w/e reason, still looks weird and confusing especially for beginners
*00:49:120 (1) - ^
*00:53:816 (2) - There's a jump here, fix?
*01:12:079 (1) - New combo here. The previous 2/1-reverse slider is only one combo, weird.
*01:13:122 (4) - Add a new combo if you followed the suggestion above, for the vocal raising her voice and also because the combo itself is pretty long already
*01:50:169 (1) - Put it exactly in the middle ? :D
*02:24:085 (2) - How about starting the New Combo here already, as the both the previous slider will have 1-combo + the guitar kicks in here
*02:41:826 (2) - Pretty big jump here...but I guess for the heart it's ok OTL
*03:18:350 (1) - Form it another way? Looks dull to me
*03:31:395 (4) - Form this into a 1/2 slider and shift the KIAI to the sliderend. It differs with [Normal] & [Hard] and must be the same.

[Normal]

*01:06:861 (6) - Unstack this? Doesn't look cool considering the shortness of 1/2 slider
*01:07:904 (2) - I'd start the New Combo here. Follows vocal better
*01:16:775 - End KIAI here like in [Easy] (Or extend the KIAI by 1/2 on [Easy]

Many little shifts in the spacing. Not sure if intentional or not, doesn't do an big impact as well. Just pointing out & wondering why

[Hard]

*Would consider -1 AR. The song itself is so slow already and SV is strangely fast. Any over-doing would be a pain for the map
*01:16:775 - Same with [Normal]
*01:39:994 (3) - Place the slider here as it gets better blanket'd(wtf? does this word exist? :D) Make sure to fix the spacing afterwards*02:07:910 (2) - Hmmm nice!
*02:31:390 (1) - Do the slider like this? Looks weird the way it is right now *03:07:393 (1) - Remove the New Combo here
*Wtf with these sliders. They look awesome




I'm not sure if it's intentional but every 3 diffs have slight changes in the spacing every now and then which looks weird. You might want to check the diffs again to fix them.
The SB is very neat and the BG fits perfectly.
The biggest thing that impressed me were the sliders in [Hard] lol. You might want to work on the flow and beat-placement. They seem really random at times, try forming them into patterns or jumps, which I haven't seen any of in this diff.
Also, practice on doing the sliders smoother, they look cramped and weird in this map.

That's it, good luck on the rank!
I enjoyed the song. Tuk tuk tuk~ :)
U cant imagine How I M HAPPY TO SEE UR MOD <3
I thought my map is wastin time.
DANKEE, ICH LIEBE DICH >ww</
HellDawn
Easy

00:56:947- you missed clap :D
01:17:818 (1,2)- put whistle at the end of slider
01:47:038- clap
02:21:998- 1 grid up
02:49:131 (3,3)- whistle
02:57:479 (3,4,5)- whistle ?
03:06:871- finish
03:18:350- this slider touch hp bar so down it

Normal

01:05:295- 1 grid down ?
02:57:479 (4,5,6)- whistle ?
03:15:742- clap
03:29:308- clap

Hard

00:58:512- clap
01:02:426- remove clap, put clap is here 01:02:165-
01:04:252- clap
01:06:339- ^
01:07:122- clap <3
01:09:470- + clap
01:14:948- remove clap, put clap is here 01:14:427 (7,8)-
01:37:124- maybe clap ?
01:40:777- clap 01:41:299- and here
01:50:169- ^
03:21:742- clap :D
03:30:091- claps

I like this song and diffs
Good luck
Topic Starter
Ryu_old

HellDawn wrote:

Easy

00:56:947- you missed clap :D
01:17:818 (1,2)- put whistle at the end of slider
01:47:038- clap
02:21:998- 1 grid up
02:49:131 (3,3)- whistle
02:57:479 (3,4,5)- whistle ?
03:06:871- finish
03:18:350- this slider touch hp bar so down it

Normal

01:05:295- 1 grid down ?
02:57:479 (4,5,6)- whistle ?
03:15:742- clap
03:29:308- clap

Hard

00:58:512- clap
01:02:426- remove clap, put clap is here 01:02:165-
01:04:252- clap
01:06:339- ^
01:07:122- clap <3
01:09:470- + clap
01:14:948- remove clap, put clap is here 01:14:427 (7,8)-
01:37:124- maybe clap ?
01:40:777- clap 01:41:299- and here
01:50:169- ^
03:21:742- clap :D
03:30:091- claps

I like this song and diffs
Good luck
SENI SEVIYORUM ;-;
THANKS MUCH <3
Lizellota
Няян ;3
SPOILER
16:53 <Ryu> : мою мапку не хочешь потестить? :р
16:53 <KersiTyan> : давай )
16:54 *Ryu is listening to (5ivesta Family - Tuk Tuk)[http://osu.ppy.sh/s/41182]
16:54 <KersiTyan> : хард?)
16:54 <Ryu> : do
16:54 <Ryu> : kak hochesh
16:54 <Ryu> : :3
16:56 <KersiTyan> : чет я задумалась )
16:56 <Ryu> : x3
16:56 <KersiTyan> : 1 момент не понятен
16:56 <KersiTyan> : когда тройка была
16:58 <Ryu> : gde?
16:58 <Ryu> : :3
16:58 <KersiTyan> : сек)
16:58 <KersiTyan> : вообще в самом начале, я бы сделала 3
16:58 <Ryu> : 3 chto?
16:59 <KersiTyan> : ну..тройку бы поставила, т.е 2 ноты и слайдер
16:59 <KersiTyan> : думаю так будет лучше :с
16:59 <Ryu> : сделай и покажи :)
16:59 <Ryu> : чет я туплю
16:59 <KersiTyan> : 00:13:900 - а зачем здесь 2 вистла?
16:59 <KersiTyan> : 00:10:378 - сюда ноту бы
17:00 <KersiTyan> : я про это говорила
17:00 <KersiTyan> : 00:13:117 - сюда бы тогда уж вистл :с
17:00 <KersiTyan> : вместо того, где два
17:00 <Ryu> : спасибоо няша
17:00 <Ryu> : :3
17:01 <KersiTyan> : 01:14:166 - вот
17:01 <KersiTyan> : здесь не понятно
17:01 <KersiTyan> : лично я не услышала ритм, когда нужно выбивать :с
17:02 <KersiTyan> : 01:14:948 - убери хлапок
17:02 <KersiTyan> : 01:14:688 - его сюда лучше
17:02 <Ryu> : :3
17:03 <Ryu> : тебе можно кудоску за это
17:03 <KersiTyan> : :D
17:03 <Ryu> : потом постни: irc mod
17:03 <Ryu> : я тебе кудоску дам
17:03 <Ryu> : довай продолжай
17:03 <KersiTyan> : 01:19:905 - а здесь убрать бы слайдер и просто ноту воткнуть
17:03 <Ryu> : хорошо получается
17:03 <Ryu> : :3
17:03 <KersiTyan> : :3
17:04 <KersiTyan> : и еще я бы туда вистл добавила
17:05 <KersiTyan> : 01:37:124 (3) - а здесь под ее голос сделан хлопок чтоли? ну в смысле чтобы сочитался о.о
17:05 <KersiTyan> : а понятно, тут 2 таких раза )
17:05 <Ryu> : :
17:05 <Ryu> : :3
17:06 <KersiTyan> : 02:46:522 (2) - я бы здесь вистл убрала и поставила бы его на
17:07 <KersiTyan> : ой
17:07 <KersiTyan> : блин
17:07 <KersiTyan> : 02:45:478 (4) - *здесь
17:07 <KersiTyan> : на конец слайдера
17:07 <KersiTyan> : а нет, лучше в центр
17:08 <KersiTyan> : и этот же слайдер сократила о.о
17:08 <KersiTyan> : лучше звучит :3
17:09 <KersiTyan> : 03:31:656 - убрать бы здесь слайдер и поставить просто нотку :с тоже лучше звучит )
17:10 <KersiTyan> : а так в общем классно :3
17:10 <Ryu> : spsss
17:10 <Ryu> : postni
17:10 <Ryu> : kudosku dam :3
17:10 <KersiTyan> : а тебе нормал и изи не надо?)
17:10 <KersiTyan> : в принципе смотрела раньше, было нормик все )
17:10 <Ryu> : :3
17:11 <Ryu> : postni, kudosuu ^^
Saturnalize
tuktuktukyapparituktuktuktukyapparituktuktuk

=General=
1. Make 300.png, 300k.png, and 300g.png since you need to complete the hitxxx set
2. Delete sliderb1-sliderb15, one is enough
3. resize black.png to 640*480, and all the rest of the picture that has resolution more than this. Remember if you do this you need to tweak a lot at .osb, so remember to ask Katty Pie! (If you don't want to, please change all the smallest scale to 0.8)
3. Keep your eye on SB Load, it's get 5x at some point. I'll fix this right away, just make sure disable tweening for unused part. Oh, and I did some flash at the beginning. http://puu.sh/zxXy
4. This is only suggestions, but maybe play with the colour code for the bg at kiai time will make the beatmap more colorful.

It's my first time modding skin so forgive me if I'm wrong >n<

=Easy=
1. 00:25:118 (3,4) - Perhaps copypasta from 00:23:031 (1,2), then ctrl+h, don't worry about 1.07x spacing, they won't know it!
2. 00:30:336 (4) - One grid tiny to the right, neater than expected.
3. 00:33:467 (3) - Move the first point to (116,104), second point to (216,88), and the last point to (276,164), allowing the slider to make a curve to 00:32:423 (2)
4. 00:48:859 (1,2,3,4,5) - Make a curve patter, neat pattern is neat. Don't forget to use spacing! http://puu.sh/zy3P
5. 00:52:251 (1) - Make this curve to the end of 00:51:207 (5) hitcircle. Use the follow circle to help you. http://puu.sh/zy4C
6. 01:37:124 (1) - Another curve to the next note. This time, use the approach circle! http://puu.sh/zy5V
7. 01:47:560 (3,4) - Block and move these notes to (244,192), creating a pattern along with 01:45:473 (1,2)
8. 02:46:000 (5) - (284,280), neat star pattern!
9. 02:46:522 (1) - Make this curve to the previous note. http://puu.sh/zy9V
10. 02:52:261 (1) - Move the end point to (128,244), neat curve to 02:53:305 (2)
11. 02:54:348 (3) - Move the first point to (368,256), second point to (392,220), and the last point to (388,168),another neat curve to the previous slider!
12. 03:12:089 (3) - Move the end point one grid small to the left to make it curve to 03:11:045 (2) last hitcircle
13. 03:26:699 (1) - Perhaps make something like this? I'm pretty sure that spacing doesn't looks so huge. http://puu.sh/zyfF

=Normal=
1. 00:11:030 (2) - Fix with approach circle http://puu.sh/zyhw
2. 00:12:595 (4) - Another slider that perhaps can be fix? http://puu.sh/zyi8
3. 00:14:421 (3) - Perfectly neat! \:D/ http://puu.sh/zykw Start at (80,152), and do the rest (I know you can do it >u</)
4. 01:12:861 (3,4,5,6) - Nothing better than neat pattern. http://puu.sh/zyow
5. 01:18:862 (4) - Move the last point a grid small down, neat curve to 01:18:340 (3)
6. 01:31:385 (5) - Move the last point to (172,108)
7. 02:34:521 (3) - Curve! http://puu.sh/zyqN
8. 03:15:220 (4) - Move the last point one grid tiny to the right. then curve <3
9. 03:31:656 (0) - Move the inherited timing to 03:31:917, make it same like easy diff.

=Hard=
1. 00:24:596 (1) - Move the last point a grid tiny up.
2. 00:26:683 (1,3) - Fix these sliders > http://puu.sh/zysx look, it's neat, isn't it?
3. 00:28:771 (5) - Go fix this slide, make curve to 00:28:510 (4)
4. 00:31:901 (4) - Move the last point to (296,304)
5. 00:36:597 (3) - Neater slider is neater. http://puu.sh/zyu8
6. 02:48:087 (1) - Not symmetric = not moe. Here, I fix it for you!
104,168,168087,6,0,B|88:64|152:-16|352:56|352:160|256:240|160:160|160:56|360:-16|424:64|408:168,1,570,0|2
7. 03:01:132 (2) - Fix this please D:
8. 03:31:656 (0) - Put kiai please, or else the kiai time for each diff isn't consistent :(

That's all for now, sorry for my bad english DX
Star & tuktukyapparituktuk
IchiGUN
Привет Ryu :D

  • General
    ● Good, but combo colors - looks strange
===========================
  • Easy

    >Settings

    ● Good

    >Mapping

    ● 00:25:118 (3) - дистанс 1.16...move to x:176 y:240
    ● 00:47:033 (1,2) - снова странный дистанс...сдвинь (1) на x:272 y:144 и (2) на x:224 y:220
    ● 00:48:077 (3) - немножко измени форму слайдера, более кругло сделай :3 http://puu.sh/AcsW
    ● 01:08:948 (2,3,4) - двойка ниже конца слайдера, может поднять 1 на x:160 y:144, а 3 опустить на x:336 y:192 http://puu.sh/Acxi
    ● 01:20:949 (1) - снова дистанс, в изе не должно быть даже намека на джамп :3 сдвинь на x:256 y:112
    ● 02:39:738 (1,2) - http://puu.sh/AcBG что случилось со слайдерами? ОО можно ведь красивее с меньшим количеством линий сделать
    ● 03:06:871 (3) - некст дистанс 1.16 :D

    >Hitsounds

    ● Good
    ___________________
    Очень даже нормально ;)
===========================
  • Normal

    >Settings

    ● Good

    >Mapping

    ● 00:12:595 (4) - также как в изе, дистанс ) подвинь на x:240 y: 272
    ● 01:44:951 (3) - дистанс снап и грид снап выключаем и двигаем на x:464 y:126
    ● 03:25:916 (2,3) - рестакни ^


    >Hitsounds

    ● Good
    ___________________
    Также хорошо )
===========================
  • Hard

    >Settings

    ● Good

    >Mapping

    ● 02:28:781 (3) - рестак как в нормале )
    ● 02:30:868 (3) - ^
    ● 02:34:781 (2) - ^
    ● 03:01:653 (3) - ^

    >Hitsounds

    ● Good
    ___________________
    Дифка понравилась :D
Вот такой "мод" получился...удачи с ранком :P
quiz-chan_DELETED
I will extend the life of your map by four weeks.
I think this map is fine now. Ready for bubble.
Topic Starter
Ryu_old

Quiz-chan wrote:

I will extend the life of your map by four weeks.
I think this map is fine now. Ready for bubble.
who bubble my map? nobody. map sucks orz
Saturnalize
NO THIS IS THE MOE(ST) MAP EVER \oAo\
ertyukjh010


Request from Modding Queue

[Easy]

[Layout]
  1. 01:39:211 (2) - Why use a different distance here?
  2. 02:39:738 (1,2) - may be break the pattern, but you shouldn't stack them. It's look like 1/1 beat. It is difficult to judge is 1/1 or 1/2 for new player.
[rhythm]
  1. 00:36:075 (2) - I don't suggest to use the reverse 2 times or more, because the new players do not adapt, it is easy to overlook and miss a second reverse. Only suggest to use reverse 1 time of sliders.
  2. 01:03:730 (1) - ^
  3. 01:37:124 (1) - ^
  4. 01:31:385 (2) - I think delete reverse better. There are not voice at 01:32:428
[Normal]

[Layout]
  1. 03:26:699 (1,2,3,4,5,1,2,3,4) - Don't stack them. because new player don't know it had four notes or five notes.
[rhythm]
  1. 01:03:730 (1) - some hard for this combo. Reduce 1 times reverse?
[Hard]

[Layout]
  1. 00:43:902 (1,2,3) - It's a short slider. I don't suggest to make a heart-shaped, looks up a lot of confusion, do not look good
  2. 02:50:174 (2) - Hard to distinguish the direction.

that all :)
Ayu
MAT's, y u no bubble this map?
BAT's, y u no rank this map?
quiz-chan_DELETED

Ayu wrote:

MAT's, y u no bubble this map?
BAT's, y u no rank this map?
You R damn right.
BrokenArrow

Ayu wrote:

MAT's, y u no bubble this map?
BAT's, y u no rank this map?
because MATs and BATs only rank maps which are made by their (girl)friend(s). Simple logic, live with it.
LKs
yo Ryu

on balance, the map isn't better than the 90% of the others so..here are suggestions:

[General]

  1. PreviewTime: - [Easy] : 43831 - [Hard] : 43902 - [Normal] : 43831. unify them plz
  2. LetterboxInBreaks: - [Easy] : 1 - [Hard] : 0 - [Normal] : 1
  3. - [Easy] : Combo1 : 128,255,255 Combo2 : 167,79,255 Combo3 : 0,84,168 Combo4 : 118,253,72 Combo5 : 255,255,117
    - [Hard] : Combo1 : 255,255,0 Combo2 : 255,0,255 Combo3 : 0,128,255 Combo4 : 0,255,255 Combo5 : 128,255,128
    - [Normal] : Combo1 : 255,255,0 Combo2 : 255,0,255 Combo3 : 0,128,255 Combo4 : 0,255,255 Combo5 : 128,255,128
[Skin]

  1. Missing Skin Files approachcircle.png
  2. hit300 and the likes are not allowed to use transparent .png pics. You'd replace them with sightable pics
  3. reverse arrow and hit series are too small imo. I can understand your thought though, it's still not recommended to do that. Players' custom skin will do it for you actually.
[SB]

  1. During the kiai-times, the white pic appears too early. As you can see in the pic, it has been almost 100% fade in before the vocal&drum sound. Moving all of them backward may helps.
[Hard]

This is not very decent or well-designed overall imo. Although it's peaceful

00:22:770 (4) - spacing like this is not recommened and should be checked out and fixed manually
00:51:207 (1) - hmm, twisted strangely
00:45:468 (3,1) - these kinds of sliders. You could have tried more times to get them more symmetrical

Accumulate more experience, Ryu. You can map better
-Nothing-To-Do-Here-
\o\
Hard:
00:35:032 (5) - может после нее нотку? :o
00:41:815 (1) - что-то вроде этого? Да если сделаешь не забудь 00:43:902 (1) - убрать нк
02:31:390 (1) - ?
02:35:564 (1,2,3,1,2,3) - и
Вроде все что увидел.
P.S.Удачи с картой , все получится!
psyclone
Nice map.:3
I don't understand a word, but the song's nice too with DT.:p
d><b
XinCrin
where are Ryu?
senaya
I wish this was finished and ranked. RIP Ryu :(
прям на уровне плохой девочки карта, лел
pxl
Классная карта :oops:
pxl
ТУК ТУК ТУК
BanchoBot
This modding thread has been migrated to the new "modding discussions" system. Please make sure to re-post any existing (and unresolved) efforts to the new system as required.
Please sign in to reply.

New reply