spi wrote:
Osu to gra rytmiczna. Oczywiste więc, że najbardziej nagradzana jest celność.
Nie rozumiesz. Ten nowy ranking dopuszcza do sytuacji w których poprawiając swój rank na jakiejś mapie spadamy w rankingu globalnym. Można to wyczytać z kontekstu gdzie napisałem:
-Pierwsza gra, SS DTHRHD = +12 ppv2,
-Druga gra 1x100 DTHRHDFL = -13 ppv2 (to co zdobyłem zostało mi zabrane ponieważ zrobiłem 1x100 mimo że użyłem dodatkowego modu [mocna faworyzacja acc]),
Co równa się temu, że przykładowo:
-W pierwszej grze zrobiłem SS z 3 modami i wbiłem np. #20 = dostałem 12 ppv2 (no spoko),
-W drugiej grze grając z dodatkowym modem ale robiąc 1x100 wbiłem #10 (lepiej niż wcześniej bo dodatkowy mod ma przewagę nad 1 setką), ALE zostało mi zabrane to 12 ppv2 ponieważ zrobiłem 1x100, uczciwe?
Przykład na hardzie. Gramy dwa razy:
-Pierwsza gra, DT SS wbijamy #60 = dostajemy 15 ppv2
-Druga gra, DT HD 3x100 wbijamy #30 = utrata 10 ppv2 ponieważ zrobiliśmy 3x100 (mimo że graliśmy z dodatkowym modem i wbiliśmy lepszy rank na danej mapie to i tak tracimy).
Rozumiesz teraz?
Utrata globalnego rankingu w czasie w którym wbijamy lepszy ranking na danej mapie jest niedopuszczalna moim zdaniem, no bo jak? Wiesz że możesz zrobić coś na lepszy rank grając z dodatkowym modem, ale nie robisz tego bo boisz się że stracisz acc a tym samym globalny ranking, wtf?
Szczerze to mogę Ci podać teraz 2-3 mapy dzięki którym bez wysiłku (starczy DT SS na easy/normalu) wbijesz się w około 5k rank na ppv2, it's not good.