:3
Thank you a lot! >w<Frozen Child wrote:
You're so lazy Yeah :<
Hard :
00:21:266 (1) - new combo? fixed!
00:32:752 (7) - i think that slider could stay on a better place. but I like :O
00:48:523 (4) - new combo? noo :<
03:11:837 (2) - better place? whyy ;~;
normal
it's good for me.
Спасибо большое, очень помог :3-Bakari- wrote:
pm request. :/ :3
[General][Hard]
- Slider Tick Rate 2 кажется подходит больше. Попробуй вулючить его на нормале, ели понравится - включи на харде тоже. Мгм, не очень понравилось D:
- может все же подрезать мп3? с таким битрейтом, там ненапаного много получается, и для медленных соединений это может оказаться слишком много. :/ (смени битрейт или обрежь мп3?) обрезать - нет! :С
[Normal]
- 00:38:237 (6,7,8,1) - это все конечно красиво, но лично я сливаю это место с хидденом. может как-то выделить (нк на (7) поставь что ли) Сделано!
- 00:53:837 (4) - замени-ка его на 1/2 слайдер. кажется по звучанию подходит. получится то-то такое. (только не делай так криво, как я на скрине сделал) Сделано :3
- 00:58:637 (10,11,12) - ctrl+g и новое комбо на них :V чтоб
ВЛЕВОВПРАВОШТЫРИЛОсделать такой подходящий джамповый паттерн, который сюда неплохо впишется Ненене, там вся фишка :3- 01:05:837 (4) - с джампов на анти-джампы да еще и без нового комбо! ну правда, неиграемо же почти становится :< ТАКОЙ внезапный переход, а это все же Хард Ой, нк поставила :о
- 01:53:837 (3) - э что если добавить на него реверс, чтоб сделать поток постоянным. полуится что-то такое Да ну нее
- 01:55:380 - я бы не пропускал этот бит, а запилил бы сюда ноту с финишем :V ну может слегка приглушенным, но финишем. Тоже нет :С
- 02:10:123 (3,5) - а ты знаешь, что если сделать дистанцию между этими двумя ровнее, то получится намного играбельнее и аккуратнее >.</ Там вроде все норм же .-.
- 03:01:723 (5,6,1) - 2/1 а потом сразу 1/1 и все под один стак. Оно красиво, но неиграемо же D: ну это Хард здесь паттерны все равно по проще должны быть же Пофиксила!
- 03:04:123 (5,6,7) - а вот тут вот твой стак из 03:01:723 (5,6,1) вписался бы отлично! Да пойдет, там же квадрат!
вообще лично не понравилось только то, что ноты часто пересекались с хитберстами и это выглядело очень не очень на моем скине. :/ Ну вот так вот :<~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- на некоторых 1/2 нотах спэйсинг снижается, но мне кажется, что это совсем не нужно. Наоборот только придает неудобство, новички могут начать бить их на клавиатуре, как стримы. (а мы помним, что Нормал - легчайшая сложность в мапсете) А по-моему, так легче .-.
- 01:27:095 (3) - раз уж это самая легкая сложность, то я бы избегал таких слайдеров. они могут сконфузить новичков. Классно же, ну!
- 02:57:609 (1,2,3,4,1,2,3,4,5) - тоже довольно сложно для самой-легкой-дифы-мапсета. может можно как-то заменить, а то так стучать, это утомляет. :/ а можно даже где-нибудь запилить второй брейк Тоже не пофиксила :С
- 03:07:295 (1) - моментально после ноты. Ну дай ты время новичкам сообразить. Правда, такое очень сложно для новичков. подвинула
Нормал как нормал. Нормальный. \:D/
как-то так. Надеюсь помог. хотя вряд ли
Thanks for modding! Really helped meMilkshake wrote:
NormalCS+1, since nabs nah, I like little circles :3
00:21:266- the emptiness here kinda confused me. what about http://osu.ppy.sh/ss/584605 ? it fills it quite good if you ask me. oh, fixed but in my way D:
what can i do about so nice normals
fuck normals
i mean
nobody plays them anyway
Hard
mostly suggestions00:21:609- http://osu.ppy.sh/ss/584621 maybe 1,2 like that? sorry i made it look like an ass, but it also plays nice >_> I don't like jump here :<
00:23:152(2,3,4,5,6,7,8,9)- i think the whole pattern can be better if -
http://osu.ppy.sh/ss/584628 you can lower (6) and make it more curved, for a kawaii jump, and remove the curve from 7,8. idk, it looks nice to me not fixed >_<
00:26:006(2,3,4)- http://osu.ppy.sh/ss/584632 ,maybe pattern like this? if overlap, so pretty ones ;D/slap Fixed in some way
00:36:209- maybe like this?- http://osu.ppy.sh/ss/584646 yeahhhhhh, awesome
00:37:209- http://osu.ppy.sh/ss/584656 could play better (6 is under 5's end) ^
00:30:866- the overlap here is not pretty ): maybe http://osu.ppy.sh/ss/584666 can work better nah
00:43:037- i think you can move 5 much far away from 4, it'd make really nice jump, and move 7 a bit, since it looks a bit ..meh. nah :<
(http://osu.ppy.sh/ss/584670 i did it like this)
01:03:437- you can make another kawaii jamppu here if you move 2 and curve it more- http://osu.ppy.sh/ss/584676 or even if it's curved. both shapes can work nice nope? D:
01:50:409- I........really suggest you to make the slowdown slower, since it really confuses and looks like regular 1.0x speed to me at least.
0.70x/0.65x could do and make the ''feeling'' more powerful. oh, fixed
02:14:237(2,3,4,5)- maybe stack 4 with 2 and move 5 a bit?>_< http://osu.ppy.sh/ss/584688 no
02:22:980- move 4 to x:264 y:40 and move 5 a bit from its end ^
02:54:266(4)- i think you should make 4 longer to the blue tick, i think it creates nice rhythm - http://osu.ppy.sh/ss/584700 ^
why so fun map
Fixed. Thank you!popner wrote:
[Hard]
00:39:094 (1) - the slider should start at 00:39:095 or the green line at 00:39:095 will not affect the slider head.
00:41:494 (9) - ^ should be at 00:41:495
[Normal]
00:40:808 (3) - ^
You just need to drag the slider in the time axes and put it back. I think it is a bug caused by .ose file format change.
But I don't want to lower the difficulty, because it's Normal, not Easy D:popner wrote:
[Normal]
Try to lower the difficulty by remove some of the 1/2 notes in Kiai. In other part of the map, no 1/2 triple is used(except the final part), so there will be a sharp note density increase in this part.
Hello. About anti-jumps. Have you ever asked mapper to make the spacing between streams in Hard wider? That's makes no sense, right? So why should I do it in Normal? It's like stream for Normal and plays MUCH easy than if there was bigger spacing, believe me. I play Normals sometimes.Shiro wrote:
hello I'm just passing by no kd
I was asked to check on the anti-jumps in Normal. I'd like you to change them because I can see them being very confusing, but they're not that big of an issue.
Hard should be AR7. The difficulty is too big between Normal and Hard without that. Also this needs at least a third diff.
I had a very quick look at Hard and 00:27:952 (10) - should be placed under the end of 00:26:752 (5) - to complete the star so the jump goes between 00:27:952 (10,1) - because it would make much more sense. Current jump doesn't make sense at all. It could make sense if it was followed by a jump on 00:27:952 (10,1) - but it's not, make a triangle or something, you're trying to highlight something that's hardly noticeable in the song
I've only seen that as I was just supposed to check Normal but might as well drop it here
HeatKai wrote:
Atomic HeatKaiis ranked!
Congratulation! :3